Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gerai valdomas ir komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
- Smagus kelyje
TRŪKUMAI
- Evoliucinis dizainas
- Neitin komfortiška pakaba
- Ne visi prietaisai išdėstyti patogiai
"Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija"
"Obuolys nuo medžio nuriedėjo netoli” – tokia pirma mintis šauna pamačius naująjį Porsche Cayenne. Ištiesų automobilis pasikeitė labai nedaug, ar tikrai nedaug? Taip Porsche kompanija yra konservatyvi, bet kai tokių brangių automobilių parduodama net trys ketvirtadaliai milijono, tai kam rizikuoti pirkėjų lojalumu. Ištiesų naujas automobilis pasikeitė iš esmės – jis tapo 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis. Nepaisant visureigio ūgtelėjimo, Cayenne yra lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai susiję su aliuminio konstrukcijomis, kurios naudojamos tiek kėbului, tiek rėmui gaminti. Gamintojas tvirtina, kad žemesnis stogas neturi įtakos keleiviams suteikiamai erdvei. Kėbulas tapo kiek atletiškesnis, stipriau išryškintos galinių ratų arkos, o gale matome pailgus žibintus kiek panašius į atnaujinto 911 – tai vienintelė charakteringa automobilio vieta. Bendrai automobilis atrodo lyg sportininkas numetęs kelis nereikalingus kilogramus ir priaugęs šiek tiek raumenų masės, tačiau iš esmės labai nepasikeitęs. Bazinis Porsche Cayenne komplektuojamas su vienos turbinos 3.0L V6 varikliu pasiskolintu iš Volkswagen Audi Group kompanijos. Šis gan kuklus variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val. Trečiosios kartos Cayenne Turbo turi ir gerokai solidesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir pasiekia 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. „Turbo“ versija taip pat turi aktyvius aerodinaminius elementus. Jos stogo aptakas keičia poziciją, priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Kai greitėjama ar važiuojama vienodu greičiu, stogo aptakas padidina galinės dalies prispaudžiamąją jėgą, o stipriai stabdant veikia kaip papildomas aerodinaminis stabdis. Kiekvienas Cayenne gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Jos automatiškai keičia automobilio prošvaisą priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio. Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija. Priekinio skydelio dizainas yra daug švaresnis kur akcentuojamas didelis LCD ekranas ir klasikinis mechaninis laikrodis. Visgi ir čia tenka papriekaištauti gamintojams – Cayenne interjeras daugiau nei kuklus ir nors žmonės kalba, kad kuklumas puošia, tačiau “supervisureigiams” tai tikrai ne privalumas. Nepamirškime, kad paskutiniu metu rinkoje buvo pristatyta eilė naujų jaudinančių visureigių, kurie taikosi būtent į Cayenne teritoriją – tai Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Maserati Levante, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover Velar, o kur dar tuoj rinkoje pasirodysiantys ultra prabangūs Audi Q8 ir BMW X7.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2023-10-26
„Porsche“ parodė „Cayenne“ galimybes bekelėje Vilniaus „Porsche“ centro organizuotame „Cayenne Road Tour“ renginyje, „Porsche“ entuziastai, išbandė 5 naujuosius, trečios kartos „Cayenne“ modelius. Įveikti specialiai parengti maršrutai, apėmę skirtingus kelio paviršių tipus, tik dar kartą įrodė, kad šiam sportiniam visureigiui limitai neegzistuoja.
„Cayenne Road Tour“ renginio trasa buvo parengta siekiant automobilį išbandyti kardinaliai skirtinguose keliuose – nuo miesto gatvių iki bekelės trasų, tam pritaikant keturis, neasfaltuotai kelio dangai skirtus važiavimo režimus: žvyrui – „Gravel“, purvui – „Mud“, smėliui – „Sand“, o akmenuotai dangai – „Rocks“. Vairuotojai renginio metu galėjo įsivertinti tiek savo vairavimo įgūdžius, tiek susipažinti su „Porsche“ modelių galimybėmis, realiomis sąlygomis išbandant 5 skirtingas „Cayenne“ versijas.
Naujuose „Cayenne“ modeliuose esanti hibridinė sistema, naudojant tik elektros energiją, leidžia automobiliams įveikti dar didesnį atstumą – iki 90 km. Tuo tarpu vairavimo patirtį pagerina atnaujinta automobilio pakaba, kuri automobiliui suteikia dar daugiau sportiškumo bei komforto vairuotojui.
Vairuotojų, dažniausiai pratusių „Porsche“ automobilius vairuoti asfaltuota danga, didžiausi iššūkiai laukė ant smėlio. Renginį „Cayenne Road Tour“ vainikavo važiavimas bekelėje, kurioje dalyviams reikėjo išjungti stabilumo kontrolę. Šie taip pat išbandė „Porsche Hill Control“ funkciją, skirtą leidžiantis kalnu. Naujos patirtys pravers ir artėjančiu žiemos metu.
Išbandomi įvairiomis sąlygomis
Per pastaruosius 20 metų „Porsche“ išleido tris „Cayenne“ modelio kartas, kurių bendros gamybos apimtys perkopė 1,2 mln. vienetų ribą.
Kiekvienas naujas ar atnaujintas „Porsche“ automobilis yra kuriamas ir išbandomas tiek moderniausiame pasaulyje vystymo centre Veisache (Weissach), tiek Vokietijos Niurburgringo (Nürburgring) bei Hokenhaimo (Hockenheim), Italijos Nardo lenktynių trasose. Tuo tarpu siekiant tobulai suderinti visus komponentus bei patikrinti, kaip „Cayenne“ automobiliai atlaiko apkrovas įvairiose klimato zonose, buvo atlikti specialūs bandomieji važiavimai, kurie vyko tiek virtualiomis, tiek realiomis sąlygomis net keturiuose žemynuose.
Nors beveik visi pasaulyje parduoti „Cayenne“ modeliai didžiąją dalį praleidžia geros kokybės keliuose - didmiesčiuose ar greitkeliuose, tačiau „Porsche“ vis tiek skiria didžiulį dėmesį automobilio galimybėms bekelėje, kad esant poreikiui, modelis įveiktų atsiradusias kliūtis ne tik komfortiškomis miesto gatvėmis.
|
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Cayenne TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis