2018-06-16 |
Mercedes E320
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Techniškai patikimas, minkštas, gražus
Kėbulas, kuris yra sutvarkomas
|
Tai automobilis kuris jau morališkai pasenęs, tačiau dar vis labai patikimas ir kokybiškas. Salonas surinktas kokybiškai, vietos tikrai daug viduje. Gausiausios komplektacijos modeliai turi tikrai nemažai privalumų. Salonas be didesnių nusidevėjimo žymių atlaiko 500-600 tūkst km. Iš techninės pusės turbut nėra daug ką rašyti. Važiuoklės paprastos ir nesudėtingos ir labai minkštos. Avantgarde komplektacijos jie kiek žemesni, kadangi spyruokles trumpesnės, amortizatoriu eiga trumpesnė, todėl lyginant su Elegance ar Classic komplektacijomis jis šiektiek sportiškesnis. CDI varikliai visi ėja į šį modeli superiniai!! Iš esmės tarp variklių pagrindinas skirtumas tai tik cilindrų skaičius, kiekvienas renkasi pagal poreikius. Patys varikliai vienodi ir labai geri. Kiekvienas gali be vargo prasukti milijona km. Automatinės dežės tai pat patikimos, pasitaiko įvairių gedimų ir joms, bet visumoje dežės laiko gerai. Pagrindinė šio automobilio liga tai kėbulas. Dalys pakankamai pigios kaip tokios klases automobiliui, pilni autolaužynai tokių mersų detalių, todėl net ir reikiamų devėtų detalių galima gauti be vargo, varikliuose mažai kam yra gesti, žinoma dažna bėda tai purkštukai, pasikeiti ir važiuoji toliau. Turbinos labai geros, aukšto slėgio degalų siurbliai mėgsta dažnai nuo senatvės leisti kuri, pasinaudojus google galima namų salygomis pačiam persirinkti remontį komplektą ir važiuoti toliau. Važiuoklėje kaip ir kiekvienam automobiliui reikia karts nuo karto pasikeisti stabilizatorius, traukės antgalius ar šarnyrus. Priekinės apatinės šakės dažnai mėgsta nulužinėti, kadangi užsikiša kanalis per kurį išbėga vanduo iš šakės. Susidaro dregmė viduje šakes ir ji tiesiog išrudyja ir lūžtą, pasikeiti ir važiuoji toliau. Pagrindinis gedimas tai kėbulo korozija, rudyja visur. Pagrinde sparnai, duru apačios. Ieškoti su kuo tvarkingesniu kėbulu, nes tai bus viena iš didžiausiu investicijų šiam automobiliui.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-12-06 |
E320 CDO
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geriausios kokybes odines sedynes, aukstas komforto lygis, erdvus salonas, gera garso izoliacija, puikus traukos ir kuro sanaudu santykis (3,2cdi)
Kebulas linkes rudyti ir reikalauja pastovios prieziuros ir demesio.
|
Tikrai esu juo labai patenkintas, persedus is bmw pajauti ka reiskia tikrasis komforto lygis. Tiems kas iesko NEsportinio ir prabangaus automobilio kuris nepavestu kelyje ir butu patikimas, tikrai rekomenduoju butent E klase su 3,2cdi varikliu. Uzmiestyje su juo galima tilpti i 7L/100km.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-12 |
MB W290 TURBO DEASEL
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
neuzmusama masina
korozija korozija korozija
|
Turiu si auto jau keturis metus , lietuvos keliu nemates buvo , tad per visa ta laikotarpi keturiu metu as ji supazindinau su lietuvos keliais , zvirkeliu , misko keliukai , bei legendinis betonkelis , nepramuse pakabos , kaip tikejausi ,pakeiciau stabilizatorius tik 2 ir vairo traukes angalius per visa ta laikotarpi tad ji tikrai patvari , varikli kas liece ziema prie minus 28 c , usikure be problemu , trauka gal ir mazoka , bet ekonomika bent paguodzia kadangi misriu vaziavimu i 7 l kuro sutelpu , vienu zodziu kas liece pakaba varikli , problemu nematyti , bet kebulo korozija , tai eda masina tiesiog akyse , dugne keturias skylias uzlopiau , didumo sulyk ranka , , iskarto pries nusipirkdami darykit antikorozini , jai as buciau padenges antikorozine danga nebutu buve antiek supuves dugnas , padengus antikoroziniu praktiskai ideali masina
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kęstutis | 2015-03-21 |
Mercedes-Benz w210 e220 CDI Avangarde
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortiška, patikima, erdvi, stabili posūkiuose, minkštą važiuojant per duobes,
Vienas vienintelis minusas - korozija, daugiau jų tiesiog nėra.
|
Taigi, vairuoju ši automobilį jau daugiau nei metai ir labai esu patenkintas juo. Minkštas, komfortiškas (ypač ilgose kelionėse tai pajunti). Kiek sunkoka parkuotis galu, nes galas siaurėjantis (nėra parktroniku, jie labai praverstu). Mėgsta rūdyti, bet tinkamai prižiūrint manau tai nebėda. Labai džiugina surinkimo kokybė, važiuojant per duobes niekas netarška nebarška, jokios "chaltūros" garso izoliacija taip pat nebloga. Automatas pavaras jungia be jokių trukdžių, švelniai ir maloniai. Avangardas - gal kiek ir per žemas, greičiau važiuojant per statesnius gulinčius policininkus liečia priekinio buferio apačia. Išvaizda - nestandartine, skonio reikalas, manau ji ir labiausiai atbaido lietuvius nuo šio automobilio. 2,2 ltr dyzeliukas 92kw/125ag užmiestyje galios trūksta lenkiant kita automobilį, bet mieste užtenka. Keičiau tepalus, ir dangtelio tarpine (17€). Kaip tokio galingumo variklis galėtų imti kuro litru mažiau, tačiau tai įtakoja ir didelė automobilio masė. Na mersas nuvertės kur kas mažiau negu koks nors Ford'as ar Renault'as. Manau ateityje gal keliais šimtais eurų dar nukris kaina, tačiau daugiau jau nebeturėtu kaina krist. Kalbant apie eksploatacijos kaštus tai jie nėra tokie jau dideli. Važiuoklės detalės nėra brangios, tačiau jų labai daug. Keičiau priekinio stabilizatoriaus traukes tai sumokėjau po 5€ už kiekvieną, gale stabdžiu žarneles, mokėjau po 6€ už kiekvieną. Taip pat teko keisti pečiuko "ežį", nusipirkau kitą, veikiantį, naudotą už 15€ (iš internetinių skelbimų, šrotuose norėjo 50€ :) ). Atkreipti dėmėsi į kėbulą (arkos durelių kampai) mėgsta rūdyti. Patarčiau žiūrėti automobilį parvaryta iš šiltų kraštų ( mažiau bus parūdyjęs, o gal būt ir išviso nebus rūdžių. Ir aišku žiūrėkit rida, nes dažniausiai būna atsuktos, privalumas servizo knygutės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Arunas | 2015-01-17 |
Neivertintas Lietuviu
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, patikimumas, didelis stabilumas kelyje ant posukio net ziema su gero padangom (kalbu apie avantgarde), galingi varikliai ir ekonomiski (kalbu apie 3.2 cdi)
avantgarde gan zemas (bet puikiai prilimpa prie kelio) ir zinoma, megsta parudyt, daugiau nematau minusu
|
Vairuoju 2000 Avantgarde 3.2 CDI jau kokius tris metus. Megsta pagesti, bet praktiskai smulkmenos, bet juos uzima laiko tvarkantis paciam, o apibendrinus, tai labai minkstas, erdvus, tylus ir gan prabangiai surinktas automobilis, pries isigijant ji tikrai nesitikejau, ka gausiu. Plius uzmiesti labai ekonimiskas (5.4l/100km ant 3.2l dyzelinio variklio(145kw + pas mane chipas, tai ~165kw) ) Isvaizda, tai skonio reikalas, kas daugiausiai atbaido lietuvius :) Neveltui lietuvos mafija vazinejo su siuo modeliu :) Jokiu bedu per 3 metus neturejau ir iki siol graziai dirba ir ekonimskas pagal galia Kiek pastebejas, tai kainu skirtumas labai didelis, bet nepamirskim, kad tai megstamas taksistu modelis (ogi neveltui), kurie ji atidroze ir parduoda, o gerai priziuretas nuverteja gan letai Pasitikrinti realu pravaziuota kilometraza (mersui tarkim 500.000km tikrai ne pabaiga, o pradzia, juolab kad iki tiek duodavo km garantini laikotarpi!). Tiesiog nenusipirkit taksistu nurasyta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ričardas | 2015-01-06 |
MB 270 CDI automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Taupumas, galia, labai minkštai važiuoja, gaug vietos sėdintiems.
Korozija. Pakaba nebrangi, bet joje daug visko :)
|
Sveiki, šį automobilį vairavau neilgai, bet paliko, labai didelį įspūdį. Pardaviau, nes per nepatyrimą nupirkau kiek pavargusi, pačiam investuoti neteko, bet reikalavo 3K investicijų. Dabar ieškausi kitos mašinos ir kiek išbandžiau nei viena neprilygsta konfortu išskyrus Lexus GS, nors jau ir senukas jis. Variklio galios per akis. Ekonomija priklauso kur gyveni. Aš gyvenu prie akropolio, dirbu centre, tai praktiškai amžinas kamštis. Jo sąnaudos mieste man siekė apie 9-10 l. Trasoje sąnaudos juokingos, ir jos tikros, jei važiuojant apie 130 km/h, tai tilpsit drasiai į 6 litrus, jei virš 150 km/h tai 6,5 litrai. Esu turėjęs C klasę su tokiu pačiu varikliu, tai mieste man rydavo litru mažiau. Rekomenduoju nepatingėti ir nuvaryti į servisą, nes pas mane jautiesi tik vibracija kai šalta, bet kai nuvariau patikrinti, pasirodė, kad reikia keisti 4 šarnyrus, visas variklio pagalves ir dar begalės gumų. Nors kelyje mašina tiesiog bangavo, labai maloniai važiavo. 2,7 CDI turi kažkokia bėda - leidžią tepalą šiek tiek, taisymas nuo 2000 Lt iki 3000 Lt. Tai... Dabar ieškausi arba Lexuso GS arba tokio pačio merso tik neapsisprendžiu ar 2,7 CDI ar 320 CDI :) Beja rūdys amžinas priešas :) Būtinai tikrinkite, pakaba, purkštukus ir žinoma koroziją. Pirkite nepavargusi, be korozijos ir tepkite antikorozine, busite laimingi 4-5 metus :) Beja, jei šio merso rida yra apie 300 000 km salonas turi atrodyti kaip naujas :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-10-17 |
Mercedes Benz E320
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mercedes Benz E320 W210. Labai erdvus salonas, didžiulė bagažinė nesulyginama su kitų automobilių gamintojų tos pačios klasės salonais ir bagažine. Kėbulo linijos - skonio reikalas. Kėbulas linkęs rūdyti, bet jei įsigyjamas nesurūdijęs, tai tinkamai paruošus kėbulą, tarnaus ilgai. Greičių dėžė - tobulas MB gaminys. Jokių pašalinių garsų, nuvažiavus 350 000 km. nesijaučia jokių dėžės defektų. 3.2 CDI chipuotas turi 170 KW, 222 AG, 520 sukimo momentą. Labai malonu vairuoti tiek mieste tiek užmiestyje. Tik mieste spustelėjus akseleratoriaus pedalą, matai, kad jau iš galo koks BMW "priima iššūkį". Sąnaudos gan didelės, bet vertos važiavimo malonumo. Niekas nekainuoja. Kėbulo dalių kainos nuo 50 Lt. iki 150 Lt., įvairių daviklių kainos iki 150 Lt. Brangiausiai atsieina važiuoklės remontas, bet važiuoklė "gerai laiko" tai remontas ne toks ir brangus, kai retai užsuki į servisą. Tobulas automobilis. Rekomenduočiau ieškoti korozijos nepažeisto, avantgard komplektacijos, 3.2 CDI varikliu, nes šio variklio remontas pigesnis nei 2.2 CDI ar 2.7 CDI. 3.2 CDI variklio galios ir kuro sąnaudų santykis pats geriausias (man).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-09-30 |
E300 Turbodiesel ne faceliftas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai minkstas , ner ka lygint su savo konkurentais kaip bmw ir audi
avantgardas labai žemas , todel gali kliuti , o taip minusu nera
|
Auto nusipirkau pries kazkur puse metu parvaryta is italijos , tai nors tai labai keista seniems mersam , beti visiskai be rudeliu . Su pilna avantgarde komplektacija iskyrus nera sildomu sedyniu . Pakolkas tai pakeiciau pavaru dezes tepala , ir ,,pakėliau " masina , kitaip tariant idejau naujas aukstesnes spiruokles nes avantgarde modelis yra zemesnis uz clasic ir elegance modelius ir visur kliudavo , to pasekoje bavau sulankstes radijatorius , kuris labai durnai yra padarytas , radijatorius yra zemaiu uz priekini buferi , todel jai braukdavau su apačia kur nors visad kabindavau radijatoriu .O taip tai yra mano pirma masina irtai yra mersas kaip mano vienas pazystamas atvazynejas apie 20 metu su įvairiausios markes mašinomis paskė : į mersa isėdes iš merso nebenoresi išlipti . 3 litru dyzelius 130kw , skaitomi milijoniniai merso varikliai , pakolkas dar problemu neturejau ir kiek konsultavausi su meistrais tai sake ilgam dar problemu ir neturesiu . Jai vazineju , kaip pencinikas ir mažai kurinėju tada mieste valgo apie 7,5-8 bet jai daug kurineju ir paspaudziu kartais buna kad surija iki 9,5 ar net 10 . Nors kaip 3 litru varikis pakankamai ekonomiskas . Jai auto nesurudyjes (nes mersu viena is ligų rudys) ir gerai islaikytas netaip baisiai ir nuverteja . Jai perkat is uzsienio pirkit is siltu krastu tik nepirkit is saltu krastu nes bus surudyjes
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2014-09-29 |
2.9 td
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras variklis, minkstai vaziuoja.
RUDYJA, salone variklio triuksmas, silpnoka pakaba.
|
Automobilis ispudzio nepaliko... kai naktimis tylu, girdisi kaip rudyja :) Variklis labai geras, lengvai kuriasi prie didelio speigo, trauka neispudinga, bet pakenciama. Kuro sanaudos labai padorios. Si mersa turejau 2 metus ir dideliu investiciju nereikejo, remontavau pakaba du kartus ir rodos viskas. Nuvertejo stipriai, nes supuvo. Nusipirkti daug rudziu surisejo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
AMG | 2014-06-25 |
MB E55 AMG
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Zveriska galia, malonus jaukus vaziavimas
Rudys, sanaudos.
|
Minkstas komfortiskas patogus automobilis. Nespausti gazo neimanoma :) Trauka ispudinga, po keletas teisingu modu 100km/h ima per 5sec. Variklio garsas maloniai nuteikia, taip ir norisi paspausti kad isgirsti jo riaumojima :) kainos nuvertejimo dabar jau nera, kaina tik kils. tokiu automobiliu yra vienetai. Kas dar dvejojat, galiu pasakyti drasiai nedvejokit, nenuvils tikrai :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
123 |