Markės
961 iš 1912
Lexus IS, (XE30) 2013 - dabar
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 11
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tylus ir rafinuotas interjeras
  • Puikus patikimumas
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Išorės dizainas ne kiekvieno skoniui
  • Nėra dyzelinių variklių
  • Neitin dinamiški varikliai
"Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki - "Mark Levinson" garso sistema"
Dar neseniai pristatytas Lexus GS patraukė dėmesį savo „įžūlia“ išvaizda, tačiau naujasis IS šias ribas praplečia gerokai toliau. Naujame IS modelio priekyje matome masyvias priekines groteles – šitai jau matyta GS modelyje. Tačau tokių priekinių žibintų dar niekur nematėme – jie sudaryti iš dviejų „karpytų“ dalių ir akiai apsipratus su šiuo keistu vaizdu, tampa labai patrauklūs ir išskirtiniai. Temstant išryškėja šių „strėlių“ formos kai užsidega artimosios šviesos. Galinėje dalyje išryškinta linija einanti nuo galinių „išplaukusių“ žibintų, kertanti galinį ratą ir įsiliejanti į slenkstį. Gal kiek per daug „racing“ ar chaotiškai atrodo? Galbūt, tačiau bendras vaizdas išliko gana proporcingas ir suderintas. Akivaizdu, tokį išskirtinį automobilio dizainą vieni girs, kiti kritikuos. Kita vertus net ir esant tokiam radikaliam dizainui, IS nuo savo antros kartos pirmtako labai nenutolo ir išlaikė pagirtiną tęstinumą. Lyginant su ankstesniu modeliu, naujasis IS tapo 80 mm ilgesnis, 70 mm išaugo ratų bazė, tad vietos salone padaugėjo, ko taip trūko senesniam modeliui. Interjere – esminiai dizaino pokyčiai. Čia į akis krenta variklio užvedimo mygtukas, kuris iškeltas gerokai aukščiau ir jo nebeužstoja vairas, oro kondicionierius valdomas elektrostatiniais mygtukais prie kurių užtenka vos prisiliesti (kam tai nepatiks temperatūrą galima reguliuoti ir spaudžiant rodyklytes). Pats prietaisų skydelio dizainas neatrodo itin radikaliai, tačiau gerokai skiriasi nuo pirmtako. Gamintojas panaudojo geresnes ir kokybiškesnes medžiagas, keleivius džiugina ta pati puiki „Mark Levinson" garso sistema. Priekinės sėdynės sumontuotos šiek tiek žemiau, vairas į vairuotoją atsuktas patogesniu kampu. Pačios sėdynės, tradiciškai, ne tik šildomos, bet ir vėdinamos. Bagažo skyrius nėra itin didelis – 480 litrų talpos, tačiau pliusas yra tai, kad hibridinė versija turi vos 30 litrų mažesnę bagažinę, o ir galinės sėdynės skirtingai nei pas pirmtaką yra nulenkiamos. Kitas įdomus dalykas – variklio garsas atkuriamas automobilio kolonėlėse, kurio garsumą galima reguliuoti. Tiesa, važiuojant tokiu automobiliu norisi tiesiog mėgautis nepriekaištinga salono tyla. Trūkumų čia rasite nedaug – truputį erzina neitin tikslus ir patogus multimedijos valdymo mechanizmas, o ir pats ekranas galėjo būti didesnis. Gale sėdintiems vietos gali pritrūkti, ypač keleivių galvoms. Naujasis Lexus IS siūlomas dviejų variantų: IS 250 komplektuojamas su benzininiu V6 tipo 208 AG galią turinčiu varikliu ir IS 300h su 2,5 L benzininiu varikliu ir elektriniu varikliuku kas bendrai sugeneruoja 221 AG galią. Tai pirmasis IS serijos modelis su hibridine pavara. Beje, dyzelinių versijų gaminti neketinama – kaip ekonomiškus variklius japonai mato tik hibridines sistemas. Deja, malonumą mėgautis galia kiek sugadina tingi CVT pavarų dėžė. Kelyje automobilis elgiasi kiek kitaip ir tai nėra labai būdinga Lexus markei – vairo mechanizmas veikia aštriau ir tiksliau, automobilis stabiliau laikosi kelio, kėbulas beveik neturi nepageidaujamo pasvyrimo. Kagi turime beveik tobulą, nepaprastai komfortišką, pilną įvairių technologinių naujovių automobilį. Įdomu, ką naujo ir radikalaus gamintojas pasiūlys naujos kartos Lexus IS?
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Nerijus | 2022-12-27
Premium paketas 300h modelis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, tylus salonas, ekonomiškumas, malonus ir rafinuotas
  • Ekonomiškas
  • Gera pakaba
  • Komfortiškas
  • Gera įranga
  • Ergonomiškas salonas
  • Manevringas
Atsarginis ratas, neitin erdvus salonas
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Bendras automobilio aprašas
Tai jau trečias mano Lexus IS ir anta hibridinė versija. Turėjęs prieš tai du BMW automobilius, pirmą kartą persimečiau į Lexus tuomet dar 2,5 L V6 benzininį modelį. Palyginti su kitais automobiliais, kiekvienas mano Lexus buvo patikimas, gerai pagamintas. Manau labai geras kainos ir kokybės santykis. Hibridas yra labai ekonomiškas variantas tokio dydžio automobiliui, be to labai tylus, rafinuotas ir gerai sukomplektuotas. Kai pirmą kartą nusipirkau hibridinę versiją, mano vairavimo stilius šiek tiek keitėsi kol pripratau prie regeneracinio stabdymo, kai elektros variklis įkrauna akumuliatorių kai sulėtini greitį. Dėl to pats stabdymas jaučiasi kitaip, bet greitai prie to pripranti. Apskritai Lexus IS yra puikus automobilis. Lexus taip pat garsėja išskirtinai patikimais automobiliais kaip rodo daugiamečiai aukšti rezultatai įvairiose apklausose ir statistikose. Mano trims ISams reikėjo tiesiog įprastos priežiūros. Nors kiti randa prieko prikibti – tarkim navigacijos sistemos prietaisas yra nepatogus naudoti, o automobilis neturi sportiškumo būdingo BMW modeliams. Asmeniškai aš niekada neturėjau problemų su navigacija, man gana akivaizdu kaip ja naudotis. Kalbant apie sportinį vairavimą realiame pasaulyje, dauguma iš mūsų nevairuoja kaip Hamiltonas ar Verstapenas, tiesiog ramiai leidžia laiką kasdien važiuodami į darbą ir atgal. Šiuo atžvilgiu Lexus yra jauki, rafinuota ir patogi vieta tokioms kelionėms. Jei norite važiuoti greitai, automobilį galima perjungti į „Sport“ režimą ir remiantis gamintojo duomenimis IS turi geresnę akceleraciją nei kti vidutinės klasės lygiaverčiai konkurentai iš Audi ar BMW kompanijų. Vienintelis mano nusiskundimas dėl šio Lexus, kuris galioja ir kitiems šiuolaikiniams automobiliams yra tas, kad jūs neturėsite atsarginio rato tik remonto rinkinį. Taip pat manualas popieriniame variante būtų malonu, o ne tik internetinė versija. Tačiau bendrai drąsiai galiu pasakyti, kad Lexus IS yra puikus automobilis. Turėdamas tris - V6 benziną ir du 300h hibridus nei vienu nenusivyliau. Taigi nekreipkite dėmesio į kai kurių komentatotių komentarus ir šališkas nuomones, tiesiog išbandykite šį automobilį ir būsite sužavėti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt