Markės
867 iš 1940
Kia Niro (SG2) 2021 - dabar
Kia Niro, (SG2) 2021 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 1
12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)20% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Gera interjero kokybė ir erdvė
  • Rafinuotas kelyje
TRŪKUMAI
  • Neitin smagus vairuoti
  • Aukšta kaina
  • Mažas variklių pasirinkimas
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2022-12-13
KIA NIRO MY23 (Comfort Pack 6DCT) HEV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiavimas vien elektros rėžimu, kuro sąnaudos esant teigiamai lauko temperatūrai
Minusau nurodyti tekste.
Automobilis buvo pirktas naujas su komfort komplektacija. Šiai dienai, praėjus 7 savaitėms po automobilio atsiėmimo, nuvažiuota daugiau nei 2600 km. Kadangi automobilį atsiėmėm spalio pabaigoje, todėl pabandysiu kuo vaizdžiau aprašyti automobilio minusus važinėjant keliais tiek geromis oro sąlygomis, tiek labai sunkiomis. Kodėl tik minusus, nes jų jums neparodys salone ar interneto apžvalgose, apie pliusus galite rasti ne vieną vaizdo medžiagą. Šiemet lapkritis pasitaikė šiltas ir nebuvo šalčių rytais, todėl važinėti automobiliu buvo vienas malonumas. Kuro sąnaudos miesto ribose siekia kaip ir deklaruoja 4,4 - 4,8 litro. Automobilio elektronika dirba tikrai sklandžiai, čia rašau apie automobilio važiavimą variklio režimu (benzinu), hibridiniu rėžimu ar vien elektros varikliu. Perjunginėjimai tarp rėžimų vyksta automatizuotai, o vairuotojui telieka pasirinktį tinkamiausią rekuperacijos (stabdymo) rėžimą. Elektros rėžimu automobilis važiuoja tikrai smagiai ir galima nuvažiuoti ne vieną kilometrą vien elektra. Apmaudu tik kad nėra galimybės pačiam pasirinkti važiavimo elektra tarkim iki 25% akumuliatoriaus likutinės įkrovos, bet visus perjunginėjimus atlieka automobilio kompiuteris ir nelabai čia ką pakeisi. Prasidėjo gruodis, atsirado ir šalčiai, o čia ir prasideda automobilio minusai. Nemaloniausias minusas man yra, kad rekuperacija esant šalčiams įsijungia ne iškarto. Nuo namų iki darbo vietos nuvažiuoju ~10km, tai priklausomai nuo neigiamos temperatūros lauke rekuperacija neveikia nuo 2 iki 4km + šildymo laikas kieme. Per šį laiką tenka naudotis stabdžiais. Kitas minusas, mano nuomone, kuro sanaudos šaltuoju laikotarpiu ir neilgais atstumais. Bet pabrėžiu, tai priklauso nuo važiuojamo atstumo. Važiuojant tik darbas - namai, namai - darbas. Kuro sanaudos per dvi savaites buvo 7,5 litro. 10km yra per trumpa atkarpa kad automobilio ekonomija kompensuotu langų atitirpinimui ir pašildymui reikalingą kurą. Automobilis daugiau dirba vaikio režime, dėl to ir kuro sanaudos didesnės. Kitas minusas priekinio stiklo valytuvai žiemos metu. Gal korėjiečiai sniego nėra mate ar neketino pardavinėti automobilių kur yra sniego. Dėl automobilio dizaino valytuvus galima pakelti tik tiek kad šluotelė praslystu ir ne daugiau. Apie valytuvų atlenkimą esant lijundrai galima iškarto pamiršti, todėl šiuo metu laikotarpiu valytuvų gumelės nuolat rytais buna prišalusios prie lango. Na ir pačių valytuvų kokybė man silpna. Kitas minusas šiai dienai kurį pastebėjau, tai rekuperacijos (stabdymo) dingimas praslydus ratams rekuperacijos metu. Paaiškinsiu aiškiau: mieste pora dienų snigo ir vietomis gatvėse susidarė ledas. Rekuperacija buvo nustatyta 2 lygiu ir kur buvo ledas ant kelio ratai praslydo ir rekuperacija dingo. Dingo tikrąja prasme, jos įjungti tapo nebeįmanoma. Likusia kelio dalį kurią važiavau jos ijungti taip ir nebepavyko, tik sustojus ir išnaujo paleidus variklį rekuperacija pradėjo veikti, taip nutiko du kartus. Turėjome situacija kai teko vieną galinių sėdynių dalį paguldyti, o ant galinių sėdynių liko sėdėti žmona ir vaikas, tai ant likusios vietos šeima tilpo tik iš didelės bėdos. Buvo labai nepatogu, kadangi pilnų dviejų vietų sėdėti keleiviams gale nelieka, jeigu reikia vieną galinių sėdynių dalį paguldyti. Yra nepatogumų automobilio saugos stebėjimo sistemoje. Apledėjus priekiniam radarui išsijungia autopilotas ir jo nebeįjungsi. Saugos sistema (radaras) nebejaučia atstumų mieste ir sustojus prie šviesaforų pradeda garsiai signalizuoti kad tuoj atsitrenksi į kitą automobilį ir taip signalizuoja kol pradedi važiuoti, nors ir atstumą tarp priekyje esančio automobilio palaikiau daugiau nei 2 metrus, bet tas signalinimas atsibosdavo kol lauki šviesaforo signalo, bandai jį nutildyti, bet tuoj vėl įsijungia . Važiuojant automagistrale ar mieste nestosi kas 5 – 10km kad nuvalyti radarą priekyje. Bet tai vyksta tik esant labai nepalankioms oro sąlygoms. Važiuojant variklio rėžime 30km/h ar 40-48km/h automobilio variklis tikrai pakankamai garsiai dirba, o pavara perjungiama tik viršyjus 31km/h ar 49km/h greitį. Mano nuomone tai tikrai reikėtu tobulinti ir tikrai nepadeda mažinti kuro sąnaudu. Pabaigai: savaitgali ryte buvo -14 ir teko nuvažiuoti 450km atstumą, bendros kuro sanaudos važiuojant miesto keliais ir automagistrale buvo 5,8l. Kitą dieną lauke -3 ir dar 350km kelio, sanaudos 5,8l. Ar tai daug ar mažai spręskite patys. Nuvažiuotas 2600km bendros kuro sąnaudos rodo 6l. Teksto parašiau nemažai, bet gal bus kažkam naudinga apsisprendžiant. Šiai dienai nebedega atbulinės eigos žibintas ir rodo netinkamą vairuotojo pusės galinės padangos slėgį, nors visur slėgius patikrinau ir viskas su jais gerai. Ryte esant -14 laipsnių temperatūrai padangos slėgio daviklis nustatė netinkamą slėgį taip ir nebeišsijungia. Rinktis automobilį su geresne komplektacija.
Pilnas atsiliepimas...
 
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
    EV3
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt