Markės
1042 iš 1918
Mazda 6, (GJ1/G) 2012 - dabar
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylūs dyzeliniai varikliai
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
2019-06-14
Naudota mazda 6 nuo 2014m
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Draudimas pigus, kaina nedidelė, išvaizda puiki, daug privalumu. Durys galinės plačiai atsidaro.
Šildomo vairo nėra, jau bent pas mane,
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Turiu nesenai Mazda 6 modeli su 2,2 skyactiv technologija, bei 129 kw, universalas ir automatas. Automobilis pirktas iš mazdos atstovų, bei jau po garantinio, nes rida 100 000 km. Prieštai automobilis naudotas Vokietijoje. Jeigu viskas teisinga tai aš esu antras savininkas ir ištikro autobobilio būklė beveik kaip nauja, niekas nenutrinta salonas odinis baltas, visi privalumai, tik trūksta šildomo vairo ir šildomo priekinio stiklo, daugiau kaip ir visko pakanka :)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Na kaip čia parašyta kad kuro sanaudos tik 6 ltr, tai prieš perkant labai buvau apsidžiaugęs. Bet pavažinėjus supratau kad kuro sanaudos 8 ltr. ir niekaip neįmanoma išgauti tu 6 ltr :) Variklis labai puikus, bėgiai žinoma ne formulė, bet yra ant vairo perjungėjai pavarų ir jeigu reikia greitai perjunkti bėgi tai pakankamai greitai tai ir padaroma. (automatinė greičių dėžė) Labai nemalonu tik kėbulas ir garso izoliacija. Bet kiek teko važinėti su apynaujais auto tokios klasės beveik visų panaši garso izoliacija. Tai kažkaip ir nesiskundžiu, tenka garsiau muzikos klausyti... Gedimų kolkas neturiu, bet dar anksti kažka pasakoti apie jos. Reikia bent 50k tūkst. km nuvažiuoti. Tada galima bus papildyti daugiau apie tai.
Patarimai perkančiajam
Kaip ir bet kokį auto perkant naudota tikrinti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt