Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus nesenstantis dizainas
- Tylus ir itin kokybiškas interjeras
- Patikimas
TRŪKUMAI
- Prasti dyzeliniai varikliai
- Maža erdvė ant galinių sėdynių
- Ne pati geriausia mechaninė pav. dėžė
"Galingiausia speciali IS F versija turi net 5.0 L V8 variklį su 416 AG (310 kW)/6600 rpm galia ir 503 Nm/5200 rpm sukimo momentu"
Nuo šiol nebegaminamas nepopuliarus universalo kėbulas, tačiau šiame modelyje buvo pristatyta visų varomųjų ratų sistema. Naujas IS yra antras Lexus modelis turintis taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius su persipinančiomis subtiliomis linijomis ir kupė automobilio profiliu, pirmas toks buvo Lexus GS. Palyginti su pirma karta IS modelio interjeras yra subtilesnis, tipiškas Lexus interjeras su daugybe prabangos akcentų ir nepaprastai geros kokybės medžiagomis. Galingiausia IS F versija turi net 5.0 L V8 variklį su 416 AG (310 kW)/6600 rpm galia ir 503 Nm/5200 rpm sukimo momentu, automobilio dinamika: nuo 0-100 km/h per 4.3 sekundės, o maksimalus greitis net 270 km/h. Tai rimtas konkurentas vokiškiems prabangiems kompaktinės klasės sedanams, tokiems kaip BMW M3. Nors testuojant pažymima, kad Lexus vis dar negali prilygti BMW valdymo savybėmis. Antros kartos IS sulaukė didžiulės sėkmės visose rinkose – 2006 metais jo pardavimai padidėjo visais 332 %. JAV rinkoje jis tapo vienu iš dešimties paklausiausių prabangių automobilių ir pačiu populiariausiu Lexus modeliu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Antros kartos IS sulaukė didžiulės sėkmės visose rinkose – 2006 metais jo pardavimai padidėjo visais 332 %. JAV rinkoje jis tapo vienu iš dešimties paklausiausių prabangių automobilių ir pačiu populiariausiu Lexus modeliu.
Automobilis buvo naudojamas žiedinėse lenktynėse, tokiose kaip Super GT, čempionatuose:
Taip pat ir drifte:
2006 ir 2007 Lexus IS 350 V6 variklis buvo išrinktas tarp geriausių dešimties (pagal Ward's Auto).
2006 metais laidoje „Top Gear“ Lexus IS buvo išrinktas geriausiu prabangiu metų automobiliu. Toje pačioje laidoje 2005 metais savininkų apklausoje Lexus IS tapo antruoju labiausiai pasitenkinimą sukeliančiu automobiliu po Honda S2000.
2006 Kanados metų automobilio rinkimuose Lexus IS pelnė prizą už geriausią metų technologiją, o 2006 ir 2007 metais Australijos metų automobilio rinkimuose pelnė geriausio prestižinio automobilio apdovanojimą.
Automobilis buvo naudojamas žiedinėse lenktynėse, tokiose kaip Super GT, čempionatuose:
Taip pat ir drifte:
2006 ir 2007 Lexus IS 350 V6 variklis buvo išrinktas tarp geriausių dešimties (pagal Ward's Auto).
2006 metais laidoje „Top Gear“ Lexus IS buvo išrinktas geriausiu prabangiu metų automobiliu. Toje pačioje laidoje 2005 metais savininkų apklausoje Lexus IS tapo antruoju labiausiai pasitenkinimą sukeliančiu automobiliu po Honda S2000.
2006 Kanados metų automobilio rinkimuose Lexus IS pelnė prizą už geriausią metų technologiją, o 2006 ir 2007 metais Australijos metų automobilio rinkimuose pelnė geriausio prestižinio automobilio apdovanojimą.
Patalpino: Lexus gerbėjas | 2015-06-22 |
Lexus IS 220d |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus, prabangus, kokybiškas bei tylus.
Mechaninė pavarų dėžė prastai sureguliuota dėl ko mieste nėra ypatingai malonu važinėtis.
|
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Ne taip senai nusipirkau šį automobiliuką. Apsisprendimą pirkti šį automobilį nulėmė tai, kad jis gražus bei patraukia žvilgsnį. Iš esmės tai prabangus automobilis, nes tiek išorėje tiek viduje viskas pagaminta su užmoju ir apgalvotos visos detalės. Įrangos automobilyje yra daug, manau visa kokios tik reikia patogiam vairavimui ir naudoju ją visą, nėra nieko nereikalingo. |
Variklis |
Variklis smagus, trauka labai gera, tačiau mechaninė pavarų dėžė nėra labai patogi mieste, nors važiavimas užmiestyje atperka viską, nes variklio negirdėti,o reikalui esant lenkimui galios daugiau nei pakanka. Esu girdėjęs daug atsiliepimų apie šį variklį ir dauguma jų nėra geri, nors jeigu prižiūrėsite jį, laiku atliksite aptarnavimus, išvalysite EGR vožtuvą bei patikrinsite antifrizo lygį ir pan. manau problemų tikrai nebus. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Išlaidos automobilio aptarnavimui nėra mažos, neapsigaukite, nes eilinis aptarnavimas kainuos vienu kitu šimtu daugiau nei įprastų "tautovežių". Manau, kad jeigu nepagailėsite pinigų jo priežiūrai - galutiniame rezultate išlaidos skirtos automobilio gedimams šalinti bus kur kas mažesnės nei gali pasirodyti. Nuvertėjimas jaučiamas, bet neišskirčiau jo kaip itin didelio, apskritai manau, kad automobilio su tokiu kiekiu įrangos kaina nėra išpūsta. |
Patarimai perkančiajam |
Pagrindinis patarimas - nepirkite katės maiše ir netikėkite ką pardavėjas Jums sako, nes jo pagrindinis tikslas parduoti Jums automobilį - patikrinkite automobilį servise, padarykite variklio ir kitų mazgų diagnostiką rimtame servise ir jeigu barška šarnyras ar pan. nekreipkite ypatingo dėmesio, nes tai nėra brangiausia automobilio dalis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 52)
Lexus modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | CT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | IS | IS | IS | |||||||||||||||||||||||||||||
IS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
HS | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | GS | GS | GS | |||||||||||||||||||||||||||||
ES | ES | ES | ES | |||||||||||||||||||||||||||||
GS F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | LS | LS | LS | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | SC | SC | RC | |||||||||||||||||||||||||||||
RC F | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | UX | |||||||||||||||||||||||||||||||
LBX | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | NX | NX | ||||||||||||||||||||||||||||||
RZ | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | RX | RX | RX | RX | RX | |||||||||||||||||||||||||||
GX | GX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | LX | LX | LX | |||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | LM | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | LF-A | |||||||||||||||||||||||||||||||
LC | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Lexus IS TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis