Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Puikiai valdomas ir kartu komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- 2.0 litrų variklis neįspūdingas
- Brangus
"Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu"
Naujas Porsche Macan modelis akivaizdžiai naudoja didesniojo Cayenne sėkmės formulę ir panašu tokia strategija bus sėkminga. Kaip Cayenne modelis naudoja Audi Q7 pagrindą, taip Macan naudoja stipriai modifikuotą Audi Q5 platformą. Tačiau Porsche yra 70 mm ilgesnis, 24 mm platesnis ir 30 mm žemesnis už Audi Q5. Išties, Porsche Macan yra labai panašus į didesnįjį brolį Cayenne, o ir matmenimis nedaug tenusileidžia. Šioje sferoje dizaineriai dviračio neišradinėjo – pasinaudojo Cayenne patikrinta dizaino formule (galioja viskam išskyrus simpatiškus galinius žibintus), be to mažesniajam būti panašiu į didesnįjį yra naudinga. Tad klientai tikrai nebus nusivylę. Macan interjeras taip pat panašus į Cayenne, o ir medžiagų kokybė tikrai nenusileidžia didesniajam visureigiui. Tiek metalas, tiek oda, tiek plastikas naudojamas nepriekaištingos kokybės ir yra itin malonus liesti. Macan modelio užduotis būti pačiu (vieninteliu?) sportiškiausiu kompaktišku visureigiu. Tam pirmiausia pasitarnaus varikliai, kurių yra trys: benzininiai Macan S ir Macan Turbo, bei dyzelinis Macan S Diesel. 3,0 litrų turbodyzelinė jėgainė generuoja 254 AG ir 580 Nm. Su šiuo varikliu visureigis iki 100 km/val. pagreitėja per 6,3, o maksimalus greitis siekia 230 km/val. Benzininė Macan S versija turi 3,0 litrų V6 variklį su turbokompresoriumi, kuris generuoja 335 AG, 460 Nm, o iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,4 sekundės. Galingiausias Macan Turbo modelis turi solidų 3,6 litro V6 twin-turbo agregatą su 394 AG ir 550 Nm. Ši versija pasiekia maksimalų 265 km/val greitį, o 100 km/val išvysto per 4,8 sekundės. Šalia dinamiškų variklių, automobiliui sportiškumo suteikia puikiai subalansuota pakaba, greita dviejų sankabų pavarų dėžė, bei visų varomųjų ratų sistema orientuota daugiau galios perduoti galiniams ratams. Kelyje automobilis elgiasi ne šiaip kaip lengvasis automobilis, bet kaip sportiškas lengvasis automobilis – vairuotojas visuomet puikiai jaus automobilio balansą ir sukibimą su kelio danga. Žinoma, pakabos standumas tikrai pasijaus lyginant su konkurentais, tačiau automagistralėje automobilis leidžia jaustis komfortiškai ir atpalaiduojančiai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Makan | 2022-01-26 |
Pirmi Makan įspūdžiai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, pakaba, dinamika, saugumas, išorė
Priežiūros išlaidos, patikimumas
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš keletą mėnesių nusipirkau Makan. Džiaugsmas dėl naujo pirkinio nebuvo ilgas - paaiškėjo, kad pardavėjas nutylėjo keletą problemų, nieko nuostabaus. Teko pakeisti variklio tarpinę, per kurią rimtai leido tepalą – pasirodo čia Porsche bėda, “operacija” atliekama išėmus variklį... Iš esmės, jei turite garantiją, o Porsche garantija gali būti pratęsta iki 14 metų automobilio ir 200 000 km ridos, tai šis remontas bus garantinis. Tačiau mano atveju tai nebuvo garantinis remontas. Taigi apie patį automobilį: autombilis yra idealus jei jums patinka maži automobiliai ar ieškote dėmesio. Kaip nekeista bagažinė yra pakankamai didelė, priekyje daug vietos. Jei priekyje sėdi nelabai aukštas žmogus, tai aš turėdamas 190cm ūgį, jaučiuosi pakankamai patogiai ir ant galinių sėdynių, nors galinių sėdynių atlošas yra pernelyg vertikalus, man norėtųsi nuožulnesnio. Dinamika: 340 AG lyg ir pakanka, turite atidžiai sekti greičio rodmenis, nes pats skydelis gan sunkiai skaitomas. Automobilis kelyje: žinoma visureigis su aukštesniu svorio centru linkęs svirti posūkiuose, bet hidraulinės pakabos sportinis režimas ir pakabos sužeminimas kiek pataiso situaciją. Važinėjant net ir šiuo režimu pakaba pakankamai komfortiška. O komfortišku režimu man mašina “plaukioja” jau per stipriai - kaip amerikietiškas visureigis. Stabdžiai žinoma puikūs - nėra jokių priekaištų. Variklis: charakteristikos ant popieriaus rodo gana priimtiną pagreitį, bet neapsigaukit – automobilis gana nuobodus, variklis įsisuka tik virš 6–7 tūkst. apsukų. Vairo stiprintuvas nėra blogas, tačiau ne hidraulinis todėl palieka dvejopą įspūdį – mechanizmas lyg ir tikslus bei standus, bet visiškai nėra pojūčio su keliu. Tiesą sakant tai įprastas automobilis – nieks neprimena Porsche išskyrus markės logotipą ant vairo. Apibendrinant: jei imsite tokį automobilį, imkite „S“ versiją - gausite labai savitą „Porsche“. Geriau mokėti didesnius pinigus už išlaikymą nei vairuoti nuobodų automobilį. Jei pirksite naudotą, tikrai sumokėkite ir praitęskite Porsche garantiją, manau kad verta. Atkreipkite dėmesį, kad dauguma detalių, variklio ir pavarų dėžės dalių bei kitų komponentų tikrai neatitinka originalių dalių kokybės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Porsche modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Dideli | Taycan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Panamera | Panamera | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Boxster | Boxster | Boxster | Boxster | ||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Macan | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Cayenne | Cayenne | Cayenne | |||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 911 | 911 | 911 | 911 | 911 | |||||||||||||||||||||||||||
911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | 911 Turbo | |||||||||||||||||||||||||||
911 GT2 | 911 GT2 | 911 GT2 | ||||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | 911 GT3 | |||||||||||||||||||||||||||||
911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | 911 GT3 RS | |||||||||||||||||||||||||||||
GT klasės | 928 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Supercar | Carrera GT | 918 Spyder | ||||||||||||||||||||||||||||||
Pradinė klasė | Cayman | Cayman | Cayman | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Porsche Macan TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis