Markės
866 iš 1940
Kia Niro, (DE) 2016 - 2022TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 6
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Hibridinis
  • Gera įranga
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Hibridinė sistema neitin efektyvi
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Erdvės trūkumas salone
"Tiems kurie ieško itin ekonomiško, stilingo, kompaktiško miesto automobilio, Kia Niro gali būti kol kas vienintelė tokia nebrangi alternatyva"
Nedidukas Kia krosoveris Niro yra pozicionuojamas kaip pirmasis hibridinis krosoveris sutrumpintai vadinamas HUV (Hybrid Utility Vehicle). Svarbiausias automobilio koziris – santykinai nebrangus automobilis turintis tokią pačią interjero ir bagažinės erdvę kaip Toyota Prius, be to Niro turi pagerintas pravažumo sąvybes (bent jau didesnę prošvaisą), bei ganėtinai gerą komplektaciją. Iš išorės automobilis atrodo tiesiog kaip sumažinta Kia Sportage versija – jis niekuom neišsiskiria plačioje minikrosoverių rinkoje, nors ir yra labai protingai (nuosaikiai) suprojektuotas. Kita vertus, šio automobilio pagrindinis pardavimo argumentas yra ne dizainas, o hibridinės technologijos. Pasiekti žemą emisijų bei degalų sąnaudų lygį Kia Niro padeda hibridinės technologijos, derinamos su ekonomišku vidaus degimo varikliu. Kia 1,6 L keturių cilindrų „Kappa“ variklis išvysto 103 AG galią ir 147 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su 32 kW elektriniu motoru ir 1,56 kWh ličio polimerų baterijomis. 140 AG bendra galia ratams perduodama per modernią šešių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (6DCT) bei leidžia pasiekti maksimalų 264 Nm sukimo momentą. Automobilio interjeras pasižymi aiškumu ir pagirtina kokybe, kuri būdinga ne visiems tokios klasės automobiliams ir lenkia paskutinės kartos Toyota Prius interjero kokybę. Taigi, tiems kurie ieško itin ekonomiško, stilingo, kompaktiško miesto krosoverio, Kia Niro gali būti kol kas vienintelė tokia nebrangi alternatyva.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
Tomas | 2023-08-27
Pluginas per primas savaites nenuvylė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug standartinės įrangos. Patogus salonas. Nemažai vietos gale.
Didelių minusų nepastevėjau. Gal vairavimas šiek tiek nuobodokas, kam aktualu.
Dar labai šviežias automobilis, tai trūkumų nepastebėjau. Daug talpesnis nei atrodo iš lauko, ypač nustebino kad nemažai vietos gale. Daug standartinės įrangos net ir paprastesnėje komplektacijoje. Į Niro persėdau iš Lexus CT nes norėjau įkraunamo automobilio, kadangi darbovietėje galiu krautis nemokamai. Kol kas labai pasiteisino ir į baką kuro dar neteko piltis. Su pilnai įkrauta baterija nuvažiavau apie 55 km, bet dėl tokio rezultato reikėjo pasistengti (išjungtas kondicionierius ir t.t.). Kadangi iki darbo apie 20 km tai tokio nužvaziuojamo atstumo pilnai užtenka. Salono kokybė yra patenkinama. Lexus CT turėjo minkštesnę odą, langai užsidarydavo šiek tiek švelniau. Trumpai tariant, Lexus buvo labiau rafinuotas, tačiau Lexus plugin'as yra ko ne tris kartus brangesnis, bet kokybė tiek nesiskiria. Remontuoti kol kas neteko. Hyundai Ioniq pluginas yra tas pats automobilis su pakeistu korpusu. Man asmeniškai Kia Niro dizainas patiko labiau, bet jei žiūrint vien į ekonomiškmumą, perkant neatmesčiau ir Hyundai Ioniq plugino.
Pilnas atsiliepimas...
Happy | 2023-02-17
Nedidelis, talpus, ekonomiškas ir smagus kasdieninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus salonas, gana talpus
Neitin dinamiškas
Šis automobilis pas mane pakeitė Ford Kuga. Norėjau kažko kompaktiškesnio, lengviau vairuojamo ir ekonomiškesnio, tačiau pakankamai talpaus. Ne tokia lengva užduotis kaip maniau. Net ne visi didesni visureigiai sutalpina tiek kiek šis mažylis. Plius norėjau benzino, man užteko triukšmingų dyzelinių variklių, važiuodavau palyginus nedaug, plius nenorėjau problemų su DPF kurias turi daugelis dyzelinių variklių. 7 metų garantija taip pat buvo didžiulė paskata. Kada Ford, VW ar Mercedes tai siūlė? Facelift versija, mėlyna vandenyno spalva, savaiminio įkrovimo hibridas – viskas dėl ekologijos :) Kas mane tikrai nustebino, tai interjeras - tikrai stilingas, technologiškas, daug geresnis nei bet kurio Ford. Plius gera kokybė, beje pas mane odinis salonas. Valdymas, sėdėsena yra labai patogi, automobilis gana tylus, gerai valdomas ir tiesą pasakius susigyventi buvo labai paprasta. Žinau, kad kai kurie senesnės Niro versijos neigiami dalykai buvo, kad navigacijos sistema buvo lėta ir nenaudinga. Pas mane nauja versija turi didžiulį 10 colių ekraną su Apple Android prijungimu, tad esu patenkintas ir infosistema, kuri valdoma gana patogiai. Jei norite labai erdvaus mažo krosoverio tai tikrai verta atkreipti dėmesį ir į šį. Jei norite tiesiog mėgautis vairavimu ir nesijaudinti dėl remonto išlaidų ir greičio viršijimų, tai mano nuomone už tokią kainą nerasite geresnio krosoverio.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2023-01-06
eNiro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus ir labai malonus važiuoti, gana gera įranga, kokybiškai surinktas
Nepatogumai keliaujant ilgesnius atstumus
Tai pirmasis mano elektromobilis, nors važinėti teko ir anksčiau su vienu kitu modeliu. Patogus automobilis, geras pakabos veikimas ir nėra vangus kelyje. UVO appsas leidžia pašildyti ir užrakinti nuotoliniu būdu. Toliausiai nuvažiuota apie 346 km su vienu įkrovimu ir buvo dar likę kažkur 30 km nuvažiuoti. Turėjo keletą kartų šiek tiek streso, nes dar neturėjau galimybės pasikrauti namuose padoriai. Vietinis prekybos centras ir automobilių stovėjimo aikštelė prie darbo – iki to laiko buvo pagrindinės pakrovimo vietos. Tekdavo keltis anksti, kad būtų galima užsibookinti vietą. Tai toks nepatogumas – kam bus smulkmė, kam turbūt bus esminis dalykas. Apskritai esu labai patenkintas automobiliu, o pripratęs reguliariai krautis ir atitinkamai planuotis laiką, man nesudaro didesnių nepatogumų.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2022-02-18
Tikrai geras ir ekonomiškas mini visureigis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigus išlaikymas, gerai laikosi ant kelio, gera įranga
Mažoka bagažinė
Pasiskaičiau truputį atsiliepimų apien šį automobilį, dabar žinau, kad automobilių apžvalgos dažniausiai yra šališkos. Šis automobilis neturi aukštų balų, tačiau nė viena iš apžvalgų nepasakė nieko tikrai blogo. Tai puikus krosoveris – kas jame nepatinka? Gražiai atrodo, gerai pagamintas mini visureigis, kuris nėra sudėtingas ar brangus remontuoti. Sklandus bėgių perjungimas, gana kultūringa pakaba. Toks vaizdas, kad dauguma komentatorių komentuoja prastą dinamiką, turbūt kalba tik apie ECO režimą. Tačiau nenurodo, kad automobilis solidžiai atgyja važiuojant sportiniu režimu! Apdailos lygis puikus ir pranoksta naujausias Toyota modelius. Važiuojant atrodo, kad vairuojate prabangų automobilį, nes yra gana tylus bet kokiu greičiu (tylesnis nei Priusas kurį turėjau prieš tai). Mano Niro turi 18 colių ratus, ir pakaba nėra labai kieta kaip sakoma kai kuriose apžvalgose. Be to standesnė pakaba užtikrina geresnį kelio laikymasi. Skaičiau apžvalgas, kurioje buvo paminėti šie minusai, bet aš asmeniškai to nepastebiu, gal pas juos buvo uždėtos pigios padangos, nes mano padangos kaip priklauso yra geri Michelinai, modelio tik nepamenu. Automobilyje esanti įranga yra gana įspūdinga – automatinis kelio apšvietimas, lietaus jutiklis, gera navigacija, JBL garso sistema. Jei nesate greičio fanatas šis automobilis bus labai ekonomiškas, išlaikymas nebrangus ir tikrai malonu jį vairuoti. Smulkūs trūkumai - bagažinė nėra tokia gili kaip Priuso, beto aukštesnis bagažinės slenkstis ir nėra atsarginio rato. AIšku turėsite kompresorių padangoms pripūsti ir skystas putas naudojamas pradūrus padangą.
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-05
1.6 GDi su 1.6 kWh ličio jonų baterija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įranga, komfortas, ekonomiškas
Maža interjero erdvė, gana brangus nusipirkti
Kia Niro “First Edition“ turi tikrai neblogą įrangą – odines sėdynes, šildomas priekines ir net galines sėdynes, vairuotojo sėdynės atmintį, parkavimo jutiklius ir galinio vaizdo kamerą bei el.stoglangį. Tai patogus automobilis net ir ilgesnėje kelionėje, o turint automatinę 6 laipsnių pavarų dėžę - itin lengvas vairuoti ir be to labai ekonomiškas. Stabdant ar važiuojant laisva pavara, baterija įkraunama iš regenruotos energijos, taip efektyviai padidinamas automobilio ekonomiškumas. Automobilis važiuoja gerai ir nuspėjamai ir gali akseleruoti daug geriau nei galėjau įsivaizduoti. Labai patogus automobilis tiek mieste, tiek ilgesnėse kelionėse, galiu lengvai rekomenduoti Kia Niro. Kaip ir įprasta Kia suteikiama 7 metų garantija, įskaitant ličio bateriją ir gali būti perduota naujam savininkui. Ilga garantija suteikia pasitikėjimo automobiliu ir Kia marke. Kalbant apie aptarnavimą, rekomenduoju visada atlikti pas oficialų Kia atstovą. Taip išvengsite garantijos problemų vėliau – o juk garantija yra ilgam laikotarpiui.
Pilnas atsiliepimas...
no no | 2021-10-10
Neekonomiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik nera
Neekonomiskas
Kaip nekeista Niro nelabai ekonomiškas. Vangus. Važiuoti atbuline eiga naktį yra pavojinga, nes atbulinės eigos lemputė nieko neapšviečia. Galinio vaizdo kameros padėtis tokia, kad ji beveik visada yra padengta nešvarumais. Auromatinė pavarų dėžė lėtai reaguoja. Maniau, kad variklis tikrai turės start ir stop sistema, bet vietoje to ant laisvų apsukų variklis dirba prie 1500 apsisukimų. Žinoma tai kerta per ekonomiškumą kuriam šis automobilis ir yra sukurtas. Autovairavimas praktiškai yra nenaudingas ir tik gąsdina kai suveikia. Mygtukai ir jungikliai yra labai prastai apšviesti. Reguliavimas yra įmanomas, tačiau jis valdo viską įskaitant ir pagrindinį ekraną. Tuomet pagrindinis ekranas pasidaro per šviesus ir vėl nieko gero nematyti. Pirkau dėl ekonomiškumo, tačiau jo nėra. Tai automobiliu esu nusivylęs ir tikrai ieškosiu ekonomiškesnio varianto, galbūt Toyota Prius ar panašaus.
Pilnas atsiliepimas...
 
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
    EV3
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt