Markės
738 iš 1633
Kia Sportage 2016 - dabar
Kia Sportage, 2016 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.67% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 3
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Solidus dizainas
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Automatinė pavarų dėžė
  • Neitin ekonomiškas
"Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį"
Prieš tai gamintos kartos modelis buvo tas automobilis, kuris be skrupulų atėmė didelę dalį rinkos iš senbuvių ir iškarto tapo pripažintu konkurentu tokioms markėms kaip Ford, Mazda ar Nissan. Ketvirtos kartos Kia Sportage puikuojasi visiškai nauju kėbulo dizainu. Dizaineriai stengėsi, kad kiekviena linija spinduliuotų sportiškumą, galią ir energiją. Automobilis atrodo išties solidesnis, ypač galinė dalis su subtilesniais žibintais ir chromo juostele tarp jų. Tą įspūdį sustiprina ir jo panašumas į Subaru Tribeca modelį. Žvelgiant iš šono automobilio proporcijos išliko labai panašios į pirmtako. Naujasis visureigio kėbulas pasižymi glotniomis linijomis ir tai kiek keista nes pirmtakas buvo pabrėžtinai aštrių linijų, dar keisčiau, kad kiti nauji Kia modeliai taip pat yra gerokai griežtesnio dizaino. Iš to galima spręsti, kad kūrėjai stengėsi suformuoti kitokį Sportage įvaizdį nei kitiems modeliam – tikslas suteikti modeliui solidumo, kurio trūko senesniam modeliui. Atnaujintas interjeras panašiai kaip ir pirmtako yra gana kuklus ir paprastas, tačiau pasižymi geresne medžiagų kokybe, funkcionalumu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Aukšta Sportage prošvaisa nesuteikia didelio stabilumo posūkiuose, tačiau sureguliuota taip, kad suteikti gerą komforto ir sportiškumo lygį. Tai vienas geriausių vairuotojui skirtų automobilių savo klasėje. Automobilis tapo nedaug ilgesnis nei senesnės kartos, tačiau ilgesnė ratų bazė suteikia daugiau erdvės viduje. Net ir galiniai keleiviai turi pakankamai erdvės kojoms, o bagažo skyrius tapo didesnis ir praktiškesnis dėka to, kad buvo sumažintas bagažinės skyriaus slenkstis. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Ramūnas | 2020-01-16
KIa Sportage 1.6-TGDI AWD 7DCT GT-line
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vertė už pinigus, dizainas (aibė "Design Awards" apdovanojimų ne veltui duodama), įranga, garantija, kokybė
Variklis ne toks galingas, kaip rodo skaičiai, kietokas (su R19 ratais), garso izoliacija
Prieš įsigyjant šį automobilį (paskirtis-žmonai:), išbandėme daugumą naujausių SUV. Domino auto tik su automatinėmis pavarų dėžėmis (mechanika-praeitis, ypač moterims:) ir dar mieste:) Man asmeniškai SUV nedaro įspūdžio dėl jų "negyvo" valdymo ir kelio nejautimo, bet šių laikų tendencijos ir žmonos norai-vyrui įstatymas. Šalia visų techninių dalykų, komplektacijos (dažnu atveju, perteklinės. Kodėl? Per 2 metus taip ir nepasinaudojome automatinio parkavimo galimybe:)-neprireikė. Dar...) gausos, be abejo, dizaino, tiek išorinio, tiek vidinio, vertinome ir dar vieną, bene svarbiausią argumentą-kainos arba kitaip-vertės už pinigus. Todėl pasirinkome būtent šį modelį. Žinoma, svarbu ir 7 metų garantija,-ji atrodo labai viliojančiai. Mūsų auto pilniausios komplektacijos, išskyrus panoraminį stoglangį. Sąmoningai jo atsisakėme (spec. pasirinkimas:) dėl ateityje neišvengiamai atsirandančių rūpesčių (išsisandarinimo ir atsirandančio girgždesio dėl konstrukcijos "vaikščiojimo") . Tiesa, tai ne Premium atstovas ir to pamiršti nevalia, jei pradedame lyginti su tokiais gamintojais, kaip Mercedes ir Audi. Bet gaminio ir surinkimo kokybė bei panaudotos medžiagos - aukšto lygio. Tegul neįsižeidžia, prancūzų ir italų "gerbėjai", Kia (Hyundai) nuėjo toliau. Daug pasakoju apie pasirinkimo kriterijus, nes tada visiems aiškiau, kaip yra pozicionuojamas automobilis, o ne vertinama, kad auto "kosmosas" arba atvirkščiai, net nesuprantant jo gamintojo minties ir paskirties. Taigi grįžtant prie pasirinkimo, buvome radę auto, kurie mano nuomone buvo vertesni, jei lygintume tik paskirtį, dydį, įrangą, dizainą ir su išlygomis garantiją, bet kainų lygis skyrėsi "veik" 10-11 tūkst.Eur (lyginome tik tos pačios klasės SUV, nors žiūrėjome ir mažesnius SUV). Tai labai daug. O dabar prie paties automobilio. Nerašysiu apie tai, kas jau aprašyta reklaminiuose pristatymuose ir interneto platybėse, o trumpai apie pastebėtus dalykus juo naudojantis. Nuvažiuota ~ 30 tūkst. per du metus. Dėl nedidelės ridos per metus rinkomės benziną. Variklis, nors ir galingas ir sukimo momentas neblogas, vikrus neatrodo, veikiau išsigandęs-lengvai spaudi-važiuoja, stipriau spūsteli-pabunda, šokteli, ima kaukti ir...viskas. Toliau važiuoji greitėdamas, bet ugnimi nespjaudydamas. Dėl ko dedu "+" dyzeliams,-nors ir silpnesni (sąlyginai, pvz. 103 kW), bet "traukia" geriau, nors greitėjasi beveik panašiai. Beje, prieš tai parašytas kolegos atsiliepimas labai geras ir informatyvus. Tik aš papildysiu. 19 ratai mūsų keliais per kieti, todėl prarandamas komfortas, nes važiuoklė standi (vis gamintojai "bijo briedžio testo") bei atsiranda automobilio nervingumas, tampymasis po kelią dėl plačių, kietų padangų. Grožis ir įvaizdis reikalauja aukų. Vidus vis dar primena tikrą automobilį, o ne kompiuterinę darbo vietą (mums tai "+"), prietaisų ir funkcinių reguliatorių išdėstymas-puikus. Galima reguliuoti senoviškai (paprasčiau, greičiau, saugiau), galima pirštukais (šiuolaikiškai) baksnoti, kaip kam patogiau. Auto pakankamai triukšmingas. Bandant (Test drive) vis atrodydavo, kad langai atidaryti (tam "pasitarnauja" puikūs, bet dideli ir triukšmingi galinio vaizdo veidrodžiai), o žvyrkeliu važiuojant ar per lietų, kad purvasaugius kažkas nuėmė arba pamiršo garso izoliaciją ant ratų arkų uždėti. Bet prie visko priprantama, o be to yra garso sistema, kuri paslepia visus erzinančius garsus. Beje, JBL aparatūra neverta savo gero vardo, nes groja silpnai ir visai nedaro -TO- įspūdžio, kurio tikiesi pamatęs "JBL" raides. Visgi, važiuojant šiuo SUV, aš jaučiuosi, kad esu toks pusiau vairuotojas, pusiau keleivis-aš sau, automobilis sau, bet tikslą abu pasiekiame vienu metu. Tai gerai. Šiaip tai visų SUV'ų ta pati problema (o gal ir ne problema, gal aš problema?) -jie nėra vairuotojo automobiliai, jie labiau transporto priemonės, puikiai atliekančios savo misiją-nuvežti jo "šeimininką" (ir kitus) iš taško A į tašką C. Kaip jau buvau minėjęs, funkcijų tiek, kad ne visas ir naudojame (čia panašiai su mobiliakais-naudoji 3-5, na 11 funkcijų, o jų yra "A-a-a!" virš 30:). Teko su juo keliauti po Alpes, tai sakyčiau, kad viskas buvo labai šaunu, saugu, bet variklis ir pavarų dėžė vargo ir niekaip neprisitaikė nei prie Stelvio, nei prie Grossgloknerio. Taigi daugiau nesiplėsiu, o apibendrintai pasakysiu-labai geras ir vertas savo pinigų SUV. Bet ne TOBULAS. Naujas automobilis, todėl apie remontą nieko negaliu pasakyti. Kaip ir apie gedimus. Jų nebuvo. Kasmetinio TA kaina-priimtina. Pili benziną ir važiuoji. Žiemai turime 17 ratus, su jais važiuojame žymiai komfortiškiau, bet atrodome ne taip "kietai". Navigacija-gera, nors ir vėluojanti metus, du, bet atnaujinama kaskart darant TA. Medžiagų kokybė gera, todėl po 2 metų naudojimosi žymių praktiškai nėra. Kadangi visi be išimties gamintojai šiais laikais taupo ant antikorozinių dangų, kėbulas silpnai apsaugotas nuo druskų, geriau nei Mazda ar Honda, kurie išvis nenaudoja antikoro, bet tikrai nepakankamai, kad kėbulas išsilaikytų be rūdžių ilgą laiką, todėl siūlau šią paslaugą įsitraukti į automobilio sąnaudų (ar kainos) eilutę. Tuo pačiu šiek tiek pagerinant garso izoliaciją. Perkant naują? Tiesiog įvertinti tai, ką gauni už pinigus (konkurentų...nelabai, jeigu įvaizdis nelabai svarbu). O su dėvėtais? Jiems dar galioja gamintojo GARANTIJA! Apie amerikonus ir kitus "ledinius" variantus nesiplėsiu. Visiems dėvėtiems galioja tas pats-tikrinti, tikrinti ir ...netikėti pasakomis. Ir nepamirškite (pusiau rimtai, pusiau juokais), kad geriausias automobilis-Svajonių automobilis. Iki tol, kol jį nusiperki...Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-24
Sportage 1.6T-GDI; Awd DCT; 2019
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
SUV privalumai, benzinis 1.6TGDI variklis, vietos gale, interjero kokybė (kokybė/kaina), valdymas, bagažinė, galinės sėdynės su reg.kampu
Pilnesnės komplektacijos su galingesniu varikliu ženkliai brangesnės.
Pastebėjau, jog ganėtinai populiarus modelis, bet mažokai atsiliepimų. Po pirmųjų 6000km galima pasidalinti pirmais įspūdžiais. PASIRINKIMAS Dėl kai kurių SUV nepaneigiamų privalumų buvo svarstomas būtent krosoveris. Perkant iš turgaus turi būti mažiausiai CSI kriminalistas su kokia 5metų patirtimi, jog "naujo" auto pirkimas netaptų liūdna patirtimi. Buvo nutarta tik naujas iš salono. Biudžetas leido dairytis į ekonominį/vidutinį segmentą. Peržiūrėjus krūvą medžiagos internete, gyvai dar buvo apžiūrėti Skoda Karoq, bei Nissan Qashqai. Dėl neperkrauto interjero, surinkimo kokybės, variklių pasirinkimo, bagažinės ir erdvės gale pasirinktas Sportage. Kriterijus- tik benzinas. MT/auto - neesminis, AWD- nebūtinas. Reikalavimai automobiliui keliami tik tokie, kokie yra pagrįsti šioje klasėje ir adekvatūs pinigams. Kadangi tai ne premium klasės auto, todėl bet koks gausus įrangos sąrašas jo labiau premium automobiliu nepadaro. Išlaidauti nelogiškai nesiruošiau, pasirinkta bazinė komplektacija (tuo metu) su mano supratimu optimaliu varikliu, bei užsakyti kelios laisvai pasirenkamos opcijos, kurios buvo būtinos. ĮSPŪDŽIAI Bent jau po šio kilometražo nenuvylė, kas jau yra gerai. SUV privalumai pasitvirtino, ir tai nėra kažkokia išgalvota mada. Tiesiog kompatinių minivenų vietą užėmė SUV. Įlipimas/išlipimas, matomumas, manevringumas - taip tai vienareikšmiškai patogu mieste. VARIKLIS. Nepasigailėjau pasirinkęs galingesnį variklį vs geresnė komplektacija. Taip, nėra tokių kaip line asist, ženklų atpažinimas, galiniai parktronikai, šildomas vairas ir dar krūvos reikalingų ir nelabai "žaisliukų", bet .... Tas variklis su 130kW važiuoja. Ir ne kilovatuose esmė, o sukimo momente. Tokie tie dabartiniai turbininiai benzininiai varikliai , turintys neblogą sukimo momentą maždaug dvigubai platesniame sūkių diapazone nei dyzeliniuose varikliuose. Patinka kaip šis variklis dirba su DCT dėže. Taip, pirmus 500km o gal ir ilgiau greičių dėžė "mokėsi" (o gal ir aš :) ) bet dabar patinka perjunginėjimo algoritmas tiek ramiai važinėjant, tiek paspaudžiant. Jei visada važinėti agresyviau, tikriausiai greitai prisiprastų ir būtų jau mažai galios, bei tai atsilieptų sąnaudoms. Lenkimas 80-140 nesudaro jokių nepatogumų. Kalbant apie sąnaudas. Pirmus porą tūkstančių km "apvažinėjau" ramiai, vėliau įprastai. Tai 6000km vidutinės realios gavosi 8,3 ltr/100km (tiesa, kompas rodo 8,5). Iš jų kiek daugiau nei pusė km buvo trasoje. Benzinas, ~1600kg masė, AWD, variklio prisidirbimas- geriau nei tikėjausi. Jei visų metų vidutinės neperlips 9,5 - 10ltr, būsiu pilnai patenkintas. Nesu naivus ir netikiu gamintojo deklaruojamais 7.6 ltr, kaip ir netikiu vienaragių egzistavimu :) VALDYMAS.Geresnis nei tikėjausi. Bijojau "minkštų" aukštų SUV elgesio posūkiuose- mano Sportage šios SUV ligos neturi. Pakaba vidutinio standumo, R17 ratai pats optimaliausias pasirinkimas. Trasoje 130km/h greitis- komfortabilaus ir nuspėjamo elgesio riba. Tai gi miestui skirtas SUV, fizikos neapgausi. Tiesa, ratų tarpvežė yra kaip kas gerokai didesnius SUV iš vokiškų žemių, galimai tai irgi prideda stovumo manevruojant. SALONAS. Patogi daugumos prietaisų naudojimosi ergonomika. Salonas neperkrautas. Patogus vairas, ir valdymas ant jo. Patogią sėdėseną radau greitai. Patinka prietaisų pašvietimas, neerzina (nepatinka ryškus mėlynas Hyundai, Toyota....). Vaikams gale vietos pakankamai. Labai patogu gale keičiamas atlošo posvyrio kampas, vaikai ilgoje kelionėje gali miegoti be rizikos nusilaužti sprandą. 8" ekranas, su android auto ir galinio vaizdo kamera - tai ko pilnai pakanka. Šildomos visos sėdynes, porankis bei deflektoriai gale- viskas ko reikia minimaliam komfortui. BAGAŽINĖ. ~500ltr nei daug nei mažai, sakyčiau pakankamai. Visada yra galimybė panaudoti stogo skersinius. Tiesa, čia ką nors užsikleti kiek sudėtingiau nei buvo ant sedano :) Dvejų lygių grindys (su siauru atsargiu ratu), leidžia arba turėti pilnai plokščias grindis nulenkus sėdynes ir šiokią tokia erdvę po dugno dangčiu viršutinėje padėtyje, arba maksimalų bendrą bagažinės turį. Ratų arkų uždengimai būtų praktiškesni jei būtų ne plastikiniai o su kilimine danga, bet tai ne premium gamintoja,s todėl viskas OK. KITA Po beveik 10m važinėjimo su HID (xenon) optika, pradžioje truko apšvietimo. Yra komplektacijos su LED (pas mane tik DRL LED) , bet šiose komplektacijose pasirinkus ir "tinkamą" variklį gaunasi nevisai ekonominės klasės auto kainininkas :) Audio sistema vidutinė. Po turėtos tikrai kokybiškos audio sistemos teko pratintis prie to kas yra :) Garso izoliacija manau geresnė nei vidutinė, ir man pakankama. AWD sistema išbandyta tik kartą smėlėtoje įkalnėje prie upelio. Malonus ir sklandus stumtelėjimas į "uodega" patiko. Su turėtu sedanu ten net nebūčiau gyvenime pasukęs. Tikrieji įspūdžiai bus po žiemos sezono. Bet kaip jau rašiau, ši opcija nebuvo privaloma renkantis auto. Apskritai labai daug automobilio gerųjų ir blogųjų savybių būtent ir atsiskleidžia esant sudėtingiausioms eksploatacinėms sąlygoms. Vėliau papildysiu Nebuvo jokių gedimų. Tikim 7 metų garantija. Sąnaudos didesnės nei gamintojo deklaruojamos (jei kas nors jomis tiki). WLTP kitas reikalas. Siūlau pasirinkti tinkamą komplektaciją ir nenusivilsite. Man labiau patiko nei Karoq ar Qashqai. Sportage labiau "sunkiasvoris" ir kelia daugiau pasitikėjimo. Jei važiavimas teikia bent kiek malonumo- neaukokite dinamiško važiavimo gausios įrangos sąskaita. Realias sąnaudas pasitikrinkite spritmonitor.de
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-18
Kazkas naujo ir malonaus musu keliuose
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas,erdvus.automobilio galines sedynes kanpai reguliuojami pagal keleivio norus.
Pas mane 1.7 dyzelis,tai truputi trugsta galios.mieste pasiima apie 8l kuro.bagazines erdve pakankama bet truksta papildomu skyreliu.
Automobili turiu jau pusmeti.maloniai nustenino automobilio erdvumas,matomumas.maloniai nustebino sildomas vairas,saltais ziemos rytais.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Kia modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    PicantoPicantoPicanto
  Maži   RioRioRioRio
   Venga  
  Kompaktiniai    CeedCeedCeed
   ForteForte
  Vidutiniai    MagentisMagentisOptimaOptima
    Stinger
  Dideli    OpirusCadenza  
  Mini krosoveriai     Niro
    Stonic
  Krosoveriai    SportageSportageSportage
  Visureigiai    SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai    SoulSoulSoul
  Vienatūriai    CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai   CarnivalCarnival  
    Sedona
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt