Markės
1323 iš 1720
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Smagus kelyje
TRŪKUMAI
  • Evoliucinis dizainas
  • Neitin komfortiška pakaba
  • Ne visi prietaisai išdėstyti patogiai
"Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija"
"Obuolys nuo medžio nuriedėjo netoli” – tokia pirma mintis šauna pamačius naująjį Porsche Cayenne. Ištiesų automobilis pasikeitė labai nedaug, ar tikrai nedaug? Taip Porsche kompanija yra konservatyvi, bet kai tokių brangių automobilių parduodama net trys ketvirtadaliai milijono, tai kam rizikuoti pirkėjų lojalumu. Ištiesų naujas automobilis pasikeitė iš esmės – jis tapo 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis. Nepaisant visureigio ūgtelėjimo, Cayenne yra lengvesnis nei jo pirmtakas. Tai susiję su aliuminio konstrukcijomis, kurios naudojamos tiek kėbului, tiek rėmui gaminti. Gamintojas tvirtina, kad žemesnis stogas neturi įtakos keleiviams suteikiamai erdvei. Kėbulas tapo kiek atletiškesnis, stipriau išryškintos galinių ratų arkos, o gale matome pailgus žibintus kiek panašius į atnaujinto 911 – tai vienintelė charakteringa automobilio vieta. Bendrai automobilis atrodo lyg sportininkas numetęs kelis nereikalingus kilogramus ir priaugęs šiek tiek raumenų masės, tačiau iš esmės labai nepasikeitęs. Bazinis Porsche Cayenne komplektuojamas su vienos turbinos 3.0L V6 varikliu pasiskolintu iš Volkswagen Audi Group kompanijos. Šis gan kuklus variklis pasiekia 250 kW (340 AG) galią ir 450 Nm sukimo momentą ir iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,2 sekundės, didžiausias jo pasiekiamas greitis – 245 km/val. Trečiosios kartos Cayenne Turbo turi ir gerokai solidesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir pasiekia 404 kW (550 AG) galią bei 770 Nm sukimo momentą. „Turbo“ versija taip pat turi aktyvius aerodinaminius elementus. Jos stogo aptakas keičia poziciją, priklausomai nuo akceleratoriaus ir stabdžių pedalo padėties. Kai greitėjama ar važiuojama vienodu greičiu, stogo aptakas padidina galinės dalies prispaudžiamąją jėgą, o stipriai stabdant veikia kaip papildomas aerodinaminis stabdis. Kiekvienas Cayenne gali būti komplektuojamas su trijų kamerų pneumatine pakaba, kurios darbą kontroliuoja „Porsche 4D Chassis Control“ bei „Porsche Dynamic Chassis Control“ (PDCC) sistemos. Jos automatiškai keičia automobilio prošvaisą priklausomai nuo pasirinkto važiavimo režimo ir greičio. Interjere automobilis nebeturi mygtukų “fiestos”, kuria dar visai neseniai taip žavėjosi Porsche kompanija. Priekinio skydelio dizainas yra daug švaresnis kur akcentuojamas didelis LCD ekranas ir klasikinis mechaninis laikrodis. Visgi ir čia tenka papriekaištauti gamintojams – Cayenne interjeras daugiau nei kuklus ir nors žmonės kalba, kad kuklumas puošia, tačiau “supervisureigiams” tai tikrai ne privalumas. Nepamirškime, kad paskutiniu metu rinkoje buvo pristatyta eilė naujų jaudinančių visureigių, kurie taikosi būtent į Cayenne teritoriją – tai Bentley Bentayga, Lamborghini Urus, Maserati Levante, Land Rover Range Rover Sport, Land Rover Range Rover Velar, o kur dar tuoj rinkoje pasirodysiantys ultra prabangūs Audi Q8 ir BMW X7.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją

Konkurentų: 21
Aston Martin DBX 2020 - dabar
Benzinas: 4 litro
Audi Q7 2015 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 3 litroDyzelinas / Elektra: 3 litro
Audi RS Q8 2019 - dabar
Benzinas: 4 litro
Audi SQ7 2016 - dabar
Dyzelinas: 4 litro
Audi SQ8 2019 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 4 litro
Bentley Bentayga 2015 - dabar
Benzinas: 6 litro
BMW X5 2019 - dabar
Benzinas: 3 - 4.4 litroDyzelinas: 3 litro
BMW X5M 2019 - dabar
Benzinas: 4.4 litro
BMW X6 2019 - dabar
Benzinas: 3 - 4.4 litroBenzinas / Elektra: 3 litro
BMW X6M 2015 - 2019
Benzinas: 4.4 litro
BMW X6M 2020 - dabar
Benzinas: 4.4 litro
Jaguar F-Pace 2016 - dabar
Dyzelinas: 2 litro
Lamborghini Urus 2018 - dabar
Benzinas: 4 litro
Land Rover Range Rover Sport 2013 - dabar
Benzinas: 3 - 5 litroDyzelinas: 3 litro
Lexus RX 2015 - dabar
Benzinas: 2 - 3.5 litroBenzinas / Elektra: 3.5 litro
Lincoln Aviator 2020 - dabar
Benzinas: 3 litro
Maserati Levante 2016 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 3 litro
Mercedes-Benz GLE klasė 2019 - dabar
Benzinas: 3 litroDyzelinas: 2 - 3 litro
Mercedes-Benz GLE klasė Coupe 2019 - dabar
Benzinas: 2 - 5.5 litroDyzelinas: 2.9 litro
Rolls-Royce Cullinan 2018 - dabar
Benzinas: 6.75 litro
Volvo XC90 2014 - dabar
Benzinas: 2 litroDyzelinas: 2 litroBenzinas / Elektra: 2 litro

Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
901234567890123456789012345678901
  Dideli     Taycan
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3  
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  
  GT klasės 928    
  Supercar 959  Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė 944  CaymanCaymanCayman
  901234567890123456789012345678901
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Įdomiausi automobiliai

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt