Markės
1500 iš 1626
Toyota Prius 2009 - 2015
Toyota Prius, 2009 - 2015TOP 10
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.63% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)Viso įvertinimų: 6
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Nebrangus išlaikyti
  • Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
  • Akseleruojant gan triukšmingas
  • Sunku priderinti vairo padėtį
  • Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Toyota debiutavo 2009 metų Šiaurės Amerikos Tarptautinėje parodoje. Naujas automobilio kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis, dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas yra 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią, viso yra 134 AG (anksčiau 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.

Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.

Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 6
2020-01-04
Toyota prius 3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiškas, erdvus salonas.
Maža komforto, bagažine nedidelė, garso izolecija nulinė.
Turim 2 tokius automobilius. Su vienu nuvažiuota 60tkm su kitu 45tkm Į abudu auto įdėtos dujos. Dujų kaina šiuo metu 0.619cnt. 100km mieste 8duju ne taupant užtenka. Kiek važinėju nesu pasiekęs net 4.3ltr benzino kad rodytų borto kompiuterį. Aš rinkčiausi face lift modelį nes yra dienos šviesos. Priusai ligu irgi turi kaip ir visos masinos. 1. Keičiau matora nes per kaitina tarpinė buvo. Gana dažnai pasitaikanti bėda. 500e naudotas matoras darbas iki 250e. 2. Didžioji baterija. Mitas kad jos brangios. Dėjome naudotas baterijas po 500e visa. Galima ir celemis 28celes baterija turi. 15e viena cele naudota. 3. Tikrai pasitaikanti bėda yra su faromis jog rasoja. Kaskur patenka vandens. 1 fara naudota nuo 150e iki300e jeigu yra galimybė surasti bėda ir suklijuoti kur patenka vanduo. 70e maždaug už 2 vnt. Žymesnių bėdų neminėsiu nes čia yra pagrindinės. Tiesiog paminėsiu kas man buvo įdomu kol dar nežinojau apie šitą masina. Labai patvari važiuoklė guoliai brangus tikri japoniški. Bet jeigu susidedi kinietiškus tai po 10tkm reiks keisti. O kiniškų kaina 70e japoniškų apie 140e. Greičiu dėžės naudotos po 100e ir jų niekam nereikia nes labai šauniai padaryta tiesiog nesu girdėjas kad kam būtų problemų.. Problemos su egr kaip ir kiekvienom masinom tiesiog galima iš programuoti jeigu kyla problemų kaina nuo 30 iki 60 atrodo. Matore stovi grandine gamintojas rašo 900tkm ir jeigu yra poreikiams keisti keisti galima. Tiesiog apsimokiau matora pakeisti, nes pigiau. Vandens pompa nauja laiko apie 300tkm. Patarimai pirkėjams. Tiesiog reikia suprasti jog šita mašina yra mekstamiausia taksi mašina pasaulyje. Todėl 200k rida yra unreal ir tikrai didesnė bus. Nebent melina raudona spalva mašinos bus tada manau gali būti. Bet jeigu švediška melina taksi būna. Italijoi Ispanijoi mekstama balta taksi spalva. 1mln km ridos iš taksistu girdėjas neriba šitom auto. Odinis salonas tikrai retas ir kokybiškas. Jeigu vis dėlto norite odinio salono srotuose mažai jų yra ir kaina nuo 400e iki 600e geros būklės.. Baterijos laiko kiek girdėjas nuo 150tkm iki 300tkm poto arba baterija keist arba celės. Tokviloj 1500e nauja baterija. Plugino iš tinklo kraunamo aš pats nepirkčiau tiesiog neapsimoka dėl 20km pora val krauti ir mokėti 3k e daugiau už auto dėl pažaidimo. Dabar yra 2020.01.04 prastesnės komplektacijos auto kainuoja 7k. €. savo klasės segmente yra bene brangiausia mašina, bet atperka patikimumas ir tikrai ekonomiškumas. Jokių taršos mokesčių 92g/km c02 tik. Yra tikrai gausios komplektacijos pvz auto žibintai kritulių davikliai bet labai retas variantas esu matęs tik 2 tokias mašinas skelbimuose Lt. Kaip jau minėjau pirkčiau tik nuo 2012 facelift dėl dienos šviesu ir USB port jau yra porankyje. Toliau viskas tas pats, jeigu kam aktualu labai tai galiniai žibintai skiriasi lempučių išdėstymas tai tiek. Sėkmės ieškant gero negendancio smagaus auto. ????
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-13
Prius 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, eksplotacija, salono vieta, automatas
nerasta
Šiuo metu Priusai yra greitai nuperkami. pats savo nupirkau per 15 minučių. Labai daug daužtų rinkoje, mano tai pat. tačiau pardavejas ir nemelavo del dauzimo. is technines puses visi mazgai gerai funkcionuoja. teko pasivazineti ir su 2 kartos priusu, 3 kartos priusas daug jaukesnis ir modernesnis. kuro sanaudos Kaune vasara ~5 ltr/100km. monitorouje nusistacius ekonomiskumo matuokli prasideda azartas, kaip ispaust mazesnes kuro sanaudas. ekonomiskiausiai telo ispausti 4,3 ltr/100km, kuomet ramiai keliavome iki suvalku ir atgal. kondicionierius prideda apie 300ml prie sanaudu. atvesus orams sanaudos kyla iki 6ltr/100km. (salono pasildymas, sniego valymas). kompiuterio kuro suvartojimo parodymai su realybe skiriasi tik 200ml - tai manau yra labai geras rezultatas lyginannt su VW.( Prius rodo 5,8 - raliai 6ltr) su pilnu baku kompiuteris gana tiksliai matuoja kiek galima nuvaziuoti. vasara iveikiama 800-850km. ziema apie 700km. EV rezimu galima iveikti apie 2 km mieste. baterija labiausiai suvalgo isibegejimas. nustebino labai salono erdve. 4 vyrai su manta puikiai tilpo, kojoms gale sociai vietos. kuro sanaudos nepakilo daugiau nei 5ltr. sis automobilis tikrai tinka zmonoms su vaikais mieste ,taciau manau vyrai tarpmiestiniame kelyje uzmyne gaza tai pat liks nenusivyle. variklio garsas girdisi salone, taciau su visais ekonomiskais japonais taip yra. elektronika puikiai veikia. klimato kontrole labai gerai veikia auto rezime. ziema labai patogu kai nustatyta i priekini stikla ir kojas, isjungtas kondicionierius, imamas oras is lauko, ir nustatytas auto rezimas. tuomet sistema pus silta ora kai susils variklis. ir pus stipriai kol susils salonas. buvusioje coroloje 2003 metu taip gerai viskas neveike. taciau temperaturos islaikymas toyotose puikus. tai pat automatas reaguoja iskart - cia labai patogus pliusas. kolkas tepalu keitimas, valytuvu keitimas, kuro uzpylimas. technineje apziureje pasake, kad kazkada reiks pasikeisti stabdziu diskus. technine apziura nepraejo, del neveikianciu keliu lempuciu. vaziuto ev rezimu kai baterija uzkrauta - turi nuvaziuoti 1-2km. patikrinti visis elektrinius prietaisus . ridos nevisada eis pasiziureti. i ja or nereikia kreipti demesio, svarbu salonas nesudroztas. kebulas dazniausiai bus dauztas ,tai pasiziureti kad bent padoriai butu sukabintas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-19
Smagus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, patikima,
Salono apdaila, guoliai, garso izoliacija
Geras, patikimas automobilis, vidutiniškai komfortiška, trūksta garso izoliacijos , pakaba standi. Nors ir atrodo maža, tikrą gerokai daugiau vietos nei kokiam BMW E46, o gal sulyginčiau su BMW E39. Iš minusų tai galėčiau priskirti salono plastmasės, bei brangius bei pakankamai trumpai laikančius priekinių ratu guolius. Per 4 metus keitem tik guolius bei EGR vožtuvą. Perkant siulyčiau pasiturinti win numeri, nes labai daug jų pas mus papuola atidirbusiu taksi.
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-19
Super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, pigi eksplotacija
Gal biski kietokas
Nupirkom nesenai, tad labai daug negalim pasakyti, bet kol ieškojome matėme daug ko.... Savąjį radome su pilniausia komplektacija, puikių odinių salonų -ne dermantinas kaip įprasta. Gamikliskai padaryta garso izoliacija tai ne barškutis kaip kiti. Mašina mums labai graži tiek išorę tiek vidumi. Pasitikrinkite pagal vin kodą.
Pilnas atsiliepimas...
Viršaitis | 2016-12-27
Prius 2011 Facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus, ekonomiškas, nereikia tvarkyt, kaip dyzelio nuolat
Garso izoliacija, interjeras pigus
Pardaviau savo BMW 3 klasės ir persėdau į Prius. Dažnai tenka važinėti kasdien 40km per diena, o kartais 700km, tai ieškojau patikimo automobilio ir ekonomiško 2010 - 2011m. Nes sugedus už 350km nuo namų, būtu nekas. Pradžiai žiūrėjau, dyzelius, bet su jais daug bėdu: EGR vožtuvo problemos, DPF (dyzelio daleliu filtras) užsikiša, purkštukai. Kadangi esu skūpus :), tai nusprendžiau , kad geriau imt hibridą, bus ekonomija, atkrenta - variklio diržo ir pompos keitimas (nes tik nusipirkus reik keist, nes jie savo būną atitarnavę). Taigi, nusipirkus Prius, gavau hibridą su dyzelio ekonomija. Plius, kaip jau minėta kitam komentare, nėra Prius variklio diržu. Tad tik nusipirkus, pasikeičiau tepalus tik 4l ir nusiploviau. Tai visos investicijos per 2 mėn. Tik įsėdus atrodo didelis, kaip mini venas viduje,aukštoka sėdėsena, gerai matosi galas ir puikus veidrodėliai. Garso aparatūra skamba puikiai ir sodrokas žemas. Varais ovalo formas ir labai lengvas, atrodo su pirštu gali sukinėt. Bagažine 3 daliu, apatinė atsarginis ratas ir t.t., antras smulkmenoms susidėt ir paskutinis jau tikroji bagažinė. Nuleidus sėdynes galines galima sutalpinti nemažą krovinį, bet nėra pertvaros. Teko įprast prie važiavimo, bei triukšmo išorinio. Vairuoti labai patogu ir malonu, tik sėdynė nėra patogi, viskas po ranka. Salono interjeras labai pigus ir pigios plastmasės, tikrai nemaloniai liečiasi. Važiuojant girdisi, ratu ūžesys ir pasaliniai garsai, kaip traškėjimas panelės ir t.t Komforto labai mažai, susidarė įspūdis, kad tai kokybiškas (išskyrus interjerą), bet ekonomiškas automobilis, kuris sutvertas patikimai tarnauti. Smarkiai užspaudus gaza, pasidaro triukšmingas variklis. Turi 3 režimus EV - Electro Vehicle, važiavimas vien elektra, kokius 200 - 300m, ECO - ekonominis važiavimas, nuspaudus akceleratoriaus pedalą, jis nėra toks jautrus, jei nuspaudi 50%, tai jis duoda tik 20 % galios, t.y neleidžia greit įsibėgėt, nes tai atsiliepia kuro ekonomijai. Kartais sekmadieniais, kai neskubu tai varau, kaip pensininkas po truputi išjudu iš vietos ir važiuoju elektra. Kasdien taip važiuodamas trukdyčiau eismui, įsibėgėdamas ant elektros, nejungiant benzininio variklio. Bei Pwr - Power- režimas, važiavimas benzinu, su el.variklio pagalba. Kasdien važinju ECO - režimu, žinoma duodu gazo, kad įsibėgėt, o vėliau stebiu monitorių ir važiuoju el.varikliu, kol išsikrauna baterija, vėliau ji pasikrauna nuo benzo variklio. Kaip minėjo praeitam komentare, tikrai skatina važiuot taupiai ir ramiai, norisi vis neišlipt iš eko važiavimo ribų, tad akceleratorius, nėra spaudomas, o tik palaikomas variklio darbas. Teko įprasti, kad įjungus (taip taip, neužkūrus), nėra garso jokio, įsijungi drive ir važiuoji, kaip troleibusas, be garso. Nors jei baterija nevisai pasikrovusi, tai kartais įsijungia variklis, kad užkraut baterija. Jei ne garso izoliacija, bei interjero kokybe, būtu liuks auto. Kas smagiausia vis bandau pažiūrėt, kiek su pilnu baku nuvažiuosiu, bako talpa 45l. Kompas rodo, kad dar liko 17km (degalinės ženklius), indikarolius mirgsi, rodantis degalų likutį. Ir pyst, iš 17km likusiu per sekundę rodo 0, vos infarkto negavau, vis dėlto nuvažiavau iki degalinės buvo likę tik4km, prisipyliau pilną baką, tilpo 38l,vadinas dar resurso (likučio) buvo 7l likę. Variklis 1,8. Kartu su el.variliu bendra galingumas 137 HP arba 100kw. Užspaudus gaza iki galo, įsijungia abu varikliai ir duoda užtektinai galios. Manau, kad prie variklio nereiks kišt ranku, nes nėra diržu jokiu ar mazgų kurie dėvetusi. Pavarų dėžė CTV, kelios padėtys, D- drive, R- reverse, N- neutral, B- braking (stabdymas varikliu važiuojant, nuo kalno, matyt kad stabdžiai neperkaistų, naudojau 2kart ir ti tik pažiūrėt.) P - parking padarytas, kaip atskitas mygtukas panelej. Rankinis, tiksliau kojinis :) stabdis nusipaudžia koja. Įdomiausia, su automobilio ekonomija. Tai prikaluso, nuo daug faktoriu, oro, temperatūros, reljiefo. Kartais vidurkis 6l, jei vietovė su kalniukais. Užvakar vidurkį pasiekiau 4,4l - 500km nuvažiavęs, autostrada + miestas, bet grįžtant tuo pačiu keliu vidurkis 5.2l. Preitą kartą vidurkis buvo - 6l. Viską matuoju pagal nuvažiuotus km ir sunaudotą benziną. Nors kasdien važinėjant auto rodo, kad vidurkis 4.9l. Taip kad vidurkis 5l kažkur. 4l buvau pasiekęs sekmadienį be eismo, bet tik trumpam. Kas rašo kad 4l tai matyt idealios sąlygos, ir internete pažiūrėjus kitų Prius sąnaudas, patvirtina mano nuomone, kad nereik tikėtis 4l, o 5-6l priklausomai nuo važiavimo. Reikia sekti padangų slėgį. Jis priekyje 2,4bar (35psi), gale 2,3bar (33psi). Kas nepatingėsit, pasiskaitykit automobilio naudojimo instrukciją (manual) yra įdomiu dalykėliu. Kolkas jokio remonto nereikėjo, tik pakeist tepalus. Padangos orginalios R15, tai daug nekainuos pasikeist, beto jas reikia sukeist vietom, yra schema manuale kaip jas sukeist kas 15k km, kad vienodai nusidėvetu. Kitas tas mano auto bus Lexus CT200h, nes ten Prius viduriai, bet Lexus komfortas. Japonai Honda ir Toyota (Lexus) gamina patikimus barškučius, kurie gerai tarnauja, gerai atrodo, bet nėra komforto, išskyrus premium klasę Lexus. Patikrink, ar visi mygtukai veikia. Važiuodamas pažiūrėk, kiek baterija išlaikys važiuojat Eco režimu, patikrink važiuoklę. Automobilis, kuris mažai reikalaus išlaidų, nes tai bezinas/elektra, o daugiau manau, bus tik einamieji remontai skysčiai, filtrai ir pakaba.
Pilnas atsiliepimas...
Priusas | 2016-11-14
Super auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, Patikimumas, Invacijos
Komfortas, Triukšmingumas
Automobilį labai smagu vairuoti - pateikiama informacija apie ekonomišką vairavimą labai skatina važiuoti taupiau. Stabdant kraunasi akumuliatorius, iš vietos gali pajudėti tik su elektra ir važiuoti vien su elektra iki 60km/h. Vien su elektra pavyksta nuvažiuoti apie 2-3 km. Visumoj automobilis yra gerai valdomas, tiesa prie vairo reikia prirasti, pradžioj atrodė per jautrus - lyg žaislinis. Gana patogi sėdynė, geras matomumas tiek gale tiek ir šonuose. Tiesa, komforto mažiau nei lyginant su Toyota Avensis (2007 m.) - šiek tiek daugiau triukšmo nuo kelio, platsmasės kietos, salonas ne toks gražus ir pan. Bet yra daug malonių smulkmenų, kurios maloniai nuteikia - galinio vaizdo kamera, heads-up display su integruota navigacija (rodo ant lango kada ir kur reiks sukti). Taip pat patogus cruise control - pats stabdo (kraunant bateriją) jei riedi nuo kalniuko per greitai. Key less sistema. Mašina taupiausiai važiuoja mieste - sunaudojimą galima pasiekti ir 3.9 ltr. Važiuojant magistrale priklauso nuo greičio - važiuojant iki 115km/h naudoja kažkur 4.3, jei važiuoji greičiau - gali išaugti ir iki 4.7 ltr. Esu girdėjęs mitų, kad šie automobiliai neekonomiški automagistralėse - mano praktika rodo, kad tai netiesa. Važinėju daugiausia magistralėse. Važiuojant magistrale elektrinis variklis padeda benzininiui, nuo kalnelio važiuojant benzininis išvis išjungiamas, tad automatiškai sutaupoma. Taip pat važiuojant net ir 130km/h benzininis variklis naudoja apie 5 ltr. Mašinos naudingumo koeficientas yra aukštas, tai irgi padeda sutaupyti kuro. Vieninteliai minusai - tai nėra didelė mašina bei šiek tiek barškutis. Kai važiuoji per duobes jaučiasi, kad kietesnė ir salonas iš plastmasės, tad liuks klasės komforto neverta tikėtis, bet juk ne dėlto ją žmonės perka? Aš pirkau dėl patikimumo ir ekonomiškumo. Variklis dirba tyliai, net ir magistralėje važiuojant 130km/h. Tiesa prie greičių dėžės reikia priprasti - jei paspaudi smarkiau, tai gana triukšmingai dirba. Palaikant tolygų greitį triukšmas mažesnis nei ekvivalentaus benzininio automobilio. Čia jau CTV įpatumai. Jei važiuoji ECO - geros traukos tikėtis neverta, bet kuro suvartojimas maloniai nuteikia. Jei perjungi į PWR arba užspaudi pedalą iki dugno tikrai neapsivers liežuvis sakyti, kad mašina per lėta. Beje tas matosi ir pažiūrėjus oficialią statistiką - Prius ne ką lėtesnis už bet kokį kitą panašų automobilį (1.8 benzininiu varikliu ir 4 cilindrų). Variklyje nėra diržų, tad nereikia nieko keisti. Tuo pačiu tai irgi prideda ekonomiškumo. Važinėju dar tik pusė metų. Pirkau su 58K rida. Kolkas jokių gedimų - pakeičiau priekinį valytuvą. Kaina gana brangi palyginus su panašiais ne hibridiniais modeliais, tačiau jei tarnaus taip kaip tikiuosi, turėtų per 5 metus atsipirkti. Pirkau dėlto, kad norėjau automatinės pavarų dėžės bei benzininio variklio su dyzelio ekonomiškumu :) Kolkas neturiu kuo skųstis. Beveik visi Prius vakaruose naudojami kaip Taxi. Perkant Lietuvoje žiūrėti, kad nebūtų Taxi su atsukta rida.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    AygoAygo
   iQ  
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
   MatrixMatrix  
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara  
  Roadsteriai  MR2MR2   
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser  
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlanderHighlander
   Venza  
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   TacomaTacoma
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso  
   Urban Cruiser  
   Verso-S  
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso   
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso   
  Komerciniai     ProAceProAce
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt