Markės
141 iš 1430
BMW 3 klasė 1998 - 2005
BMW 3 klasė, 1998 - 2005
544Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 44
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005BMW 3 klasė 1998 - 2005
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. E46 modelis yra tikra E36 evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje, tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas buvo tuo metu labai populiaru. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais E46 sedanas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir kietesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė automobilis. E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti 561249 vienetai.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 44
2017-09-05
BMW 330 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, manevringas, komfortas plius minus, paprasta vaziuokle, mechanas pats tas!!!!
Rudys su laiku
Puiki jaunimelio masina, 135kw sociai pradziai,mechnine pavaru deze, islaikymas nera baisei brangus jeigu myli ir priziuri :)
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-28
2002 330d 135kw sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, manevringumas, galingumas, kuro sanaudos,interjero medžiagų kokybė,
nedaug komforto, R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai.
apie 6 metus turėjau šiuos auto - vw golf, opel astra, toyota corolla. Ilgai ieškojęs buvo nupirktas geros būklės 330d. remontuoti nereikėjo nieko, o metams bėgant pakeistos žemiau išvardintos detalės. Galiu pasakyti, kad tai mažiausiai rūpesčių keliantis automobilis kokį teko turėti. Kartais netgi reikia pasukti galvą, ką čia paremontavus, nes tikrai keista kuomet automobilis tiesiog "dirba". Variklis 10 balu, taupus, galingas. važiuoklė kietesnė, tačiau laivo ir nereikia. R17 8j pločio ratai, reikalauja naujų padangu, kitaip mėto per vėžes, patikrinta praktiškai. Tačiau tai ne tas automobilis kuriam reiktų taupyti ant padangų - 330d turi didesnius stabdžius- todėl norint juos išnaudoti nėra jokio tikslo dėti senas plikas padangas ( stabdo laabai gerai ) :) Automobilis Lietuvoje apie 3 metus. Per tą laiką pakeista - dėvėta vairo kolonėlė (apie 70 eur), purkštuko antgalis (apie 70eur), įpresuoti nauji abiejų pusių išoriniai svirties šarnyrai ( šarnyrai-24eur ), ežys ( 22eur), oil level sensorius( 10eur). Tikrinti kaip ir visus kitus automobilius. Per tą laiką išsiaiškinau, kad senesni modeliai turėjo bėdų dėl galinio tilto mount pointu, maniškis jokių įtrūkimų neturi. oil level sensorius užsikemša ( lengvai pakeičiama detalė), kondicionieriaus ežys pradeda veikti ne taip kaip turi ( pulsavo oro srautas), vairo kolonėlė gan dažna bėda. purkštukai kaip ir visiem dyzeliniams varikliams silpna viena. Pradėjo sunkiau kurtis šiltas- pakeistas- toliau porą metų jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-21
BMW 320D E46 sedanas facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas,variklis, vaziuokle, kuro sanaudos, manevringas,patogus.
Manau visi sutiks jog garso aparatura yra didziausias minusas:) Na o komfortui uzdejau 3 zvaigzdutes,nes tikrai kietas, nors cia kaip paziuresi,sioi vietoi daug kas priklauso ir nuo keliu,kurie pas mus tikrai prasti.
Turiu e46 2.0D 110kw sedana 2002 metu facelift. Pirkau pries 6 metus, pasirinkau ji,nes norejau butent sio modelio, pries pirkdamas domejausi internete anglu ar rusu kalba tikrai daug geros info, tikrai ne Lietuvos forumuose. I pigiausius variantus net nesidairiau. Radau sau patinkanti, buvo pilna serviso istorija. Pirkau tiesiai is Italijos taigi is lauko puses smulkiu defektu buvo,bet nedaug aisku to ir tikejausi. Salonas tarsi naujos masinos, komlektacija pilna. Siuo metu esu labai patenkintas savo pasirinkimu. Investicijos nusipirkus buvo tokios: tepalai,filtrai,padangos. Tik praejus 5-iems metams pirma karta prisilieciau prie vaziuokles,prie variklio dar neteko. Pavazinejus Lietuvos keliais,kad ir kaip saugojau turejau pasikeist prieki stabilizatoriu traukes, amortizatorius ir galines spyruokles,nes buwo nuluze o siai dienai kaip tik ruosiuosi keisti vairo traukiu angalius ir diskus su kaladelem. Aisku nekalbu apie tokius dalykus kaip zvakes akumas, ju keitimas yra butinas kiekvienam automobiliui. Siuo metu noreciau didesnes masinos, nes erdvumu e46 tikrai nepasizymi,bet sio manau tikrai niekad neparduosiu,nes paprasciausiu gaila, per 6 metus nuvertejimas tikrai man nemazas. Vazinejant uzmiesti 4 ar 5 begiu tikrai daugiau 5 litru neima nei per kur. Autostradoje su autopilotu 4.6l . Remontas nepasakyciau jog kazkuo labai skiriasi nuo kitu tokios klases autimobiliu,cia jau kiek vieno asmeninis reikalas kokias jis dalis pirks,ka sau gali leist,nes daliu ir kainu pasirinkimas labai platus. Kiek vienas galit internete pasiziuret daliu kainas ir palyginti su kuo norit. Pvz.: turiu nusipirkes amortizatorius, as pirkau sachs,nes tokiu norejau. Priekinio kaina110euru vnt.galinai 45eurai vnt. Kitu gamintoju yra ir dvigubai pigesniu. Jei rasyciau apie 7 klases bmw tikrai parasyciau jog eksploatacija yra prangi,bet sio modelio tikrai ne. Jei zinai kokio butent automobilio nori tai ir pirk,neklausyk kas ka kalba, pas mus didzioji dalis prisiperka pigiausiu varijantu kurie buna jau damusti ir skundziasi paskui 24h. per para internete,tai tas tai anas,patys kalti koki nusipirksi toki ir turesi. Aisku perkant automobili butu gerai salia tureti zmogu kuris kazka supranta apie tai,nes pasmus pilna tokiu pardaveju kurie tik ir laukia tokio kuris nieko nesupranta jog galetu ikisti savo suda. Manau pakaks,nors galeciau dar daug kalbeti.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-09
318i 87kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dizainas, galiniai varomi, salono medziagu kokybe
kuro sanaudos neadekvacios, paspaudziant mieste 12-14l, silpni alkuniniai velenai, variklis deficitinis, po kazkiek laiko atsiranda tarskejimas
benzinas/dujos
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-30
E46 nepatogusis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiskas, priziurimas gali buti patikimas.
Nesolidus, atsibodes
Automobilis keliantis dvejopus ispudzius. Kas vienam minusai - kitam pliusai. Kas isimine dziaugiantis siuo auto tai visiskas vairo jautrumas. Kiekvienas judesys priimamas labai rimtai ir i ji reaguoja visas auto. Megstamas jaunimo, bet jei vairuot nemoki butent todel skini stoteles. Veikiant antipraslydimui viskas kitaip bet kam gi jis reikalingas baxuram:) Isimintas auto charakteris. Jis sportiskas ir laukia gazo spaudimo. M vairas labai patogus, kartu su sutopiloto ir magnetolos valdymu viskas cia pat po pirstu. Kadangi vietos neperdaugiaisiai mergyte sedi arti kaip ir treciam golfe - perjungdamas i 5 gali paglostyt koja. Klima, cd changer maloniai patogiai valdosi tik nevisada rasi kur pasideti kava. Sedyne atstumus jorksyras gale dar prabegs. Isbandyt rekomenduoju visiems, nes konkurentus lenkia del daug dalyku, bet tai nebutinai bus Jusu auto. 100kw nerekomenduoju, nes nieko ten ekonomisko nebent lyginsi su 330D. Traukos skaityk nera, kuro valgo kaip 110kw, bet sie varikliai traukom nelyginami. Siem auto keiciasi abs blokai(srote nuo 50eu plius panasiai garazo paslaugos), eziai ( srote apie 20eu su youtube help gali pats paskikeist), puva dugnas (labai), tepalas skverbiasi pro tepalo davikli. Jei jungiant pavaras dauzosi reiskia reduktorius jau kapryzinasi (baigia isplyst ar gumos ar dar kas). Benzina rinktis tik nuo 2.0l. Daznai buna po stipriu apgadinimu avarijose, deformuoti, durys sunkiai darinejasi, tarpai tarp daliu nelygus, rudys nuo spakliaus islenda per pora dienu. Isliekamoji verte tik su gera koplektacija, M/// dalimis. Lietuvoje pabuve be antikorozijos gali greit suput. Ziuret kad skydely nebutu klaidu, nes nevisada jos pigiai salinamos. Jei renkiesi toki auto be privalumu rinkis betka kita - konforto bus daugiau. Daugiau kw daugiau noro pasilikt.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-30
1.8 benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
valdymas,trauka, kuro sanaudos
nuolat kazkas genda, brangios detales, tragiskas matomumas per veidrodelius, audio sistema labai prasta, nepatogus sedejimas. ir aplamai nevykes automobilis
automobilis manevringas, turintis gera trauka. Kuro sanaudos irgi nera dideles. Taciau remontas tikrai patustina pinigine. po ziemos islindo viena kita rudele taciau nedaug. per metus laiko, teko pakeisti: 2 kartus abs davikli (kaina 45eur), zvakes (20eur), alkuninio veleno ir paskirstymo veleno davikliai ~120eur. prakiuro radiatorius ir dar viena detale prie termostato perkant naujas detales butu kainave tik detales 150eur. Ir aplamai kartas nuo karto vis ismeta kazkokia klaida . Trumpiau tariant nespeji remontuot, jei ne vienur sugenda tai kitur. dar vienas minusas veidrodeliu matomumo kampas siaubingai mazas. Pries tai vairavus mazda premacy ir po jos isedus i e46 pasijauciau kaip pakinkytas arklys kuris toliau nemato negul tik prieki. rinktis kazka kito
Pilnas atsiliepimas...
Sierakauskas | 2016-12-30
2.0 D, Compact
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
BMW ženkliukas, manevringas, galu varomas
BMW ženkliukas, reikalauja investicijų
Vieną gražią žiemos dieną atsikėlęs ryte pamačiau skelbimą, kuriame Gariūnų turguje pardavinėjo mėlyna mažą mašiną. Jos baisiai užsinorėjau ir, kadangi jau svaigau apie naują mašiną kelis mėnesius, susitaręs telefonu nuvažiavau apžiūrėt. Apžiūrėjimas truko neilgai, nes iš manęs automobilių ekspertas nekoks. Aš kaip kokia moteris, likau sužavėtas jos išvaizda, manevringumu ir spalva. Dar akį traukė mašinos salionas, kuris buvo su labai mažai nusidėvėjimo žymių, visas juodas ir puikiai išdėstytas. Taigi, po savaitės aklo susižavėjimo pradėjo lįsti mašinos bėdos. Supratau, jog visiškai nusibaigę priekiniai amortizatoriai. Po didesnio gulinčio policininko jie susiskleisdavo iki pat galo ir dusliai sugirgždavo. Taip pat, priekinėje važiuoklė buvo kritinės būklės. Nuvežus mašiną į servisą paaiškėjo, kad katalizatorius išpjautas, kardano mova susidėvėjusi ir galiniai stabdžių diskai be kelių šimtų kilometrų keičiami. Nežinau kaip prekybininkai sugebėjo mašiną technikinėje apžiūroje pravaryt, nors aišku, daug spėlioti nereikia. Po serviso reikalų kurį laiką važinėjau gerai, kol nenuvažiavau į Lenkiją. O ten su ja kita istorija. Taigi, bendrai, automobilis mažas, manevringas, smagus vairuoti. Priekyje vietos užtenka, nors sėdynę reikia nuleist ir atstumt beveik iki galo, gale vietos nedaug, bet iš bėdos penkiese galima kur netoli pavažiuot. Garso izoliacija ganėtinai gera, bet norėtųsi geresnės. Važiuoklė automobilyje kieta, jaučiasi visos duobės, tai kurį laiką gadino nuotaiką, bet pripratau. Kėbulas arti žemės, atrodo puikiai, bet reikia saugotis visų bortukų, nes lengvai galima šonus apibraižyt. Komplektacija tikrai nebloga, el paketas, kondicionierius, automatiniai valytuvai, parktronikas, bagažinė atsidaro pati su pulteliu, cd keitiklis, sukibimo kontrolė DSC, kuri nuostabiai veikia žiemą. Mažos smulkmenos, kurios stabdo norą keisti automobilį į naujesnį. 60 proc važinėju vienas, 35 proc dviese. Jei atsiras trečias, reikės keist mašiną, o kolkas to daryt nežadu. 2.0l 110kw. Draugas turi passatą su 103 kw, jo mašina važiuoja tikrai smagiau, bet galios šiam mažyliui užtenka. Nesakau, kad liejasi per kraštus, bet esant norui galima palakstyt. Variklis tepalų nevalgo, stovi grandinė, kuro sanaudos padorios. Prieš tai turėjau Toyota Avensis su 81 kw, tai sanaudos pas jį buvo litru - dviem mažesnės, nors mašina buvo didesnė. Variklis lauke girdisi gan garsiai, bet salone diskomforto nekelia Turiu mašiną nepilnus metus. Teko tvarkyt visą važiuoklę, keist visus amortizatorius, tvarkyt priekinio rato stabdžių stumokliuką, kardano movą, vairuotojo lango pakelėją. Sukišau 600 eurų, ketvirtalį automobilio vertės. Pagal sautomobilių skelbimus, mašinos kaina nenuvertėjo Išlaikykit šaltą protą ir suraskit visus trūkumus. Abejoju ar be jų yra kur nors parduodamas naudotas automobilis
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2016-11-16
BMW 330 D (prieš 330 xD)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, optimalus dydis, geros interjero medžiagos, l.geros važiavimo savybės, puikus 3.0 D variklis, kokybiškas
Brangus išlaikymas, reikalaujantis ypatingo dėmesio ant slidaus kelio, korozijos židiniai ant sparnų, durelių
Per savo gyvenimą teko turėti aibę nuosavų automobilių ir nemažai tarnybinių, tačiau nei karto tarp jų nebuvo BMW. Todėl labai rūpėjo pabandyti ir susiformuoti savo nuomonę apie šiuos Premium klasės automobilius. Žinoma, paturėjus vieną mašiną iš milijonų pagamintų, spręsti apie visą gamintojo produkciją neįmanoma, o ir nesąžininga, bet pabandysiu įvertinti tai, kas, mano nuomone, būdinga šiam konkrečiam modeliui. Norėjau universalo,-pats kėbulo pavadinimas jau išduoda jo paskirtį, kokios ir norėjau-kad būtų universalus-kažką įsidėti, šunį pavežti ir pan. Be abejo, ir legendinio 3.0 dyzelio. Taip pat nenorėjau labai didelio automobilio, kad būtų patogu važinėti su juo po miestą, be to, nevežioti "blogo oro" jame, neišnaudojant daugelių atvejų jo tūrio. Taigi išsirinkau ir įsigijau bene gražiausią (pst. man) iš visų šio gamintojo gamintų modelių gamos - BMW 330 D, išskirtinės komplektacijos ir, drįsčiau teigti, netoli idealios būsenos. Rida apie 300 000 km, bet buvęs šeimininkas, matyti, labai mylėjo savo BMW. Taigi dydis pasirodė optimalus, salono erdvė pakankama, be to, ji kokybiška, nusidėvėjimų pėdsakų labai nedaug, mygtukai nenusitrynę (daugelio senesnių Audi problema), sėdynės buvo ergonominės (sako, kad Recaro, bet manau, kad ne), todėl labai patogios, sėdėsena gali būti labai žema-man tokia labiau patinka, bet galima ir pasikelti sėdynę. Tiesa, buvo juodos lubos-"pribumbasas". Ar jis labai fainas? Skonio reikalas. Sakyčiau labiau praktinis dalykas (nesimato ištepimų), nei Super vertę kuriantis dalykas, nors man visai patiko, nes kažkiek prideda solidumo. Keturiems asmenims vietos užtenka, sakyčiau iš išorės atrodo, kad turėtų būti viduj mažiau vietos, bet salonas tikrai talpus. Statistiniam lietuviui. Bagažinė ne stebuklas (pvz. lyginant su Škoda Octavia), bet tikrai talpi. Važiavimo kokybė - labai gera, kelio nelygumai sugeriami puikiai, ant kelio (SAUSO) stovi puikiai. Žodžiu, jausmas, kad važiuoji kokybiška transporto priemone, tavęs nepalieka visą kelionę-ilgą ar trumpą. TAČIAU! Tai galiniais ratais varomas automoblis, ir to pamiršti nevalia! Taip, yra traukos sistema (DCS), bet ji tuo metu dar nebuvo tobula, todėl paslysti su šiuo automobiliu labai lengva, net ir jos neišjungus. Apie tai, deja, byloja ir KE įvykių statistika. Ypač esant šlapiai dangai, žvyriui, smėliui ar sniegui. Be abejo, ir pravažumas kitoks. Paprsatai, kalbant žiemai yra geresnių ir saugesnių automobilių. Šias problemas BMW sėkmingai(-iau) sprendė su xD sistema (irgi turėtas variantas. Dėmesio -senoji xD sistema veikia pastoviai, kaip Subaru ar senosiose Audi Quattro. xDrive veikia kitaip). 3 litrų 6 cil. 150 kW dyzelinis variklis jau užsitarnavęs Legendos vardo ir, matyt, pelnytai. Jis su nedidelėmis modifikacijomis ir patobulinimais buvo leidžiamas, berods, nuo 1998 metų iki 2008. Trauka puiki, jokių turboduobių, elastingumas superinis, kuro suvartojimas - priimtinas, kaip iš tokių charakteristikų. Vibracija minimali. Beje, turėtas prieš tai xD su tokiu pačiu varikliu buvo ekonomiškesnis visu litru ir stagesnis, tiesa, ne toks "ekologiškas":) Jei buvo išimtos oro sklendės ir piltas geras "oliejus" į variklį, tikėtina, kad jis gali laikyti be didesnių rūpesčių 500-600 tūkst. km. Beje, panašiai jie ir būna nuvažiavę. Yra ir specifinių dalykų šiame variklyje: du tepalo filtrai (tiksliau vienas tikras filtras, kitas vadinamas separatoriumi, kurį kai kas pamiršta pakeisti arba išvalyti (jų būna daugkartinio naudojimo)). 6 pakaitinimo žvakės ir jų rėlė kartais paprašo dėmėsio ir pinigų. Bet apie panašius dalykus informacijos pilna internete. Eksploatacija tikrai nėra pigi šio automobilio, bet ir automobilis PREMIUM klasės, taigi ji lyginti, tarkim, su golfais ar opeliais negalima. Detalių kainų nerašinėsiu, nes vėlgi kas kur perka dalis ir remontuojasi, kiekvieno asmeninis reikalas. Kadangi šie varikliai galingi, tai sankabos keitimas praktiškai daug kam būna neišvengiamas. O ji kainuoja, visas komplektas su darbu 700-1 000 Eur. Dar vienas saldainiukas, tai skriemulys su savo kaina - 200-250 Eur. Be abejo, šių remontų prisireikia nedažnai, kas 150-200 tūkst.km., bet perkančiam ir neturinčiam info apie šių mazgų keitimą, reikia turėti tai omeny-laikas ateis greitai...arba kiek vėliau. Atkreipsiu dėmesį, kad su 3 litriniais motorais ir stabdžiai "eina" kitokie, t.y. didesni stabdžių diskai ir kaladėlės, todėl dedasi tik 17 ir didesni ratų diskai. Auto su jais būna kietesni. Galbūt, pasakysiu taip. PREMIUM klasės automobiliai, kad ir seni prašosi geros priežiūros ir kokybiškų dalių, tada jais važinėjant neapims jausmas, kad koks skirtumas tarp premium klasės automobilių ir ekonominės klasės transporto priemonių. Jei automobilis prižiūrėtas ir buvęs gerose rankose, jo vertė išlieka aukštesnė ilgesnį laiką, jei auto istorija, kaip visų (stebuklingi apibūdinimai: "12 metų mašinai, rida 230 000 km, labai gerai išlaikyta, iš Italijos, todėl rūdelės nerasite, nei viena detalė nedažyta, ir t.t."), jo vertė krenta greičiau. Bendri patarimai, kaip ir visiems perkantiems dėvėtus automobilius-ieškoti patikimų variantų, netikėti pardavėjų burtais. Susitaikyti ir numatyti planuotas ir neplanuotas išlaidas. Tai ne ekonominės klasės automobilis, o nekokybiškai jį prižiūrint, jis gali tapti labai neprognozuojamu, čia švelniai tariant. Tėveliams-nepirkite savo vaikams, kuriuos labai mylite, pirmos mašinos BMW, ypač galingesnio (nes jis, deja, labai provokuoja "spausti"), nors jiems ir seilė varva, ir akys žiba.
Pilnas atsiliepimas...
Antonas | 2016-07-05
e46 2litrai 136 arkliai 9,9s iki simto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
draugiska negenda, patikima isvaizdi lempos vairas
pilka pele musu gatvese, dazni airbag klaidos suveikimai silpnai atsitrenkus i bardiura parkuojantis
Taigi laba diena, noreciau pradeti savo pasakojima nuo to, kad man 48 metai ir si bambali isigijau tamsiais 1998m , pirkau nauja is autodylerio, su prabegu 1 tusktantis kilametru. siuo metu prabegas 600 tukstanciu kilametru. kaip sakant einant prie reikalo automabilis neblogas neblogas, turiu sodyba uzmiesty, tai tenka ir bulviu pavezt ir sieno kupetele partempt, bagazine ledas, salonas ledas, isore ledas, zadu seis metais isimesti nuo naujesnio modelio faras bo rupuze geros. salonas kaip salonas, sedynes biskelis prasitrine, pirkit geriau ne skarmala o oda, nes mano skarmalas baigia sutrunyti, vairas be knopkiu neblatnas, nu kaip ir viskas pasakiau, jei kas klauskit. variklio zeuriai geras, uzkeliant apsukas iki 2 tukstanciu rmp sauna i prieki vos speji gaudyt, karta taip vos kaimyno tvora nepravariau, ten ir iki duru mazai like buvo. svarbiausia siam variklio alyva castrol ir visokie papildomi skysciai kurie pilami per baka kaip dyzelinas. dar patarimas nespaust gazo pedalo iki dugno nes nesuvaldysit nuvertejimas kaip nuvertejimas, kas skaiciuoja pinigus nepirkit sio aparato - nepatempsit. as ir nepatempciau bet negenda mano draugas. patarimas pirkti pigiausia bet ne pacia pirma skelbime, nes pati pirma dazniausiai bus su gedimu. pirk si karta pirageli, nes islaikytu po keleriu metu nebebus, vien lauzas degantis
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2016-03-09
Patikimi ratai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, valdymas, saugumas, surinkimo kokybe, rudys nedyksta.
Nepatogi vaziukle , automatas ganetinai nuobodus(letas)
Absoliuciai problemu nekeliantis , gerai surestas automobilis. Rudziu nesimato (didelis pliusas palyginus su senesniu modeliu, e36 buvo tragedija). Nekieta , bet itartinai nepatogi vaziuokle (e36 buvo labiau malonesne) Automatas gana nuobodus , nors yra sportinis rezimas , bet vistiek mieguistas. Variklis 1.8 , niekuo ipatingas , iprastam naudojimui pakanka. Salono kokybe kaip visada liux. Automobilio valdymas kaip visada liux. Garso izoliacija patobulinta neblogai. Ypac patobulintas saugumas , prigrusta airbagu , nepriekaistingas antipraslidimas Nuvertejimas yra , bet mazas. Nepirkti pirmuju metu modeliu, visada facelift(atnaujinta) bus maziau problemu. Nepagaileti laiko apziurint masina .
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai