Markės
733 iš 1834
Hyundai Ioniq 5 2021 - dabar
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Pamirškite seną “plastikinį” Hyundai interjerų įvaizdį - dabar Volkswagen modeliams reikia pasitemti iki šio korėjiečio lygio"
Fantastiško stiliaus elektromobilis! Paskutiniu metu pietų Korėjos gamintojai Hyundai ir Kia krauna visiems konkurentams – ne tik užmigusiems japonams, bet ir snobiškiems europiečiams. Šios dvi kompanijos atrodo atsinaujinusios, dinamiškos ir pilnos idėjų kaip niekada – vieną po kito leidžia naujus modelius teisingam sektoriui ir su teisingu dizainu bei technologijomis. Elektromobilius jie kuria jau beveik dešimtmetį, o paskutinieji modeliai tokie kaip Kia EV6, Kia Sportage arba Hyundai Tucson atrodo išties įdomiai. Ir jeigu Kia EV6 atrodo tiesiog įdomiai, tai jo Hyundiškas analogas Hyundai Ioniq 5 atrodo pritrenkiančiai stilingas. Jeigu Honda e elektomobilio koncepcinis modelis buvo išties puikus, tai serijinis modelis neteko savo žavesio. O štai Hyundai Ioniq 5 serijinė versija išlaikė visus gražiausius bruožus, kurie mus pakerėjo koncepciniame modelyje. Automobilis ne tik išlaikė kampuotą stilistiką, tas pačias sportiškas proporcijas, gražius priekinius bei galinius LED žibintus ir įleistas durų rankenėles, tačiau gamintojas neatsisake netgi profiliuotų šoninių durelių formos – tokios dizaino savybės paprastai pasilieka koncepciniuose modeliuose. Tiesa, jei jums patinka Hyundai Ioniq 5 stilius, atkreipkite dėmesį į naujuosius Opel Mokka ir Opel Astra automobilius. Viduje Hyundai Ioniq 5 pasitinka keleivius puikiu horizontaliai ištęstu prietaisų skydelio stiliumi, kurį galima pavadinti minimalistiniu. Ištęsto dizaino idėją atkartoja ir dviejų stipinų vairas. Prietaisų skydelį sudaro du 12 colių ekranai – vienas skirtas vairuotojui svarbiai informacijai, o antras pramogoms bei nustatymams. Ioniq 5 taip pat turi pavarų perjungiklį, sumontuotą ant svirties už vairo, taip pat projektuojamą ant stiklo ekraną su papildytos realybės palaikymu. Kiek apvalainos LCD ekrano, prietaisų skydelio, mygtukų, durų rankenėlių ir vairo centrinės dalies formos kontrastuoja su griežtų formų eksterjero dizainu, tačiau atrodo patraukliai ir suteikia išbaigtumo pojūtį. Be to naudojamos medžiagos yra išties geros kokybės. Pamirškite seną “plastikinį” Hyundai interjerų įvaizdį - dabar Volkswagen modeliams reikia pasitemti iki šio korėjiečio lygio. Po navigacijos ekranu įrengtas šildymo, vėdinimo įrangos ir oro kondicionieriaus valdymas derina fizinius mygtukus su jutikliniais. Žinoma galėtų būti daugiau fizinių ir mažiau jutiklinių dalykų - bet tai duoklė madai. Automobilio bagažinės talpa siekia 527 litrus – hečbekui tai yra išties daug. Mes sakome hečbekui, nes pavadinti krosoveriu šio automobilio niekaip nedrįstume. Nulenkus galines sėdynes, bagažinės talpą galima padidinti iki 1587 litrų. Kelyje su Ioniq 5 susigyventi nesunku – matomumas visomis kryptimis geras, vairo mechanizmas neitin aštrus, bet užtektinai tikslus. Tiesa pakaba yra kiek kietoka – kaltė tenka ir milžiniškiems 19 ar 20 colių ratlankiams. Hyundai Ioniq 5 gali būti komplektuojamas su stogo saulės elementais, kurie perduoda elektros energiją į akumuliatorių bateriją. Naujasis elektromobilis parduodamas su su 58 kWh arba 72,6 kWh talpos baterijomis ir dviem elektros variklių konfigūracijomis. Galima rinktis versiją su varikliu tik gale arba varikliais ir priekyje ir gale. Galingesnis variantas turi 155 kW ir 350 Nm variklį gale, bei 70 kW ir 255 Nm galios variklį priekyje ir yra varomas visais keturiais ratais. Su viena įkrova Ioniq 5 gali nuvažiuoti iki 470-480 km, o nuo 10 iki 80 procentų galima įkrauti vos per 18 minučių. Skubantiems užteks 5 minučių, kad būtų įkrauta energijos užtenkančios 100 km atstumui!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 6
KĖBULAS 58 kWh Standard Range (170 Hp) Electric
Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l 531
VARIKLIS
Kuro tipas Elektra
Baterijos talpa, kWh 58
Galia, AG/KW/aps 170/127
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 170/127
Pirmo el.variklio maks. Nm 350
Bendra galia, AG/KW 170/127
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.5
Maksimalus greitis, km/h 185
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas Elektrinis
Pavarų dėžė -
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4635
Plotis, mm 1890
Aukštis, mm 1605
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 3000
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinės padangos 235/55 R19 101H
Galinės padangos 235/55 R19 101H
Autoterminų paaiškinimai...
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster
  Mini krosoveriai    Kona
    Bayon
  Krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt