2020-06-06 |
Puikus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, stabilus, solidus
Nera
|
Sveiki, istorija Mb c klases 2011metu faceliftas 2.0l dyzelis.
Pirktas is belgijos su 215t km rida , labai geras matomumas per veidrodzius,labai stabilus kelyje, ekonomiskas 130km/h vaziuojant 5.2. Grazus ir stilingas vairas, lengvai perpeantamas elektronika mersedesai daugiau orentuoti i vyresnio amziaus zmones. Mersedesas komfortiskesnis uz 3serijos BMW viduje atrodo erdviau. Skydelis akiu nevargina baltas neono apsvietimas galima greicio rodmenis pasidaryti elektroniskai. Pravaziuota 30tukstanciu nereikalavo investiciju.purkstuku kainos devetu 50€, ratu guolis 30€. puikus automobilis. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-04-29 |
Mercedes-Benz C200 CDI 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomija, patikimumas, komfortas, gausios komplektacijos
Nemėgsta gilesnio provežuoto kelio
|
Patikimas ir ekonomiškas automobilis ilgiems atstumams. Nuo pirkimo, per 8500 km nieko nedariau, tik naujos padangos ir valytuvai bei eksplotaciniai skysčiai. 200CDI 100kw galios motoras puikiausiai jaučiasi autobanuose ir magistralėse. Mechaninė dėžė veikia gerai. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2020-04-23 |
2012 MB C250 BlueEfficiency 7G Tronic RWD
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, manevringas, patikimas, saugus, ekonomiškas, labai malonus vairuoti
Vangoka automatinė dėžė, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje garsus
|
Automobilį pirkau su 150k km rida, patvirtinta MB atstovybės su visa atliktų darbų istorija iš vokietijos, taip pat patvirtinta Lietuvos MB salono. Automobilis gausios komplektacijos - Inteligent light xenon šviesos, LED dienos šviesos, elektrinės sėdynės su atmintim ir el. reguliuojamu vairu, atstumo palaikymas, juostos palaikymas, parkavimo pagalba, sport rėžimas ne tik ant greičių dėžės ir t.t. Parvežtas atuomobilis buvo tvarkingas, reikėjo pasikeisti tik akumuliatorių, nes buvo gamyklinis ir jau nebeužteko galios visai komforto įrangai. Nuvažiavau jau 70000km. Važiuoju 200km kas dieną, tai telpu į 4,7 - 5.1l/100 km rėžius priklausomai nuo sąlygų. Kuras - tik EMSI, Circle K arba Neste.
Automobilis tiesiog nuostabus - galios per akis, kuro sąnaudos niekinės, vairavimo pozicija patogiausia kokioj teko sėdėti, lyg daryta pagal užsakymą man. Stabilumas taip pat stebina tiek šaltą žiemą ant nevalytos autostrados, tiek šlapią, lietingą vasarą, į posūkį galima eiti 90 km/h. Turint sportinio rėžimo mygtuką tai apskritai jausmas lyg turėtum du automobilius. Be sport - pakankamai ramus, komfortiškas automobilis, bet kai perjungi sport - tikrai jaučiasi pokytis - įsibėgėjimas išauda stipriai, greičių dėžė tampa aktyvesne, net variklio garsas kaip dyzeliui pasidaro visai malonus.
Iš trūkumų galiu paminėt nedaug - automatas būna vangokas, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje tikrai garsus. Aptarnavimas atsieina nuo 160 iki 350 Eur, priklausomai kur daroma ir kokie darbai. Brangiausias yra kuro filtras - apie 90 Eur, bet jis keičiasi kas 200k km. Aptarnavimas atliekamas kas 25k km. Daugiau remonto darbų neturėjau Pirkti gausios komplektacijos, tvarkingai prižiūrėtą automobilį. Būtinai paprašyti, kad prieš apžiūrint nekaitintų automobilio ir atkreipti dėmesį ar nebarška grandine užvedant šaltą variklį. Pirkti facelift modelį - skirtumas tikrai vertas kainos. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-10-24 |
Tikrai geras automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiškas, išvaizdus, patikimas, gera standartinė garso aparatūra.
Smulkūs elektronikos gedimai, davikliai, prastos kokybės sėdynių dirbtinė oda.
|
C220 125kw, variklis OM 646 - patikimumo viršūnė. Automatas.
Patogus, komfortiškas, malonus vairuoti automobilis. Atkreipti dėmesį į važiuoklės būklę. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-09-28 |
MB W204 (C220) 2008 m. 2.2 dyzelis automatas.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Malonus vairuoti; Patikimas; Sukurtas labai ilgam tarnavimui; Lengvai valdomas
ELS/ELV; Kuro sąnaudos; Lėtai nuskaito ilgensius muzikos įrašus usb laikmenoje.
|
Jei nori išmokti važiuoti tvarkingai ir ramiai, tai šis automobilis kaip tik tau. Anksčiau lakstydavau gatvėmis, bet persėdęs į šį... atrodo surimtėjau. Tiesiog nebesinori spausti gazo iki dugno ir lakstyti lyg akis išdegus. Nesupraskit manęs klaidingai, galios jam pakanka (125 kw) palakstymams gatvėse, bet to tiesiog nebesinori. Vairuojant Mersą, norisi mėgautis tuo ir tas tikrai pavyksta. Nors tai ir C klase, bet pakalba Lietuvos keliams tikrai dėkinga. Gerai sugeria kelio nelygumus.
Neperseniausiai teko keisti visą priekinę važiuoklę (Amortizatoriai, spyruoklės, apatinės ir viršutinės svirtys). Keičiau į originalias detales, tad kaina buvo tikrai nemaža. Bet per 7 metus vairavimo tik vieną kartą keisti važiuoklę man atrodo normalu (po 8 metų Itališkos mašinos vadeliojimo, kur važiuoklės remontą tekdavo daryti kas 6 mėnesius), ypač Vilniuje, kur vienoje gatvėje būna ir po 12 greičio ribojimo kalnelių.
Šioje vietoje duosiu patarimą: jeigu yra neaiškumų su važiuokle, nuvežkite į patikimą servisą kuris išjudins kiekvieną važiuoklės detalę ir būtinai amortizatorius. Mano atveju technikinės apžiūros stendas neatskleidė visų gedimų. Ko finale buvo taip: Važinėjau su išsileidusiais amortizatoriais, dėl to greit išlūžo svirtys ir lūžo spyruoklės. Būčiau gerame servise patikrinęs važiuoklę, būčiau sutaupęs bent 600 eurų..
Dar viena bėda tai ELS/ELV vairo užraktas(naudojamas W204 ir 212 modeliuose). Jam sugedus automobilis praktiškai miršta. Nepajudinamas. ELS emuliatorius kainuoja 300 eurų. Jeigu keisite patys (užrakintoje padėtyje), tai bent savaitgalį tam paskirkite. Šiaip nusipirkęs w204 iškarto pakeisčiau užraktą į emuliatorių, ar kitą sprendimą kuris apsaugotų nuo tokios bėdos.
Taip pat teko keisti abu užsilenkiančius veidrodėlius, nes nulūžo ribotuvai ir veidrodėliai atsilenkdavo daugiau nei reikia. Iš lenkų dėvėtas veidrodis su fotochrominiu stikliuku apie 60 eurų.
Šiems Mersams taip pat būdingas stabdžių magistralės (varinių vamzdelių) supuvimas ties tvirtinimais daug maž po vairuotojo sėdyne. Remonto kaina svyruoja nuo 60 iki 120 eurų, priklausomai nuo serviso. Martonas sugebėjo paprašyti 160...
Greičių dėžės pagalvė su keitimu atsėjo 30 eurų.
Pats mėgstu pasikrapštyti prie automobilio, tai galiu pasakyti, kad viskas paprastai ir logiškai pagaminta ir surinkta. Youtube galima rasti praktiškai visų galimų remontų sprendimus ir eigą. Tad jei turite noro, vietos ir įrankių, visus aptarnavimus ir susidėvėjusių detalių keitimus galite pasidaryti pats.
Pusiau odinio salono vairuotojo pusės sėdynės oda lūžta/plyšta ties 250 000 km rida. Turime meistrų, kurie šią bėdą sutvarko kokybiškai.
Daugiau bėdų per 7 metus neturėjau. Svarbu laiku atlikti aptarnavimus pagal nurodymus skydelyje (slaptas meniu) ir automobilis jums tarnaus ir ilgai ir laimingai.
Rudžių nepastebėjau. Čia yra mersas. Todėl pirkdamas rinkis tokį, kuris tave džiugintų/turėtų kuo daugiau sprendimų, kurie palengvina tavo vairavimą. Nemanau kad jam labai svarbi rida, tiesiog prieš perkant reikia automobilį patikrinti patikimame servise (būtinai su STAR kompu, dėl paslėptų gedimų, klaidų ir t.t.) bei gerai apžiūrėti važiuoklę nuėmus visas variklio apsaugas. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-30 |
MB C220, Blueefficiency, dyz, 2010
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai gerai dirba variklis, puikiai veikia elektroninės sistemos
Nesusilanksto užpakalinės sėdynės
|
Per 53 m. vairavimo patirties turėjau 7 nuosavus auto, vieną iš jų MB. Šis MB C220, Blueefficiency, dyz, 2010 yra 8-tasis. Pirkau prieš metus, jokių problemų ir gedimų nebuvo, visas automobilis dirba kaip laikrodis. Tai pirmas toks pavykęs automobilis.
2018-11-30 praėjau tech. apžiūrą iš pirmo karto ir dar kartą buvau nustebintas. Dūmingumas vietoj ribinio iki 1,5 vnt. buvo 0,11vnt., nors jau pravažiuota beveik 254000 km. Nors jau 2 metai, kaip eksploatuojamas Lietuvoje (pavarytas iš Italijos), bet rūdžių pėdsakų dar nėra. Nuvertėjimas nežymus, nes remonto ir profilaktikos išlaidos minimalios. Tai geriausias per 53 m. turėtų automobilių variantas, įskaitant ir naujus 2 rusiškus auto. MB nors ir po 8 m. eksploatacijos išlaikė šio modelio pranašumus prieš naujus žigulius.
Perkantiems tai gali būti mažiausia rizika dėl blogos kokybės. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Darius | 2016-07-12 |
Mercedes Benz C 200 T
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumo viršūnė. Geras valdymas.
Gale vietos galėtų būti daugiau.
|
Modelis tikrai patvirtina savo didyjį vardą -Mercedes. Patikimumo viršūnė. Pirkau prieš 4 metus. Buvo savo eiga grįžęs iš Vokietijos. Patikrinau duomenis Silberauto, jie buvo teisingi. Per tuos metus nuvažiavau 160t km. Jokių problemų. puiki surinkimo kokybė. Puikiai veikia visi prietaisai. Puikiai veikia klimato valdymas. Nusistai 22C ir nereikia reguliuoti, tiek žiemą tiek vasarą. Puiki Harman Kardon aparatūra jautiesi lyg koncertų salėje, Kiti įlipę dažnai nustemba, klausia kokia čia apratūra. Patogus autopiloto valdymas - paprastas. Variklis 2,1 dyzelis 100kW. Galėtų būti šiek tiek eiklesnis, bet bendrai paėmus užtenka. Už tad ilgaamžis, patikimas, neryjantis tepalo (visiškai), žodžiu nereikalaujantis investicijų. Geras alyvos keitimo intervalas 25000km. Apie remonto kaštus nelabai ką galiu pasakyti, nes beveik nieko nereikėjo remontuoti. Einamos detalės - filtrai, kaladėlės kaip ir kitų mašinų. Na gal šiek tiek brangiau, bet už tad jų dažnai nereikia keisti.Po VW Sharan užmiršau ką reiškia servisas. Ten vykdavau tik pakeisti tepalų, dirželio, kaladėlių. Buvau padaręs vieną klaidą - keičiau generatoriaus dirželį, bet nepakeičiau vandens pompos. Po gero pusmečio teko pasigailėti, kai kelyje pabiro pompa (60Eur). Dar nusipirkės pakeičiau gale kelias svirteles ir guminę įvorę, ir dabar neseniai pakeičiau priekyje du antgalius. Ir viskas. Tepalų motoras visiškai neryja - nuo ketimo iki keitimo 25000km, nei lašo. Pasikartosiu - labai patikimas ir nereikalaujantis didelės priežiūros. Kuro sąnaudos kaip važiuosi. Rekordas 4,5l/100km. Šiaip vidurkis apie 6. Nepagailėkite pinigų nenuvarytai mašinai ir ji Jums tarnaus ilgai ilgai.
Harman Kardon pajusite ką reiškia puikiai skambanti muzika. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Albinas | 2014-01-07 |
C- neverta savo vardo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nebrangi eksploatacija, variklio patikimumas.
Garso izoliacija, salono apdailos medžiagos (plastmasė ir oda).
|
Galima duoti didelį pliusą už kėbulo dizainą ir vidaus dizainą. Evangard komplektacijoje sėdynių oda dirbtinė ir jau po 50000 km pradėjo trūkinėti, galvos atlošėlis suskilo, pasirodo , kad surinkimas ir naudojama plasmasė gana prastos kokybės ir tikrai neatitinka kainos.Kėbulo garso izoliacija gana prasta. Pravažiavus pirmus 20000km teko keisti ratų guolius (garantinis). Benzinas 2l kompresorius. Variklis tarnauja gerai, jokių pretenzijų. Gana dinamiškas ir patikimas. Eksploatacijos kaštai nėra dideli, ir kaina naudoto automobilio yra gan aukšta. Pilnas atsiliepimas...
|
|
|