Markės
78 iš 1918
Audi A6, (C4) 1994 - 1997
542Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 42
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A6 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 1994 metais Audi 100 automobilis buvo atnaujintas – įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš „100“ į „A6“. Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi A6 pasižymėjo patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Keli nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šiame modelyje Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje.

Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 42
Artūras | 2015-10-25
Audi A6 C4 2,8 quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patvari važiuoklė, pravažumas, galios ir ekonomiškumo santykis
rūdys, tepalo bėgimas
Automobilis buvo pagamintas 1996-12 metais. Pilniausios komplektacijos, ka tuo metu montavo į šią mašiną: odinis pilnai eletra valdomas salonas, borto kompiuteris, autopilotas, visos šildomos sėdynės, klimato kontrolė ir dar visokių smulkmenų, kurių neprisimenu. Automobilis tarnavo 6 metus, kol nusprendžiau, jog rūdys nugalėjo mano meilę jai. Per 6 metus nuvažiavau 70k km, jokių problemų nebuvo, niekada nepavedė kelyje. QUATTRO puikiai tarnavo žiemos metu ar vasarą išvykoms į gamtą. Kadangi automobilis turėjo didesnę prošvaistą nei įprasta, niekur neteko užklimpti. Salono apdailos medžiagos geros kokybės, nenusitrynė per tiek laiko, jokių pašalinių garsų neskleisdavo važiuojant žvirkeliu. Važiuoklė gal kiek kietesnė lyginant su konkurentais, bet pas mane buvo sumontuoti dujiniai amortizatoriai. 2,8 128 kw benzinas/dujos. Tiesioginio įpurškimo BRC dujų įranga. Variklis visada buvo užvedamas ant benzino, tuomet pašildžius iki 30 laipsnių automatiškai persijungdavo dujos. Buvo pilamas sintetinis castrol 5w-40 tepalas ir visada keičiama laiku. Su varikliu jokių bedų neturėjau tik tai, kad, kaip įprasta šiems varikliams, pro tarpines pradėjo leisti tepalą, kas 2000km reikėdavo įpilti po 1l. Visi kiti skysčiai buvo pilami tik pagal gamintojo nurodymus. Dėl senatvės pradėjo trūkinėti aušinimo sistemos šlangos. Automobilis buvo visą laiką mylimas, niekada nemontavau pigiausių detalių. Kai nusipirkau perrinkau visą važiuoklę, darbas su medžiagomis specializuotam servize 1400 lt. Bėdos su galiniais diskiniais stabdziais, tris kartus tvarkiau: pirmą kartą restauravau suportus, antrą kartą tekinau diskus, trečią, supykęs, sumontavau viską naujai. Kainų nepamenu, bet nebuvo kažko baisaus. Pavasarį perrinkau priekinės važiuoklės dalį: nauji kyb dujiniai amortizatoriai, ventiliuojami stabdžių diskai, kaladėlės, atraminiai guoliai, amortizatoriaus spyruoklė.Keičiau ratų guolius, priekyje sumontavau kainuojančius po 150lt galiui nupirkau po 80 lt. Su darbu sumokėjau 330e. Nuvertėjimas dėl metų ir rudžių didelis, mokėta 2890 parduota 500. Bet per tą laiką daug kur atsirado korozijos židinių ir nusprendžiau, kad plastinės operacijos nedarysiu, laikas atnaujinti kaimenę. Jei nusprendei pirkti šį automobilį, bet nesitikėk rasti stebuklo. Patikrinti visas ratų arkas, ar nera pradėta kelti dažų, apžiūrėti vietas prie moldingų ant visų durelių, aplink galinį bamperį, ten megsta rūdyti. Jei yra galimybė užvažiuoti ant estakados ar duobės, apžiūrėti ar nėra tapalų prasisunkimo pro visas įmanomas vietas: karterio tarpinė, variklio galvas, velenėlius ir taip toliau. Apžiūrėti galinį reduktorių, ar neleidžia tepalo pro tarpinę.
Pilnas atsiliepimas...
A6 | 2015-03-10
Audi A6 1.8 5v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Varyklis, pakaba, komfortas
Rudija arkos, duslintuvas, kietos sedynes veliuro.
Taigi sia auduke A6 96m 1.8 92kw vairuoju gerus metus. likau nustebes ypac siuo varykliu, pries pirkdamas, galvojau kas tas 1.8 tokiai karvej :). Bet pamaciau, kad sugeba daug. prie raudono ne vienas pasigauna, bet jau "gazas dugnas". auto pirkau is pagyvenusio zmogaus, todel ir varyklis neuzvaikytas. taigi kas liecia 1.8 125ag 92 kw varykli, tikrai geras, bent pats likau nustebintas, bet vienas minusiukas, nelaiko itempejai, bent man 2 kartus isejo.. toliau: vaziuokle kas liecia, tai ir taip aisku, kad laiko gan gerai, nors pats vazineju asfaltu bei zvirkeliu, bet vaziuoklei tas neimotais. Zinoma vaziuoju proto ribose per tokius sunkelius. megsta parudyti priekines arkos, bei duslintuvas.... dabar neseniai isidejau BRC dujas( Tiesiogines). dujos su sis varyklis graziai bendrauja. 215km/h dugnas ant duju, sakyciau visai neblogai su 1.8 paprastu. per metus pasikeiciau: 2 itempejus, gen dirza, starteri, tepalai filtrai tai butina, ir pilnai vaziuokle pasikeiciau iskart nusipirkes. Dbr vaziuoju ir dziaugiuosi, bent kolkas. Kaip ir minejau 1.8 5v 92kw tikrai galingas, 81kw, 96kw pasatus dedu i pavesi, pries galingesnius kokius 2,5 net nebandau jegu. :D. Sio varyklio eksploatacija tikrai pigi, siuo momentu pradeda stakanai kalti, ir kuo toliau, tuo labiau, idomu kiek remontas kainuotu, dar nesidomejau... Kaip visi sako, moraliskai si Audi A6 jau pasenus, bet man tas gyliai p*. bet uztat eksploatuoti tikrai nera brangu. O kas liecia nevertejima, tai tikrai nedaug, stebiu ju kainas, ir nk daug nekrenta. Kaip ir visus automobilius sakyciau... o A6 perkant, su 1.8, ypac ziurekite i itempeja, kaip kuriasi saltas , ar nekala stakanai...
Pilnas atsiliepimas...
Ragozinas | 2015-02-06
A6 C4 2.0 103 kw QUATTRO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus korozijai kėbulas, 4x4 sistema.
2.0 12 v. normaliai nedirba dujomis, variklis per silpnas, dažnai gendanti auto.
Kažkada turėjau. Vienintelis geras dalykas joje buvo nerūdijantis kėbulas ir patikima 4x4 sistema. Gal man nepasisekė tiesiog. variklis 2.0 benzinas 12 vožtuvų netoleruoja jokios dujinės įrangos (buvau įsistatęs 4 k. be reikalo) sūkiai šokinėja, nesiveda rytais normaliai ir t. t . Kai pirkau jau pūtė pro variklio tarpinę. Vairo kolonėlė barškėjo ir jau turėjo laisvumą. Pasitvarkiau pakabą - tai po kelių mėnesių vėl nestabili. net ir perkant brangesnes pakabos- stabdžių dalis - jos ilgai nelaiko, nebent originalias dėtume. Lešinės faros normaliai nešviečia, centrinis pastreikuoja. Stabdžių pagrindinis cilindriukas prakiuro, galiniai suportai užrūdijo. Galų gale prakiuro vairo stiprintuvo žarna, ko pasekoje susiėdė siurbliukas. 2.0 variklis aiškiai per silpnas tokiai auto, pradėjus buksuoti sniege - dusdavo, ir t. t. Pavažinėjau, pasikankinau ir pardaviau per pus pigiau. Nežinau, gal aura buvo mano bloga, o gal buvo tiesiog ji jau nuvaryta labai ankstesnio savininko - italo. 2.0 12v benzinas - per silpnas šiai auto, dujom dirba košmariškai nesvarbu kurios kartos dujos. Dalys nebrangios, bet jas dažnai reikia keisti, bent su šiuo varikliu tikiuosi nuvertėjimas didelis. Nepirkti, bet jei pirikti - NE SU 2.0 12 v benzininiu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
norge.fisk@gmail.com | 2015-01-16
Nebloga, bet morališkai pasenusi - reikia naujesnės jau
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai, greitai rieda, jei Jūsų variklis bus kaip ir mano, - čipuotas (+400lt). Mažiausiai problemų važiuoklėje
Pavarų dėžės kažkodėl nelabai turbūt, nes dėvėta ir jau nebelabai - kokiems +5 metam, ne daugiau
Sveiki. Turiu automobilį Audi A6 C4 1,9 TDI Pirktas ir važiuotas Norvegijoje Sena, bet patikima mašina Dar nebuvo pavedusi, todėl gal ir džiaugiamės, kad rieda Variklį tvarkėme tik keisdami tepalus. Tai geriausia daryti ištraukiant tepalų siyrtelę ir ten žiūrai - yra ar nelabai. Suryja ant kokių 3000 km kokį litrą, bet ne gaila man Na keitėme, nes subyrėjo pavarų dėžė, tiesa - ne išsyk, o neįsijungė bėgis, po to kitas sunkiai, kol nusprendėme keisti. Tą naujam pirkėjui labai reiktų žiūrėti, nes mūsų įdėta dėvėta (400 lt+ įleidimas į mašiną kažkiek - nepamenu) Aišku keitėme ir visą sankabą, kad nebereiktų kitą sykį, nors buvo dar labai gera Na jei Norvegijoje subyrėtų - reiktų dauginti iš 5 kartų ir dažniausiai viską naujomis detalėmis Pirkite iš manęs - viskas sukasi. :) Kilo klausimų? Rašykite: norge.fisk@gmail.com
Pilnas atsiliepimas...
tomas | 2015-01-14
audi a6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi eksplotacija
suportai,priekiniai sparnai,ir ziema.ziema tai visiskas traktorius
neblogas automobilis,turiu 6 metus.su deze bedu neturejau,su varikliu taip pat. variklis traukia neblogai. eksplotacija nebrangi. beda galiniai suportai.priekiniai sparnai.
Pilnas atsiliepimas...
Laurynas | 2014-12-30
A6 c4 avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, gera garso izoliacija, minksta vaziokle
nepatikimas, nestavilus kelyje
Garso izoliacija visai neboga. interjeras ganetinai grazus, salonas ir bagazine labai talpi, galima rasti gana neblogos komplektacijos.(VISKAS LYGINAMA KAIP AUTO NUO 1992iki 1996) Pradesiu nuo minusu. 1. Sviesu rankenele arciau nei posukio rankenele (buna kad sviesas isjungi dazniau ne ijungi kairi posiuki) 2. stabdziu vakumo pompa problematiska (kas 40tukstanciu km ar kas du metus teks restauruot rem komplektas 90lt, jei varai i serviza kainos prasideda nuo 200lt) 3 klimato kontrole problematiska (restauruojama kas 30tukstanciu jei gerai lituoji ir suranti elektronika restauracija kainuoja 0,2-0,5lt jei ne, kainuoja nuo 100lt) 4.Zibintai sviecia blogai betkokiu atveju ar keisi ar nekeisi(dvieju lesiu). 5.variklis kaista LETAI (termostatas nepadeda, teks susitaikyt, kad prie -15 teks pravazuot maziausiai 10km kad pradetu pust vos silta ora) 6.Rankinio trosu problemos(uzsala, issitampo, uzstringa) 7.a6 stabdziu problemos (stabdziu diskai, tinka nuo toyota corolla, nisan 200nx nekalbant apie skyliu ismatavimus, bet disko svoris ir kiti parametrai atitinka, o mineti automobiliai sveria iki tonos a6 svere beveik pusantros) 8.Dvieju padeciu daiktadeze (darant daiktadeze i pirma padeti, vyro delnas nelenda, darant i antra padetiBETKOKIU ATVEJU NUMUSI KELEIVIO KOJAS) 9.Bagazines atidarimo sistema( pirikte audi 100c4, ten sios problemos nebuvo, nors ir dizianas buvo ne toks malonus akei(kiekviena karta atidarinejant bagazine, tenka bruzinti ir purvinti pirstus i netinkamai suprojektuota bagazines mechanizma). 10.Vairuotojo sedyne daznaiusiai buna kreiva. nemanykite kad nusipirksite kita, jos visos buna kreivos. Tiesiu medzeginiu, nesildomu, suplysusiu sedyniu (2xpriekiniu ir galines, kitaip nieks neparduoda, kaina prasideda nuo 200lt) 11.Valytuvu mechanizmas problematiskas, arba teks tenkintis LABAI nedavalytu langu arba israst koki "tiuninga" siuo metu aprasoma internete. 12.Stabdziu skyscio bakelio laikikliai visuomet luzta. Poto pradeda begt stabdzius skystis. 13.Sildomi veidrodelei NEPRIVALUAS. Dazniausiai syla tik maza centrine dalis veidordelio. 14.Rudyja sparnai ir arkos NE KA MAZIAU NEI OPELIO 15.Nestabili pakaba. Privalumai: 1.Minksta, komfortiska pakaba 2.Daug vietos priekije ir gale. 2.Gera garso izoliacija. 3.Patogios galines sedynes 4.Talpi bagazine variklis ekonomiskas, jei LABAI atsargiai vaziuoji, gailma itilpt i 8 litrus, jei vaziuoji protingai 9litrai, jei vaziuoji belekaip 10 ir daugiau. Traukos pilnai pakanka(bent su mano vaziavimo stiliumi) Priekines svirtys (kainos prasideda nuo 180lt, originalios 580lt. jei perki uz 180lt uz viena, tarnauja sezona ir viena karta gali restauruot, kainuoja 50lt) bragesnes pirkau uz 260 irgi vienam sezonui, dar brangesniu nebandziau. spyruokles prasideda nuo 100lt, amortizatoriai ir atraminiai taip pat. per 2 metus jau viska teko keist bent pora kartu aisku vaziuoju nemazai (maziausiai 30tukstanciu per metus) dirzai (uz dalis kainuoja) 800lt (neoriginalus ir net ne is geresniu) plius pakeitimas maziausiai 200lt. stabziau vakumo pompa maziausiai 80lt ir greiciausiai teks is saviskes ir nupirktos surinkinet viena veikiancia, naujos kaina paie 900lt... DALYS BRANGISO, jei netikit pasilyginkit su kokiom toyotom internetinese daliu parduotuvese. nezinau ka patart daugiau, paskaicius komentara bendras vaizdas turetusi matytis, na siaip dar plus rudyja sparnai arkos ir bagazines dangciai.O jei kas pirks tai sekmes... rekomenduoju ilgom kelionem, nerekomenduoju zmonem, kuriem reikia nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2014-08-19
Audi A6 Avant 1,9TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai nebloga isvaizda kaip 20m auto, ganetinai pigus islaikymas, gera surinkimo kokybe, patikimi varikliai, lengva parduoti.
Rudyjantys priekiniai sparnai, galiniu suportu strigimas to pasekoje ir rankino bedos, blogai veikiantis galinio stiklo valytuvas, po kiek laiko blogai prisispaudziantis priekinis vairuotojo puses valytuvas, issikraipo-plysta dureliu apatiniai moldingai.
Ieskojau masinos iki 2000EUR, rinkausi is 2 modeliu tarp A6 ir Volvo V70/850. Apie abu modelius girdejau daug gero. Taigi aplinkybems sukritus isigijau Audi A6 Avant su 1,9l 66kw varikliu (is tikro su situo varikliu ir labiau norejau) ir ganetinai skurdzia komplektacija. Privalumai buvo tik priekiniai el. langai, el. 2 padeciu stoglangis, borto kompiuteris ir "pilnas" spidometras. Salonas "maisas", be klimos ir kondicionieriaus. Automobilis buvo pirktas is Belgijos su originalia 220000km rida, rida tikra, nes dar buvo belgiskas technikinis ir kazkokio serviso israsas su ridos duomenimis. Negaliu sakyti, kad nusipirkau visai sudrozta, bet auto tikrai buvo apleistas (veliau issiaiskinau, kad jis buvo ukininko).Perkant matesi tik isoriniai defektai (surudija sparnai, suplysusi vairuotojo sedyne, nutrintas begiu riciagas, nutrintas vairas, truko priekinio bamperio plastmasiu ir t.t.) o daugiau juk i masinos vidu neilysi:) taip sakant "pasikabinau" ant masinos ridos, o isorinias bedas maniau susitvarkysiu ir masina bus ledas. Taciau toli grazu viskas netaip kaip noretusi:) Taigi veliau viena po kitos pasipyle technines bedos. Taigi bedos: * Pirmausiai pradejo pulsuoti siurblys (na cia turbut 66kw TDI silpnoji vieta, remontas 250LT). Praejo po remonto 6men ir vel pulsuoja, sikart uzteko 200Lt. *nebeveike centrinis uzraktas. Centrinio tvarkymas(perlituotas oro kompresoriuko, kuris paduoda ora i centrini valdymo schema) + tuo paciu signalizacijos idejimas 300Lt *vairuotojo puses valytuvas neprisispausdavo (cia kiek zinau taip pat c4 ir a6 liga) t.y. beveik nieko nevalydavo :) nekoks jausmas, ypac per smarku lietu:). Beda isspresta uz 20Lt:) *turbut dar viena visu karvanu beda, kad ora pradejo praleisti galinio dangcio centrinukas, taciau, tai lengvai isprendziama, tereikia pasikeisti gumeles. Taip pat gryba pjauna galinis valytuvas:) sustoja per viduri ir pan. :) *taip pat pagrinidine turbut a6 ir c4 liga tai surudija priekiniai sparnai ir susideformave dureliu apatiniai moldingai. 2 sparnu remontas 100Lt(tvarkiausi pats tik dazyti i dazykla veziau), moldingai nauji made in china 80Lt komplektas. Na toliau nenoriu labai smulkintis, taciau per pirmus 6men eksplotacijos, dar teko keisti galinius amortizatorius, galinius stabdziu diskus su suportais, abi granatas, atrestauruoti 1 sarnyra, pakeisti 2 sailenblokus, stabilizatoriaus gumas, akumuliatoriu ir dar daug visokiu smulkmeneliu, jau nekalbant apie visu dirzeliu, itempeju, filtru, tepalo ir antifrizo keitimus. Grubiai remontui dar isleidau apie 2000Lt (cia su salyga kad viska tvarkiausi ir keiciausi pats). Atvirai pasakius zinoma nereikia tiketis stebuklo is 20m automobilio, bet manau, kad su situo auto man nepasiseke. Is esmes paziurejus gal ir nedaug remontas kainavo (turint omeny, kad visi pagrindai kaip ir sutvarkyti), bet visos tos smulkmenos tikrai "uzmusa" ir reikia dideles kantrybes pastoviai jas rankioti ir tvarkyti:) Vienu zodziu uztaikiau ant tokio automoblio momento. kai viskas pradejo byreti. Buves seimininkas turejo gera nuojauta ja parduodamas:) Su siuo auto praleidau 2 metus. Pardaviau nes paskutinis kantrybes lasas buvo kai pamaciau jog vairo kolonele pradejo leisti skysti:) Kiti pastebejimai apie auto: *kaip universalo tipo automobiliui mano manymu mazoka bagazine. + dedu tik uz dvigubas grindis, kur gali daug ka paslepti:) *ganetinai nebloga garso izoliacija, gera surinkimo kokybe, kokybiskos abdailos medziagos. *kaip tokios klases automobilis man pasirode ganetinai kietas. Norejosi tikrai geresnio vaziavimo komforto. * didelis + kad daug pigiu atsarginiu daliu :) ir be to daug ka galima pasidaryti paciam, nes ten viskas paprasta ir elementaru. * kaip 20m visai nebloga isvaizda tiek is isores tiek is vidaus *jei auto "nenujotas" tai ganetinai patvarus ir pritaikytas musu keliams. *palyginus kaip 20m auto ganetinai auksta jo kaina, bet kai pagalvoji is kitos puses uz gera, patikima, pigiai tvarkoma ir eksplotuojma auto, ir jei tau nereikia metu ar ivaizdzio tai gal ir verta tiek moket. Variklis 1,9TDI 66kw, tikrai kantrus ir patikimas. Tik gal truksta dinamikos, noretusi bent 81kw:) Kokiam Passat gal ir gerai tie 66kw, bet A6 jau didesne ir sunkesne, todel ir vangesne. Siaip 1,9TDI varikliai labai patvarus, be rimto remonto, jei gerai priziuri (neperkaitini, laiku keiti teplus,filtrus, nevarai iki raudonu apsuku:)) 500000km drasiai nuleksi. Bent jau man ziema kuriasi be problemu. Vienintelis trukumas buvo, kaip minejau anksciau tai kuro siurblys. Pradeda pulsuoti arba trukcioti nuo 1500 - 2000 apsuku. Delto vaziuoti galima, traukai, sanaudoms, kurimuisi tai itakos nedaro, bet tiesiog nemalonu ir tiek. Del ko jis pulsuoja nenustatyta, matyt laikas ateina ir tiek. Kiek teko girdeti sita siurbliu beda buna tik kur 66kw, o kur 81kw, kad pulsuotu negirdejau. Ka dar norejau pamineti, tai jog butent Audi A6 modelyje su 1,9TDI varikliu labai daug vietos variklio skyriuje:) taigi del priejimu prie ko nors problemu nera:) Kas svarbiausia gali pilt bet koki kura:) nieko nebijo. Kaip minejau pats ansciau, tai as isleidau apie 2000Lt. Taciau palyginus labai daug sutvarkyta uz juos. Kokiam naujam dyzeliui turbut uz tokia suma koki EGR voztuva, arba koki purkstuka tik tiek sumokesite:) Bet siaip is principo manau, kad automoblis tikrai pigiai islaikomas. Taip sakant "darbo liaudies" auto:) Kaip pats isbandziau savo kailiu, kad reikia pirkti automobilio stovi, o ne rida ar metus. Kartais geriau tegul buna 500000km nulekes greitkeliais, negu 200000 po miesta pas koki ukininka, statybininka ir pan. Jeigu kalbant konkreciai apie Audi A6 su 1,9TDI varkliu, tai sita auto patarciau pirkti ramaus budo zmogui:) tam kuriam lakstyti jau nebeidomu ir reikia tik patikimumo ir ekonomijos. Tu 66kw mazoka tokiai auto. Zinoma ji vaziuoja, bet tik tiek. Mano asmenine nuomone 1,9TDI varikliai patikimesni uz 2,5TDI, ir islaikymas pigesnis. O kas liecia pirkima, tai net nezinau ka patart, cia galioja tos pacios apziuros taisykles, kaip ir kiekvienos dyzelines auto. Tiesiog perkant istikrinti visa elektra, ar viskas veikia, pvz kad veiktu visi klimos mygtukai, el. langai, el. soglangis, centrinis ypac galinio dangcio ir pan. O daugiau kaip dievas duos :) Aciu demesi, tikiuosi savo patirtimi pagelbesiu kitiems:)
Pilnas atsiliepimas...
Mantas | 2014-03-20
Geras daiktas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodo, smagiai vaziuoja, mazos kuro sanaudos, cinkuotas kebulas
Dirzu keitimas
Geras automobilis. Turiu 2,5 tdi 85kw automata. Siaip grazi masina, kaip tiek mazai kilovatu labai gerai traukia, jei reikia ka aplenkt, tai be problemu ir siaip, nors ir nera maza masina, bet labai manevringa. Gana geras valdymas. Surinkimo kokybe tikrai gera, visos detales patvarios, neluzta. Pakaba laiko tikrai gerai, nera problemu. Kebulas nenori rudyt, nebent priekiniai sparnai, bet jei nauja sparna gerai paruosia ir nudazo, problemos baigiasi. Man laikui begant supuvo priekiniai sparnai, bet kai pakeiciau, tia jau kokie 3metai jokiu rudeliu nemeta. Vazineju ir vargo nematau. Nezinau kaip benzininiai, bet dizeliniai motorai tikrai neblogi. Gerai traukia. Jeigu imt 2,5 tdi tai uztenka ir 85kw, tikrai gerai traukia, bet 103kw dar geriau ir ekonomiskiau. Taip pat labai geri 1,9 tdi motorai, labai ekonomiski, tikrai smagiai vaziuoja, nors ir 66kw, bet vaziuojant atrodo, kad tikrai daugiau, taip pat 1,9 tdi paprastesni nei 2,5 tdi, galbut maziau problemu, nors ir 2,5 tdi ju nelabai buna. Siam modeliui eksploatacija nera brangi, svarbiausia paimt gyva aparata, kad nebutu uzvaikytas ir perdarytas. Kuro sanaudos nera dideles, su 2,5 tdi 85 kw automatu mieste niekaip nesugebu 100km sudegint 10l, o ir vazineju ne visada ramiai, trasoj dar geresni reikalai. Su mechanine deze dar mazesnes sanaudos, o su 103kw isvis pasaka. 1,9 tdi isvis mazai ima kuro, kiek teko vazinet, tai uzsipili kuro ir pamirsti. Siaip viskas gana gerai laiko ir detales ne kosmosa kainuoja, tik dirzu keitimas gana brangus, o siaip viskas normaliai. Sitas modelis su dyzeliniais motorais kainas laiko, jei ieskot gyvo dyzelinio aparato reikia pradet ziuret kazkur nuo 7-8 tukstanciu litu, kainos eina iki 14 tukstanciu. Vienu zodziu amzini motorai, gali mynt ir mynt. Perkant reiketu apziuret, kad nebutu rudziu ant galiniu sparnu ir kitu vietu, reikia ziuret brangesnius variantus, nes pigesni greiciausiai bus nuvaikyti, ziuret reiketu nuo 7-8 tukstanciu lt.
Pilnas atsiliepimas...
andžejus | 2013-06-06
a6 avant 103 kw 6 bėgių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, patikimas, komfortiškas, talpus
nėr
Vairuoju šį tanką pus antrų metų. Didelis ekonomiškas ir patikimas automobilis. Nusipirkęs pakeičiau visą pakabą, povoztuvine tarpinę originalią. Visos dalys pagal užsakymus iš audi centro. Salarka valgo kokią pilsi jokių problemų. Ekonomiška apie 7 ltr mišriaį, trasoj 6 bėgiu 110 km/h apie 5,5ltr prikrauta. Masinyte nekarto nepavede. puikus dyzelis, geras sukimo momentas, patvarus. Svarbu reguliariai keist tepalus o su jais visus filtrus ir nevaikyt labai. Reikėtų kas kelis šimtus duot ant apsuku pavažiuoti didelių kad apsivalytu nuo suodziu~ pakyla trauka, ypač galioja važinėjantiems importine Salarka iš kaimyninių respublikų, pabrėžiu kad pyliau įvairią ir traukos skirtumo nepastebėjau praktiška ir patikima mašina. Dalių pilna visur ir kainos nedidelės pvz duslintuvo bakelis galinis naudotas 20 lt naujas 200. Suportas galinis 120lt. Per 15 tūkst. Tik eksplotacines dalis kiečiau. Silpnoka priekinė pakabą bet ji pigi, o galinė beveik amžina ten tik pora silentbloku. Šiaip nepuva svarbu žiemą bent kkartą į mėnesį plovykloj druską nuplaut, geriau ir iš po dugno. Geriau imkit jei dyzeli tai 103kw sesiabege nei 85 5 begiae. Tas pats variklis bet kw ir begis daug ką reiškia. Žiūrėti variklį ar neapsitepalaves. Ar greičių dėžė neuzia, elektroniką tikrinti. Neimti brangiausių variantų, geriau pigiau ir įdėti į taisymą bent žinai kas keista. Jei benzinini tai 2,8 ir tiesiog.dujas valgys apie 13/14 vilniaus mieste. Visa kitą netraukia o ryja panašiai nes mašina sunki ir nepakanka traukos.
Pilnas atsiliepimas...
AUDI | 2013-03-06
A6 1996 1.8 92KW AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas
moraliskai pasenes
Tikrai geras auto, jeigu uzlaikytas. Bet tokiu rasti labai sunku. Man, skaitau, pasiseke. 1.8 92kw AT. Kol kas nieko dar neremontavau. Turiu 1metai Ziureti i automobilio technini stovi
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt