Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patrauklus dizainas
- Tylūs dyzeliniai varikliai
- Nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
- Nekomfortiška pakaba
- Valdymo sąvybės ne pačios geriausios klasėje
- Nedidelis variklių pasirinkimas
"Šis Mazda modelis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia"
Kurdami trečiosios kartos Mazda6 japonai stengėsi, kad automobilis ne tik papirktų savo išvaizda, tačiau būtų toks pat malonus vairuoti. Šis Mazda yra antrasis koncerno modelis, kuriame įdiegtas visas spektras SKYACTIV technologijų sufokusuotų į ekonomiškumą, transmisijos efektyvumą bei svorio mažinimą. Automobilis yra didesnis nei Ford Mondeo, erdvesnis nei Honda Accord ir dinamiškesnis nei Opel Insignia, o puikus išorės dizainas tik prideda aštrių prieskonių neleidžiančių likti abejingam propoguojamam gamintojo skoniui. Kupė linijų Mazda 6 kėbulas puikiai suderina agresyvumą su talpumu. Ryškios ratų arkos ir žema šoninių langų linija ir papildomoje įrangoje esantys 19 colių ratlankiai suteikai sportiškumo, puikiai suderinti priekiniai žibintai su radiatoriaus grotelėmis suteikia išbaigtumo ir originalumo įspūdį, o galinė dalis tiesiog viską puikiai vainikuoja. Automobilio salonas išsiskiria erdvumu ir medžiagų kokybe. Visi paviršiai, prie kurių liečiamasi, sukurti iš minkštų ir malonių liesti medžiagų, be to visi prietaisai lengvai surandami ir pasiekiami. Kelyje automobilis elgiasi preciziškai – klusniai klauso vairo, pavaros jungiasi sklandžiai, stabdžiai irgi gerai subalansuoti. Mazda 6 pasižymi gera erdve keleiviams, tačiau bagažo skyrius nėra didesnis nei turėjo pirmtakas – šįkart 486 litrai. Akivaizdu, kad sulig kiekviena karta Mazda 6 kopia vis aukščiau ir aukščiau vidutinės klasės automobilių olimpo link.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2022-05-07 |
2016 2.5l, JAV automatas 77000 km. Puikus sportinis sedanas jei nebijai kiek pasidaryk pats veiklos |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Vairavimo smagumas, bet kartu ir nekrato nelygiu keliu. Važiuoklė labai paprasta ir pigi eksploatacijoje. Yra vietų, kurias galima pačiam nebrangiai išdirbti ir "pritempti" iki tokio automobilio koks jis turėjo būti.
Skurdoka komplektacija. Touring komplektacija (ne bomžpakis) negavo net automatinių žibintų su automatiniais valytuvais, bet gavo aklos zonos perspėjimą. Nėr problemų, pats įsidėjau.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Patarimai įsigijus: - Jei iš JAV, atlikit atstovybėje variklio valdymo bloko atnaujinimą, gali priduoti vieną kitą juntamą kW, nes iš JAV atvyksta pritaikyti žemesniam oktanui nei 95. - Durelės praleidžia daug garso, kaip skardiniai būgnai. Įsigykit bituminės garso izooliavimo medžiagos. Buvo nesunku, tik įsigykit durelių plastikinių laikiklių internetu, ardant jie lūžinėja. - Būna švilpia vėjas pro langų susijungimus, galima ištaisyti pridedant papildomos izoliacijos praardžius. Visa kita: Techniškai solidus automobilis, variklis patikimas ir traukus, nors kiek grubus salono ramybei. Automatinė pavarų dėžė nėra jau tokia lėta kaip kalba žurnalistai, man pakanka ir tikrai nustebins agresyviu pavarų perjungimu jei to norėsite. Graži išvaizda, ypač su GT komplektacijos LED žibintais. Juntama Mazda taupymo filosofija, kai negailima prasmingiems reikalams kaip variklis ir pavarų dėžė, bet grubiai taupoma ant neesminių smulkmenų. Pvz. nėra langų apiplovimo skysčio likučio perspėjimo, bet tai labiau kelia šypseną nei susierzinimą. Kita vertus, interjeras daugumoje vietų stabėtinai tvirtai suręstas, ir yra kelios esminės vietos, kurios erzina plastiko barkškėjimu, bet apie tai yra aprašyta internete ir galima pačiam bandyti tvarkyti. Sedano gale apstu vietos, universalas turi šiek tiek mažiau vietos gale, nes ale sedanas labiau reprezentatyvus. Jei norite, galite įsigyti GT versiją su visais priedais nenusileidžiančiais vokiečiams, bet jau reiks pamokėti. Aš asmeniškai turiu aklosios zonos jutiklius, kurie kartu ir perspėja apie artėjantį automobilį jei važiuojama atbulai. Tikrai gelbėja kai bandoma atbulai išvažiuoti tiesiai į važiuojamąją dalį ir dėl šale pastatytų automobilių nieko nesimato. Reziume. Sportiškas sedanas, kuris yra techniškai nesudėtingas, bet to nesijaučia vairavime, o jaučiasi kur reikia, piniginėje. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Vairuoju jau 1 metus, tik granatą reikėjo keisti. |
Patarimai perkančiajam |
Šiais laikais ir patys patikimiausi automobiliai yra jautrūs ankstesnių šeimininkų nepriežiūrai. Tikrinkite automobilį atstovybėje. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Mazda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | 121 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 323 | 323 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||||||||
323F | 323F | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 626 | 626 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||||||||||||||||||
Xedos 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Xedos 9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | MX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
MX-6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | MX-5 | MX-5 | MX-5 | MX-5 | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | CX-3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
CX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
MX-30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | CX-7 | CX-5 | CX-5 | |||||||||||||||||||||||||||||
CX-4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
CX-50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | CX-60 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Tribute | Tribute | ||||||||||||||||||||||||||||||
CX-9 | CX-9 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Premacy | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | 5 | 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | MPV | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | RX-7 | RX-8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Mazda 6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis