Arvydas | 2024-04-12 |
Kia Ceed SW JD 1.4 crdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus išlaikymas, nedidelės kuro sąnaudos
Prasta garso izoliacija
|
Pirkau naują 2015m. Per 8 metus pravažiavau 145000km turėjau tik vieną rimtesnę problemą tai keitė greičių dėžės 3 bėgio sinchronizatorius, nes sunkiai jungėsi trečias bėgis. Nieko nekainavo nes garantija. Kiek supratau tai ši problema dažnai pasitaiko. Per visą šį laiką pagal garantiją dar buvo keistos pakaitinimo žvakės, kelios važiuoklės dalys.
Prasta garso izoliacija.
Didelis priekinis stiklas tai tikrai labai geras matomumas, bet man labai nepatinka valytuvų darbas.
Kuro sąnaudos labai neblogos. Mieste normaliai važinėjant iki 5.5-6 litrai ant trasos 4,5-5 litrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
modestas | 2023-11-23 |
Kia Ceed su 1.6 L benzininiu varikliu ir automatu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Valdymas, dinamika, komfortas, degalų sąnaudos, patikima pakaba, puikūs miesto matmenys
Pavažumas prastas, nemėgsta blogų kelių, bagažinė mažoka
|
Pats patikimiausias automobilis kokį tik esu turėjęs. Šiuo metu rida pas mano Kia yra 119.000 km, rimtesnių gedimų nebuvo, pakeičiau tik tepalus ir eksploatacines medžiagas tokias kaip filtrus. Šiaip labai erdvus automobilis nepaisant kompaktiško dydžio. Puikus valdymas, gerai stovi ant kelio, labai dinamiškas 130 AG variklis nors palyginti nedidelis. Neblogas variklio garsas. Pavarų dėžė elgiasi puikiai, nelagina. Beje variklis nesinaudojo nei lašo alyvos. Puikus automobilis! Jei ne šeimyninės aplinkybės, automobilio nebučiau pardavęs.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Marius | 2023-08-11 |
Gražus ir funkcionalus universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Saugumo įranga, labai patrauklus dizainas, geros degalų sąnaudos, puikus patikimumas
Dinamika silpnoka ir žinoma garso izoliacija
|
2019 metų pabaigoje kai žmonės dar nežinojo kas yra Covidas, nusprendžiau pasidaryti sau Kalėdų dovaną ir nusipirkau šį automobilį. Pirmas mano naujas automobilis. Ieškojau gražaus, patikimo, erdvaus, idealiu atveju krosoverio. Apskritai norėjau visko viename. Na, su krosoveriu man nepavyko, bet negalėjau nepastebėti kaip puikiai atrodo ir kaip patobulėję yra Kia automobiliai. Dabar automobiliu važineju beveik 4 metus, naudoju jį kaip tik galiu - važinėju po miestą, tarp miestų, į sodybą ir į kaimą, miškais, teko važinėti visur. Variklis ne sportiniam važiavimui, bet mieste jo užtenka. Pakaba yra tvirta ir minkšta. Dizainas skonio reikalas, bet matau ne vienas aš galvoju jog pagaliau korėjiečiai kuria puikaus dizainos automobilius - tiek viduje, tiek išorėje. Aišku yra trūkumų - garso izoliacija, jos tiesiog nepakanka. Nepasakyčiau kad jos nėra – net ir prie 190 km/h gali normaliai kalbėti su keleiviais. Bet šiaip jau visi garsai už automobilio yra girdimi prie įvairių greičių. Na, bet tokia yra šio automobilio klasė.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2023-03-17 |
Ligų maišelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mažos sanaudos, patogus, gera komplektacija
Nepatikimas
|
Gavau 2014 m gamybos darbinę kia su ~90000km, per metus prasukau 20000km tai kokių tik nebuvo problemų. Iš gedimų: pastovios problemos su varikliu, dingsta trauka, užgesinus vėl atsiranda, bet paskui vėl dingsta, servisas nieko nerado. Sakyčiau silpna elektroninė dalis, buvo sugedęs daviklis ir net prisisegus diržą pypsedavo,kad neprisegta, nustojo šildyti vairą, paskui atsisakė ir sėdynė. Bevažiuojant nustojo veikti galinis valytuvas, paskui galinio lango apipurškimas. Pastoviai perdegdavo šviesų lemputės. Dar kazkaip sugebėjo užstrigti diržo išsitraukimas tai teko kurį laiką neprisisegus važiuoti. Taip pat per metus laiko du kartus remontuota vairo kolonėlė, pusė pakabos perrinkta. Technikinės metu prirašė tiek dalykų, kad net į lapą netilpo.
Iš minusų: gedimai parašyti aukščiau, o iš bendrų minusų- žema mašina, visur bamperis siekia bordiūrus. Žiemą sunkia kūrėsi dyzelis, net su pakeistom žvakėm ir akumu. Už miesto 1.4. 66kw traukos nerasta, bet ir ta dingsta. Taip pat pastoviai kažkas kazkur barškėdavo, servisai vis kazką keisdavo pakaboje, bet nepadėdavo.
Iš pliusų: gausi bazinė komplektacija, šildomos sėdynės, vairas, gražus displėjus, mieste žemom pavarom ganėtinai dinamiškas. Ekonomiškas, turėjo 6 bėgius tai už miesto buvo,kad į 4.5 litro tilpau 90 važiuodamas, mieste ~6 litrai. Ganėtinai minkšta mašina.
Bendrai paėmus nerekomenduoju pirkti, nes per metus laiko į remontus investuota virš 2000 eu, nors tiek gerai, kad įmonė apmoka.
Aš tikėjausi tikrai kokybiškesnio KIA gaminio, kuris nors ir Korėjietis, bet galėtų lygiuotis į Honda ar Toyota kokybę dėja Kia pagal gedimus pasirodė prastesnė net už Fordą, kuris nepasižymi patikimumu.
Dabar vairuoju benzininį 2019 vw golf, nuvaziuota ~110000 km, jokių gedimų, jokių barškėjimų, servise tik padangos ir tepalai keičiami, tikrai stebina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-08-01 |
Kia Ceed 2015m 1,6 automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, techninės priežiūros išlaidos, valdymas, dinamika, salono erdvumas, bagažinė
Garso izoliacija, pravažumas, Multimedia
|
2015 m. Mašina, hečbekas, 1 savininkas, rida 36 000 km, komplektacija Comfort (1,6 mechaninė pavarų dėžė), žiemos paketas (šildomas vairas, sėdynės, galiniai ir šoniniai veidrodėliai) + įprastas kodicionierius.
Prieš tai turėjau Ford Focus 2 sedaną, 2006 m., 1,6 automatinė pavarų dėžė.
Kodėl Sid?
Tai paprasta: norėjau gauti naujausią, patikimą ir patogų automobilį (taip, kad mieste ir greitkelyje važiuotų su pasitikėjimu ir komfortu), kad neviršintų mano turimo biudžeto, su mažu kilometražu ir vienu savininku, kas, žinoma man ir pavyko.
Automobilis su automatine pavarų dėže, nors norėjau, kad automobilis būtų su mechanine pavarų dėže ir kad būtų bent jau šiek tiek dinamiškas.
Automobilį lyginsiu labiau su Focus, kurį turėjau anksčiau.
Po Focuso jaučiasi, kad Sidas elgiasi labiau subalnacuotai, pakaba yra minkštesnė, jei lyginti šias dvi mašinas ir bandyti suvesti analogiją, tada Sido pakabos darbas labiau primena teniso kamuoliuką, o Focus pakaba yra, kaip senas beoris krepšinio kamuolys, kuris jau prarado savo pradinį elastingumą.
Tuo pačiu metu, kai Focus pravažiuodavo daug kur be problemų, Sid nusileidžia dėl savo minkštos ir žemos pakabos, lyginant su fokuso pakaba. Važinėjant per duobes Sido važiuoklė greitai subyra.
Su Sid važiuojant nelygiais keliais ar per duobes reikia labiau saugotis, kad kas neatsitiktų.
Variklis laiko puikiai, bent jau mechaninė dalis, nekyla jokių problemų dėl lenkimo, net gi su įjungtu kondicionieriumi, o dėžė ir sankaba veikia tiksliai ir švelniai.
Salonas atrodo erdvus, visose duryse yra patogios nišos, į kurias telpa 1,5 litro vandens butelis, ir vis dar lieka vietos kitiems mažiems daiktams, bagažinė hečbeke, patogiau pakrauti į aukštį, taip pat ištraukti ir sudėti daiktus patogiau nei sedane, hečbeke be didesnių sunkumų sukišu 4 žieminius ratus 16 colių ir nereikia sulankstyti galinių sėdynių.
Iš minusų, bent jau aš pastebėjau, yra garso izoliacija, ypač triukšmas nuo ratų arkų, o kelias labiau jaučiasi Focus‘e. Laimei, viskas išsprendžiama priklijuojant papildomą garso izoliaciją.
Taip pat, iš minusų, norėčiau atkreipti dėmesį į bazinę garso sistemą, iš esmės tai groja neblogai, bet vis tiek reikia pakeisti.
Apskritai tai yra puiki ir patikima mašina, kuri kasdien užsives iš pusės pasukimo ir nesukels jokių problemų kasdieniame naudojime.
Svarbiausia yra prižiūrėti ir naudoti aukštos kokybės atsargines dalis.
Aš rekomenduoju pirkti, tikrai!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edvinas | 2016-11-01 |
KIA Cee'd GT line 1.0 T-Gdi
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dizainas, interjeras, variklio garsas
Gal kiek didokos kuro sanaudos
|
Su automobiliu pravažiavau jau 10 tūkst. kilometrų. Automobilis pirktas naujas, tad per tiek laiko jokių trūkumų nepasimatė.
Variklis
Variklis yra 1,0 litro turbininis. 89 Kw, bet iš tiesų variklis yra itin geras. Įsibėja labai gerai. Pati mašina sveria 1200 kg, tad tokio varikliuko kaip ir užtenka. Ypatingai geras pats variklio garsas.
Išvaizda ir interjeras.
Turimas automobilis yra GT line komplektacijos tad išoriškai atrodo kaip GT, kuris turi 200 AG. Vizualiai man itin patinka. Viduje - navigacija, radijas, galinio vaizdo kamera, šildomos sėdynės, vairas. Asmeniškai rinkdamasis auto - nenorėjau odinių ir elektrinių sėdynių. Tad komplektacija kaip ir tenkina. Galbūt norėtųsi kad būtų Apple Car play, bet vienaip ar kitaip Spotify galima klausytis tiesiog suporavus telefoną per Bluetooth. Taip pat interjeras yra labai geras. Minkšti plastikai - tikrai sukuria kokybės jausmą.
Sanaudos
Dėl kuro sanaudų nesu patenkintas, tikėjausi kad jos bus mažesnės. Nors važiuojant ramiai - 100 Km per valandą įmanoma išspausti 6 litrus šimtui kilometrų. Na bet žinote, kaip benzinui tai turbūt geras rezutatas. Atkreipčiau dėmesį, jog dyzelį rinkitės tik tada, kad nuvažiuosite daugiau nei 200 tūks. kilometrų. Pagal dabartines kuro kainas ir dyzelinio modelio didesnę kainą, jį apsimoka pirkti tik tada, kai pravažiuojate daug kilometrų.
Nuvertėjimas, eksplotacijos kaštai ir kita
Kolkas dėl eksplotacijos nepatyriau jokių išlaidų. Pirmas servisas po metų arba 15k kilometrų. Nuvertėjimas - taip naujas automobilis tikrai nuvertės, bet kodėl pasirinkau KIA? - dėl 7 metų garantijos, gana geros kainos, vagiamumo ir draudimo kaštų. Elementarus pvz - Golf KASKO draudimas yra dvigubai didesnis.
Ar rekomenduočiau - žinoma! Išbandykite demo auto.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rimas | 2014-04-02 |
Geras nepretenzingas auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kaina, ekonomiskumas ir gera komplektacija
Prastokas vidaus plastikas
|
Eksploatuoju automobili nuo 0 km ir pravaziavau 30 000 km. Didesniu problemu nera. Automobilis pakankamai dinamiskas 1.6 crdi 94 kw. Kuro sanaudos apie 5.5 l. Nelabai megsta dideliu duobiu, bet bendrai pakankamai komfortiskas. Butu galima pagirti bazine iranga i kuria ieina sildomos sedynes, sildomas vairas, laisvu ranku iranga, usb. Visa kita standartiskai.
Salono apdaila kartais megsta patarsketi. Yra linkusi lengvai braizytis. 1.6 crdi 94 kw tikrai ekonmiskas ir kaip tokiam automobiliui uztenka. Lenkiant nejauti diskomforto. Kadangi auto naujas kazkokiu problemu neturejo. Kuro sanaudos normaliai vazinejant 5.5-6 l, vaziuojant ramiau i 5 l galima tilpti. Palyginus su VW, variklio darbas tylus.
Pliusas, kad servisai kas 30 000 km. Pirmas servisas apie 800 lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|