Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Nekomfortiška pakaba
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
"Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36"
BMW 1 serija yra nedidelis prabangus šeimos automobilis gamintas su 3 ir 5 durų hečbeko, kupė ir kabrioleto kėbulais. Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir dabar gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai, kurie nors ir nedidukai buvo gaminami ant 3 serijos BMW bazės. Naujas 1 serijos automobiliukas yra vienintelis savo klasėje turintis galinius varomuosius ratus ir išilgai montuojamą variklį. Šis modelis visgi turi nemažai bendro su didesniu E90 3 serijos BMW - dalijasi daugeliu komponentų, tame tarpe priekine MacPherson ir galine pakaba. BMW teigia, kad automobilis turi daugiau kaip 60 % komponentų pasiskolintų iš E90. Tai puikiai valdomas automobilis – savo klasėje jis neturi konkurentų šioje srityje ir šiek tiek primena senesnį 3 serijos BMW E36. Per pirmus BMW 1 serijos pardavimo metus automobilis iškarto tapo vienu iš sėkmingiausių BMW produktų. Tiktai 3 ir 5 serijos BMW buvo parduodami geriau. Tai puikus rezultatas automobiliui, kuris yra brangesnis už beveik visus savo tiesioginius konkurentus. Būtent 1 serijai turi būti dėkinga BMW kompanija, kuri aplenkė kitą prabangių automobilių gamintoją – Lexus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pats mažiausias, pigiausias BMW ir gaminamas ant atskiros E87 platformos skirtingai nei ankstesni BMW 3 serijos compact modeliai.
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
Šio automobilio reklaminiame klipuke dalyvavo varliukas Kermitas paišantis viražus dykumoje tuo akcentuodamas automobilio manevringumą ir žaismingą natūrą:
1 serijos kupė yra bendrai giriamas kaip savotiškas grįžimas prie BMW ištakų, kuomet BMW sedanai buvo paprasti, lengvi ir puikiai valdomi.
BMW 118d laimėjo prestižinį „Pasaulio žaliojo automobilio“ apdovanojimą kaip vienintelis sportiškas automobilis, kurio CO2 emisija ir kuro sunaudojimas yra panašūs į Toyota Prius.
Buvo gaminama tik elektra varoma BMW ActiveE versija:
BMW CS1 koncepcinis modelis buvo ankstyvas šio modelio pirmtakas:
2020-03-21 |
BMW E87 120D 2004 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Manevringas, lengva parkuotis, gerai bėgėjasi, malonu važiuoti trumpus atstumus, gerai atrodo, mažas nuvertėjimas, detalės nėra brangios,
Gale mažai vietos, neskirtas keleiviams ar kroviniams vežti, nėra kur vežtis zapaskę
|
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Viskas prasidėjo nuo test drive 118d,kuris lyginant su 120d buvo kiek kitoks. Supratau, kad norisi hečkeko, tad rinkausi tarp A3, Golf 5 ir E87. Daugiausia simpatijų iš karto kėlė E87, tas pagrinde ties juo ir apsistojau. Ilgos paieškos google apie gedimus, daug peržiūrėtų skelbimų, virš 10 test drive. Pirkau 2019 birželį. Prieš tai išbandžiau virš 10 "geros-idealios" būklės pirmukų. Nežinau kas pardavėjams su melavimu, bet kai.kurie stebindavo "visos padangos vienodos" ( is tiesų skirtingos), geros būklės tai tipo kuriasi. Tai kažkas švilpia, bet tikrai ne turbina, tai tarpinė prapūsta, tai nujotas baisiai etc. Pirkau už 3450eu su papildomu ratų komplektu žiemai. Tikrinau servise Vilniuje, 20-40 eu ir pasako viską, iškart galima derėtis dėl kainos. Kaip važiuoja? Iš dalies kartingas, bet smagus kartingas, važiuoti ilgas kelionės nėra malonu, daugumoje modelių nėra autopiloto, sėdynės gale nėra patogios, bet kai sėdžiu tik vairuotojo vietoj tai jei keleiviams nepatinka, tai tegul važiuoja su autobusu. Jei reiktų vežioti žmones tai geriau imti tada autobusą. Šis auto tam neskirtas, važiuoti siauru vingiuotu gero asfalto keliu yra malonu, važiuoti žvyru - ne. Vidus, neblogas, jaučiasi kokybė,.plastmasės gerai surinktos, keistų garsų neskleidžia, vairas gana sunkiai sukasi lyginant su pvz vw golf 5 plus. Mygtukai visi po ranka, tai labai patogu. Išsitiesus priekyje 180cm ūgio žmogui gale vietos kitam žmogui už tavęs nedaug, ju istiesti neiseis. Sėdynės gale vartosi, tai įkišti galima ir dviratį be priekinio rato kartais ir du. Geriau tam naudoti laikiklius aišku, bet... Ikea spintos kiekvienos neparsiveši, bet daugelį baldų gali. galinis langas mažas, daug nematysi vaziuojant atgal. Bagažinėje nėra kur kišti ratą, tai tenka jį tiesiog vežiotis, tai tikrai užknisa. Variklis - yra 1.6, 1.8 ir 2.0. 1tas priekyje identifikuoja klade, o.kiti du skaičiai variklio tūrį. 116 problematiski, nes grandinė ten yra kaip dviračio 90ir 120kw perpus storesnė. N47 problematiškiausi varikliai, kurie turėjo atšaukimą. Toliau tai reikia laiku keisti tepalus, prižiūrėti ir bus ledas. Pagrinde toliau smulkios.elektronikos gedimai: Man teko Priekines lemputes keisti Galinę numerio apšvietimo lemputę keisti Iš rimčiau Keičiau padangas Keičiau tepalus ir filtrus Keičiau zvakes pries ziema Daugiau nieko Rida buvo 179000 nezinau ar tikra, vienodai, ziurejom i bukle. Žvakes pakeisti reikia nuimti manifoldą viršuje, tai nėra 5min darbas. Lemputės keičiasi nesunkiai, tepalai irgi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
BMW 1 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis