Markės
699 iš 1730
Hyundai Kona, 2017 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 1
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)22% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Hyundai Kona yra pirmas Kia kompaktiškas visureigis konkuruojantis su tokiais modeliais kaip Mazda CX-3 ir Toyota C-HR. Automobilis yra komplektuojamas ir su 1,6 litro T-GDI turbokompresoriniu benzininu varikliu kaip ir modelyje Tucson. Šis variklis turi solidžią 130 kW galią ir 265 Nm sukimo momentą ir yra vienas iš galingiausių savo klasėje. Variklio galia perduodama į visus keturis ratus per septynių greičių dvigubos sankabos transmisiją (DCT). Automobilis jautrus akseleratoriui ir itin dinamiškas. Kona pakaba sureguliuota sportiškai, tad nepaisant aukštesnio svorio centro, visureigis net ir staigiuose posūkiuose pagirtinai laikosi užduotos trajektorijos. Tiesa garso izoliacija yra prastoka net ir lyginant su naujuoju Hyundai i30, kuris taip pat nepretenduoja būti prabangus automobilis. Salono erdvė priekyje yra gera su daug vietos keleivių galvoms. Tai kas stebina, kad nemaža erdvė yra ir ant galinių sėdynių, todėl Hyundai kompanija teigia, kad Kona yra pats erdviausias tarp visų konkurentų. Tarkime lyginant su Mazda CX-3, kuris yra tokio pat ilgio ir aukščio, Kona neabejotinai turi daugiau vietos kojoms ir galvai keleiviams ant galinių sėdynių. Tai pasiekta dėka 30 mm ilgesnės ratų bazės. Tačiau nei vienas nei kitas automobillis neprilygsta Honda HR-V salono erdvei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2021-02-07
Kona '19 EV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabilus kelyje, idomaus dizaino, gerai valdomas
Maza erdve ant galiniu sedyniu
Kona Electric. Automobilis darbinis, naudojame vazineti pas klientus tai po visa Lietuva bet daugiausia Vilniuje susukama kilometru. Kalbant apie atstuma 40kWh baterijos modelis isskirtinai vaziuojant tik mieste apie 300km siltesniu oru, ziema prie minuso jei ijungtas salono sildymas, vairo sildymas, sedynes nesistengiant labai taupyti apie 200-250km. Trasoje labai daug netenka ivertinti bet ziemos metu apie 180km vasara 220-250km vaziuojant apie 100kmh. Garso izoliacija vidutine, negaliu sakyti kad triuksmingas bet tyliu irgi negalima vadinti. Vairuotojo vieta gana patogi, kaip tokios klases mini SUV viskas ok, jokiu priekaistu. Situacija liudnesne tik automobilio gale, mano ugis 185, jei priekyje sedyne susireguliuoju patogiai vaziuoti sau, gale uz saves jau labai sunkiai telpu, kojos remiasi i sedynes gala, galva netelpa, reikia sedeti pasilenkus kad nesiremtu i stoga. Bagazine vidutine, kaip tokios klases masinai viskas su ja gerai. Salono apdailos yra kietos plastmases, bet reikia pasakyti kad pakankamai kokybiskai surinkta, gal kiek nuvilia tik priekiniu duru apdailos kokybe. Vairas malonus liesti, mygtukai isdestyti patogiai ten kur ir galima tiketis juos rasti, manevruojant mazu greiciu vairas lengvas, padidinus greiti pasidaro standus, cia viskas labai gerai. Vaziuokle standi, taciau uztikrintai ir stabiliai iveikia posukius, kebulo svyravimu i sonus beveik visiskai nera net didesniu greiciu iveikiant posukius, manevringa masina. Siek tiek nervina tik eismo juostos laikymosi sistema pastoviai bando pati grazinti i juostos pati viduri jei bent truputi pasukus i sona, is pradziu jausmas buvo keistas, bet veliau ipratus nebesijaute, bet pati sistema gerai, teko bandyti pati puikiai sugeba isvairuoti masina net kelio vingiuose be vairuotojo vairo pasukimo, tik tam reikia tiek vidurines tiek krastines kelio liniju gerai atzymetu. Geriausiai ji tinkama vazineti mieste, 2 suaugusiems priekyje, gale sedynes tiks tik vaikams. Dar pastebejimas, kadangi baterijos po dugnu, ir gal net kiek labiau svorio centras link galines asies, o varomas priekine asimi net sausu siltu oru pakankamai greitai praslysta priekiniai ratai, is to kyla ir didesne tikimyne uzstrigti slidziame, snieguotame kelyje pajudant, cia tas zymiai labiau jauciasi nei kituose automobiliuose. Viska ivertinus tikrai teigiamai vertinu automobili, jei jums nera butina didele salono erdve, drasiai galite rinktis Kona. Rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Mini    i10i10
  Maži   AccentAccentAccent  
   Getzi20i20i20
  Kompaktiniai    ElantraElantraElantraElantra
   i30i30i30
    Ioniq
  Vidutiniai   SonataSonatai40
  Dideli    GrandeurGrandeurGrandeur
  Reprezentaciniai    GenesisGenesis
   Equus  
  Kupė   CoupeCoupeCoupe  Veloster  
   Genesis Coupe  
  Mini krosoveriai     Kona
  Krosoveriai    Santa FeSanta FeSanta FeSanta Fe
   Tucsonix35TucsonTucson
  Visureigiai    Terracan   
   ix55  
  Mini vienatūriai    Matrixix20  
  Vienatūriai   Trajet   
  Dideli vienatūriai   H-1H-1
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt