Markės
810 iš 1918
Jaguar X-Type, 2001 - 2009
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.05% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 9
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
X-type yra pirmas kompaktiškas Jaguar, skirtas konkuruoti su Audi A4, BMW 3 ar Mercedes-Benz C klase. Jis buvo gaminamas ant Ford CD132 platformos, kurį turi Ford Mondeo, todėl X-Type varomas priekiniais ratais, tačiau galimas ir visų varomųjų ratų modelis. „Mažasis jaguaras“ buvo gaminamas ir universalo kėbulu, tai tik antrasis kada nors gamintas Jaguar su tokiu kėbulu, taip pat jis gavo pirmajį Jaguar kompanijos sukurtą dyzelinį variklį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar X-Type buvo gaminamas ir universalo kėbulu, tai tik antrasis kada nors gamintas Jaguar su tokiu kėbulu.

Tai buvo pirmasis Jaguar su pačios Jaguar kompanijos sukurtu dyzeliniu varikliu.

Jaguar X-Type buvo gaminamas ant Ford Mondeo bazės ir su šiuo automobiliu dalinasi apie 20% komponentų.
Patalpino: Wilius | 2014-10-01
Vertas dėmesio, išsiskiriantis iš pilkos masės
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, variklis, mechaninė greičių dėžė, apdailos medžiagos, cinkuotas kėbulas.
Salono surinkimo kokybė, galinė važiuoklė, mažokai vietos gale ir bagažinėje.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 9,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0
Bendras automobilio aprašas
Automobilį turiu jau 7 metus. Pirkau su sugedusiu varikliu, kuri pakeičiau. Iš esmės automobilis geras. Atrodo prabangiai, nesenstančio dizaino. Didelis pliusas mechaninei pavarų dėžei ir jos suderinimui su varikliu: veža visais diapazonais, tai leidžia taupyti kurą. Kadangi auto 4x4, turiu ir apie tai užsiminti. Šiaip žiema ar kokiam purvyne, kur reikalingas pravažumas, važiuoja tiesiog puikiai, tačiau tik tada jei greitis nėra labai didelis. Jei bandysite driftinti, ar šiaip pralėkti žvyrkeliu dideliu greičiu ir slystant, rizikuojate atsidurti griovyje, nes dėl vėluojančios (o gal ir neveluojančios) įsijungti visco movos (ji sujungia varančiuosius ratus 2+2) automobilis slydime, esant dideliam greičiui, tampa neprognozuojamas. Taip pat silpnoka pakaba ir važiuoklė. Teko keisti amortizatorius, bet tai ko gero normalu tokių metų automobiliui. Viena iš silpniausių vietų - galinės šakės ir jų silent blokai bei galinio stabilizatoriaus gumos (beje tinka nuo Ford Transit, tik reikia pirkt kiek mažesnio diametro, berods 18 mm. Kaina 7 Lt :-)) Stabdžiai puikūs: patikimi ir ilgaamžiai. Prastokas salono surinkimas, nieko nepadarysi - angliška darbo kultūra smarkiai skiriasi nuo japoniškos ar vokiškos. Nors medžiagos parinktos neblogos, kaip tokios klasės auto.
Variklis
Variklis dinamiškas, kantrus ir patvarus. Neskaitant kelių nereikšmingų gedimų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pradžioje nuvertėjimas buvo didelis, vėliau stabilizavosi ir kainos jau taip greitai nekrenta. Matyt tauta atsitokėjo. Meškos paslaugą daro tai, kad automobilis yra sukurtas ant Ford Mondeo platformos. Nors bendro su Ford turi tik variklio bloką ir kelis jungiklius. Tačiau tai yra pagrindinis "ekspertų-kritikų" arkliukas. Šiaip eksploatacija nėra labai brangi. Bet važiuoklę reikia žiūrėt kasmet, ypač galinę. Čia su mūsų kelių būkle.
Patarimai perkančiajam
Pasitikrinti važiuoklę ir pakabą. Patikrinti priekinius žibintus. Neaišku dėl kokių priežasčių nulužta reflektorių laikikliai. O be jų nėra kaip sureguliuot žibintų, ir automatiškai neįmanoma praeiti techninę apžiūrą.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 43)
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt