2021-07-14 |
Man nepasisekė, tačiau automobilis neblogas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima pakaba, puikiai sudėtas salonas
Pakliuvau ant nudrožto egzemplioriaus, na bet tai ne automobilio kaltė. Šiek tiek nuobodus vairavimas, elektroninė vairo kolonėlė neinformatyvi.
|
Nusipirkau prieš metus su rūdžių problemomis už 1400 EUR. Pagavo emocija, ir nusipirkau per daug neapžiūrėjęs, ir oi tai buvo klaida. Tik apsitvarkęs rūdis atkreipiau dėmesį, kad švilpauja turbina. Nuvažiavęs pas meistrus išsiaiškinau, kad turbinos aselė kliba, ir teko keisti, o tas malonumas kainavo beveik 500 EUR. Nutylus turbinai, išgirdau kad iš grandinės pusės sklinda keistas metalo brūžinimosi garsas, sustiprėjantis ties maždaug 1500 apsukų. Nekreipiu dėmesio, kadangi Jis nekito jau metus, tad galų gale nusprendžiau važiuoti kol važiuos, tada atiduoti automobilį į laužyną, arba parduoti kam nors ant dalių. Kiek domėjausi, tas garsas - pavargusi grandinė, jos bei visų su ja susijusių agregatų keitimas gali atsieiti automobilio kainą.
Su pakaba problemų neturėjau, ji tikrai patikima. Automobilis važiuoja komfortiškai, po Peugeot 206 jis kaip limuzinas. Automobilio minusas - elektroninė vairo kolonėlė. Taip, valdyti vairą labai lengva (jį galima pasukti su vienu pirštu, jei nori), tačiau kelio per jį visiškai nesijaučia, ir vairuoti automobilį na, nuobodu.
Vieną vakarą įėjau į Carvertical, ir pasidarė smalsu dėl automobilio istorijos. Gaila, kad nepažiūrėjau prieš pirkdamas, nes išsiaiškinau kad automobilis 2013 Vokietijoje buvo didelėje avarijoje (paaiškina rūdis), tada parvarytas į Lietuvą. Negana to, po avarijos atsukta rida... Skydelyje šiuo metu rodo 220 000 km, tuo tarpu realybėje - 290 000 km, tad nenuostabu, kad pavargusi turbina ir grandinė.
Apibendrinus, automobilis neblogas, man jis tikrai patinka. Gaila, kad pakliuvau ant "nudrožto" egzemplioriaus, na, bet galbūt to ir reikėjo tikėtis, kadangi pirkau mieste pigiausią. Visi dyzeliniai modeliai turi DPF filtrą, tad būtinai tą turėkite omenyje. Rekomenduočiau pirkti prižiūrėtą, su kuo mažesne rida, ir būtinai patikrinkit istoriją Carvertical, nes antraip galite "nudegti" kaip aš.
Mano vairuotojo sėdynės šonas, bei pavarų svirties apvadas buvo nusidėvėję, tad būtinai atkreipkite dėmesį į juos, jei jie stipiriai nusidevėję tai gali signalizuoti didelę ridą.
Įdėmiai pasiklausykite variklio skyriuje, įsitikinkite kad nėra specifinio švilpimo, sklindančio iš turbinos. Taip pat pasiklausykite variklio kairėje pusėje, įsitikinkite kad nėra metalo "brūžinimosi" garso, tai gali reikšti kad laikas keisti grandinę.
Patikrinkite galines ratų arkas bei slenksčius prie galinių ratų, bent pas mane rūdys buvo būtent šiose vietose.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-06-20 |
Hyundai i30, 2008 1,6 CRDI 85kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiškas, manevringas, ekonomiškas, patikimas
Vairo kolonėlė, arba tik man blogai sutvarko...
|
Automobilis 2008m., 1.6 CRDI , 85kW, labai dinamiškas, manevringas miesto automobilis. Malonu važiuoti, greitai bėgėjasi, Nuo pirkimo pravažiuota virš 10 000 km, per tą laiką be ekslotavimo kaštų pasiremontuoti reikėjo tik vairo kolonėlę, tačiau arba čia šios markės problema, arba nesutvarkė iki galo, nes važiuojant žvyrkeliu vis dar jaučiasi dunksėjimas vairo sistemoje. Visa kita tiesiog puikiai. Kiek žinau yra silpnesni variantai su 1,6 dyzeliniais varikliais - 66kW, tačiau mano konkretaus 85kW mieste užtenka pilnai greitai pajudėt iš vietos.
Kuro sanaudos mieste - nuo 5,8 vasarą iki 6,6 žiemą, čia tai ką rodo automobilio kompiuteris, galbūt dar skiriasi ir nuo važiavimo, tačiau didelių sanaudų su juo nebuvo. Užmiestyje (automagistralėje) važiuojant 140 km/h kuro sanaudas rodo 5,9 - manau tikrai nėra daug, o ir važiuoja tokiu greičiu labai maloniai - juk tai kompaktinės klasės automobilis.
Žinoma vietos viduje nėra daug, bet man vairuoti (189cm) problemų nėra. Bagažinė kaip ir visuose hečbekuose, ne iš didžiausių. Vidaus detalių kokybė tikrai neprasta, važiuojant nesigirdi nei baržkėjimų, nei cypimų.
Tikrai dėmesio vertas automobilis norinties ekonomiškai važinėti ir nesukti galvos dėl remontų. Automobilis 2008m., 1.6 CRDI , 85kW, labai dinamiškas, manevringas miesto automobilis. Malonu važiuoti, greitai bėgėjasi, Nuo pirkimo pravažiuota virš 10 000 km, per tą laiką be ekslotavimo kaštų pasiremontuoti reikėjo tik vairo kolonėlę, tačiau arba čia šios markės problema, arba nesutvarkė iki galo, nes važiuojant žvyrkeliu vis dar jaučiasi dunksėjimas vairo sistemoje. Visa kita tiesiog puikiai. Kiek žinau yra silpnesni variantai su 1,6 dyzeliniais varikliais - 66kW, tačiau mano konkretaus 85kW mieste užtenka pilnai greitai pajudėt iš vietos.
Kuro sanaudos mieste - nuo 5,8 vasarą iki 6,6 žiemą, čia tai ką rodo automobilio kompiuteris, galbūt dar skiriasi ir nuo važiavimo, tačiau didelių sanaudų su juo nebuvo. Užmiestyje (automagistralėje) važiuojant 140 km/h kuro sanaudas rodo 5,9 - manau tikrai nėra daug, o ir važiuoja tokiu greičiu labai maloniai - juk tai kompaktinės klasės automobilis.
Žinoma vietos viduje nėra daug, bet man vairuoti (189cm) problemų nėra. Bagažinė kaip ir visuose hečbekuose, ne iš didžiausių. Vidaus detalių kokybė tikrai neprasta, važiuojant nesigirdi nei baržkėjimų, nei cypimų.
Tikrai dėmesio vertas automobilis norinties ekonomiškai važinėti ir nesukti galvos dėl remontų. Kaip ir kiti pataria nepirkti 66kW (silpnesių) variantų, tikrinti servise, ir kaip ir bet kurio kito automobilio nepirkti iš "pirikupų". Šiaip bendrai apžiūrėti automobilio būklę, su problemom kol kas neskaitant vairo kolonėję nesusidūriau...
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-01-12 |
Geras auto!
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Manevringas, labai talpus, kokybiškas vidus, Gerai traukia.
Kolkas nežinau tokių
|
Pirkau naudotą Lietuvoje. Pats nuvažiavau jau beveik 100k (viso dabar arti 200k). Auto smagi, jokių problemų, tiesiog važiuoja ir viskas, nieks negenda, nieks nebarška. Padaryta kokybiškai (golf, astra, focus) turėtų pasimokyti iš i30. Keiciau tik tepalus, stabdžių kaladėles bei stabilizatoriaus traukutes. Daugiau nieko. Patikrint servise ir nebijot pirkti Hyundai. Tikrai nesigailėsit
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-23 |
Hyundai i30 2007
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras variklis, geras stabilumas posukiuose.
Automobilio aukstis varo i nevilti, visur kabinasi dugnas ir priekinis bamperis.
|
Pagrindine sito automobilio problema yra aukstis slenscio nuo zemes . Mieste neimanoma privaziuoti prie borto, nuvaziuoti nuo kiemu ivaziavimu i gatve, visur, kur yra menkiausias kalnelis kliuva masinos dugnas , nusiplesia purvasargiai .... Remontuoti neteko, eksploatacija normali, nuvertejimas neaiskus, bus zinoma , kai reikes parduot. Patikrinti ir palyginti su kitais automobiliais slenksciu auksti nuo zemes ! Gali buti, kad net mieste negalesite ramiai vazineti nebraukdami dugnu zemes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-04-25 |
Praktiškas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, gera trauka 85kW dyzelinio motoro, kompaktiškas išorėje, bet labai talpus viduje.
Galėtų būti geresnė garso izoliacija.
|
Puikus, praktiškas ir patkimas kasdieninis automobilis. Kažkokio ypatingo komforto jame nerasite, tačiau nuo taško A iki B nuvyksite visai maloniai. Siūlau rinktis galingesnį dyzelinį variklį, tai nekils bėdų lenkime kažkur greitkelyje, o ir kuro sąnaudos tik kokiu 0,5l didesnės nei 66kW variklio. Pakaba nėra labai minkšta, bet ant kelio auto stovi labai gerai. Vairas labai patogus, tad mieste vairuoti vienas malonumas. Erdvus ir kokybiškai surinktas salonas, niekas niekur nebarška... Gera originali audio aparatūra (maniskis vidutinės komplektacijos), jausmas, kaip aukštesnės klasės auto. Greitį viršijus >100km/val - pasigirsta ošimas...-garso izoliacija (kaip ir daugumoje tokios klasės auto) nėra stiprioji vieta...
Nors iš pradžių skeptiškai žiūrėjau į hyundai, bet pavairavęs galiu drąsiai teigti, kad i30 yra puiki alternatyva vw golf, opel astra ir pan... turbūt savo kokybe šiuos konkurentus lenkia. Pirkau automobilį 4 metų senumo, eksploatuotą Lietuvoje, su serviso istorija ir dar galiojančia garantija. Rida buvo apie 50000. Pravažiavau pats dar daugiau nei 60000. Remontuoti kažko nenumatyto dar neteko. Tik einamieji tepalų, filtrų, stabdžių kaladėlių ir diskų keitimas. Dalių kainos nedidelės. Pirkti su pilna serviso istorija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vairuotojas :) | 2016-02-03 |
Geras auto uz gera kaina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, nebloga trauka kaip tokiam, manevringas, gana pigi eksploatacija, salonas gana talpus
Man jis nebuvo patogus, mazoka bagazine (visig, hecbekas), truko salono medziagu kokybes - viskas labai jau plastmase
|
Vairuoju i30, 2011 gamybos, pries pat naujo modelio isleidima. Reziume butu toks - per beveik 250.000 km, kuriuos visgi jau spejau susukti, sis auto nereikalavo ypatingu investiciju. Kas karta netiketai nutiko - svecioj saly uzsiblokavo diskas ir su svylanciais ratais vos ne vos radau kur sustoti intensyviame sraute. Cia didziausia, ir, turbut, per savo neapsiziurejima, iskilusi beda.
Dar kas charakteringo buvo siam auto - nuo pat pradziu jis kartais "trasoje" praradinedavo trauka. Tiesiog. Lenki fura, o masina ima ir nebetraukia. Pora kartu vos nesibaige tokie bajeriai avarija - susiplanuoji manevra vienaip, gaunasi - kitaip. Pasirodo - garo voztuvas. Laimei garantija, nes visas malonumas butu kainaves apie 800€.
Visa kt - ok. Jokiu bedu, jokiu keistu, netiketu gedimu. Kaip tokiam auto, ir traukia gerai ir manevringas, tik kelionese nepatogus - pas mane bazine komplektacija, turbut, del to... Variklis 1.6 CRDI - standartinis, nieko ypatingo. Rauna is vietos neblogai, iki 120km/h gana stabiliai greiteja, po to - pagal oro salygas :) Max ka isspaudziau ~170km/h ir tai, nuo kalno :) Zodziu, ne tam skirtas auto - labiau miestui bei ne simtams kilometru uz miesto - nera labai patogus kelionems, ypac hecbekas. Cia kaip dabar su ismaniaisiais telefonais - tu korejietisku auto tiek privise, kad jos po keliu metu greit nuverteja. Ne del to, kad pasensta - tiesiog rinka pergrusta.
Eksploatacija gana ekonimiska - servisa lankiau kas 20.000 km - kaip ir pgl knygute, be to, garantinis auto, privalu. Darbai kainuodavo apie 250-300€ su tepalu ir visu filtru keitimu. Jei pakeisdavo kokius standziu diskus (kelis komplektus suvazinejau, visgi), kaina budavo ir apie 800€ su papildomais darbeliais. Bet cia vos kelis kartus per visus 5 metus. Ka cia patarti - tai dazniausiai imoniu auto, naturalu, gali buti panaudoti kaip reikiant :) svarbu paziureti serviso knygele, ar laiku viskas keista. Pasibandymui islekti i trasa (ypac jei dyzelis), paziureti, kaip traukia - turetu iki 3-3,5k apsuku stabiliai viskas veikti bet kokia pavara.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
i30 | 2015-12-10 |
Hyundai i30
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus, ganetinai patvarus, paprastas.
Kietokas, garso izoliacija
|
Automobilis visai neblogas. Manevringas patogus vairuojant. Pakaba kietoka. Garso izoliacija galetu buti geresne. Variklis 1.6 crdi 66kw galios mieste pakankamai bet kam noresis galios rekomenduociau 85kw versija Automobilis 2011 m galo. Per metus nuvaziuoju apie 25000-30000 km dabar yra prabeges apie 120000 km. Pakeista abieju pusiu priekiniai sarnyrai, stabilizatoriaus ivores bei traukes. Smagratis paprastas neplaukiojantis tai problemu nera. Ju didziausia problema vairo koloneles barska vaziuojant per duobes. Smagratis paprastas nedvimasis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Dainius | 2015-10-02 |
Geras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus, greitas, lengvai valdomas, ekonomiškas.
Garso izoliacija ir vairo stiprintuvo bildesys važiuojant žvyrkeliu.
|
Darbinė mašina, pirkau naudotą, 160.000km prabėgusi, pravažiavau dar 100.000km ir jokių problemų. Patogi, pakankamai komfortiška kaip tokios klasės. Dalinė oda, klimatronikas, parktronikas, kablys, automatiniai valytuvai ir šviesos - pirkau praktiškai net neapžiūrėjęs ir nesitikėjau tokio komplektacijos lygio :) Variklis energingas, traukia gerai, 85kw užtenka, turbina veikia puikiai, tepalo iki keitimo (kas 15.000km) užtenka papildyt apie 0.5l Keičiau stabilizatoriaus traukes ir stadžių kaladėles, kaina kaip ir visų, normali. Pirkau prieš 2metus už 5000eu, dabar 4.500 tikrai gaučiau, nemanau, kad tai didelis nuvertėjimas. Silpna vieta - jau pradeda bildėt vairo stiprintuvas, nors valdymui tai nekenkia, bet duobėtais keliais važiuojant nemalonu :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Juozas | 2014-01-23 |
Nekokia masina..
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
eko
nepatvari masina,brangu remontuoti
|
Turejau pusmeti kol nepradejo elektronika iseiti saibom,ruys taip pogi atsirado dureliu apaciose Brangios detales
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|