Markės
977 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Simpatiškas dizainas
  • Kokybiškai pagamintas
  • Ergonomiškas ir pakankamai erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • CVT pavarų dėžė
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Standi pakaba

Praėjo nemažai laiko nuo pirmos kartos įspūdingo dizaino Lexus NX pristatymo ir dabar turime antros kartos populiariausio segmento atstovą iš Lexus kompanijos. Matome, kad automobilio dizaino kalba nepasikeitė – automobilis išlaikė aštrias, dinamiškas formas tik kiek švelnesnes nei turėjo pirmtakas. Akcentas išlieka didelės radiatoriaus grotelės priekyje, kurios vizualiai “nusveria” šiaip jau nedidelį NX kėbulą. Priminsime, kad Lexus NX modelis pozicionuojamas žemiau didesnio RX modelio Lexus gamoje ir konkuruoja su aukščiausios klasės visureigiais tokiais kaip BMW X3, Audi Q5, Volvo XC60 ir Range Rover Evoque. Palyginti su pirmosios kartos NX modeliu, automobilio ilgis išaugo 20 mm, atstumas tarp ratų ašių – 30 mm, plotis – dar 20 mm, o aukštis – 5 mm. Šie matmenys suteikia geresnį erdvės suplanavimą salone, įskaitant ir daugiau vietos tiems, kurie sėdės ant užpakalinės sėdynės. Po akį traukiančia NX išore pagrindinė jėgainė yra hibridinė su 2,5 litro keturių cilindrų benzininiu varikliu kokį turi ir Lexus IS 300h sedanas. Visi NX variantai komplektuojami tik su CVT automatine pavarų dėže kas tokios klasės automobiliui yra trūkumas. Taip pat skirtingai nei turi konkurentai, NX galima įsigyti tik su benzinine/elektrine hibridine pavara – nėra jokio dyzelinio varianto. Po naujojo modelio kapotu – keturių cilindrų, 2,5 litro darbinio tūrio hibridinis variklis ir įkraunamoji ličio jonų baterija, kurios talpa siekia 18 kWh. Dėl papildomai įrengto elektros variklio gale nuolat veikia visų varančiųjų ratų pavara. Bendra naujojo iš tinklo įkraunamo NX modelio hibridinės jėgainės galia siekia 306 AG ir turi leisti pagreitėti iki 100 km/h per kiek daugiau nei 6 sekundes. Iš tinklo įkraunamas hibridinio modelio baterijos dydis ir talpa leidžia vien elektra nuvažiuoti iki 65 km atstumą kas yra nemažai, tačiau tuo jau nebenustebinsi konkurentų. Ilgesnėse kelionėse automobilis automatiškai persijungia į savaime įsikraunančio hibrido režimą. Nors greitkelyje automobiliu važiuoti labai patogu, mieste pakaba jaučiasi kiek kietoka. Tuo pačiu Lexus NX nesuteikia tokio sukibimo su kelio danga kaip sportiškesni BMW X3 ir Range Rover Evoque konkurentai.

SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2022-02-25

Į Lietuvą atvyko naujasis „Lexus NX“: siūlomos net dvi hibrido versijos

Į Lietuvą atvyko naujasis „Lexus NX“: siūlomos net dvi hibrido versijos Naujos kartos „Lexus NX“ atvyko į Lietuvą. Naujasis modelis siūlomas tiek su „Lexus“ vairuotojams puikiai pažįstama tradicine hibridine galios sistema, tiek iš tinklo įkraunamos hibridinės versijos. Naujajame NX modelyje įrengta naujos galio sistema, modernus 14 colių skersmens jutiklinis centrinis ekranas ir, atsižvelgus į vairuotojų poreikius, patogiai integruotos pažangios technologijos. 
 
Du dešimtmečius kaupta patirtis vystant įsikraunančius hibridinius modelius tapo pagrindu kuriant pirmąjį iš tinklo įkraunamą hibridinį „Lexus NX“. NX 450h+ versija leidžia nuvažiuoti iki 97 km naudojant vien elektros energiją, mėgautis įsibėgėjimu nuo 0 iki 100 km/val. per 6,3 sekundės ir vos 1,1 litro 100 km (remiantis WLTP testų matavimais) siekiančiomis degalų sąnaudomis. Ir visa tai pasiekiama neaukojant nei prabangos, nei komforto.
 
Šio modelio ypatybės jau nusipelnė dėmesio autoritetinguose leidiniuose. Pavyzdžiui,  visiškai neseniai prestižinio britų žurnalo „What Car?“ konkurse naujasis „Lexus NX450h+“ išrinktas Metų iš tinklo įkraunamu hibridu.
 
„Naujasis NX yra viena įtikinamiausių priežasčių prisijungti prie galingai vilnijančios žaliosios bangos. Dėl ilgo elektra įveikiamo atstumo jis turėtų sumažinti automobilininkams tenkančias išlaidas. NX puikiai važiuoja, o prie jo salono sunku prikibti. Trumpai tariant, „Lexus“ įrodė, kad važinėti elektrifikuotu automobiliu nesileidžiant į jokius kompromisus yra ne fantazija“, – kalbėjo Steve’as Huntingfordas, „What Car?“ redaktorius.
 
Daugialypė terpė 14 colių skersmens ekrane
 
Junglumas, galimybė pasiekti informaciją, sklandi komunikacija bei pramogos visais laikais buvo vieni svarbiausių prabangių automobilių pirkėjų poreikių. Tad „Lexus“ kūrėjai pasirūpino, kad naujojo NX miesto visureigio multimedijos platforma veiktų 3,6 karto sparčiau nei jos pirmtakė ir įdiegė 14 colių skersmens didelės raiškos jutiklinį ekraną automobilio salone – vieną didžiausių šio modelio segmente.
 
Multimedijos sistema suderinta veikti itin sklandžiai ir žaibiškai reaguoti į vairuotojo bei keleivių veiksmus. Informacija pateikiama aiškiais grafiniais vaizdais, kuriuos lengva įžiūrėti ir suprasti esant bet kokioms apšvietimo sąlygoms. 
 
Žinoma, suteikiama galimybė mobiliuosius įrenginius su automobiliu susieti ir per „Apple CarPlay“, ir per „Android Auto“ sąsajas, be to, atpažįstamos ir natūralios komandos balsu, leidžiančios valdyti norimas automobilio funkcijas.
 
Koncepcija „Tazuna“ 
 
Naujojo NX automobilio ergonomika leidžia vairuotojui intuityviai ir patogiai valdyti įvairias funkcijas. Viskas, pradedant nuo vairo, pavarų svirties, lietimui jautraus ekrano iki kitų svarbių valdiklių išdėstyta taip, kad vairuotojui būtų po ranka. 
 
Tokia koncepcija lemia itin patogią vairuotojo poziciją, iš kurios aiškiai matyti tiek automobilio valdymo prietaisai, tiek tai, kas vyksta aplink transporto priemonę. Ši koncepcija buvo pavadinta „Tazuna“ – japonišku žodžiu, kuriuo įvardijamos vadelės žirgui valdyti – šis žodis pirmą kartą pavartotas „Lexus“ serijinės gamybos automobilyje.
 
Naująjį „Lexus NX“ jau įmanoma išbandyti, o nuo vasario automobilis taip pat matomas ir kino teatrų ekranuose. Drauge su Halle Berry, Patricku Wilsonu, Johnu Bradley ir Michaelu Peña naujasis „Lexus NX“ matomas epinėje mokslinės fantastikos juostoje „Moonfall: Mėnulio kritimas“.
 


Lexus modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai   CT  
  Vidutiniai  ISISIS
  IS F  
  HS  
  Dideli  GSGSGS 
  ESESESES
   GS F 
  Reprezentaciniai  LSLSLS
  Kupė SCSC RC
   RC F
  Mini krosoveriai    UX
    LBX
  Krosoveriai    NXNX
    RZ
  Visureigiai  RXRXRXRXRX
  GXGX
  Dideli visureigiai  LXLXLX
  Vienatūriai     LM
  Sportiniai   LF-A  
   LC
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt