Markės
977 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Kokybiškai pagamintas
  • Ergonomiškas ir pakankamai erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Standi pakaba

Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2021-10-05

„Lexus“ pristatė naująjį NX: bus ir hibridinis, ir įkraunamas iš tinklo

„Lexus“ pristatė naująjį NX: bus ir hibridinis, ir įkraunamas iš tinklo
Drauge su visiškai nauju NX modeliu „Lexus“ į savo automobilių gamą pradeda diegti naujoviško tipo jėgaines ir pristato pirmąjį iš elektros tinklo įkraunamą hibridą. Naujasis modelis išsiskiria reikšmingais patobulinimais, kaip antai naujos kartos informacijos ir pramogų sistema bei pažangiomis technologijomis, užtikrinančiomis didesnį saugumą, komfortą ir patogumą.

Naujasis NX pakeis ankstesnį modelį, kurio Europoje buvo sėkmingai parduota daugiau nei 170 000 vienetų nuo pat pristatymo 2014-aisiais. Pažymima, kad dauguma „Lexus NX“ pirkėjų šį ženklą pasirinko pirmą kartą, o tai gamintojui leido sėkmingai augti visame regione.
 
„Remdamasis šiuo pasiekimu ir siekdamas pagaminti įtikinamą naują modelį klientams, kurie šiandien iš savo automobilių tikisi kur kas daugiau, „Lexus“, galima sakyti, „išrado“ NX iš naujo – 95 proc. visų automobilio dalių yra naujos. Gamintojo atsidavimą ir ambicijas demonstruoja ir didelė modelio našumo, valdymo ir efektyvumo pažanga“, – sakė Raigo Kaseorgas, „Lexus Baltic“ vadovas.
 
Naujojo NX kėbulo linijos akį traukia subalansuotomis ir ryškiomis proporcijomis bei įspūdžiu, kad automobilis tarsi prilipęs prie kelio. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys užtikrina optimalų erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. 

 
Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa – 18,1 kWh: didžiausia talpa šiame segmente. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir, skaičiuojama, turi leisti pagreitėti iki 100 km/val. per kiek daugiau nei 6 sekundes.
 
Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterija gali būti įkrauta ir naudojant energijos šaltinį namuose, ir įkrovos stotelėse visoje šalyje. Baterijos dydis ir talpa bei „Lexus“ patirtis elektrifikacijos srityje lemia bene didžiausią klasėje elektra nuvažiuojamą atstumą – 65 km. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą.
 
Didesnis multimedijos ekranas ir greitesnis centrinis procesorius
 
Naujasis NX žymi ir visiškai naujos „Lexus“ multimedijos sistemos pasirodymą. Pastaroji yra gerokai našesnė nei iki šiol naudotos sistemos ir leidžia mėgautis sklandesniu veikimu – lyg naudotumeisi planšetiniu kompiuteriu. Naujoje platformoje pristatomos ir išmaniosios paslaugos, leidžiančios gauti eismo informaciją bei pranešimus apie nutikimus kelyje realiuoju laiku. Be to, naujoji multimedijos sistema leidžia naudotis visiškai nauju „Hey Lexus“ balso asistentu, kuris reaguoja į vairuotojo balso komandas taip, tarsi šis kalbėtųsi su automobiliu.

 
Standartinę įrangą turinčiame NX vairuotojas matys 9,8 colio skersmens multimedijos ekraną, o „Lexus Link Pro“ versijoje naudojamas naujas 14 colių skersmens ekranas – vienas didžiausių segmente. Šio dydžio ekranas aukštesnės komplektacijos modeliuose siūlomas kaip standartinės įrangos dalis, kituose NX modeliuose jį galima pasirinkti papildomai. Dėl didelės raiškos ekrano, nepaisant apšvietimo sąlygų, vaizdas būna ryškus ir gerai matomas, o centrinio procesoriaus greitis – 3,6 karto didesnis nei iki šiol naudotose „Lexus“ multimedijos sistemose.
 
„Tazuna“ koncepcija ir trečiosios kartos saugumo sistema
 
Naujasis NX žymi pirmą kartą, kai „Lexus“ automobiliuose buvo pritaikyta „Tazuna“ koncepcija, skirta priešais vairuotoją esančiam prietaisų skydeliui. Dėmesys čia skiriamas tam, kad vairuotojas automobilį valdytų intuityviai. Intuityvaus valdymo, kuris yra šios koncepcijos esmė, pavyzdys – jutikliniai mygtukai ant vairo: jie gali būti nustatomi taip, kad valdytų vairuotojo pageidaujamas funkcijas. Kai šie jungikliai naudojami, jų formos rodomos projekciniame ekrane ant priekinio stiklo, todėl vairuotojui nereikia nuleisti akių, kad pasitikrintų, kokią funkciją jis nori valdyti.
 
Naujasis NX taip pat yra pirmas modelis, kuriame įdiegta trečiosios kartos „Lexus Safety System +“ saugumo sistema, apimanti standartinį aktyvių saugumo sistemų ir vairavimo asistentų paketą bei nustatanti naują avarijų rizikos vertinimo ir prevencijos etaloną.
 
Naujausi saugumo sistemos patobulinimai, pristatyti kartu su naujuoju NX, apima tolesnių susidūrimo išvengimo sistemos (angl. „Pre-Collision System“) pajėgumų plėtrą. Sistema gali aptikti automobilio kelyje esančius motociklus ir kai kuriuos kitus objektus, pavyzdžiui,  medžius, sienas ir atitvarus. Be to, įdiegtos ir naujos funkcijos, leidžiančios įvertinti susidūrimo su priešpriešiniu eismu ar kelią kertančiu pėsčiuoju pavojų tada, kai sankryžoje daromas posūkis. Manoma, jog dėl pažangių funkcijų ir patobulinimų naujoji susidūrimo išvengimo sistema gali atpažinti ir padėti išvengti 36 proc. daugiau pavojingų įvykių kelyje nei ankstesnioji.
 


Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt