Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Smagus kelyje
- Kokybiškas, įdomus, praktiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Nekomfortiška pakaba
"Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų"
Nors BMW i3 į nieką kitą matytą keliuose nėra panašus, visgi neabejotinai tai yra BMW. Priekyje puikuojasi tradicinės kompanijos grotelės, o ekstravagantiškos kėbulo linijos taip pat labai nenutolsta nuo BMW stiliaus. Kėbulas dažomas keliomis spalvomis – kad ir kokią pasirinktumėte automobilio kapotas bus dažomas kita kontrastinga spalva. Šis nedidukas BMW su pilnai įkrautomis baterijomis gali įveikti 130–160 kilometrų distanciją priklausomai nuo važiavimo sąlygų. Tačiau yra gaminama versija su motociklo varikliu (34 AG, 2 cilindrų), kuris įkraudinėja baterijas – šis modelis gali įveikti dvigubai didesnę distanciją nei vien elektrinė versija. Automobiliukas taip pat yra nepaprastai lengvas - net 300 kg lengvesnis nei Nissan LEAF, dėka aliuminio ir anglies pluošto detalių naudojamų kėbulo gamyboje. Nors BMW i3 yra mažiausias automobilis BMW gamoje, tačiau santykinai nedidelis 1195 kg svoris ir 170 AG bei 250 Nm galia paverčia jį pakankamai dinamišku. 100 km/h greitį i3 pasiekia vos per 7,2 sekundės. Maksimalus greitis ribojamas iki solidžių 150 km/h. Nepaisant kompaktiškų matmenų, BMW i3 viduje yra stebėtinai erdvus. Modelio interjeras toks pats neįprastas kaip ir jo išorė. Priekyje įrangos kiekis sumažintas iki minumumo, todėl gausu erdvės kurios neužgožia du LCD ekranai. Transmisijos valdymas įrengtas viršuje prie vairo, o durų langai neturi viršutinės rėmo dalies. Kelyje i3 vėlgi primena, kad yra tikras BMW kompanijos gaminys – galiniai varomieji ratai, žemas svorio centras, idealiai santykiu 50:50 paskirstytas svoris abiems ašims leidžia gana dinamiškai įveikti aštrius posūkius. Bagažo skyrius yra gana aukštai (kadangi baterijos yra sumontuotos dugne), tačiau nėra labai mažas – siekia 260 litrų ir gali būti padidintas iki 1100 litrų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Žygis | 2022-03-22 |
i3 – idealus miesto automobilis |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kokybiškai pagamintas, praktiškas, dinamiškas ir manevringas auto
Mažoka bagažinė ir šiaip ne vienatūris, brangus automobilis
|
Kuro tipas: Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
I3 puikus automobilis - jame daug vietos salone ir plokščios grindys. Nėra kardano tunelio - vadinasi daug vietos priekyje ir gale, tačiau rasite tik 4 sėdynės. Bagažinė yra labai maža, pliusas - plokščios grindys. Yra nedidelė priekinė bagažinė. Nuvažiuojamas atstumas man priimtinas - žiemą gaunasi 220 km, pavasarį vasarą 270. Automobilis greitai įkraunamas - maždaug per 30 minučių įsikrauna iki 80 proc su greituoju įkrovimu. i3 palaiko tik 50 kW, kai kurie šiais laikais gali siekti 150 kW ar daugiau. Automobilis taip pat įdomus tuo, kaip suprojektuotas ir pagamintas itin kokybiškai - anglies pluošto salonas, siauri smagūs ratai. Daugybė dalių pagamintos iš 100% perdirbtų medžiagų, jei jums tai rūpi. Galinės durys atveriamos atgal - atrodo šauniai ir gali būti naudinga, nors kartais jos trukdo. Galiniai langai yra žemi, todėl vaikai ir keleiviai gali gerai matyti aplinką. Elektros variklis yra gana galingas (apie 170 AG) – yra greitas, reagavimas staigus ir be uždelsimo. Važiuojama naudojant vieną pedalą - naudojant tik akseleratorių. Elektrinis šildytuvas ir oro kondicionierius veikia iš karto ir gali būti įjungiamas nuotoliniu būdu per appsą. Tačiau nėra Android palaikymo, kas yra nerealu. Informacinė sistema idrive yra gana gera ir palaiko apple car play. Standartinių garsiakalbių kokybė neįpatinga, bagažinė kaip minėjau maža. Apskritai i3 vertinu gerai – jį vairuoti yra kur kas maloniau nei benzina/dyzelį. Mano žmona daugiau nebenori naudotis savo automobiliu – jai reikia šito :) Dabar yra didelė elektromobilių konkurencija, jei pirkčiau šiais metais greičiausiai susigundyčiau VW id4, kuris turi daug didesnę bateriją ir nuvažiuojamą atstumą. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
BMW i3 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis