Markės
1829 iš 1844
Volvo V40 2012 - 2019
Volvo V40, 2012 - 2019
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Smagus kelyje ir saugus
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė
  • Nekomfortiška pakaba
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų"
Volvo V40 buvo sukurtas kaip tiesioginis Audi A3, A klasės Mercedes-Benz ir 1 serijos BMW konkurentas. Naujas modelis tęsia išgirto Volvo S60 dizaino tradicijas – automobiliai turi labai panašią priekinę dalį, o galinė beveik identiška universalui Volvo V60. V40 atrodo išties patraukliai ir šviežiai – simpatiški priekiniai žibintai, pleišto formos kėbulas, dinamiška galinė dalis su įdomios formos žibintais ir dvigubu galiniu stiklu. Panašu Volvo V40 galutinai įtvirtino Volvo kaip simpatiškų automobilių kompanijos įvaizdį. Palyginus su konkurentais Volvo V40 yra vienas didžiausių savo klasėje, tačiau dalis interjero erdvės yra paaukota vardan stiliaus – gale sėdinčių galvoms vietos yra mažai, o siauros bagažinės talpa yra tik 355 litrai - visais 45 litrais mažiau nei Volkswagen Golf. Viduje automobilis pasitinka priekinio skydelio dizainu kaip du vandens lašai panašiu į Volvo S60. Interjero stilius skandinaviškai kuklus, bet tuo pačiu prabangus. Centrinėje konsolėje patalpintas pagrindinis ekranas valdomas ne lietimu, o jungiklių pagalba. Interjero kokybė nenuvilia nors prilygti Audi A3 negali. Volvo visada buvo tarp pirmaujančių saugumo srityje ir šis modelis yra ne išimtis. EuroNCAP testuose automobilis buvo puikiai įvertintas. Variklių gama yra sudaryta iš trijų benzininių variklių ir trijų dyzelių. Benzininiai varikliai: 148 AG turintis 1.6 litro T3, 2.0 litrų 177 AG T4 ir galingiausias penkių cilindrų 2.5 litro T5 turintis 360 Nm sukimo momentą. Dyzeliniai varikliai – net ir mažiausias 1.6 litro D2 modelis su 113 AG suteikia pakankamą galią kasdieniniame naudojime, galingesnis 147 AG 2.0 litrų D3 variklis suteikią puikų galios ir ekonomiškumo derinį, o galingiausias 175 AG D4 variklis nenuvils ir sportiškų automobilių gerbėjų. Volvo V40 puikiai jaučiasi vingiuotuose keliuose, nes yra itin manevringas ir stabilus. Vairo mechanizmas veikia tiksliai ir be priekaištų, o kėbulo posvyriai nėra labai jaučiami. Tiesa, automboilio pakaba pasižymi standumu ir yra kiek kietoka palyginus su konkurentais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis serijinis automobilis pasaulyje turinti oro pagalvę skirtą pėstiesiems:


Buvo gaminama visais ratais varoma Volvo V40 Cross Country versija:


VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 3
2021-09-15
2017 Volvo V40 2.0 D3 110kw variklio tepalo prasisunkimas pro stumoklio tepalinį žiedą
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien tik pliusai išskyrus tą defektą
Problemą su tepaliniais žiedais, daugiau minusų nesutikome
Prieš rezervuojant šį apžiūrėjome ir išbandėme gal 5 pre-faceliftinius automobilius. Šitas buvo pirmasis detaliai bandytas iš faceliftinių - su "Thor's Hammer" lempomis. Lyginant su kitais bandytas, kurių rida irgi buvo maždaug 200k, šio automobilio būklė kaip naujo, nebuvo jokių susidevėjimo ženklų, rida 203k km, panašu kad tikra, tikrinom CarVertical jokių problemų neparodė, tačiau dėl ridos rodė tik vieną tašką 203k km praeitą mėnesį. Automobilis labai geros komplektacijos - rDesign, pusiau odinis juodas salonas. Variklis dirba labai gražiai. Trauka standartinė kaip ir priklauso 110kw, nėra "vau" pojūčio, bet ir nėra lėta. Bandžiau V40 su D4 140kw dyzeliu, tai ten tikrai buvo "vau" - ten jau su dviem turbinomis variklis. Rezervavome automobilį, nuvarėme tikrinti Vilniuje į Sosteną, laukėme eilėje savaitę. Viskas buvo idealu, tačiau buvo pastebėtas didelis alyvos nuotekis ties oro filtru, po vamzdžiu, kuris maunasi ant oro filtro dėžės (didelio diametro gofruotas vamzdis, tas vamzdis matosi iškart atidarius kapotą). Atsukė tą vamzdį ir jame rado daug tepalo, maždaug 3mm gylio balutė vamzdžio apačios. Toje vietoje turi būti sausa, o ypač tiek tepalo kiek ten, jokiu būdu negali būti. Standartiškai traktuojama, kad tepalo gali būti šiek tiek prie vamzdžiuose prie intercoolerio, bet kaip minėjau, ties oro filtru neturėtų būti nei kiek. Žiūrėjau, tą vietą ant pagyvenusio 2002 Peugeot su 2.2 hdi varikliu, tai ten vos vos tepaluota - su pirštu braukiant ant piršto lieka. Nors šiaip tam peže intercoolerio vamzdžiuose yra pakankamai tepalo, nes matyt turbinos ašelė leidžia. Sostenos meistrai sako, kad greičiausiai tepalas kaupiasi ten pro alsuoklį dėl to kad užsikišę tepaliniai žiedai. Įsitikinimas Sostenoje, ar tikrai taip yra dėl žiedų, kainuoja maždaug 500€ - reikia nuimti variklio galvutę. Tuo tarpu remontas (žiedų keitimas) Sostenoje kainuotų maždaug 2000€ - reikia ardyti variklį. Aišku ne sostenoje kainuotų pigiau. Sakė, kad toks defektas dažnai pasitaikantis. Beje, mašina mėlynai nedūmytų, nes yra DPF, taip sakė tiek Sostenos meistrai, tiek minima šioje diskusijoje: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=310632 Iš esmės dalis šių volvo variklių turi šį defektą. Tuo tarpu į šiuos automobilius montuojamas Peugeot 1.6 84kw dyzelis neturi panašių problemų, yra bendrai paėmus patikimas, tik kad negalingas. Esu važinėjęs normaliomis sąlygomis su 2013 Volvo S60 su 1.6 84kw dyzeliu, tai nepaskraidysi, bet sakyčiau standartiniam vairuotojui turėtų pakakti galios. Pats esu pratęs prie 100-120 kw automobilių, tai jie tikrai daug geriau traukia nei 1.6 84kw. Kodėl blogai yra problemos su tepaliniais žiedais? Kadangi tepalo žiedai nebenustuma atgal į karterį, prasideda perteklinis tepalo deginimas, Sostenos meistrai sakė, kad kas 1000km gali tekti dapilinėti tepalo. Be to, kadangi deginamas tepalas, tai greičiau užsikiša EGR ir DPF sistemos. Be to, degimo kameroje ir ant stumoklio kaupiasi anglis, kas irgi nėra gerai. Iš pradžiu išgirdus, kad problemos su stumuklių žiedais buvo sunku patikėti, žiūrėjau skeptiškai, nes per savo "automobilisto karjerą" niekad nesu sutikęs tokių problemų ant apynaujės santykinai mažos ridos mašinos. Suprantu, kad kai mašina nuvažiavus 500k+ km tada jau galimai prasideda problemos su žiedais. Tačiau šiuo atveju problema yra konkrečiai su tepaliniu žiedu. Kiek domėjausi, ši problema gana dažna, čia ką išgooglinau: https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=310632 https://www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=316027 https://www.volvov40club.com/threads/thirsty-for-oil.37000/ https://www.youtube.com/watch?v=8yJoHgwiwio Pačiame video kalba apie benzinius variklius, bet analogiška mechaninė dalis turėtų būti labai panaši ir dyzeliniuose. Komentaruose matome, kad ne tik mašinos iki 2015 turi šitą problemą, be to ir dyzelinės. Kai skaičiau, buvo apie 10 komentarų, kad žmonės susiduria su dideliu tepalo sunaudojimu, daug kur kartojasi skaičius ~0.5l/1000km, be to, vėlgi daug kas pamini, kad sprendimas yra keisti žiedus. Svarbu paminėti, kad galima pakeisti stumoklius, kad juose dėtųsi neproblematiškas tepalinis žiedas, kaip kad tame video sako. Nežinau, kaip tai įtakotų remonto kainas. Kadangi Sostena negali neardydama variklio nustatyti, kad čia tikrai tepalinių žiedų defektas. Tai pardavėjas nesutiko nei grąžinti užstato nei nuleisti kainos. Priežastis paprasta - modelis defektuotas, o ne jis kažką nuslepė - čia jau mes turėjome pasidomėti šio modelio ligomis. Tai bendroj sumoj praradome 150 € už patikrinimą Sostenoje ir 250€ užstatą. Realiai pardavėjas nuvalis tuos tepalus ir kažkam kitam parduos. Mes nenorėjome rizikuoti mokėti pilnos sumos ir tikėtis, kad nekils problemų. Liūdna, kad realiai tepalo naudojimą gali pamatuoti tik jau nusipirkęs mašiną. Bendrai paėmus mašina labai patiko, labai liūdna, kad su tokiu defektu pasitaikė. Net nežinau ką patarti. Neišsiaiškinau, kurių metų varikliai neturi šios problemos. Gal kitas nusipirkęs laimingai važinėtų. Arba tiesiog atsidėti pinigų remontui. Siūlau pasidomėti, ar konkretus automobilis pagal gaminimo datą turi ar neturi šios problemos.
Pilnas atsiliepimas...
2020-05-27
Volvo v40 D3 2.0 5cyl Summum
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklių pasirinkimas, traukos dinamika, dizainas, kokybė.
Mažas pasukamumas, barškančios garso kolonėlės, maža bagažinė
Bendrai paėmus automobiliu esu patenkintas. Nuo 2012 iki 2015 2.0 (D3 ir D4 klasifikacija) dyzelis yra 5 cilindrų (D4 dasideda papildoma turbo) Traukos užtenka, 5 cilindrai parūpina gerą sukimo momentą ir solidų garsą, daugelio atsiliepimai šiuo varikliu tikrai geri. 1.6 84kw (D2 klasifikacija) varikliai iki 2015 yra prancūziški, jų geriau vengti nes apart Co2 emisijų, yra nemažai pasikartojančių gedimų. Nuo 2015 volvo paleido eilę savo naujų variklių (VEA) ta pati D2 klasifikacija jau turi 2.0 litrų dyzelinį variklį 88kw D3 ir D4 liko tokie patys, tik neteko vieno cilindro. Salonas Surinkimas ir kokybė atrodo šviežiai. BET. verta atkreipti dėmesį, kad volvo odos resursas yra tikrai silpnas. Dažnas vairuotojo sėdynės nusidėvėjimas kaip vizitinė kortelė. Maniškė yra 2013 metų, turi porą randelių ant vairuotojo sėdynės. Apart to, salonas šviežias net po 7 metų. Garso kokybė būtų stulbinama, jei ne durų apsaugų barškejimas. Vertėtų paminėti, kad pas mane premium sound komplektacija (su papildomu garsiakalbiu centrinės konsolės viršuje) Nors pradedu įtarinėti , kad gali būti plyšusios aukštųjų garsiakalbiai. Gėrimų laikikliai nelabai apgalvoti mechaninės pavarų dėžės turetojams, nes vos įkišus didesnį buteliuką trugdo rankai. Vietos gale tikrai nedaug. Nors volvo deklaruoja 5 vietas, idealus variantas yra 4 vietos. Minusas aukštesniems, nes dėl savo gražaus dizaino automobilis turi žemejančias lubas. Jei planuojate įsigyti variantą su panoraminiu stogu, vietos galvai sedint gale bus dar mažiau dėl konstrukcijos. Bagažinė yra viena mažiausių savo konkurentų atžvilgiu. 355 litrai. Kažką susidėti užteks, bet jei planuojate tolimesnę kelionę, teks įsigyti skersinius su stogo bagažine. Važiavomo kokybė Važiuoja standžiai, gerai stovi ant kelio. Ford focus bazė. Patarčiau iš kart atkreipti dėmesį į padangų slėgį. Jei mašina atvaryta iš vakarų europos ir prižiūrėta atstovybeje, ko gero bus užpūsta iki 2.5 baro. Kas Lietuvos keliams yra per daug skausmo. Aš asmeniškai nusileidau iki 2.1.ir skirtumas buvo akivaizdus. Gali tekti išgirsti keistą dunksejimą važiuojant per nelygumus ar gulinčius policininkus. Šis modelis žinomas dėl spiruoklių guminių atramų skeidžiamo garso. Nors ne visi jį turi. Daugiau pakabos elementų kuriuos verta pamineti nelabai ir yra, viskas pagal eksploataciją. Elektrinis stiprintuvas gali suteikti malonumą dėl labai lengvo vairo sukimo, čia aišku kiekvienam individualiai, nes kitiems norisi jausti sukimo ašį labiau. Prastas pasukamumas vis dar išliko. Pirkdamas šį modelį tikejausi, kad volvo paliks šį niuansa praeitame dešimtmetyje ir maniau, kad kieme pavyks įsiparkuoti iš pirmo įsukimo - nei velnio. Variklis Smagus, gražiai dirbantis D3. Galios man asmeniškai užtenka. 110kw 350nm. Esant poreikiui galima programuoti, net paliekant ekologinius mazgus. Jeigu planuojat pirkti dyzelį, vertėtų prižiureti dpf sistemą, kuri su laiku užsikiš. Nebijokit pavaikyti šito variklio, peilis jam - trumpi atstumai. Tad jeigu važinejates tik mieste siūlyčiau benzininius T3 T4 variantus. Aišku prieš perkant apžiurekit variklį iš išorės, iš apačios. Atkreipkit dėmesį į rida, ir supiltus tepalus. Gali sunkti riebokšlis tar variklio ir dėžės. Gedimas nebaisus, detalė kapeikos, bet darbas nuimti pavarų dėžę atsistos. Pasitikrinkit servisuose ir vin decoderiuose prieš perkant. Reziume, automobilius smagus ir dinamiškas bent jau D3. Tiktų poroms, ar vienam asmeniui. Gal ir mažoms šeimoms. Vietos ir talpos daug nėra, vis tik hečbekas (turismo kebule ale). Vertėtų atkreipti dėmesį į komplektaciją. Asmeniškai rinkčiausi tarp Summum R design ir Ocean race. Kinetic ir paprasta per skurdžios, ir net neturi TFT elektroninio skydelio. Nuo 2015 atsinaujina multimedija, dasideda ženklų atpažinimo funkcija, adaptyvus kruizas kuris pats greiteja ir lėtėja ir pan. Kas Liečia ekologiją ir ekonomiją tai bent jau maniškis D3 Mieste - 7.2 Mišrios - 6.25 Užmiestis - 5.2 Co2 - 101g/km (jokio taršos mokesčio nuo liepos) Sėkmės randant gerą variantą
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-28
Volvo V40 2012
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, led skydelis, komfrotas, kokybė
Brangios detalės, kurias mėgsta vogti, tad KASKO privalumas
Automobilis išties yra patrauklus, išorė atrodo puikiai ir moderniai, net su paprasčiausia komplektacija. Važiavimo kokybė gera, tačiau yra iš kietesnės pusės, nes važiuoklė yra iš esmės Ford Focus. Iki 2015 metų mažatūriai varikliai yra Peugeot, tad siūlyčiau vengti, nes galios gan mažai ir problemų jie turi pakankamai, o 2.0l yra Volvo 5cyl iki 2015m, o vėliau 4cyl. D3 turi pakankamai galios ir yra gan ekonomiškas. Sėdynės yra super patogios, tačiau volvo nepasižymi labai ilgaamžiška oda, tad ją reik prižiūrėti. Bagažinė pakankamai talpi, nebent tenka dažnai vežioti sofas ar šaldytuvus. Didžiąją dalį malonumo sudaro komplektacija ir šiame automobilyje ji yra gana gausi. Žymusis TFT spidometras (LED) su 3 temom, adaptyvi kruizo kontrolė, šildomi stiklai, dienos šviesos, berėmis galinis veidrodėlis, šviečianti pavarų perjungimo svirtis, automatinis parkavimas ir t.t. Automobiliu esu patenkintas, nes jo kainos ir kokybės santykis yra labai geras. Už tokius pat pinigus tokios komplektacijos, modernaus dizaino ir metų neradau pas jokį kitą konkurentą. 2019m mokėjau 8900, kai tuo metu Audi A3 2012m, kaina prasidėdavo tik nuo 9000 už tuščia. Nuvertėjimas panašus į Bmw, audi ar mercedes, tačiau yra šiek tiek didesnis. Pažiūrėt ar priekinės sėdynės sueina sėdima dalis su atlošu, jei ne, reiškia turėjusi įvyki. Pasidomėt komplektacija, kadangi tuščia neteiks daug malonumo, o privalumų turi daug.
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2800 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1840 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt