Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-11-05 |
Kitoks BMW automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Smagus, kokybiškas ir taupantis pinigus
Ne užmiesčio ir tikrai ne autostradų automobilis
|
Kuro tipas: Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Pasinėręs į elektromobilių pasaulį su Mitsubishi Outlander PHEV, dabar susidomėjau long range 120 Ah baterijos BMW i3 modeliu. Radome gražų ir tvarkingą su dviem savininkais ir pilna istorija 2019 metų ir už gerą kainą. Automobilis tikrai puikus, nebent jūs nuvažiuojate daugiau nei 200 km per dieną. Jei neteko vairuoti i3, tikrai bent išbandykime. Dinamika puiki, nuvažiuojamas atstumas pakankamas miestui, išskyrus žinoma ilgas keliones. Galiu drąsiai teigti kad yra daug žmonių kuriems šis automobilis padės sutaupyti pinigų. 7,4 kW galios namų įkroviklis nuo 0 iki 100% įkraus maždaug per 5 valandas. Mes turime ir kitą, dyzelinį automobilį, bet sąžiningai kalbant man gerokai smagiau vairuoti šį BMW. Bet kol kas tenka pasilaikyti ir dyzeliuką. Viduje i3 yra smagus ir tikrai puiki vieta praleisti nuobodų laiką iki darbo ir iš jo. Sėdynės patogios, Harmon Kardon garso sistema puiki ir pakaba solidi - šiek tiek kietoka bet tyli. Automobilis smagus ir užmiesčio keliuose, ypač vingiuotuose – čia jis jaučiasi beveik kaip tikras BMW. Važiavimas greitkeliu yra ok, bet didesnis greitis stipriai sumažina nuvažiuojamą atstumą, o ir stabilumas nėra pats geriausias. Žmonės sako, kad kartą pavairavę elektromobilį, prie dyzelinio negrįšite. Pritariu šiai nuomonei. Verta išbandyti, tuo labiau kai kiti elektromobiliai atrodo nuobodūs. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 5)
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis