Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Platus kėbulų pasirinkimas
- Kokybiškas interjeras
- Gerai valdomas
TRŪKUMAI
- Mažas salonas
- Brangus išlaikymas
- Ne pats geriausias patikimumas
3 serijos BMW yra kompaktinės klasės prabangus automobilis gaminamas sedano, hečbeko, kupė, universalo ir kabrioleto kėbulais ir varomas galiniais ratais. BMW E46 modelis yra E36 modelio evoliucija. Daugelis kėbulo linijų ir siluetas išliko tokie patys kaip ir E36 modelyje tik kiek suapvalėjo, įgavo aerodinamiškesnę formą kas tuo metu buvo labai madinga. Tiek priekiniai žibintai, tiek galinio vaizdo veidrodėliai išliko panašūs. Interjere panašios išliko sėdynės, tačiau prietaisų skydelis, centrinė konsolė yra kopija E38 ir E39 (7 ir 5 serijos) modelių. Galingiausia versija turėjo didesnį 3.0 L variklį 330i/Ci ZHP su 238 AG (175 kW) galia, 301 Nm sukimo momentu ir greitinosi iki 100 km/h per 5.8 sekundės. 2002 metais BMW E46 sedanas ir universalas buvo atnaujintas – nauji priekiniai žibintai, nauji buferiai ir standesnė važiuoklė, o 2004 metais buvo atnaujintas ir kupė modelis. BMW E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportišku automobiliu. Rekordiniai metai BMW E46 buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
E46 kaip ir jo pirmtakas turėjo didžiulį pasisekimą visose rinkose ir buvo laikomas etaloniniu nedideliu šeimyniniu sportiniu automobiliu. Rekordiniai metai buvo 2002, kuomet buvo parduoti net 561.249 vienetai.
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Automobilis buvo ir yra itin populiarus “drift” varžybose:
Žinoma, buvo gaminami ir Alpina "B3 3.3" ir "B3 S" modeliai:
2018-12-28 |
BMW E46 323i 2,5 benzinas 125kw. 3 metų eksploatacija |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dinamiškas, smagus valdymas. Malonu vairuoti
Korozija, smulkūs erzinantys gedimai, markės įvaizdis.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki, BMW 323i E46 modelį vairuoju jau panašiai apie 3 metus ir kitokio BMW nelabai norėčiau. Modelis būtent su 2.5 benzininiu M52 (gamintu iki 2000m) varikliu su 125kW ir 245NM. Apie automobilį trumpai, tai yra vienas paskutinių nedidelių, paprastų mechaninių BMW modelių, kuriuose tikrai nėra apstu elektronikos, o visos konstrukcijos yra dar ganėtinai paprastos. Paprastai tariant tai yra ryškiai pagerintas ankstesnis E36. Po E46 jau pradėtas gaminti E90 modelis (nuo 2005) yra jau BMW eksperimentas, su kitokio tipo N serijos motorais ir atitolęs nuo senųjų modelių beveik iš esmės. E46 modelis yra tikrai smagiai valdomas, dinamiškas smagus automobilis, kuris nėra toks kietas, kaip daugelis įsivaizduoja, nes lyginant su tiesioginiu konkurentu A4, tai A4 yra tiesiog ikyriai kietesnė ir posūkius ima ne taip maloniai kaip trečiukas. Kitas modelis C klasė panašus tik dydžiu, visais kitais kriterijais, lygintis su trečiuku būtų sunku, nes automobilių "idealogijos" skirtingos. Trečios serijos BMW rekomenduočiau tik su benzininiu 6 cilindrų varikliu dėl patikimumo, ekonomijos, bei galios santykio ir tiems kas mėgsta smagesnį vairavimą. Žmonėms, kuriems reikia tik automobilio nusigauti nuo taško A iki taško B yra tikrai kitų modelių, kurie yra kur kas talpesni ir patogesni, tačiau ne tokie smagūs. Šio modelio salonas yra tikrai kokybiškas ir patogus. Beveik nėra vietų, kur būtų panaudotas pigesnis plastikas, todėl visur jaučiama kokybė net po daug metų ir jeigu automobilio rida nėra milijoninė. Bagažinės tūris mažokas, bei nedaug sedano modelių turi vartomas galines sėdynes, tai šis automobilis yra vos labiau praktiškas už Smart ForTwo modelį. Šis trečios serijos E46 modelis jau yra pasenęs, kai kuriems modeliams jau yra daugiau nei 20 metų, todėl prieš perkant reikia atsižvelgti, kad kai kurios versijos turi savų chroniškų įgytų problemų. Dyzeliniai modeliai turi problemų su įsiurbimo sklendėmis, kurios yra sudėtos prieš pat įsiurbimą į cilindrą dėl ekologinių sumetimų, jos yra plastikinės su metalinėmis ašelėmis ir laikui bėgant išlūžta ir įkrenta į variklio vidų pridarydamos didelių problemų - būtina išimti prieš eksplotuojant. 4 cilindrų modeliai nuo 2001 metų (1.8i 105kw) turi problemų su ValveTronic sistema, jeigu tepalai būdavo keičiami retai. 6 cilindrų motorai nuo 2001 metų turi problemų su tepalo deginimu Visi modeliai turi problemų su rūdimis - turbūt didžiausias šio modelio minusas. Galinės spyruoklės dažnai lūžta - visiems modeliams. Remontas nebrangus. Bendrai šio automobilio nerekomenduoju vairuotojams, kuriem reikia kasdienės auto, kuri atitiktų daug kriterijų, į kuriuos įeina ekonomija, patikimumas, talpumas, patogumas ir tt. Visko šis automobilis daryti negali, tačiau gali būti tikrai smagus ir įdomus modelis entuziastams. Jeigu renkantis tarp sedanų ir į sarašą įtrauktas trečiukas - jį siūlau išbraukti ir vietoje jo įrašyti Toyota Avensis, kuris bus labiau patikimesnis ir talpesnis bei ekonomiškesnis. Na o jeigu visgi iš kažkur noras yra trečiukui, tada prašau skaityti žemiau. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per kelis šiam automobiliui rimtų remontų nebuvo, todėl pasakyti, kad tai yra nepatikimas modelis tikrai negaliu. Visi remontai yra aptarnavimo tipo: važiuoklės lanksčios jungtys (šarnyrai), amortizatoriai, spyruoklės, variklio guminės tarpinės, riebokšliai, plastikiniai vamzdeliai. Prieš remontuojant tokį automobilį visada pravartu paskaityti angliškas literatūras E46fanatics forumuose, kuriuose yra aprašyta beveik visi chroniški gedimai, kurie dažniausiai būna ganėtinai smulkūs. Nuvertėjimo šis modelis nuo 2018 metų galima sakyti nebeturi, kadangi 18 metų senumo verti dėmesio modeliai prasideda (2018 metais!) nuo ~2000 EUR. |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant būtinai apsispręskite ar norite trečios serijos BMW ir jeigu visgi tikrai yra noras, prieš kurį visa medicina yra bejėgė tai prieš perkant atsivelkite į šitas vietas: Pirma ir svarbiausia būtinai pažiūrėkite slenksčius, pakėlimo vietas, jeigu ten yra bent kiek rūdžiu, nueikite nuo šito varianto, nes modelis po dviejų metų kiauriai surudys ir mašina tiks tik į šrotą, aišku nebent pats planuojate persivirinti, tai tada galima pereiti prie kito punkto. Jeigu visgi rūdžių nėra, tada būtina žiūrėti variklis, bendra būklė - kaip dirba, ar nėra pašalinių garsų, nes bet kuris modelis turi murkti tyliai ir nepulsuoti. Būtina įjungti kondicionierių ir pažiūrėti kaip veikia ventiliatorius. Idealiausiai prieš užvedant patikrinti aušinimo skysčio lygį, nes BMW pataupė ant aušinimo sistemos ir visi modeliai mėgsta perkaisti, nes plastikiniai sujungimai lūžta ir po truputį kapsi aušinimo skystis. Toliau reikia pereiti prie salono - būtina išbandyti ar viskas veikia ir funkcionuoja, dažniausiai neveiks elektriniai langai (kris į durų vidų), toliau kas neveiks bus derėjimosi pagalbininikai mušant kainą. Dar vienas dalykas yra, kad reikia pravažiuoti ir paklausyti pašalinių garsų iš važiuoklės. dažnai būna susidėvėjęs reduktoriaus galinis didysis sailentblokas ir girdisi mušinas jungiant bėgius. Remontas nėra labai pigus, tačiau įmanomas ir dauguma servisų daro. Paskutinis ir vienas iš svarbesnių aspektų yra galinių sailentblokų išplyšimas iš kėbulo, kuris yra aktualus tik modeliams iki 2001 metų. Idealiausia būtų prieš perkant pasikelti ant keltuvo ir pažiūrėti ar galinės važiuoklės tvirtinimo vietose nėra elementarių skilimų kėbule. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis