Markės
1054 iš 1837
Mercedes-Benz C klasė (W204) 2007 - 2014
Mercedes-Benz C klasė, (W204) 2007 - 2014
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.610% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 12
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Erdvus salonas
  • Komfortiškas ir rafinuotas
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Pasenęs panelės dizainas
  • Neitin smagus vairuoti
"AMG versija turi 6.2 litro V8 63 jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje"
Naujos kartos C klasė komplektuojamas su keturių ir šešių cilindrų varikliais, bei 6.2 litro V8 63 AMG jėgaine su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės. Tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje. Šis modelis skirtas konkuruoti su Audi RS4 ir BMW M3. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema 4MATIC. Automobilis buvo gaminamas Classic, Elegance, Avantgarde ir AMG komplektacijų. Classic ir Elegance turi tradicines Mercedes-Benz radiatoriaus groteles su trikampe žvaigžde ant variklio gaubto, Avantgarde linija turi groteles panašias į sportiškų Mercedes su dviem horizontaliom linijom ir didele MB žvaigžde grotelėse. Viena iš įdomiausių naujovių yra vadinama “vairavimo aštrumo kontrolė”. Tai sistema, kuri suteikia vairuotojams ir puikų manevringumą ir tradicinį Mercedes važiavimo komfortą. Tai pasiekiama naudojant kompleksą hidromechaninių įtaisų, kurie analizuoja kelio sąlygas, vairuotojo vairavimo stilių ir atitinkamai koreguoja amortizatorių ir pakabos nustatymus. Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią testuojant naujosios C klasės apsaugos nuo susidūrimo sistemas, automobilio triukšmo, vibravimo ir garso salone charakteristikas, tvirtumą, energijos sąnaudas, klimato kontrolės sistemas ir aerodinamines savybes.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2007 metais C klasė pelnė metų automobilio titulą Australijoje. Tais pačiais metais žurnalas „Top Gear“ C klasei skyrė geriausio prabangaus automobilio vardą, o Japonijoje buvo pripažintas geriausių importuojamu automobiliu.

Šis C klasės modelis yra pirmasis automobilis pasaulyje, sukurtas skaitmeninio prototipo (DPT digital prototipe) pagrindu. Šiame procese buvo taikomas skaičiavimo metodas naudojantis apie 2.1 terabaitų duomenų visiškai virtualiam automobiliui sukurti. Tokiu būdu virtualus automobilis „pravažiavo“ apie 15 milijonų mylių kelią.

Galingiausia AMG versija turi 6.2 litro V8 63 AMG jėgainę su 457 AG (335 kW) galia ir pagreitėjimu iki 100 km/h per 4.7 sekundės – tai vienas greičiausių serijinės gamybos 4 durų sedanų pasaulyje:


Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:






VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 12
2021-11-16
C220 125Kw blueeffency automatas atnaujinto modelio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera bazinė komforto įranga
Gale vietos galėtų būti daugiau
Iš išvaizdos tapo solidesnis, modernesnis, Facelift atnaujintas modelis vertas savo kainos dėl savo surinkimo kokybės, reikėtų nepagailėti pinigų būtent pirkti 2011-2014m, Komfortiška važiuoklė, automatinė 7G pilius dėžė puikiai atlieka savo darbą, variklis patikimas DPF neužsikišęs, tyliai dirba, bagažinės talpa didelė (universalas) vietos bus viskam, yra isofix, šildomos sėdynės, odinis salonas, kas nustebino tai interjero kokybė, garso aparatūra standartinė puikiai groja. Reziume patikimas automobilis už gerą kainą.
Pilnas atsiliepimas...
2021-08-03
W204 apžvalga
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus matomumas vairuojant, puikiai stovi ant kelio, efektyvūs stabdžiai, gražus salonas
Mažas salonas - maža bagažinė, vietos galiniams keleiviams, standi pakaba, trūksta elektra sulankstomų veidrodėlių nėra galinio vaizdo kameros
Apskritai automobilis yra tikras malonumas. Vairas, automobilio stabdžiai yra puikūs. Asmeniškai man patinka interjero stilius, nors žinau daugeliui jis nepatinka. Patiko neįprastas sprendimas suprojektuoti posūkio signalus ir stiklo apiplovimo valdymą ant vienos svirtelės - prie to pripratus pasirodo labai patogu. Kalbant apie erdvę - bagažinė yra maža, bet daugeliu atvejų to pakanka, galines sėdynes galima sulankstyti į plokščias grindis, leidžiančias gabenti ilgus krovinius. Tačiau galiniams keleiviams vietos nepakanka - mano ūgis 180 cm, todėl suaugusiam žmogui sėdėti už manęs nepatogu. Trumpai apie saloną kas man patinka: 1. Viskas po ranka, patogu ir aišku 2. Kaip tokiai klasei manau interjero medžiagos gana kokybiškos 3. Juodos lubos. 4. Patogios sėdynės. Salono minusai: 1. Beveik nėra vietos galiniams keleiviams. 2. Maža bagažinė 3. Oda ne natūrali 4. Lakuotas panelės paviršius lengvai braižosi – ant jo lengvai matosi net smulkūs įbrėžimai. Apie variklį: pas mane M274 variklis, lyg ir neįspūdingas. Bet iš esmės to 1,6 L man visiškai pakanka, važinėju daugiausia po miestą. Kuro sąnaudos žiemą mieste yra nuo 11 iki 12,5 litro, vasarą sumažėja - nuo 9 iki 10 litrų.
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-05
Subjektyviai apie C’eškę
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, valdymas, komfortas, saugumas
Ribota salono ir bagažinės erdvė
Važinėju automobiliu daugiau nei 3 metus, bendra rida yra 170k, pats įvažiavau apie 80k. Prieš tai turėjau Mercedes CLK 3,2, po jos trumpai turėjau keletą kitų automobilių, bet Mercedes yra Mercedes ir niekas jam neprilygsta. Taigi ką manau: 1. Išvaizda - subjektyvu, kažkam patinka, kažkam ne, man patinka :) 2. Interjeras malonus, plastikas minkštas, viskas informatyvu, apšvietimas baltas, garso kokybė puiki, vietos nėra daug, bet už manęs paprastai sėdi neaukšti keleiviai, aukšti nesutelpa. Salonas nedidelis. Vairas po 170k pasitrynęs, vairuotojo sėdynės oda jau raukšlėjasi, visa kita kaip ir ok. Minusas - išblukęs chromas galinių durelių apdailoje. 3. Variklis. Po 3,2 atrodo silpnokas, bet priprantama, iš principo pakanka normaliam važinėjimui. 1.8 L ir kompresorius atlieka savo darbą. ir dinamiką, žinoma, ne uraganas, bet ir ne daržovė. Iki 130 km per valandą lenkti nėra problemų, daugiau jau sunkoka. 4. Pav dėžė nebloga, veikia sklandžiai ir patikimai. Nelakstau, tad naudoju ekonominį režimą. 5. Pakaba nei minkšta, nei kieta – būtent tokia kokios ir reikia. Duobes pravažiuoja minkštai, bet asfalto sudūrimai jaučiami. Vairas puikus – gana “sunkus”, informatyvus, tiksliai reaguoja į pasukimus. 6. Stabdžiai puikūs. 7. Bagažinė gana talpi, tačiau galėjo būti didesnė – taip yra dėl pilno dydžio atsarginio rato. Dabar apie liūdnesnius dalykus – teko keisti grandinę, gavosi tvarkinga sumaPastoviai perdega lemoutės –tai gabaritai, tai numerio apšvietimas, ksenonai ir pan - jau įpratau juos keisti. Nors panašiai būdavo ir su kitais automobiliais. Galbūt turiu tokią tokią aurą :) Keičiau rato guolį - pastrigo kelyje, ratas nesisuko tai teko kviesti tech pagalbą. Nemaloni problema - vairo užraktas pastringa ir nereaguoja, neužsiveda ir pan. Remonto kaina gavosi solidi. Atrodo, kad tiek. Dabar apie liūdnesnius dalykus – teko keisti grandinę, gavosi tvarkinga sumaPastoviai perdega lemoutės –tai gabaritai, tai numerio apšvietimas, ksenonai ir pan - jau įpratau juos keisti. Nors panašiai būdavo ir su kitais automobiliais. Galbūt turiu tokią tokią aurą :) Keičiau rato guolį - pastrigo kelyje, ratas nesisuko tai teko kviesti tech pagalbą. Nemaloni problema - vairo užraktas pastringa ir nereaguoja, neužsiveda ir pan. Remonto kaina gavosi solidi. Atrodo, kad tiek.
Pilnas atsiliepimas...
2021-06-25
MB C200 2,2 automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, Stabilus kelyje, Nebrangus išlaikymas
Galinės ašys, sėdynių oda
Pagal klasę viskas OK. Iš trūkumų tai pusiau odinio salono vairuotojo sėdynė paplyšus. Ir jos plyšta ne nuo daug trynimo (kas asocijuojasi su daug nuvažiuotų km), o tiesiog oda prastoka. Pirkau pravažiuota buvo 177000. Dar ir radijos stočių permetimas man keistas. Lyg nėra (labai ir nesiaiškinau) perjungimo į kitą dažnį, sugaudo stotis ir tarp jų perjunginėja. Dėl to interjero kokybei tik 3 žvaigždės. Kitas didelis trūkumas, jau rimtas (dėl metų tik tiksliai nežinau, mano 2010 papuolė) - surūdija galinės ašys. Kiaurai prarūdija, būtina keisti. Keitimas brangus, bet Mercedes atstovybėje pakeitė nemokamai, nors mašina ir negarantinė. Čia vienintelis rimtas trūkumas. Dar trūkumas - žiemą su daug sniego. Galas varomas, automatas, teko pastumdyti iš kiemo išvažiuojant :) Žiemą reikia smėlio maištą į bagažinę įmesti :D Ekonomiškumas. Iš esmės man tai nelabai svarbu, nes pats važinėju visiškai neekonomiškai, t.y. bėgėjimasis ne vėžlio pagreičiu, Vokietijos greitkeliuose greitis kartais ir virš 200 km/h. Sąnaudos 7,4 l/100km. Esu eksperimentavęs ir kitų tokių mersų statistiką žiūrėjas, važiuojant ramiau galima tilpti į 6 ltr/100km. Garso izoliacija gera. Prie didelių greičių jau triukšminga, pagrindine girdisi padangų garsas iš galo, bet ūžesys nėra nepakenčiamo lygio. Važiuojant lėčiau, normaliai. Asmeniškai prie didelių greičių trūksta jau galios greitesniam bėgėjimuisi, bet tai aktualu tik Vokietijos greitkeliuose. Vietos salone normaliai, ir gale. Bagažinė talpi. Ilgose kelionėse nepervargsti. Nėra kaip aukštos klasės mašinose, bet neišvargina pati mašina - valdosi gerai, triukšmas ne per didelis, kad išūžtų galvą. Nors ir C klasė, bet po visokių ne mecedes, nors ir naujasnių darbinių mašinų, labai miela vairuoti šitą "cėškią". Kaina per pusantrų metų išliko panaši (skelbimai ne LT, lietuviškų kainų nesuprasti). Automatinė dėžė. Resursai ne amžini, reiktų "pūslę" atnaujinti ar kažką ten (nesu mechanikas, galite rasti forumuose šios info). Pasireiškia, kad šiek tiek "pulsuoja" apsukos (matoma tik ant tachometro, praktiškai nesijaučia). Atnaujinimas lyg ir nėra labai brangus, ir vienkartinis - tada niekad nereiks dėžės kapitalinio. Bent taip sako šio merso turėtojai forumuose. Pirktas tvarkingas, tai nelabai ką reikėjo daryti per 13000 km. Pakeista tik išmetimo sistemos slėgio daviklis, keliasdešimt € su viskuo. Būtinai apžiūrėti galines ašis - lyg iki 2010 metų buvo prastos, ir surudydavo visiškai. Net jei jau reikia keisti, pasidomėkite, galbūt merso atstovybė pakeis nemokamai. Bent jau Vokietijoje pakeitė 11 metų negarantinei mašinai nemokamai. Daugiau esminių trūkumų nėra.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-06
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, stabilus, solidus
Nera
Sveiki, istorija Mb c klases 2011metu faceliftas 2.0l dyzelis. Pirktas is belgijos su 215t km rida , labai geras matomumas per veidrodzius,labai stabilus kelyje, ekonomiskas 130km/h vaziuojant 5.2. Grazus ir stilingas vairas, lengvai perpeantamas elektronika mersedesai daugiau orentuoti i vyresnio amziaus zmones. Mersedesas komfortiskesnis uz 3serijos BMW viduje atrodo erdviau. Skydelis akiu nevargina baltas neono apsvietimas galima greicio rodmenis pasidaryti elektroniskai. Pravaziuota 30tukstanciu nereikalavo investiciju.purkstuku kainos devetu 50€, ratu guolis 30€. puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-29
Mercedes-Benz C200 CDI 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, patikimumas, komfortas, gausios komplektacijos
Nemėgsta gilesnio provežuoto kelio
Patikimas ir ekonomiškas automobilis ilgiems atstumams. Nuo pirkimo, per 8500 km nieko nedariau, tik naujos padangos ir valytuvai bei eksplotaciniai skysčiai. 200CDI 100kw galios motoras puikiausiai jaučiasi autobanuose ir magistralėse. Mechaninė dėžė veikia gerai.
Pilnas atsiliepimas...
2020-04-23
2012 MB C250 BlueEfficiency 7G Tronic RWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, manevringas, patikimas, saugus, ekonomiškas, labai malonus vairuoti
Vangoka automatinė dėžė, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje garsus
Automobilį pirkau su 150k km rida, patvirtinta MB atstovybės su visa atliktų darbų istorija iš vokietijos, taip pat patvirtinta Lietuvos MB salono. Automobilis gausios komplektacijos - Inteligent light xenon šviesos, LED dienos šviesos, elektrinės sėdynės su atmintim ir el. reguliuojamu vairu, atstumo palaikymas, juostos palaikymas, parkavimo pagalba, sport rėžimas ne tik ant greičių dėžės ir t.t. Parvežtas atuomobilis buvo tvarkingas, reikėjo pasikeisti tik akumuliatorių, nes buvo gamyklinis ir jau nebeužteko galios visai komforto įrangai. Nuvažiavau jau 70000km. Važiuoju 200km kas dieną, tai telpu į 4,7 - 5.1l/100 km rėžius priklausomai nuo sąlygų. Kuras - tik EMSI, Circle K arba Neste. Automobilis tiesiog nuostabus - galios per akis, kuro sąnaudos niekinės, vairavimo pozicija patogiausia kokioj teko sėdėti, lyg daryta pagal užsakymą man. Stabilumas taip pat stebina tiek šaltą žiemą ant nevalytos autostrados, tiek šlapią, lietingą vasarą, į posūkį galima eiti 90 km/h. Turint sportinio rėžimo mygtuką tai apskritai jausmas lyg turėtum du automobilius. Be sport - pakankamai ramus, komfortiškas automobilis, bet kai perjungi sport - tikrai jaučiasi pokytis - įsibėgėjimas išauda stipriai, greičių dėžė tampa aktyvesne, net variklio garsas kaip dyzeliui pasidaro visai malonus. Iš trūkumų galiu paminėt nedaug - automatas būna vangokas, atsiranda visokių salono barškesio garsų, variklio darbas stovint vietoje tikrai garsus. Aptarnavimas atsieina nuo 160 iki 350 Eur, priklausomai kur daroma ir kokie darbai. Brangiausias yra kuro filtras - apie 90 Eur, bet jis keičiasi kas 200k km. Aptarnavimas atliekamas kas 25k km. Daugiau remonto darbų neturėjau Pirkti gausios komplektacijos, tvarkingai prižiūrėtą automobilį. Būtinai paprašyti, kad prieš apžiūrint nekaitintų automobilio ir atkreipti dėmesį ar nebarška grandine užvedant šaltą variklį. Pirkti facelift modelį - skirtumas tikrai vertas kainos.
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-24
Tikrai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, išvaizdus, patikimas, gera standartinė garso aparatūra.
Smulkūs elektronikos gedimai, davikliai, prastos kokybės sėdynių dirbtinė oda.
C220 125kw, variklis OM 646 - patikimumo viršūnė. Automatas. Patogus, komfortiškas, malonus vairuoti automobilis. Atkreipti dėmesį į važiuoklės būklę.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-28
MB W204 (C220) 2008 m. 2.2 dyzelis automatas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti; Patikimas; Sukurtas labai ilgam tarnavimui; Lengvai valdomas
ELS/ELV; Kuro sąnaudos; Lėtai nuskaito ilgensius muzikos įrašus usb laikmenoje.
Jei nori išmokti važiuoti tvarkingai ir ramiai, tai šis automobilis kaip tik tau. Anksčiau lakstydavau gatvėmis, bet persėdęs į šį... atrodo surimtėjau. Tiesiog nebesinori spausti gazo iki dugno ir lakstyti lyg akis išdegus. Nesupraskit manęs klaidingai, galios jam pakanka (125 kw) palakstymams gatvėse, bet to tiesiog nebesinori. Vairuojant Mersą, norisi mėgautis tuo ir tas tikrai pavyksta. Nors tai ir C klase, bet pakalba Lietuvos keliams tikrai dėkinga. Gerai sugeria kelio nelygumus. Neperseniausiai teko keisti visą priekinę važiuoklę (Amortizatoriai, spyruoklės, apatinės ir viršutinės svirtys). Keičiau į originalias detales, tad kaina buvo tikrai nemaža. Bet per 7 metus vairavimo tik vieną kartą keisti važiuoklę man atrodo normalu (po 8 metų Itališkos mašinos vadeliojimo, kur važiuoklės remontą tekdavo daryti kas 6 mėnesius), ypač Vilniuje, kur vienoje gatvėje būna ir po 12 greičio ribojimo kalnelių. Šioje vietoje duosiu patarimą: jeigu yra neaiškumų su važiuokle, nuvežkite į patikimą servisą kuris išjudins kiekvieną važiuoklės detalę ir būtinai amortizatorius. Mano atveju technikinės apžiūros stendas neatskleidė visų gedimų. Ko finale buvo taip: Važinėjau su išsileidusiais amortizatoriais, dėl to greit išlūžo svirtys ir lūžo spyruoklės. Būčiau gerame servise patikrinęs važiuoklę, būčiau sutaupęs bent 600 eurų.. Dar viena bėda tai ELS/ELV vairo užraktas(naudojamas W204 ir 212 modeliuose). Jam sugedus automobilis praktiškai miršta. Nepajudinamas. ELS emuliatorius kainuoja 300 eurų. Jeigu keisite patys (užrakintoje padėtyje), tai bent savaitgalį tam paskirkite. Šiaip nusipirkęs w204 iškarto pakeisčiau užraktą į emuliatorių, ar kitą sprendimą kuris apsaugotų nuo tokios bėdos. Taip pat teko keisti abu užsilenkiančius veidrodėlius, nes nulūžo ribotuvai ir veidrodėliai atsilenkdavo daugiau nei reikia. Iš lenkų dėvėtas veidrodis su fotochrominiu stikliuku apie 60 eurų. Šiems Mersams taip pat būdingas stabdžių magistralės (varinių vamzdelių) supuvimas ties tvirtinimais daug maž po vairuotojo sėdyne. Remonto kaina svyruoja nuo 60 iki 120 eurų, priklausomai nuo serviso. Martonas sugebėjo paprašyti 160... Greičių dėžės pagalvė su keitimu atsėjo 30 eurų. Pats mėgstu pasikrapštyti prie automobilio, tai galiu pasakyti, kad viskas paprastai ir logiškai pagaminta ir surinkta. Youtube galima rasti praktiškai visų galimų remontų sprendimus ir eigą. Tad jei turite noro, vietos ir įrankių, visus aptarnavimus ir susidėvėjusių detalių keitimus galite pasidaryti pats. Pusiau odinio salono vairuotojo pusės sėdynės oda lūžta/plyšta ties 250 000 km rida. Turime meistrų, kurie šią bėdą sutvarko kokybiškai. Daugiau bėdų per 7 metus neturėjau. Svarbu laiku atlikti aptarnavimus pagal nurodymus skydelyje (slaptas meniu) ir automobilis jums tarnaus ir ilgai ir laimingai. Rudžių nepastebėjau. Čia yra mersas. Todėl pirkdamas rinkis tokį, kuris tave džiugintų/turėtų kuo daugiau sprendimų, kurie palengvina tavo vairavimą. Nemanau kad jam labai svarbi rida, tiesiog prieš perkant reikia automobilį patikrinti patikimame servise (būtinai su STAR kompu, dėl paslėptų gedimų, klaidų ir t.t.) bei gerai apžiūrėti važiuoklę nuėmus visas variklio apsaugas.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-30
MB C220, Blueefficiency, dyz, 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gerai dirba variklis, puikiai veikia elektroninės sistemos
Nesusilanksto užpakalinės sėdynės
Per 53 m. vairavimo patirties turėjau 7 nuosavus auto, vieną iš jų MB. Šis MB C220, Blueefficiency, dyz, 2010 yra 8-tasis. Pirkau prieš metus, jokių problemų ir gedimų nebuvo, visas automobilis dirba kaip laikrodis. Tai pirmas toks pavykęs automobilis. 2018-11-30 praėjau tech. apžiūrą iš pirmo karto ir dar kartą buvau nustebintas. Dūmingumas vietoj ribinio iki 1,5 vnt. buvo 0,11vnt., nors jau pravažiuota beveik 254000 km. Nors jau 2 metai, kaip eksploatuojamas Lietuvoje (pavarytas iš Italijos), bet rūdžių pėdsakų dar nėra. Nuvertėjimas nežymus, nes remonto ir profilaktikos išlaidos minimalios. Tai geriausias per 53 m. turėtų automobilių variantas, įskaitant ir naujus 2 rusiškus auto. MB nors ir po 8 m. eksploatacijos išlaikė šio modelio pranašumus prieš naujus žigulius. Perkantiems tai gali būti mažiausia rizika dėl blogos kokybės.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai 190C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė S klasė Coupe CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė Coupe
    EQB
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GL klasėGL klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt