Markės
1042 iš 1918
Mazda 6, (GJ1/G) 2012 - dabar
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 12
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Tylūs dyzeliniai varikliai
  • Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Nekomfortiška pakaba
  • Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
  • Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Mazda 6 yra pirmasis Mazda modelis su stabdymo energijos regeneracijos sistema „i-LOOP“.
2022-05-07
2016 2.5l, JAV automatas 77000 km. Puikus sportinis sedanas jei nebijai kiek pasidaryk pats veiklos
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Vairavimo smagumas, bet kartu ir nekrato nelygiu keliu. Važiuoklė labai paprasta ir pigi eksploatacijoje. Yra vietų, kurias galima pačiam nebrangiai išdirbti ir "pritempti" iki tokio automobilio koks jis turėjo būti.
  • Dinamiškas
  • Ekonomiškas
  • Interjero medžiagos
  • Gera pakaba
  • Gera pavarų dėžė
  • Gerai valdomas
  • Erdvus salonas
  • Stabilus kelyje
  • Nebrangus išlaikymas
  • Manevringas
  • Saugus
  • Gražus dizainas
Skurdoka komplektacija. Touring komplektacija (ne bomžpakis) negavo net automatinių žibintų su automatiniais valytuvais, bet gavo aklos zonos perspėjimą. Nėr problemų, pats įsidėjau.
  • Prasta garso izoliacija
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0
Bendras automobilio aprašas
Patarimai įsigijus: - Jei iš JAV, atlikit atstovybėje variklio valdymo bloko atnaujinimą, gali priduoti vieną kitą juntamą kW, nes iš JAV atvyksta pritaikyti žemesniam oktanui nei 95. - Durelės praleidžia daug garso, kaip skardiniai būgnai. Įsigykit bituminės garso izooliavimo medžiagos. Buvo nesunku, tik įsigykit durelių plastikinių laikiklių internetu, ardant jie lūžinėja. - Būna švilpia vėjas pro langų susijungimus, galima ištaisyti pridedant papildomos izoliacijos praardžius. Visa kita: Techniškai solidus automobilis, variklis patikimas ir traukus, nors kiek grubus salono ramybei. Automatinė pavarų dėžė nėra jau tokia lėta kaip kalba žurnalistai, man pakanka ir tikrai nustebins agresyviu pavarų perjungimu jei to norėsite. Graži išvaizda, ypač su GT komplektacijos LED žibintais. Juntama Mazda taupymo filosofija, kai negailima prasmingiems reikalams kaip variklis ir pavarų dėžė, bet grubiai taupoma ant neesminių smulkmenų. Pvz. nėra langų apiplovimo skysčio likučio perspėjimo, bet tai labiau kelia šypseną nei susierzinimą. Kita vertus, interjeras daugumoje vietų stabėtinai tvirtai suręstas, ir yra kelios esminės vietos, kurios erzina plastiko barkškėjimu, bet apie tai yra aprašyta internete ir galima pačiam bandyti tvarkyti. Sedano gale apstu vietos, universalas turi šiek tiek mažiau vietos gale, nes ale sedanas labiau reprezentatyvus. Jei norite, galite įsigyti GT versiją su visais priedais nenusileidžiančiais vokiečiams, bet jau reiks pamokėti. Aš asmeniškai turiu aklosios zonos jutiklius, kurie kartu ir perspėja apie artėjantį automobilį jei važiuojama atbulai. Tikrai gelbėja kai bandoma atbulai išvažiuoti tiesiai į važiuojamąją dalį ir dėl šale pastatytų automobilių nieko nesimato. Reziume. Sportiškas sedanas, kuris yra techniškai nesudėtingas, bet to nesijaučia vairavime, o jaučiasi kur reikia, piniginėje.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Vairuoju jau 1 metus, tik granatą reikėjo keisti.
Patarimai perkančiajam
Šiais laikais ir patys patikimiausi automobiliai yra jautrūs ankstesnių šeimininkų nepriežiūrai. Tikrinkite automobilį atstovybėje.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt