Markės
171 iš 1500
BMW i3 2013 - dabar
BMW i3, 2013 - dabarTOP 10
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.05% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)Viso įvertinimų: 1
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nors i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW – priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei minėtoji. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas (net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF) dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė - priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės, kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
Tai pirmas pilnai elektra varomas BMW markės automobilis.
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2018-08-07
Vienas geresnių kada nors vairuotų automobilių
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vairavimas kaip ir bet kurio BMW - malonus ir puikus. Apie kurą galima pamiršti, Vilniuje ir Kaune kol kas nėra didelės problemos rasti stotelę pakeliui. Augnat EV skaičiui gali pradėti erzinti, kai nebus laisvos vietos.
Galinės durys neatsidaro neatidarius priekinių, taip pat priekinės neužsidaro kai atidarytos galinės. Na kažkiek čia ne visai geras sprendimas, primena močiutės spintą ir jei dažnai reikia galines darinėti tada jau nervina.
Pirmieji 1000 km Lietuvoje. Dar galbūt anksti kažką daugiau pasakyti, bet bendras įspūdis: vau! BMW kaip visada savo vietoje. Salonas atrodo nepaprastai erdvus, labai daug vietos priekyje. Labai tylu, gerai surinkta, niekas nebilda, nebarška ir neerzina. Viskas savo vietose ir negali nieko prikišti, kad kažkas nepatogu. Turbūt bene galingiausias EV, kurį galima sutikti Lietuvoje, neskaitant Teslos. Visi Leaf, Citroen, Pegeot, E-Golf, E-Up ir visi kiti panašūs automobiliai nu niekaip negali lygiuotis. Startas iš vietos: dar nesutikau kas galėtų rimčiau pasipriešinti. Važiuojant, gazo paspaudimas bet kuriuo metu iškart lipdo prie sėdynių. Virš 100 km/h jau taip nebesijaučia, bet greitis renkasi taip pat neblogai. Baterija mažesnė: 22 kwh, deklaruojama apie 130 km. Asmeniškai nuvažiuoju 150-160 km be didesnių problemų, tačiau reikia atsispirti pagundai spausti iki galo ir važiuoti ramiai. Bet toks įveikiamas atstumas tikrai pakankamas ir labai nesunkiai pasiekiamas. O pakeliui namo, kai jau tampa aišku, kad užteks galima ir pasismaginti :) .
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
678901234567890123456789012345678
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    4 klasė
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  678901234567890123456789012345678
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai