Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
VW Typ 9N Polo modelis. Automobilis turi sportišką dizainą sukurtą italų projektuotojo Walter de'Silva. Šis Ibiza yra jau trečias modelis ir kaip dauguma SEAT pozicionuojamas kaip sportiškas ir jaunatviškas modelis parduodamas konkurencingomis kainomis. Kai tuo tarpu Škoda pozicionuojami kaip tiesiog pigūs patikimi automobiliai. Trečios kartos Seat Ibiza yra identiškas Cordoba II modeliui tik su hečbeko kėbulu. Agresyvesnis dizainas neužgožė automobilio praktiškumo – tai pats didžiausias Ibiza su pakankamai vietos penkiems suaugusiems keleiviams ir gan erdviu bagažo skyriumi. Galingiausios versijos - FR ir Cupra TDI turi 1.9 litro turbodyzelinius variklius su atitinkamai 130 ir 160 AG galia. Pastarasis variklis yra patobulintas VW Golf versijos agregatas turintis 150 AG ir tai yra vienas galingiausių dviejų vožtuvų cilindrui iki 2 litrų dyzelinių variklių.
Seat Ibiza yra nedidelis automobilis sukurtas Volkswagen grupės ir gamintas ant PQ24 platformos kaip ir SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2003 metais žurnalas “WhatCar?” Seat Ibizą išrinkto metų automobiliu. Taip pat tris metus iš eilės išrinko geriausiu metų mini klasės atstovu.
Patalpino: Vytautas (Micius) | 2016-03-04 |
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kw |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Labai galingas, manevringas, nelabai brangiai eksploatuojamas
Nežmoniškai kieta pakaba ! Prastas matomumas per galinį langą
|
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Kas jau kas, bet važiuoklės kietumas tai nesveikas... Krato nežmoniškai... Nuvažiavus iš Anykščių į Panevėžį, jautiesi atkratytas ir pavargęs, lyg 200 km nuvažiavęs... Čia mano pats didžiausias šio automobilio minusas ! Kas pirksite, nesakykite kad neįspėjau ! Kietas, nežmoniškai kietas ! Turėjau senutę Ford Fiesta 1991 metų, tai jos minkštumas kaip 7-os klasės BMW prieš Ibizą. Nors daug kas skundžiasi vairo stiprintuvu, man jis kol kas tarnauja puikiai, ir veikia labai gerai. Vairas vietoje sukinėjantis lengvas, greičiau važiuojant sunkesnis. Žodžiu jei veikia gerai - didelis patogumas. Beje yra vienas dalykas su juo, sukinėjantis vietoje, ryja labai daug energijos, sukant vairą net šviesos ima silpniau šviesti ! Beje su jomis tokia situacija. Geriausios tai rūkinės (tiesa, jas dėjau naujas), trumpos neblogos, bet jau ilgų šviesų tai prastesnių reikia paieškoti. Mano minėta Fiesta turėjau daug kartų geresnes šviesas, nors ir ten ir ten paprastos kaitrinės lemputės. Beje ilgų šviesų stovi atrodo H4, tai dalių parduotuvėje pardavėjai net netiki, kad tokios stovi ilgom šviesos, nors Seat instrukcijoje tikrai būtent tokios ir parašytos. Su elektra turiu sekančias bėdeles: įjungus atbulinę pavarą pečiuko ventiliatorius ima veikti visu pajėgumu... Magija :) Kartais nenori veikti salono šviesa atidarant duris. Signalizacija ir centrinis gamykliniai, turi tam tikrų siurprizų, jeigu atrakinote automobilį, turite būtinai per kelias min įdėti raktelį į spynelę, nes kitaip užsirakins durys ir jei rakteliai ant sėdynės, bus bėdos. Valytuvai vidutiniai, kritulių daviklis veikia pusėtinai. Pečiukas nėra galingas, bet pakanka, jei variklis būna iki darbinės įkaitęs. Plastmasė kieta, nemaloni, bet man tai netrukdo. Pavarų svirtis jungia jas gerai, pas mane 6 pavaros, tai 6 pavara tik važiuojant virš 100 km/h, nes 100km/h - 1500 aps/min, o to varikliui akivaizdžiai per maža. Vietos kaip mažylis turi pakankamai. Gana aukštas, ypač galinė ašis. Stabdžiai geri, priekaištų neturiu. |
Variklis |
Variklis 1.9 TDI 96kw su "siurblys-purkštukas" sistema man tarnauja gerai. Nėra labai ekonomiškas, bet ko jau ko, galios iš jo neatimsi. Traukia puikiai ! Didžiausios ligos didelių ridų, tai kad galvutėje išsimala siurblių-purkštukų lizdai galvutėje, tada pradeda leisti kurą į karterį, todėl patartina nepatingėti ištraukti matuoklę, sekti kuro sąnaudas. Pagrindinis diržas keičiasi nelengvai, laimei keisti reikia kas 90000 km kartu su aušinimo pompa. Šaltyje vedasi nelabai užtikrintai, be to vesdamasis mėgsta susipurtyti, ypač kai vedamas šiltas ir mažai dirba pakaitinimo žvakės. Reikia atsargiai elgtis su karterio tepalo kamščių, nes daug kas per stipriai veržia ir prasuka sriegį. Šilti variklis nelinkęs, žiemą birbinti be apkrovos visiškai neapsimoka. Galvojau net montuoti papildomą elektrinį šildytuvą. Nėra triukšmingas, ar šiaip koks labai lepus. Žinoma, už tuos akstesnius 1,9 TDI su paprastu kuro siurbliu šis mažiau patikimas, bet kaip jau minėjau, žvėris po kapotu ! Tai pirmas mano vairuotas tokių metų dyzelis, kuris netgi antra pavara be jokių sankabų nori cypinti ratus ! |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatuoti nėra brangu, kaip aš vadinu, tai Golfas ne Golfo kėbulu :) Teko keisti galinį valytuvo variklį, tai pastarasis atsėjo gerokai virš 100EUR. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti visus elektrinius prietaisus, o visa kita, kaip ir visiems automobiliams. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)
Seat modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Mii | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Cordoba | Cordoba | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ibiza | Ibiza | Ibiza | Ibiza | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Toledo | Toledo | Toledo | |||||||||||||||||||||||||||||
Leon | Leon | Leon | Leon | |||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Exeo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Arona | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Ateca | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tarraco | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Altea | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Alhambra | Alhambra | Alhambra | |||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Seat Ibiza TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis