T | 2024-10-29 |
Itin kantrūs automobiliai
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kokybe
korozija
|
Imonėje turėjome visą parką 1,3 64kw Toyota Yaris automobilių. Nekaprizingi, sakyčiau labai patvarūs. Keičiama daugiausiai buvo einamos detalės ir tai labai retai. Jei kazka pakaboje tekdavo paremontuot tai tikrai pakankamai pigu. Daugelis automobilų pravažiavo virs 300 000 km ir važiavo toliau be problemų. Viena egzemplioriu netgi turejome su 560 000 rida be kapitalinio variklio remonto, kažkoks kosmosas tokiam mazyliui. Daugeliu atveju teko atsisveikinti dėl korozijos ir šiaip bendro nusidėvėjimo, nors techniškai mechaniškai dar viskas veikė.
Kaip tokių metų aišku neišvengta bėdų su kondičionieriu sistemomis. Taip pat liga nupūvantys numerio apšvietimo lempučių lizdai. Bet kaip vienas perekūpas sakė kad šioje mašinoje niekas daugiau 50 eur nekainuoja ir kaip pvz paminėjo kad net variklį galima įsigyti uz 50 eur :) tad remontas tikrai nebrangus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2024-06-27 |
Toyota Yaris 1.3 64 kw benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aukšta sėdėsena, patikima važiuoklė ir variklis, kompaktiška, manevringa, erdvus salonas, daug daiktadėžių
Rūdys, neekonomiškas, žema priekinė auto dalis, robotizuota automatinė dėžė
|
Patogios sėdynės, aukšta sėdėjimo vieta, neįprastai erdvus salonas su pakankamai vietos keleiviams priekyje ir gale (tiek kojoms, tiek galvai). Salone daug įvairių daiktadėžių. Bagažinė maža, su dvigubomis grindimis ir nesant keleivių gale, pastūmus sėdynes į priekį, vietos bagažinėje ženkliai padaugėja. Skydelis nestandartinis ir nestandartinėje vietoje viduryje panelės, bet ryškus ir man patiko. Važiuoklė ir variklis patikimi - kas ko gero yra didžiausi šios auto pliusai. Automatinė dėžė - robotas. Bėgius jungia "įdomiai", priprasti sunku ir kelyje erzina, trauka pakankama. Gali tekti daryti roboto dalies reguliavimą, nustatant bėgių perjungimo intervalus, kurie po tam tikro važinėjimo laiko išsiderina. Reaguliavimas paprastas (programiškas) ir nebrangus. Nėra "P" parkingo pozicijos todėl reikia palikus auto reikia naudoti rankinį stabdį. Galima palikti auto ir su įjungtu bėgiu, bet reikia priprasti prie auto užgesininimo ir degimo įjungimo, kitu atveju raktelis neišsitraukia. Auto skirtas važinėjimui mieste, kadangi važiuojant virš 100km/h gan aukštos apsukos ir dėl to variklis kaukia (5 bėgį, kuris šiam auto paskutinis, įjungia važiuojant ~60 km/h greičiu). Galiniai langai atsidaro rankiniu būdu su rankenėle. Šildomos priekinės sėdynės, bet šildymas lėtas ir silpnas. Vasarą netyčia įjungus šildymą, sėdynėse gali pradegti medžiaga, atsirasti kelios mažos skylutės tam tikrose vietose kur yra laidų junginiai. Kuro sąnaudotos tokiam varikliui ir vos 1 t. sveriančiai auto gan didelės, mieste ~8,3 l. Greitai rūdija dugnas, arkos, slenksčiai, kiek lėčiau durys. Detaliai apžvelgti auto dėl rūdžių kiekio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Valentinas | 2024-04-25 |
Toyota yra toyota
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerealiai patikimas
Greit rudyja
|
Pirkau naudotą su 100k rida prieš 2+ metų. Pravažiavau 50k, keičiau, tik traukes ir VISKAS! Žinoma, nesitikėkit garso izoliacijos, traukos, išvaizda gal nebus neįspūdinga, bet automobilis nerealiai patikimas, po vokiško automobilio tikras atokvepis piniginėi!
Didelis minusas automobilio skardos, jos greit rudyja, turint dar nesurudyjusį, reikėtų pasidaryti anti korozinį.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-03-12 |
Toyota Yaris 1.3 benz. 2006
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras automobilis
Trūksta galios
|
Labai ekonomiškas miesto automobilis. Puikiai tinka ką tik pradėjusiam vairuoti. Nėra super greičio pojučio, bet nuvažiuoti iš taško A į tašką B tikrai pavyks. Per keletą eksplotavimo metų iš didesnių remontų buvo radiatoriaus keitimas, generatoriaus restauravimas, starterio keitimas. Daugiau nieko baisaus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2021-12-23 |
Toyota 1,4 D4D 66kW 2007metų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Greitas, patogu parkuotis, ekonomiškas
Rūdys(jei buvo mušta), spidometras nepatogioj vietoj, gan mažas
|
Mašiną pirkom prieš 4+ metus. Po miestą važinėt tai labai smagi, maža, ekonomiška. Tačiau jei tenka keliaut, tai nelabai koks pasirinkimas, nes mažoka bagažinė(ypač jei su visa šeima). Kuro valgė labai mažai. Tačiau po 3 metų pradėjo lysti rūdys ant durų(matomai buvo daužta). O taip tai tik keitėm tepalus, starterį remontavom ir ABS daviklį pakeitėm. Deja, teko parduot dėl rudžių, nes per šią žiemą būtų visai supūvus ir nuvertėjus. Per 4 metus kaina nukrito dvigubai. Eksploatacija pigi. Remontai tai tik tepalų keitimas Pasitikrinkite ar nebuvo daužta, kad išvemgtumete rudžių ir kitų nemalonumų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-17 |
Toyora Yaris 2006 1.4 d4d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiska, patikima, nebijo didesnio greicio, stabili
Kolkas nerasta
|
Ieskojome taupios, nedideles masinos daugiau miestui, bet su kuria nebutu baisu ir i trasa isokti. Rinkomes tarp Yario, Corsos ir naujesnes Fiestos. Ir tikrai neprasovem issirinke Yari. Mieste vazineja drauge (ieskojom, kad nebutu didele, lengva parkuotis, tikrai pasiteisino). Uzmiestyje daugiau vairuoju pats, ugis 186cm, vietos pakanka. Galima drasiai ir truputi paspausti, masina tikrai to nebijo. Autostradoj pagrinde greitis 140-150km/h. Bendros sanaudos niekada nera virsijusios 6l/100km. Miestas - Vilnius, taigi kamsciu gauna gan daug.
Nesenai sugalvojome padaryti kelione Vilnius - Gdanskas - Vilnius. Pradzioj kiek dvejojau del tokios keliones su Yariu, bet jokiu bedu. Puikiai atlaika, tiek lenkti mazuose Lenkijos keliukuose tiek autostradoj paspausti 150km/h. nuvaziuota virs 1200km. Bendras sanaudos pilant pilna baka, o ne pagal kompa gavosi 4.8l/100km. Taigi kelione kainavo kiek daugiau nei 60e :)
Bendrai paemus neisivaizduoju ka reiketu rinktis dabar i jos vieta. Su Corsa nemanau, kad buciau ryzesis vaziuoti i kelione.
Galines sedynes 'vazineja' taigi galima padidinti, pamazinti bagazine. Puikiai tinka vezioti suni bagazineje :) Taip pat teko parsivezti 2.44m ilgio lentas. Tilpo salone.
Beje, drauge labai dziaugiasi gausybe ivairiu detuviu, kiseneliu ir tt Remontuoti kolkas tfu tfu tfu, neteko nieko. Nesenai pakeisti filtrai + tepalai Kemi servise. Gavosi apie 70e. Praejo beveik metai nuo pirkimo, kolkas kainos tokios pat uz kokia pirkom. Jei reikia patikimo automobilio, kuris nesiurbs daug kuro - nematau daugiau konkurentu. Apie kazkokios ligas siam automobiliui girdeti neteko. Tikrinti pagrindinius einamus dalykus ir pirkti - nesigailesit. Ypac moterims masina ideali.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-07-12 |
miestui kaip tik
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, nedidelis, todel patogu rasti vieta parkavimui ar apsisukti mazoje erdveje, mieste tylus, vietos sedejimui daugiau nei gali tiketis is tokio mazo automobilio
uzmiestyje vaziuojant 110+ variklis garsiai dirba ir jau nebemalonu vaziuoti, taip pat sedynes vargina ilgiau vaziuojant, nepatogu pakeisti priekiniu zibintu lemputes
|
Kadangi automobilis buvo pirktas atsizvelgiant i mazas kuro sanaudas ir daugiausia skirtas vazineti mieste, todel esu patenkintas juo. Kuro suvartojimas mazas, rimtu gedimu nebuvo, gale vietos sedeti pakankamai daug. jei reikia ka nors didesnio pervezti atsilenkia sedynes, tai kazkiek padeda, bet siaip tai miestui skirtas automobilis ir nereikia noreti pervezti saldytuvo. Pagreitis aisku silpnas, bet mieste to ir nereikia, uzmiestyje noredamas kazka aplenkti atitinkamai ivertini situacija.
Pirmas nemalonus dalykas buvo kai reikejo priekinio zibinto lempute pakeisti, velniskai mazai vietos, siaip ne taip pakeiciau, o paskui perdege kita, po metu dar viena, tada iskart nusipirkau long life ir pasikeiciau abi, 4 metai nebereikejo keisti.
Aprasyme raso, kad pigios plastmases, taciau salone niekas nebarska, kai tik buvau nusipirkes buvo barskejimo garsas taciau iskart radau, kad vienas plastikinis dangtelis negerai buvo uzdarytas.
Plastikiniai priekiniai zibintai ko kiek laiko netenka spalvos todel reiktu vel poliruoti. Buvo plysus granatos guma, todel teko pakeisti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Zydrunas | 2015-08-11 |
Toyota Yaris 2008, D-4D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiska. Galybe visokiu detuviu. Vien aplink vairuotoja yra 7 skyreliai visokiausiems dalykeliams. Toliau vaziuojant tikrai pravercia.
Su dyzeliniu varikliu sildymas silpnas. Saltesne ziema mieste siltesne srove atsiranda tik nuvaziavus didoka atstuma arba uzvaziavus i kelis kalnus. Prie galiniu ratu nuo galiniu dureliu puses yra tokios "kisenes" kuriose kaupiasi purvas.
|
Is pirmo zvilgsnio paziurejus atrodo labai mazas automobiliukas, kuriame vietos labai mazai. Bet atsisedus i vidu erdve panasi kaip vidutines klases automobilio. Taip, gale 3 stambesni zmones neisitaisys patogiai. Ir ilgesnems kelionems sedynes nera komfortiskos. Patinka gerokai pagyvenusiems zmonems, kadangi sedynes yra siek tiek auksciau negu daugumos hecbeko/sedano tipo automobiliu, todel ilipimas ir islipimas nesunkus. Patogus automobilis vazinejimui prie miesto arba nedideliais atstumais. Esant reikalui lengvai pasidaro nedidelis universalas. Galines sedynes be lankstymo taip pat stumdosi kaip priekines. 4 asmenu seimai savaites bagazas tikrai telpa.
Kai kam reikia laiko priprasti prie viduryje esancio prietaisu skydelio su skaitmeniniu spidometru, bet pripratus netgi lengviau islaikyti pastovu greiti. Nevirsyti.
Jokiu problemu su parkavimu. Pakankamai nedidelis apsisukimo spindulys. Vairavimas labai tikslus. Nera kazkokiu laisvumu. Vairas sukiojasi labai maloniai, lengvai. Automobilis normaliai "stovi" ant kelio. Siek tiek tai priklauso nuo to, kokio lygio padangos bus uzdetos. Vazineju su R15/65/185. Magistrale vaziuojant 135 - 150 km/h nepatogumu nesukelia. Zinoma jau pasiklausyti maloniai megstamos muzikos neiseis. Del nedidelio kebulo turio ir tos pacios erdves salono su bagazine prie didesnio greicio triuksmas viduje taip pat didesnis, bet pasikalbeti su bendrakeleiviu netrukdo.
Variklis tikrai pakankamas tokiam automobiliui. Ismokus isnaudoti sukius tikrai pakanka traukos. Nera problemu pajudeti sankryzose su srautu ar lenkiant uzmiescio kelyje. Nezinau del automato, bet mechanine deze esu labai patenkintas. Nera turbinos, bet trauka yra tolygiai didejanti, todel greitejimas malonus, ties 2500 a/min net sparciau sokteli i prieki. Ne sportinio vairavimo megejams tikrai ekonomiska masina. Uzmiescio rezimu 4l. Vaziuojant 135 km/h - 4.7l. Ir tiek. Variklis tiesiog gerai veikia. Vazineju 3 metus. Pakeiciau 2 lemputes, salono ir variklio oro filtrus (tik del saves, kaip kam patinka), tepalus. Gaunasi nepilnas 100 EUR. Pagarba Autotojai - lietuviskos serviso kainos ir aukstos kokybes aptarnavimas.
Pakartotine technine apziura praejo per viena karta be papildomu paremontavimu. Nustebino, nes prie tai vazinejau su Vectra, tai kas tuos 2 metus reikedavo sauja sarnyru, stabilizatoriu keisti.
Per ta laika nuvertejo apie 500-700 Eur.
Pagrindinis demesys sankabai. Pavaros turi junginetis sklandziai be jokiu strigimu, kliuvimu, trukciojimu. Variklio darbas. Garsas beveik toks pats sklandziai veikiancio benzino.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
seeker | 2014-07-20 |
Puiki mašinytė neveltui Toyota
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kompaktiškas, geras trauka dyzelio, labai mažas apsisukimo kampas, graži išvaizda
elektroninis spidometras, bet įmanoma įprasti
|
Automobilis mažas kompaktiškas, bet viduje vietos pakankamai. Jei už vairo nesėdi ilgakojis vairuotojas, tai gale vietos pakankamai. Norint daugiau vietos bagažinėje sėdynes galima pastumti į priekį. O priekyje vietos kaip ir pas bet kurį didesnės klasės auto. Beto nesitikėjau, kad tokiame kompaktiškame automobilyje taip aukštai sėdi, kaip kokiam vienatūryje. Aišku pakaba nėra tokia minkšta kaip limuzinų klasės, bet ne barškutis. Iš minusų tai gal elektroninis spidometras man nelabai patinka, bet gal su laiku manau galima priprasti. Beto vairas gal kiek lengvokas nejauti beveik jokio pasipriešinimo kai suki, bet kai reikia ant vietos apsisukti gal privalumas. Beto apsisukimo spindulys labai mažas, vos ne ant vietos gali apsisukti, tas labai patiko. :) Variklis 1,4 dyzelis, traukos tikrai daugiau negu pakankamai, beto pašilęs dirba tyliai vos ne kaip benzinas. Aišku pagazavus jaučiasi, kad dyzeliukas :) Važiuojant trasoje 100km/h kompas rodė 4,5 litro ant 100, o vidutines sąnaudas kiek pavažinėjus ir po miestą 4,7. Dėl eksploatacijos dar nieko negaliu pasakyti, nes neseniai įsigyja, bet važiuoklė niekas nebarška, variklis dirba gražiai, manau greit investuoti nereikės ir kaina greit nenuvertės nes visdėlto toyota :) Na kaip ir visada viską gerai apžiūrėti ir jei patiko pirkti :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
M.B. | 2012-06-03 |
Yaris 2007 m. benzinas, automatas, 3 durys
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, manevringas. Vairuojame modelyje įdiegta automatinė greičių dėžė, tad labai patogu vairuoti mieste. Geras greitėjimas iš vietos. Panelėje trys daiktadėžės, tad moteriškiems niekučiams vietos stebėtinai daug palikta. Trumpa bazė, patogu apsisukti.
3 durų, tad keleiviams liptį į automobilio galą tenka per keleivio ar vairuotojo dureles, kas kartais būna nepatogu. Amerikietiškas 2007 m. modelis su automatine greičių dėže, kuri turi tik 4 bėgius naudoja daug kuro (benzinas). Blogas matomumas per galą.
|
Patogus vairuoti, manevringas. Neblogas įsibėgėjimas. Vairuojamas modelis neturi komfortinės įrangos ar kitų patogumų, tačiau kuo puikiausiai galima gyventi be jų. 1.5 L benzinas, 4 cilindrų Tvarkomas firminiame autoservise, kolkas tereikėjo keisti amortizatorių. Visa kita veikia be priekaištų. Prižiūrint automobilį: keičiant laiku tepalus, filtrus ir kt. kas yra privaloma, automobilis nekosėja ir jokių didesnių gedimų nebuvo. Periodiškai daroma važiuoklės apžiūra, gedimų neranda. Senesnių modelių ieškoti su mechanine dėže, jeigu benzininis variklis perkamas. Automatinės dėžės teturi 4 laipsnių greičių dėžę, ko pasekoje važiuojant užmiestyje didesnius atstumus dideliu greičiu (100 km/h ir daugiau) sunaudojama daug kuro. Patarčiau ieškoti dyzelinį variklį turintį automobilį su automatine greičių dėže. Kuro sanaudos bus adekvačios. Patogus mieste, trumpa bazė, tad manevringas daugiabučių kiemuose. Prastokai jaučiamas atstumas per galinį stiklą, nes pastarasis atitrauktas nuo galinio bamperio per gerų 20 cm, o ir per stiklą nesimato kito automobilio priekio. Gelbsti, mano atveju, parktronic sistema, kad ir pati pigiausia. Apskritai antrą automobilį pirkčiau tokį, tik gal jau naujo 2012 m. modelio. Tiesa, reikia paminėti, kad ne visi modeliai (konkrečiai mano turimas auto) turi tachometrą (variklio apsukos) ir variklio aušinimo skysčio temperatūros daviklį. Tachometras automatinei dėžei, gal ir nelabai reikalingas, bet rodmenys apie variklio temperatūrą būtų naudingi, nes mano atveju, rodo tik kai variklis šaltas (cool) indikacinį simbolį prietaisų skydelyje ir kai jau perkaitęs (raudonas). Vairuotojas negali matyti temperatūros svyravimų, tačiau kolkas perkaitęs net ir karštomis vasaros dienomis nebuvo.
Overall: 8.3/10 balų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |