2022-12-13 |
KIA NIRO MY23 (Comfort Pack 6DCT) HEV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Važiavimas vien elektros rėžimu, kuro sąnaudos esant teigiamai lauko temperatūrai
Minusau nurodyti tekste.
|
Automobilis buvo pirktas naujas su komfort komplektacija. Šiai dienai, praėjus 7 savaitėms po automobilio atsiėmimo, nuvažiuota daugiau nei 2600 km. Kadangi automobilį atsiėmėm spalio pabaigoje, todėl pabandysiu kuo vaizdžiau aprašyti automobilio minusus važinėjant keliais tiek geromis oro sąlygomis, tiek labai sunkiomis. Kodėl tik minusus, nes jų jums neparodys salone ar interneto apžvalgose, apie pliusus galite rasti ne vieną vaizdo medžiagą. Šiemet lapkritis pasitaikė šiltas ir nebuvo šalčių rytais, todėl važinėti automobiliu buvo vienas malonumas. Kuro sąnaudos miesto ribose siekia kaip ir deklaruoja 4,4 - 4,8 litro. Automobilio elektronika dirba tikrai sklandžiai, čia rašau apie automobilio važiavimą variklio režimu (benzinu), hibridiniu rėžimu ar vien elektros varikliu. Perjunginėjimai tarp rėžimų vyksta automatizuotai, o vairuotojui telieka pasirinktį tinkamiausią rekuperacijos (stabdymo) rėžimą. Elektros rėžimu automobilis važiuoja tikrai smagiai ir galima nuvažiuoti ne vieną kilometrą vien elektra. Apmaudu tik kad nėra galimybės pačiam pasirinkti važiavimo elektra tarkim iki 25% akumuliatoriaus likutinės įkrovos, bet visus perjunginėjimus atlieka automobilio kompiuteris ir nelabai čia ką pakeisi. Prasidėjo gruodis, atsirado ir šalčiai, o čia ir prasideda automobilio minusai. Nemaloniausias minusas man yra, kad rekuperacija esant šalčiams įsijungia ne iškarto. Nuo namų iki darbo vietos nuvažiuoju ~10km, tai priklausomai nuo neigiamos temperatūros lauke rekuperacija neveikia nuo 2 iki 4km + šildymo laikas kieme. Per šį laiką tenka naudotis stabdžiais. Kitas minusas, mano nuomone, kuro sanaudos šaltuoju laikotarpiu ir neilgais atstumais. Bet pabrėžiu, tai priklauso nuo važiuojamo atstumo. Važiuojant tik darbas - namai, namai - darbas. Kuro sanaudos per dvi savaites buvo 7,5 litro. 10km yra per trumpa atkarpa kad automobilio ekonomija kompensuotu langų atitirpinimui ir pašildymui reikalingą kurą. Automobilis daugiau dirba vaikio režime, dėl to ir kuro sanaudos didesnės. Kitas minusas priekinio stiklo valytuvai žiemos metu. Gal korėjiečiai sniego nėra mate ar neketino pardavinėti automobilių kur yra sniego. Dėl automobilio dizaino valytuvus galima pakelti tik tiek kad šluotelė praslystu ir ne daugiau. Apie valytuvų atlenkimą esant lijundrai galima iškarto pamiršti, todėl šiuo metu laikotarpiu valytuvų gumelės nuolat rytais buna prišalusios prie lango. Na ir pačių valytuvų kokybė man silpna. Kitas minusas šiai dienai kurį pastebėjau, tai rekuperacijos (stabdymo) dingimas praslydus ratams rekuperacijos metu. Paaiškinsiu aiškiau: mieste pora dienų snigo ir vietomis gatvėse susidarė ledas. Rekuperacija buvo nustatyta 2 lygiu ir kur buvo ledas ant kelio ratai praslydo ir rekuperacija dingo. Dingo tikrąja prasme, jos įjungti tapo nebeįmanoma. Likusia kelio dalį kurią važiavau jos ijungti taip ir nebepavyko, tik sustojus ir išnaujo paleidus variklį rekuperacija pradėjo veikti, taip nutiko du kartus.
Turėjome situacija kai teko vieną galinių sėdynių dalį paguldyti, o ant galinių sėdynių liko sėdėti žmona ir vaikas, tai ant likusios vietos šeima tilpo tik iš didelės bėdos. Buvo labai nepatogu, kadangi pilnų dviejų vietų sėdėti keleiviams gale nelieka, jeigu reikia vieną galinių sėdynių dalį paguldyti.
Yra nepatogumų automobilio saugos stebėjimo sistemoje. Apledėjus priekiniam radarui išsijungia autopilotas ir jo nebeįjungsi. Saugos sistema (radaras) nebejaučia atstumų mieste ir sustojus prie šviesaforų pradeda garsiai signalizuoti kad tuoj atsitrenksi į kitą automobilį ir taip signalizuoja kol pradedi važiuoti, nors ir atstumą tarp priekyje esančio automobilio palaikiau daugiau nei 2 metrus, bet tas signalinimas atsibosdavo kol lauki šviesaforo signalo, bandai jį nutildyti, bet tuoj vėl įsijungia . Važiuojant automagistrale ar mieste nestosi kas 5 – 10km kad nuvalyti radarą priekyje. Bet tai vyksta tik esant labai nepalankioms oro sąlygoms.
Važiuojant variklio rėžime 30km/h ar 40-48km/h automobilio variklis tikrai pakankamai garsiai dirba, o pavara perjungiama tik viršyjus 31km/h ar 49km/h greitį. Mano nuomone tai tikrai reikėtu tobulinti ir tikrai nepadeda mažinti kuro sąnaudu.
Pabaigai: savaitgali ryte buvo -14 ir teko nuvažiuoti 450km atstumą, bendros kuro sanaudos važiuojant miesto keliais ir automagistrale buvo 5,8l. Kitą dieną lauke -3 ir dar 350km kelio, sanaudos 5,8l. Ar tai daug ar mažai spręskite patys. Nuvažiuotas 2600km bendros kuro sąnaudos rodo 6l.
Teksto parašiau nemažai, bet gal bus kažkam naudinga apsisprendžiant.
Šiai dienai nebedega atbulinės eigos žibintas ir rodo netinkamą vairuotojo pusės galinės padangos slėgį, nors visur slėgius patikrinau ir viskas su jais gerai. Ryte esant -14 laipsnių temperatūrai padangos slėgio daviklis nustatė netinkamą slėgį taip ir nebeišsijungia. Rinktis automobilį su geresne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
|
|