Markės
973 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Kokybiškai pagamintas
  • Ergonomiškas ir pakankamai erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Standi pakaba

Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

Konkurentų: 23
Acura RDX 2019 - dabar
Benzinas: 2 litro
Alfa Romeo Tonale 2022 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 1.6 litroBenzinas / Elektra: 1.3 - 1.5 litro
Audi Q4 e-tron 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Audi Q5 2017 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litro
BMW X3 2017 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litroElektra: n/d litro
BMW X4 2018 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Cadillac XT5 2016 - dabar
Benzinas: 2 - 3.6 litro
Cupra Formentor 2020 - dabar
Benzinas: 1.5 - 2.5 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 1.4 litro
Infiniti QX50 2018 - dabar
Benzinas: 2 litro
Jaguar E-Pace 2017 - 2024
Benzinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Land Rover Discovery Sport 2019 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litro
Land Rover Evoque 2018 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litro
Lincoln Nautilus 2019 - dabar
Benzinas: 2 - 3.7 litro
Maserati Grecale 2022 - dabar
Benzinas: 2 - 3 litro
Mercedes-Benz EQB 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Mercedes-Benz EQC 2019 - dabar
Elektra: n/d litro
Mercedes-Benz GLB klasė 2019 - dabar
Benzinas: 1.3 - 2 litroDyzelinas: 2 litro
Mercedes-Benz GLC klasė 2022 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro
Mercedes-Benz GLC klasė Coupe 2023 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: n/d litro
Porsche Macan 2014 - dabar
Benzinas: 3 - 3.6 litroDyzelinas: 3 litro
Tesla Model Y 2020 - dabar
Elektra: n/d litro
Volvo C40 2021 - dabar
Elektra: n/d litro
Volvo XC60 2017 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro

Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt