Markės
957 iš 1940
Lexus CT 2010 - 2017
Lexus CT, 2010 - 2017TOP 10
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.68% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • CT 200h
  • Kokybiškas ir patikimas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • CVT pavarų dėžė
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"CT serijos hibridinis automobilis nutaikytas būtent į Europos rinką. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW"
Lexus automobilių šeimą papildė mažiausias narys - Europai skirtas hibridinis hečbekas CT200h. Dėl pirkėjų jis kausis su Audi A3, Volvo C30 ir 1-osios serijos BMW. Automobilio dizainas kažkur matytas – jis labai primena didesnįjį brolį IS, tačiau tai greičiau privalumas nei priekaištas. Penkerių durų hečbeko ilgis siekia 4320 mm, plotis – 1765 mm, aukštis – 1430 mm. „Lexus“ pabrėžia net 2600 mm ilgio ratų bazę, dėl ko esą vietos čia daugiau nei daugumoje kitų šio segmento modelių. Automobilį puošia 17 colių lengvo lydinio ratlankiai bei galinis aptakas. Visgi liežuvis neapsiverčia automobilio pavadinti gražiu. Viduje prietaisų skydelis nedvelkia originalumu, o ir medžiagų kokybės iš Lexus buvo galima tikėtis geresnės. Tiesa, naudotis prietaisais yra labai patogu, o sėdynės labai komfortiškos. Bagažo skyrius kuklus – 375 litrai. Tiek automobilio dizainas, tiek techniniai agregatai buvo kurti nuo nulio. Tiesa, hibridinės jėgainės receptas jau matytas Prius modelyje: benzininis ir elektrinis varikliai dirba kartu, o vien elektriniu jis galės nuvažiuoti tik labai trumpą atstumą. Ši sistema, pavadinta „Lexus Hybrid Drive“ užtikrina labai gerus ekologinius rodiklius. Pirkėjai galės rinktis iš trijų važiavimo rėžimų: ekonominio, normalaus ir sportinio. Į aplinką šis ne toks jau mažas hečbekas išmeta vos 89 g/km CO2 ir vartoja vidutiniškai 3,8 l degalų. Šie rodikliai pasiekiami įjungus Eco režimą. Įjungus Sport režimą variklis pasieks 136 AG galią, nuo 0 iki 100 km/val pagreitės per 10,3 sekundės ir pasieks maksimalų 180 km/val. greitį. Techniniai duomenys: 1.8 litro keturių cilindrų VVT-i variklis išvystantis 73 kW galią ir 142 Nm sukimo momentą, o kartu su elektrovarikliu galia yra atitinkama 100 kW ir 207 Nm. Galia per E-CVT transmisiją perduodama priekiniams ratams. Lexus tvirtina, kad CT 200h nebus nuobodus vairuoti, kitaip nei daugumą kitų hibridų. Gamintojas pabrėžia išskirtinį automobilio valdymą, kurį turėtų užtikrinti sudėtingesnė nei Toyota modeliuose pakabos konstrukcija. Tačiau ir tai nėra visiška tiesa: hečbekas kelyje elgiasi kaip daugumas šios klasės atstovų ir azartu nedvelkia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
Tomas | 2023-09-14
Lexus CT200h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, manevringas, negenda, ekonomiškas
Maža bagažinė
2011 metų Lexus. Važinėju nuo 2022 metų. Puikus automobilis miestui, nereikalaujantis išlaidų. Patvarus ir kokybiškas. Manevringas, smagus posūkiuose. Trasoj trūksta galios ir pasijaučia silpnesnė garso izoliacija, nėra skirtas ilgoms kelionėms, nors yra gana komfortiškas ir kokybiškas viduje. Daug vietos gale keleiviams, bet dėl to bagažinė maža.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2023-07-13
Lexus CT200h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pažymėti
Pažymėti
Paėmėm iš US, daužtas į keleivio pusės šoną/galą. Apskirtai automobilis smagus kol važinėjama po miestą. Nedidelis, telpa visur, manevringas. Pasistengus galima tilpti į 5 litrus. Kokybė jaučiasi geresnė už Toyotą, bet vistiek skarbonkė. Eksploatacija nėra kosminė, bet jei nori kokybiškų detalių - pamokėti reikia. Deja visi velniai išlenda važiuojant autostrada: važiuojant ~100km jau nebeįmanoma susišnekėti salone ir tas užesys nuo greičių dežės greitai pradeda griaužti galvą. Važiuojant 130, sąnaudos kyla iki ~7,3 kas nėra daug. Bet automobilis nėra skirtas greitkeliams, o išskirtinai miesto automobilis. Žmonai patinka, aš antrą kartą nepirkčiau.
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-24
Puikus miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaip ir Toyota taip ir Lexus nereikalauja didelių eksplotacinių išlaidų
Truputi kietoka važiuoklė
Puikus, kompfortiškas, ir labai gerai atrodantis
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt