Markės
1403 iš 1918
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išsiskiriantis išorės dizainas
  • Futuristiškas įdomus interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Greit pasensiantis dizainas
  • Nedidelė bagažinė
  • Nedaug erdvės gale sėdintiems
"Naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema"
Naujoji Peugeot 508 karta neabejotinai pateks į automėgėjų akiratį kaip įdomi alternatyva vokiškiems ir japoniškiems konkurentams. Atrodytų kompanija ėmėsi aktyvių veiksmų norint pritraukti sėkmę – išraiškingas automobilio dizainas, agresyvios linijos iškarto krenta į akis. Vidutinio dydžio sedanas atrodo kompaktiškesnis, dinamiškesnis. Viduje – modernus kelių pakopų prietaisų skydelis su dideliu ekranu centre ir dabar labai madingais horizontaliais mygtukais it senovinių lėktuvų kabinoje. Transporto priemonėje taip pat yra daugybė naujų technologijų - tokių kaip naktinis vairavimas, adaptyvi kruizo kontrolė su stop/start funkcija, juostos nustatymo funkcija, aktyvi stabdymo sistema, atstumo iki kliūties įspėjimas, juostos palaikymo pagalba, adaptyvios šviesos, greičio ribojimo atpažinimas, kelio ženklų atpažinimo sistema ir aklos zonos stebėjimo sistema. Technologijos žinoma gerai, naujos idėjos irgi gerai, tačiau koks šio automobilio identitetas, kam jis skirtas? Ar tikrai tokie drąsūs dizainerių sprendimai padės pritraukti pirkėjus? Deja, manome, kad tai nepadės. Kaip žinoma, tai kas madinga po kelerių metų tampa nebemadinga. Drąsi kėbulo linija tampa tiesiog banali. Tai ne tik drąstiškai sumažina konkretaus modelio patrauklumą, bet ir kerta per markės įvaizdį. Tokia markė asociuojasi su lengvos sėkmės vaikymusi ir vertybių trūkumu. Kas beja nieko keisto – būten tokios ir atrodo mums prancūžiškos automobilių markės. Nei sportiškos, nei modernios, nei stilingos. Sėkmės receptas kogero būtų savo kelio suradimas, tolygios stilistikos laikymasis, savo privalumų ir išskirtinumo akcentavimas. Tokiu būdu galima tikėtis žingsnis po žingsnio judėti į priekį tikslo link. Dabar gi Peugeot atrodo pasimetusi. Kaip gerą sėkmės pavyzdį galėtume paminėti kelias markes – Hyundai ir Kia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2020-09-24 technologijos.lt

Galingiausias „Peugeot“ modelis - hibridinis 508 PSE nustebins ne tik sportiškumu, bet ir ekonomija

Galingiausias „Peugeot“ modelis - hibridinis 508 PSE nustebins ne tik sportiškumu, bet ir ekonomija
 
„Peugeot“ kadaise garsėjo pasiekimais automobilių sporte. 2022 metais kompanija planuoja sugrįžti į Le Mano ištvermės lenktynes, šįkart - hiperautomobilių kategorijoje. Tačiau iki to laiko sulauksime dar ne vieno sportiško modelio - naujoji „Peugeot Sport Engineered“ divizija ką tik pristatė hibridinį 508 PSE.
 
„Peugeot 508 PSE“ - tai galingiausias šios markės modelis. Jo pagrindas, žinoma, yra antros kartos 508. Šis dizainas, pristatytas 2018 metais, sulaukė ne vieno apdovanojimo ir iš tikrųjų atrodo puikiai. Daug kas jį apibūdino žodžiu „agresyvus“, tačiau už liūto ilčių iki šiol slėpėsi gana taikūs ir blankūs varikliai.
 
508 PSE bus kitoks. Pirkėjai galės rinktis iš sedano ir universalo formos bei trijų „spalvų“ - juodos, baltos ir pilkos. Automobilis gavo naujus 20 colių ratlankius Gyvumo įneš ryškiai žali dizaino elementai, kurie yra užuomina apie žalią 508 PSE širdį.

 
„Peugeot 508 PSE“ prieinamas ir universalo formoje
©Gamintojo nuotrauka

Po „Peugeot 508 PSE“ kapotu dirba 1,6 litrų keturių cilindrų turbobenzininis variklis, išvystantis 200 AG. Jam padeda du elektros varikliai - po vieną kiekvienai ašiai. Iš viso 508 PSE turi 360 AG, sukimo momentas siekia 523 Nm. To pakanka, kad keturiais ratais varomas šeimyninis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėtų per 5,2 s. Maksimalus automobilio greitis siekia 250 km/val. 
 
Žinoma, „Peugeot“ atnaujino ir važiuoklę, stabdžius ir kitus komponentus, reikalingus sportiškam ir saugiam vairavimui. Vairuotojai galės rinktis iš 5 režimų, kurie reguliuos variklių ir pakabos nustatymus. „Comfort“ padės važiuojant nelygiais keliais, „Hybrid“ automatiškai parinks optimaliausią elektrinių ir vidaus degimo variklių darbo tvarką, „Sport“ suteiks maksimalų sukibimą ir galią, o 4WD režimas bus naudojamas slidžiuose keliuose. O penktasis?
 


508 PSE salonas
©Gamintojo nuotrauka

Penktasis režimas - elektrinis. Jis išjungia benzininį variklį ir leidžia važiuoti visiškai tyliai. Naudodamas tik elektrą 508 PSE gali pasiekti maksimalų 140 km/val. greitį. Važiuojant lėtai ir taupiai be benzininio variklio pagalbos pavyks įveikti iki 42 km.
 
 
Nedaug? Na, „Peugeot“ stengėsi, kad 11,5 kWh baterija būtų pakankamai maža, kad nesumažintų bagažinės tūrio. Be to, mažesnė baterija padeda išlaikyti žemesnį automobilio svorį. Naudojant 32A įkrovimo stotelę, „Peugeot 508 PSE“ bateriją galima pripildyti per 2 valandas.
 
Tačiau tikriausiai dauguma 508 PSE vairuotojų didžiąją kelionės dalį važiuos hibridiniu režimu. Taip pasiekiamos vos 2 l/100 km degalų sąnaudos ir 46 g/km CO2 tarša (pagal WLTP standartą). Realistiškai pasiekti tokius rodiklius būtų labai sunku, tačiau bet kuriuo atveju „Peugeot 508 PSE“ turėtų būti ekologiškas ir taupus.
 
Kita vertus, viskas priklauso ir nuo vairuotojo - daug kam norėsis pramankštinti sportiško „Peugeot“ kojas.


technologijos.lt
Peugeot modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   107108 
  Maži 205    
 206207206208208
  Kompaktiniai 306307308308308
  408 408
   301
  Vidutiniai 405406407508508
  Dideli 605607  
  Kupė  406 Coupe407 Coupe  
  RCZ  
  Mini krosoveriai    20082008
  Krosoveriai    3008
    408
  Dideli krosoveriai    4008  
  Visureigiai   4007 5008
  Pikapai    Landtrek
  Mini vienatūriai   1007  
  3008  
  Vienatūriai   5008  
  Dideli vienatūriai  806807  
   Traveller
  Daugiatiksliai  PartnerPartnerPartnerRifter
  Bipper 
  Komerciniai BoxerBoxer  
 ExpertExpertExpert
   Partner
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt