Markės
178 iš 1633
BMW 5 klasė (E60) 2003 - 2010
BMW 5 klasė, (E60) 2003 - 2010
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.911% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 46
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Erdvus interjeras
  • Išskirtinis išorės dizainas
  • Puikiai valdomas ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Interjero kokybė neatitinka klasės standartų
  • iDrive sistemos valdymas
"Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus"
Naujas 5 serijos BMW kodu E60 yra visiškai naujo dizaino sedanas arba universalas. Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo Chris Bangle, todėl yra išties įdomaus dizaino – priekinės įmantrios formos žibintai, gražiai sukomponuoti galiniai žibintai, bei bagažinės dangtis sudarantis lyg antrą aukštą galinėje automobilio dalyje. Interjeras – ne mažiau įdomus, labai panašus į 7 serijos flagmano, tačiau neturi nieko bendra su senesnėmis 5 serijomis. Automobilio stilius tikrai savitas, prabangus ir su niekuom nesupainiojamas. Dizainas vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau bet kuriuo atveju jis nėra nuobodus. 5 serija vėl gaminama su visa eile variklių, puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni. E60 yra reikšmingas žingsnis į priekį technologijų srityje – automobilis vėl gali turėti visų varomųjų ratų sistemą Xdrive (kuria pasidalino su X3 ir X5 modeliais), kitos sistemos iDrive pagalba gali būti valdoma visos automobilio sistemos pradedant interjero apšvietimo ryškumu, autopilotu ir baigiant pakabos nustatymais. Bendrai sutariama, kad automobilis yra puikus – aukštos technologijos, galingi varikliai, puikūs dyzeliai, gera visų varomųjų ratų sistemą Xdrive, nuostabus valdomumas, solidus komfortas ir gera išliekamoji vertė. Sunku surasti tikrai lygiavertį priešininką šiam bavarui. Minusai - nors iDrive sistema yra supaprastinta lyginant su 7 serijos BMW, tačiau vis dar labai komplikuota naudotis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
E60 kėbulo detalės priekinėje dalyje yra pagamintos iš aliuminio, o galinės iš plieno tam, kad būtų išlygintas svorio balansas tarp priekinės ir galinės ašies. E60 svorio pasiskirstymas yra idealus – po 50% kiekvienai ašiai.

Automobilis yra suprojektuotas kontroversiškojo dizainerio Chris Bangle, taip pat kaip ir kitas jo kūrinys - 2002 metų E65 7 klasės BMW.

Nepaisant kritikos dėl automobilio išorės dizaino, bei iDrive sistemos, E60 tapo geriausiai parduodamu 5 serijos BMW istorijoje, daugelyje rinkų tapo savo segmento lyderis atnešantis 20% viso kompanijos pelno.

Tokį BMW vairuoja dainininkė Pink:

VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 46
2020-08-11
3.0 dyzelis 2009m automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras valdymas,
Užsidega bagažinės, neišvaizdus salonas, pastoviai gendantis
Nerekomenduoju pirkti. Pirkau tikrai gyvą ir apynaujį e60 2009 su tikra maža rida. Visi aptarnavimai iki manęs buvo daryti specializuotame servise. Teigiama, jog naujesnių metų e60 yra ištaisytos ankstesnės šio modelio ligos, tačiau tiek senesnių metų e60, tiek naujesnių metų yra ligų maišas. Gelda o ne mašina. Tai automobilis, kuris nuolat turi būti remontojamas.. Tai košmaras. Iš pradžių apie pusę metų pavažinėjau be gedimų. O tada ir prasidėjo. Tai važiuoklė bildėti pradėjo, tai koks daviklis perėjo, purkštukai, variklio bėdos, įvarios klaidos, greičių dėžė pradėjo grybą pjaut... Jei važiuoji iki parduotuvės ir atgal, tai viskas gerai. Bet jei išvažiuoji toliau nuo namų, prie jūros ar šiaip pakeliauti po Lietuvą, tai turi melstis, kad nesugestų niekas kelionėj. Niekad nejaučiau tiek streso kelionių metų, kiek važiuodamas su ta mašina. Bagažinėj ir taip vietos mažai, bet dar reikia įsidėti tepalo, antifrizo, lempučių, įrankių komplektą, nes nežinosi kada vėl sumąstys sugesti.. Jeigu kelionėj niekas nesugedo, tai lauk blogų žinių. Būtinai kas nors po poros dienų pereis. Šiaip salonas neturi nieko įspūdingo, yra paprastas. Važiuoja kietai, žymiai kiečiau nei e39. Vienintelis pliusas tai malonus valdymas. Už tą tikrai galima pagirti. Išvaizda irgi nieko. Tiesa, dar ir turba buvo perėjusi. Tiesiog per tuos porą metų eksploatacijos jau spėjau pražilti su tuo kibiru. Tiek nervų, tiek pinigų išleista, tai nors vieną mėnesį be problemų galėjo važiuot.. Dar šiam modelyje yra gamyklinis brokas kai bagažinė užsidega. Kartą važiuojant pradėjo svilti gale kažkas. Ir staiga užsidegė bagažinė. Sudegė pusė automobilio ir tada pardaviau. Džiaugiuosi, jog jos nebėra jau. Tikrai nerekomenduoju pirkti bmw e60. Jie visi jau yra gamyklinis brokas, atliekos.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-09
Irena
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vienintelis galimas pliusas nebloga ir nelabai sensansti išvaizda, komfortiškas
Viskas
BMW 5 klasė, 2004 m. dyzelinas Žiauriai brangus remontas kaip tokiam grabui Turiu tokį automobilį jau tris metus. Tie trys metai pilni siaubo ir ištiso remonto. Tai ne pirmas mano automobilis, bet pirmas kuris beveik visą laiką sugedęs. Genda viskas kas įmanoma, tai važiuoklė, tai su pavarų dėže problemos, tai su sankaba, net neprisimenu, nes visko tiek daug. Dabar galiausiai bagažinėje esantis blokelis pradėjo rūkti ir degti. Nuvežiau į autoservisą, sako čia jų "liga", bet, kad viskas "jų liga", saugos diržai, pagalvės, radijas ištisai neveikiantis... Kur bepažiūrėtum visur ligos. Mašina ne tokia ir nauja, 2004 m., bet jos remontas labai brangus. O kai taip dažnai remontuoji tai išvis kosmosas. Žodžiu rinkitės ką nors kitą. Visiškai nepatikimas, kiekvieną rytą nežinai ar pavyks į darbą nuvažiuoti, apie tolimas keliones net nešneku, nes po to iš kart atsiranda gedimai.
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-07
2006 530D Nemirštantis dizainas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Įtin stabilus įvairiom sąlygom, komfortiškas, patikimas, dizainas
Mano komplektacijoje nebuvo puodelių laikiklių priekyje
Įsigijau ši auto prieš 4 metus, rida buvo tikra ir nesukta 312000km, ilgai dvejojau nes rida atrodo lyg ir nemaža, bet tuo pačiu logiškai mąstant niekas nemarinuoja ir nelaiko 3.0d, jie patvarūs, kantrūs ir idealiai sukurti ilgoms distancijoms. Tad nesvajokit, kad radot jį su rida 220k km ant skydelio, o realiai bus 500-600k km. Per visą laikotarpį keičiau tepalus, filtrus, išprogramavom dpf, diskai, kalades, is elektronikos buvo įsivėlus viena klaida tai airbag, išprogramavo diržo sagtį berods ir viskas susitvarke ir daugiau jokių bėdų neturėjau!! Labai patenkintas auto! Prieš tai turėjau w211 jis kiek minkštesnis, patikimumas labai panašus, ten taip pat degė airbag klaida, bei turėjau problemų su galiniu sam bloku, toliau viskas ok, mersas irgi geras, bet bmw man labiau patinka tiek iš dizaino pusės, tiek iš dinamiškumo ir komfort sėdynių, kurios yra tiesiog pasaka ir kiek žinau niekas iš kitų gamintojų tokių krėslų neturi!
Pilnas atsiliepimas...
2020-07-06
BMW E60 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Per nuolatinius gedimus pliusų nepastebėjau.
Visas automobilis didelis minusas.
Salono kokybė tragiška, visas automobilis pagamintas iš pigaus plastiko. Kitaip tariant BMW yra gražiai įpakuotas plastikinis šlamštas. BMW koncernas visiškai negerbia jų gaminamų automobilių vairuotojų. Automobilis nuolat gedo. Bent 3-5 kartus per metus teko naudotis draudimo paslaugomis, kad parvežtų nevažiuojantį automobilį. Per 3 metus teko remontuot viską: variklį, greičių dėžę, važiuoklę, pakabą, vairo mechanizmą, o apie elektronikos gedimus net nekalbu... Didžiulis stresas ryte užkurt automobilį, nes nežinai ko tikėtis... Didelė tikimybė, kad net nenuvažiuosi į darbą. Venkit šio automobilio kaip maro. Patariu nepirkti šio automobilio, nebent visiškai negerbiat savo laiko uždirbant pinigus. Jeigu Jūsų gyvenimo tikslas vairuot seną, nuolat gendantį, plastikinį automobilį kuris ištisai genda- pirmyn pirkite BMW E60.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-28
BMW 528i 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda
Kokybės nerasta niekur
Tai trečias BMW automobilis man. Prieš tai vairavau e36 ir e39 tikri bmw šedevrai su kuriais ši markė užtarnavo gera varda. Tikėjaus kad e60 tai dar vienas kultinis šio gamintojo kurinys, deja... mašina nupirkau gan geros būklės, tikrai ne lavona, su patikrinta 216km rida. Masina bendrai labai nepatikima, automatines dežės niekam tikusios, komforto nerasta, mašina skirta lenktyniu trasai, o ne Lietuvos keliam. Lyginanat su e39 padaryta viskas ant durniaus pradedant veidrodeliais duru rankenom ir bet kuo kuo tik nori. Žodziu man tai paskutinis bmw turbut, nes kiek teko girdet f10 dar didesnis šūdas. Tai nupirkau vėl e39 ir toliau važiuoju laimingas???? o toliau nzn gal audi pirksiu????
Pilnas atsiliepimas...
Paulius | 2020-04-12
Bmw 525d 130kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki išvaizda,patikimas variklis,malonus vairuoti
Nėra
E60 turiu jau beveik penkerius metus,todėl tikrai galiu apie jį papasakot.Paskaičius apačioje esančius atsiliepimus buvau šiek tiek nustebęs,nes man jis nesukėlė tiek rūpesčių.Gal dėlto,kad pirkau iš draugo,o jis ją prižiūrėjo.Mašina tikrai populiari ir eina iš rankų į rankas.Viskas priklauso nuo prieš tai buvusių savininkų.Pati mašinos išvaizda tikrai graži iki šiol,nors ir ne mpack,bet vis tiek gražesnė už daugelį naujų automobilių.Salonas paprastas juodai pilkas,komplektacija ne iš geriausių,tačiau visi būtiniausi dalykai yra.Asmeniškai didžiausias minusas būtent šiame variante viduje tai,kad nėra šildomų sėdinių.Vietos pakankamai,bet už manęs sėdintiems nėra patogu,nes mano ūgis 1,90cm,o aš praktiškai iki galo nusileidęs sėdynę.Daugiau trūkumų viduje nepastebėjau.Važiuokle gan patikima nekalbant apie priekinę pusę,nuolatos kažkas bilda,greitu metu viską pakeisiu.Kuro sąnaudos labau nedžiugina.Variklis kalbant apie patikimumą geras.Laiku keičiu tepalus,filtrus ir problemų išvengiu.Teko keisti generatorių,vakumo pompą,išmetimo kolektorių.Ko pasigedau tai traukos.Teko važiuot su 3.0d 160kw,visai kitas reikalas.Supratau,kad maniškis tiesiog bukas ir nenori važiuot.Vairas sukinėjasi lengvai,vienas malonumas manevruoti mieste.Ratai r17,todėl man šiek tiek trūksta stabilumo.Iš emės visapusiškai puikus automobilis,man iki pilnos laimės reikėtų 3.0d Pasitikrinti servize
Pilnas atsiliepimas...
Ronas | 2020-03-24
BMW E60 530D mech. 160kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geri varikliai, trauka (galia), komfortas, daug vietos, išvaizda, kokybiškos salono detalės, manevringas kelyje ir aikštelėje
Klaidos skydelyje,
2003 m. pab. gamybos BMW E60 eksploatavau nuo 2015m. 5 metus. Patiko E60 kėbulo išvaizda, kuri manau tinka ir jauno ir vyresnio amžiaus vairuotojams. Automobilis patiko daug kuo, kuro sąnaudos mažos, t.y. mieste mašinos kompiuteris rodė 6-9-7.5 l/100km. Tai realiai net ir + 1 l. galimai paklaidai ištaisyti pridėjus, kuros sąnaudos mieste neviršija +-8.0-8.5 l. Turint omenyje 3.0 l. 160kw variklį - tai labai mažai. Trauka puiki, "arkliai" savo darbą puikiai atliko. Salone vietos daug tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams. Lubos, dėl žemų sėdynių, taip pat atrodė aukštos sėdint viduje ir aukščio niekada netrūko. Vairuotojui labai patogu pasiekti visus panelės mygtukus, BMW puikiai atliko jų išdėstymą šiame modelyje. Bagažinė erdvi, gylį padidinti galima nulenkiant sėdynes. ISOFIX yra. Sėdynės su atmintimi buvo didelis pliusas, nes įsimena iki 2 vairuotojų asmeninius vairo, veidrodėlių, sėdynių padėties nustatymus, todėl atsisėdus ir paspaudus vieną mygtuką, viskos minėtos dalys susireaguliuodavo pagal nustatymus. Automatinis kritulių jutiklis veikė, bet kaip ir kituose automobiliuose neretai trūko tikslumo, nevisada tinkamai suprasdavo, kiek intensyviai valyti ir apskritai ar valyti/nevalyti. Šildomos sėdynės keleivio pusėje veikė puikiai, vairuotojo pusėje atlošo šonuose, kur matyt yra kažkokie laidų junginiai, šildė per stipriai nepriklausomai nuo nustatytos šildymo temperatūros. Ir apskritai skelbimuose teko matyt šių BMW su būtent tose vietose pradegusiomis (nedidelės išdegusios skylutės) vietomis. kondicionierius, ir pati ventiliacija veikė tinkamai. El. liukas, kai būdavo atidarytas, važiuojant akmenuotu keliu girgždėdavo, nes liuko keramikinės dalys liesdavosi su stiklu. Jei būtų labai erzinę stvarkyti nebūtų buvus problema. Pats variklis funkcionavo gerai, tepalų nedegino, niekad neteko pildyt, tik keisdavau kas 10-15k. Trūko puodelių laikiklių, nes mano komplektacijoje priekyje jų nebuvo todėl geriant degalinės kavą ar pasidėti termoso nebuvo kur. Bet aliexpress siūlo įvairių dėklų, galima rast kažką tinkamo kaip alternatyvai. Mechaninė 6 pavarų dežė veikė sklandžiai. Lempos buvo ne Xenon/BiXenon, paprastos, bet apšviesdavo kelią pakankamai gerai. BMW labai manevringas aikštelėje, dėl didelio ratų pasisukimo spindulio ir įjungus atbulinė pavarą pasikreipiančio žemyn keleivio pusės veidrodėlio, kuris leidžia palengvinti parkavimąsi. Pirktas už 24 000 lt., po 5 metų parduotas už 3600 eur. Vadinasi nuvertėjimas 3,4 k per 5 metus. Rida buvo virš 400k. kai pardaviau. Buvo parduotas su keliais kėbulo pažeidimais ir pan, kitu atveju būtų vertas tikrai virš 4k, todėl nuvertėjimas būtų 2.5-3 k. Didžiausias ir brangiausias atliktas remontas kai buvo keista vandens pompa su visais įtempėjais iki 400 eur. Visa kita pavadinčiau nebrangiu remontu. Buvo nulūžę bagažinės atidarymo laidai dėl bagažinės atidarinėjimo metu lankstomų laidų, nemažai kartų teko daryti diagnostiką ir taisyti/trinti išmestas klaidas, bet jos buvo paprastos, nesusijusios su varikliu, įpurškimu ir pan. Reikėjo keisti akumuliatorių į gelinį, kadangi dėl silpno akumuliatoriaus pradėjo atsirasti paildomų problemų su vairo stiprintuvu, aktyvia važiuokle ir negalėjimu pasiklausyti muzikos išjungtu varikliu. Teko keisti oro srauto matuoklę, kadagi pastebėjau, kad po kelių metų eksploatavimo gerokai sumažėjo trauka. Pakeitus visa trauka vėl atsirado ir problemų su tuo daugiau nebuvo. Pakeitus stabdžių kaladėles teko diagnostikos būdu "pririšti" naują daviklį, nes skydelyje metė klaidą, kad reikia keisti stabdžių kaladėles, nors jos buvo naujai pakeistos su pačiu davikliu. Po kurio laiko kiek pradėjo rūdyti 2-ų durelių apačia, kadangi po jomis slenkstis dažnai po plovimo pilnai neišvalomas nenusausinamas, ir spėčiau rūdyti pradėjo būtent dėl to. Pačia važiuoklę nori nenori bent kartą į metus reikėjo remontuoti, nors turiu pažystamų su būtent tokiu modeliu, kurie remontuodavo važiuoklę tike prieš technikines. Taigi matyt viskas priklausė nuo sudėtų į važiuoklę dalių kokybės. Daryti diagnostiką, nes auto turi daug elektronikos, tiek, kad jos patikrinti paprastos apžiūros metu neįmanoma. Diagnostika parodys ne tik elektronines problemas, jei tokių bus, bet pvz. ir purkštukų būklę. Išgraviruoti veidrodėlius (fotochromionius), nes jie vis dar nuiminėjami, ir beabejo turėti omenyje, kad M apdaila taip pat kelią ilgapirščių susidomėjimą. Variklio patikra standartinė, atsukus dangtelį patikrinti jo vidinę pusę, alyvos kiekį, aušinimo skysčio spalvą, pažiūrėti ar variklis nėra apibėgęs. Patikrinti rūdis.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-17
Nepatikimas, atitolęs nuo BMW tradicijų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinaminės savybės, atsparumas korozijai
Maroziškas jaunimas mažina automobilio prestižą
Sveiki, E60/61 pasiūlė revoliucinį dizainą, atitrūkusį nuo bmw tradicijų tęstinumo . Todėl vertintas ir iki šiol vertinamas labai ne vienareikšmiškai. Automobilį turėjau kelis metus. Į mėnesį stabiliai bent po 100 eurų reikia atsidėti remontui (skaičiuojant vidurkį), jei ne daugiau. Jei e60 bėgęs, daugiau nei 300 tūkst km. tuomet prasideda, kaip žmonės kalba "ligos". Ilgainiui sužinai, kad beveik viskas šiame automobilyje yra "liga", įpatingai įvairūs davikliai. Pavyzdžiui sunku rasti automobilį, pas kurį būtų veikiantis "Defog" daviklis, jei tai yra prefl modelis, tai visiem be išimties sugenda didžioji multimedia (CCC), sunku būtų rasti gatvėje, tarp tų visų "lavonų" varianto, jog ne klibėtų vairo kolonėle. Dinamika ir valdomumas automobilio daro įspūdį ir visad teigiamai nuteikia, visig jei esate pedantas, šypsenos ilgai išlaikyti gali nepavykti. Situacijos ne gerina ir faktas, kad automobiliui jau nemažai metų, pilna gatvėse, jaunimui iš rankų į rankas eina. Todėl gero varianto reiktų paieškoti ir tai žinoma nebus pigiausias rinkos variantas. Su atnaujintu modeliu elektronikos ligos paspręstos. Visgi, FL turi mažiau patikimus variklius ir gali kilti problemų su variklio grandine. Automobilio važiavimo savybės džiugina, bet išlaikymo kaštai nėra maži, taip pat gali kilti dvejonių dėl automobilio patikimumo. Išekoti automobilio su kuo mažesne rida. Renkantis atnaujintą FL versiją, svarstyti grandinės keitimą.
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-25
e60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
visi
Turetas e60 530d.Sedanas pravaziuota 70000km pakeista per ta laikotarpi viskas kas imanoma :deze,variklio dalys kuro padavimo sistema elektronikos dalys visos pakaba irtt.Kuro sanaudos kaip v8 motoru nesamoningos .mieste 13l dizelis .Niekam nepatariu pirkti .visiskas dugnas .daugiau i BMW po sito modelio net neziuresiu! Nepirkti jokiu budu
Pilnas atsiliepimas...
2020-01-16
Servisų džiaugsmas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, manevringumas
Elektra, CCC blokas, važiuoklė
Šis automobilis- tikras servisų džiaugsmas. Genda viskas, kad gali gesti. Įvairios anomalijos su elektra, kompas pas dažną grybauja, priekis nuolatos bilda dėl vienų ar kitų gedimų. Ko gero, pats nepatikimiausias automobilis, kokį kada teko turėti.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
    2 klasė Gran Coupe
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli 5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo  
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M   
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6X6
   X6MX6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Vienatūriai     2 klasės Gran Tourer
  Sportiniai   Z8   
  Supercar     i8
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt