Markės
1289 iš 1837
Opel Insignia (A) 2008 - 2017
Opel Insignia, (A) 2008 - 2017
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.711% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 21
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Komfortiškas kelyje
  • Erdvus interjeras ir bagažinė
TRŪKUMAI
  • Neišsiskiriantys varikliai
  • Neinformatyvus vairas
Puikaus dizaino Opel Insignia yra vidutinės klasės automobilis 2008 metais pakeitęs garsųjį Opel Vectra modelį. Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema. Insignia išlaikė lygiai tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip ir Vectra, tačiau gali pasiūlyti šiek tiek daugiau vietos viduje. Galingiausias variklis yra benzininis 2.8 L V6 turbo turintis 260 AG (191 kW) galią. Automobilis buvo išties gaivus vėjas Opel gamoje, kuris ne tik išlaikė, bet ir viršijo Vectra modelio sėkmę. Ne veltui Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas serijinės gamybos automobilis turintis priekinę kamerą su kelio ženklų atpažinimo sistema.

Koncepcinis modelis atrodė taip:



Galingiausia OPC versija:



Visais ratais varoma Country Tourer versija:



Insignia tapo 2009 metų Europos Automobiliu vienu balsu aplenkęs Ford Fiesta modelį.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 21
2022-09-20
Insignia 2016 2.0l 125 kw universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, ekonomiškas, gera pakaba, komfortiškas ilgose kelionėse
silpni varikliai, garso izoliacija galetų būti geresnė
Jeigu norite automobilio, kuris jums neleis apie jį pamiršti - tai Insignija tikrai jums, nes nuolat genda, vizitai servisuose kasdienybė. Tiesa, pasiseks, jeigu bent viename servise ras tikslią bėdą ir ją laiku nustatys. Ypač kas liečia variklį, jeigu yra pašalinių garsų žinok, kad paprastai neišsisuksi - kapitalinis arba keitimas, o jeigu ir ne, tai vistiek nemažai atsieis. Kas kainuoja beveik tiek, kiek pati mašina. Jeigu pasiseks - gal važinėsite kurį laiką be problemų, bet jos tikrai ateis. Pliusų mašina turi - labai gerai stovi kelyje, žemo ūgio žmogui kaip aš labai patogi, sakyčiau ji moteriška. Gabaritų nesijaučia, matomumas geras, yra ženklų atpažinimas, susidūrimo prevencija, kas perkant man buvo svarbu, geri parktronai. Perkant tikrinkit viską kas įmanoma, ypač kas susiję su varikliu ir greičiu dėže. Variklį turėtų žiūrėt žmogus, kuris tikrai išmano savo darbą. Nuspirkus iš karto keisti diržą ir grandinę.
Pilnas atsiliepimas...
2022-09-14
opel 2.0 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso aparatura, lengvas vairas, minkšta.
gedimai, gedimai, gedimai gedimai + prasta garso izoliacija
Kad ir kiek stengies ją prižiūrėti, vistiek viskas genda. Paskutinis opelis, kurį pirkau. Turbūt jau prancūzas patikimesnis bus. Viską joje reikia remontuoti, variklius, dėžes ir visus kitus brangius mazgus. Nepatikima auto. Nepirkite
Pilnas atsiliepimas...
2022-04-28
Nebloga, bet reikia labai daug priežiūros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sedano man asmeniškai labai gražus dizainas
Reikia prižiūrėti
Mašina asmeniškai visai patiko, 2.0 ctdi, traukos man asmeniškai nemažai ir pakankamai ekonomiška. Tačiau reikia nemažai priežiūros jei nenorite didesnių problemų. Iš patirties galiu pasakyti, kad 80-90 proc. ges dėl kažkokios variklio gumos, turite ją būtinai vis keisti, jos kaina nėra didelė, nes jos nekeičiant tikrai turėsite sumokėti nemaža kainą tvarkant varikli. Turėjau 2008 metų insignia ir kaip tokių metų mašinai labai buvau patenkintas parkatronikais.
Pilnas atsiliepimas...
2021-11-23
Opel Insignia 2.0 96kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas, ergonomiškas
Nepatikimi varikliai, turintys net keletą ligų
PIrktas su 160`000 rida. Pravažiuota per 5 metus virš 100`000km. Nepatikimas, linkęs gesti automobilis. Nors ir buvo prižiūrimas ir remontui negailėta pinigų, tačiau ne kartą pavedė. Kely tiek variklis, tiek sankaba buvo sugedę, jog teko gabenti automobilį traliuku, buvo ir ratas nulūžęs Automobilį turėjau 5 metus. Per šį laiką remontam išleista virš 4000e. Variklio kapitalinis, turbina, sankabos komplektas ir begalė smulkesnių remontų Rinktis kitą modelį arba benziną. Jeigu perkamas su dyzeliniu varikliu, atydžiai tikrinti variklį, aušinimo skysčio buklę, tepalo lygį, ar nemeta pakaitinimo žvakių klaidų
Pilnas atsiliepimas...
2021-07-15
Opel insignia 2010m. 2l. dyzelis, 118kw ,automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas
visiskai nevykes dyzelinis 2l. variklis
Pirkau 6 metu senumo, rida turbut buvo atsukta - 220000, problemos prasidejo nuo pat pirkimo, visus 5 metus. Variklis uzlinko uz 2 metu del kazkokios gumos, kurios verte 15 eur.... pardaviau ir esu laimingas Paskutis opelis mano kieme bekite kuo toliau
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-22
Opeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pats automobilis
Elektronika
Puikus automobilis,nusipirkau is Vokietijos,automobilis visiems gyvenimo atvejams,is minusu tai silpnoka elektronika siek tiek,tesiog viska laiku keist ir priziuret ir nebus problemu o visiem kas varo ant Opelio tai vazinekit toliau su savo kibirais ir savo niekam neidomus pez...lus palikit sau,nupirkot lietuvoje kibira tai nera ko noret,ka norejot ta ir gavot, tik ziurekit nesudekit is pavydo,Aciu uz supratinguma:) geriau Opelis nes sena supuvus bmw arba audi...o verkia tik tie kas ant visko taupo ir nepriziuri deramai. Detaliu daug,nebrangios,kainos prieeinamos Nepirkit Lietuvoje ir nereikes verkti poto
Pilnas atsiliepimas...
2020-09-14
Geras pasirinkimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiskas, daug vietos, patogus, dizainas
Garso izoliacija vaziuojant dideliu greiciu
Vairuoju 2009 sedana 2.0 CDTI 81kw mechana. Pradzioje kiek bijojau sio variklio, kad bus per silpnas, bet pavazinejes ir pamates jo ekonomiskuma.. tikrai nesigailiu :) Apsilenkti uztenka pilnai, ramiai vazineti irgi per akis. Uz automobilio kaina, gaunama labai daug. Maniskis su pilna oda, sildomos sedynes, spalvotas ekranas, gera garso aparatura, parktonikai. Siaip daug vietos tiek priekyje tiek gale, labai komfortiska, patogus salonas, daug daiktadeziu. Teko pasivazineti ir kiek toliau, Vilnius - Talinas - Sarema - Vilnius, gavosi apie 1600km. Nedaug truko, kad uztektu bako (70l). Vidutines gavos 5l/100km kas atrodo kosmosas tokio dydzio automobiliui su R18. Ramiai vaziuojant apie 90-100km/h galima tilpti i 4.2-4.5l. 6 begiai, vaziuojant 120km/h apsukos 2000. Gal bendrai noretusi kiek geresnes garso izoliacijos, nes vaziuojant virs 130-140km/h jau vejo svilpimas sioks toks atsiranda ir padangu garsas Pravaziavau 15000km, nieko neteko remontuoti isskyrus pasikeisti filtrus ir tepalus, kas daug nekainavo. Tikrinti einamus dalykus, kazkokiu ligu neteko rimtesniu tiek girdeti tiek tureti. Tikiuosi sekmingai tarnaus toliau, uz siuos pinigus nelabai konkurentu rimtesniu galima rasti.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-19
Opel insignia 2014m 1.6 benzinas, nepirkite su šiuo varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, puikus salonas,
genda variklis
Pradžiai apie gerus dalykus. Mašina yra puikios komplektacijos, puiki garso sistema, gera garso izoliacija, viskas yra patogu ir apgalvota. Tai būtų puikus automobilis, jei ne vienas "BET" - variklis 1, 6 nedirba. Buvau vienintelis savininkas, nusipirkau iš salono, dariau techninį aptarnavimą pagal grafiką, netgi važinėjau kokybišku benzinu, o rezultatas - 55 000 km - trys variklio kapitaliniai remontai. Taigi pirmą kartą sugedo nuvažiavus 13 000 km, staigiai užvedus variklį, užsidegė Check engine. Paskambinau į saloną, jie iškarto liepė gesinti variklį ir važiuoti pas juos, reikėjo matuoti kompresiją. Taigi taip ir padarė, paaiškėjo, subyrėjo pirmo cilindro žiedai. Šito variklio pastovi bėda, paaiškino mechanikas, dyzelį reikėjo pirkti. Kodėl pardavėjas to nepasakė salone, kai jo klausinėjau perkant? Šis gedimas buvo pripažintas kaip garantija, visiškai pakeitė stūmoklių grupę, 4 dienas prastovėjo pas juos. Antrą kartą sugedo nuvažiavus 45 000 km, kažkas atsitiko su kuro įpurškimo sistema. Dar kartą tralas ir į saloną, dar kartą garantinis atvejis, 3 dienos remontas. Ir tada, nuvažiavus 52 000 km, vėl gedimas variklyje ir vėl pirmo cilindro subyrėjo žiedai, tai yra šio variklio liga. Vėlgi, remontas, dar kartą pripažino, kad tai yra garantinis atvejis, tačiau šį kartą remontas truko 6 savaites, nes Opel sandėlyje neturėjo detalių ir siuntė iš Vokietijos. Teko parduoti, gaila, automobilis yra tikrai super, tačiau per 3 metus kapitalinis remontas yra per daug. O kai dar paaiškėjo, kad su dyzeliniu varikliu nėra jokių problemų.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-24
Insignia 1.8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vaistinele
Visas triperis
Visiskas triperis. 1.8 benzinas visikai beviltiskas. Kuro sanaudos dideles. Vaziuoja kietai. Universalas kebulas per ilgas. Veidrodeliai mazi. Sedyne patogi, bet visa panele per toli vairuotojui. Plastmases pigios. Vectra buvo vertesne demesio. Vienintelis gal pliusas siuolaikiskesnis dar nepabodes dizainas, visa kita neverta demesio. 2l dyzeliai iki 300t km variklio resursas ir tai plot rankom jei tiek nuvaziuos. Nepirkit sito modelio, gailesites garantuotai nusipirke.
Pilnas atsiliepimas...
2018-11-22
2010 m. Opel Insignia Cosmo Sports Tourer 2.0 l CDTI 118kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, komfortiškas, daug papildomų opcijų, patvari važiuoklė, patogūs flexride važiuoklės režimaiir t.t. ...
Manevringumo stoka staigesniuose posūkiuose, garsus variklio darbas ir lepūs patys varikliai.
Manau kad Insignia tikrai vertas dėmesio automobilis, prieš perkant ilgai ieškojau pačios pilniausios komplektacijos, su panoraminiu stogu, odinėmis perforuotomis sedynėmis, flexride važiuokle, infinity garso sistema, opc line apdaila (gamykliniais bamperiu ir slenksciu aptakais suteikianciais sportiškumo, išskirtinumo). Pats automobilis lengvai valdomas bet nėra manevringas staigiuose posukiuose. Dyzelinis variklis dirba garsiai ir reikalaujantis priežiūros. Turiu pripažinti jog Insignia pirkau nes su šiuo automobiliu truputį teko susipažinti kai panašų modelį įsigijo brolis tik jo automobilio komplektacija buvo per puse mažesnė manojo pasirinkimo . Manau tai buvo optimaliausias pirkinys renkantis tarp prabangios ir ekonomines klases automobilių. 118kw Variklio galios pakanka. Sanaudos 7 ltr. trasoje, apie 9 mieste. Kadangi pasirinkau pilniausios komplektacijos modelį tikrai esu patenkintas kaip ir minėjau aukščiau dar papildomi privalumai parkavimo asistentas, kelio zenklu atpzinimo kamera, bixenon žibintai. Ieškant rekomenduoju nepirkti pirmų pasitaikiusių ir kruopščiai patikrinti servisuose, pasidomėti automobilio istorija kreipaintis i oficialų atstovą, pvz Rasmita, Autodina. Žinoma pirkdamas nežinojau kiek gali kainuoti šio modelio remontas ypač pasiekus 300 000 km ridą. Pradžiai aprašysiu darbus ir dalių kainas. Taigi pirmas dalykas kurį turėjau padaryti tai būtinai pasikeisti tepalo siurblio tarpinę 19 eur, ji pakeičiama tik nuėmus variklio karterį, bet kadangi automobilis buvo bėgęs 300000 rekomanduojama pakeisti ir pati siurblį 238 eur., kad jis neužkaltų. Tuomet būtinai reikia tikrinti variklio alkūninio veleno pagrindinius veleno ir švaistiklinius indeklus , mano atveju indeklai buvo šiek tiek pasidėvėję todėl keiciau negalvodamas 150 eur, kitu atveju kai lužta velenas remontas 10 kartu isauga. O už siurblio ir indėklų keitimo , tepalo ir filtro keitimo darbus sumokejau 400 eur. Na kadangi prieinama prie variklio ir siublio būtinai reikia pasikeisti ir pagrindinį diržą su vandens pompa ir įtempėjais komplektas 140 darbo kaina 100 eur.. Generatoriaus dirželį su itempikliu 68 eur. keitimas 20 eur., Tada įvairius filtrus ir eksploatacinius skysčius Automatinei greičių dėžei kas 60000 km reikia keisti alyva, alyva ir keitimas 83 eur. , kitas darbas nuduso 1 pakaitinimo žvakė, pas mane ėjo išmaniosi su slegio davikliu, vnt. kaina apie 90 eur. kas tikrai nepigu. Tai tiek esminių darbų per 9 mėn. eksploataciją. Darbai buvo atliekami žinant kad autombilis nuvažiavęs 300000 km ir išsiaiškinus pagrindines šio dyzelinio variklio ligas. Pastebėjimas-variklis yra itališkas montuojamas į įvairius automobilius tiek Alfa romeo, volvo, ford ir kt. skiriasi kilovatai, bet ligos tos pačios. Kadangi automobilį ketinu eksploatuoti 4-5 metus manau būtina atlikti prevencinius darbus. Patarčiau netikėti 7 ar 10 metų automobilio ridomis su 150 tūkst. rida, nes šie autombiliai perkami ilgoms kelionėms, o ne nuo namų į iki bažnyčios :) Todėl nežinant tikslios ridos patariama atlikti aprašytus darbus. Patarčiau prieš perkant atsidėti apie 800-1500 eur investicijoms į pagrindinius, prevencinius darbus. Geriausia ieškkoti kuo pilnesnės komplektacijos , tai suteiks papildomą prabangos ir komforto jausmą
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
12345678901234567890123456789012
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži  CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia
  Signum   
  Dideli  Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  12345678901234567890123456789012
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt