Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus salonas
- Solidus dizainas
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Automatinė pavarų dėžė
- Neitin ekonomiškas
"Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį"
Prieš tai gamintos kartos modelis buvo tas automobilis, kuris be skrupulų atėmė didelę dalį rinkos iš senbuvių ir iškarto tapo pripažintu konkurentu tokioms markėms kaip Ford, Mazda ar Nissan. Ketvirtos kartos Kia Sportage puikuojasi visiškai nauju kėbulo dizainu. Dizaineriai stengėsi, kad kiekviena linija spinduliuotų sportiškumą, galią ir energiją. Automobilis atrodo išties solidesnis, ypač galinė dalis su subtilesniais žibintais ir chromo juostele tarp jų. Tą įspūdį sustiprina ir jo panašumas į Subaru Tribeca modelį. Žvelgiant iš šono automobilio proporcijos išliko labai panašios į pirmtako. Naujasis visureigio kėbulas pasižymi glotniomis linijomis ir tai kiek keista nes pirmtakas buvo pabrėžtinai aštrių linijų, dar keisčiau, kad kiti nauji Kia modeliai taip pat yra gerokai griežtesnio dizaino. Iš to galima spręsti, kad kūrėjai stengėsi suformuoti kitokį Sportage įvaizdį nei kitiems modeliam – tikslas suteikti modeliui solidumo, kurio trūko senesniam modeliui. Atnaujintas interjeras panašiai kaip ir pirmtako yra gana kuklus ir paprastas, tačiau pasižymi geresne medžiagų kokybe, funkcionalumu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį. Tai vienas geriausių vairuotojui skirtų automobilių savo klasėje. Automobilis tapo nedaug ilgesnis nei senesnės kartos, tačiau ilgesnė ratų bazė suteikia daugiau erdvės viduje. Net ir galiniai keleiviai turi pakankamai erdvės kojoms, o bagažo skyrius tapo didesnis ir praktiškesnis dėka to, kad buvo sumažintas bagažinės skyriaus slenkstis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-02-03 |
Kia Sportage TX GT-line 1.6 T-GDI 130kW 7DCT AWD, 2021.11.28 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas, tylus, patogus
Kuro sąnaudos, bagažinės talpa
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Įsigijau šį automobilį iš Autosabinos Kaune. Dėl ilgo tiekimo termino pasirenkamai komplektacijai, modelį ėmiau iš ekspozicijos. Tai buvo aplamai paskutinis KIA Sportage modelis MY21 Kaune. Automobilis sužavėjo klasikine išvaizda tiek išore, tiek vidumi, nebuvo perteklinių plančečių, komplektacija praktiškai atitiko MY22 metų modelius. Automobilis labai tylus, kritikuočiau tik priekines arkas, nes važiuojant šlapia danga nežymiai girdisi pašaliniai garsai. Man čia pirmasis SUV klasės automobilis, todėl kasdien dar neatsidžiaugiu aukšta vairuotojo sėdėjimo padėtimi - jausmas kaip furoje, viskas iš aukšto, taip gerai matosi....:-) Su gabaritais ir gi kolkas sunku, bet 360 kamera labai padeda spręsti parkavimosi klausimus. Benzininis variklis 1.6 T-GDI 130kW tikrai labai galingas ir pakankamas šiam automobiliui, nepaves dinamiškai lenkiant ar erzinant koki BMW. Sąnaudos šiek tiek didesnės nei tikėjausi, bet benzinas ir dar automatas....mišriai žiema važiuojant į 10-11l telpu, vasara manau koki 1l sumažės. 7DCT automatas bėgius jungia taip sklandžiai, kad net nesijaučia. Taip pat pakritikuočiau JBL garso aparatūrą, Pagal turimas JBL ausimes, maniau, kad ši aparatūra "neš stogą", bet panašiau į standartines, net ne O&B audi kolonėles:-) Groja gražiai, bet didelio įspūdžio nedaro. Neplanuotai gavau panoraminį stoglangį - šviesos ir erdvės įspūdis stulbina, tik nežinau ar labai didelis pliusas bus karšta, saulėta vasaros diena. Manau teks vežiotis kremą nuo saulės:-) Labai patinka išmanus bagažinės dangtis. Nereikia mokuoti kojomis, ar spaudinėti pultelį. Užtenka tik ~1m pastovėti prie jo ir jis atsidaro. Dinaminis autopilotas su start/spot kamščiuose nepakeičiamas. Kitų gamintojų nebandęs, bet manau veikia analogiškai. Aklą zoną irgi įsimylėjau:-) Jau kartą išgelbėjo išvažiuojant iš parkingo, labai patogu persirikiuojant. Kaip naujam moderniam automobiliui, trūksta modernumo Android auto funkcijai - kodėl visdar USB laidas kai automobilis mato WIFI...forumuose radau mistinį "Engineering mode", kurio pagalba galima perjungti į bevielį rėžimą, bet lyg ir striginėja vaizdas. Pats dar nemėginau, bet kurį laiką ir nemėginsiu, automobilis su garantija ir pan, nedrasu... Automobilis AWD. Idomumo dėliai buvau įjungęs, malonus niuksas iš galo bėgėjantis, bet tikro offroud'o dar neturėjau, tai apie pravažumą nekomentuosiu. Man asmeniškai trūktų dagiau uždarų daiktadėžių, porankio daiktadėžė galėtų būti suskirstyta į skyriu ar pan., nes dabar viena didelė erdvė ir smulkūs daugtai pinasi, maišosi...gal šiuo klausimu padės draugai kiniečiai:-) Reziumė - automobilis tikrai tenkina mano lūkesčius ir sumokėtus pinigus, smulkūs trūkumai funkcijose man ne esmė, neimu į galvą. Nors automobilis ir ne Premium, bet už mano buvusę Audi A6 niekuom nenusileidžia. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis naujas, viskas dar priešakyje. |
Patarimai perkančiajam |
Siūlau netaupyti ant komplektacijos, toks automobilis mažiau nuvertės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Kia modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Picanto | Picanto | Picanto | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Rio | Rio | Rio | Rio | ||||||||||||||||||||||||||||
Venga | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Ceed | Ceed | Ceed | |||||||||||||||||||||||||||||
Forte | Forte | Forte | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Magentis | Magentis | Optima | Optima | ||||||||||||||||||||||||||||
Stinger | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Opirus | Cadenza | Cadenza | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Niro | Niro | ||||||||||||||||||||||||||||||
Stonic | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Sportage | Sportage | Sportage | Sportage | ||||||||||||||||||||||||||||
EV6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | EV9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Sorento | Sorento | Sorento | Sorento | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Soul | Soul | Soul | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Carens | Carens | Carens | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Carnival | Carnival | Carnival | Carnival | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Kia Sportage TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis