Markės
1360 iš 1920
Opel Vectra (C) 2002 - 2008
Opel Vectra, (C) 2002 - 2008
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.93% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 46
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center) - šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia OPC versija:



Automobilis buvo naudojamas žiedinėse varžybose:


2020-11-22
Opel Vectra c pre fl 2.2L Dti hatchback
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Variklis, mech dėžė, sukimo kampas, puikus gabaritų matomumas, tvirtai stovi ant kelio, graži išvaizda.
Salono surinkimo kokybė, problemos su trauka, kuro sąnaudos, išskirtinės problemos kurioms sunku rasti sprendimus.
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Vectra c 2.2 dti. Pirmasis asmeninis automobilis. Nusipirkau tikėdamasis ekonomiško važiavo ir mažų remonto kaštų, iš esmės lūkesčiai pasiteisino. Remonto ir dalių kainos mažos lyginant su tų pačių metų konkurentais. Kas neduoda ramybės, tai yra vidutinės kuro sąnaudos 7.5l/100km, tokioms sąnaudoms tikrai per mažai galios, iki 100km/h dar važiuoja, po to norint kažką greit apsilenkti, reikia pagalvoti du kartus... Aplamai, kad važiuoti užtikrintai su šiuo modeliu, reikia visada laikyti apsukas virš 2k rpm, kitu atveju yra bukumo viršūnė. Tų pačių metų audi 1.9l 96kw nepalyginamai gyvesnė traukos atžvilgiu, o ten sąnaudos 6l/100km... Automobilis gan išvaizdus, hatchback'as, tamsiai mėlynos spalvos su originaliais r17 gts ratlankiais traukia akį ir kad ir kaip keistai skambėtų, išsiskiria minioje. Per 4 metus apturėjau daug įdomių problemų, kurioms išspręsti reikėdavo aplankyti ne vieną meistrą ar servisą. Lašėjo tepalas, prireikė daug laiko ir pinigų, kol buvo surastas bėdos židinys, kadangi apsivarvaliuodavo tepalu visa variklio galinė dalis pradedant nuo turbinos, baigiant karteriu, buvo nuimta turbina, karteris, keistas tepalo slėgio daviklis, tepalo grįžtamasis vamzdelis , kol galiausiai atrasta problema, tepalo padavimo vamzdelis ir nebuvo meistro kuris iškart galėjo pasakyti kur problema.. Išlindo turbinos sparnuotė (150 eur su keitimu ir sistemos plovimu). Pradėjo ėsti vairuotojo pusės galines kaladėles ir kaisti diskas, per metus teko pakeisti 2 galinius kaladėlių komplektus, keistas suportas, rem. suporto komplektas, diskai, stabdžių sistemos šlangutės, vamzdeliai, niekas nesuprasdavo kodėl kaista tas diskas, galiausiai po ilgo laiko atsirado žmogus kuris turėjo tokią problemą ir taip pat keitė viską, kol priėjo iki pagrindinio stabdžių cilindro (50 eur + keitimas). Pasibaigė generatoriaus diržo įtempėjas, nuspjovė ir ištampė generatoriaus diržą (100eur su keitimu). Užsidegė abs lemputė, praeitas visas laidynas, pakeistas guolis su abs žiedu, elektrikai nieko neranda ir iki šiol ši bėda dar yra.. Rasoja lempos ir salonas, pastoviai reikia gramdyti priekinį langą iš vidaus žiemos metu, nors salono filtras keičiamas. Nustojo groti vairuotojo pusės kolonėlės, prireikė pasikeisti originalią magę, nes pasirodo ji perdega ir gan dažnai. Visa tai įvyko per 60 tūkst~ km. Automobilio salonas prastai sudėtas, nors medžiagos gan kokybiškos, viskas traška ir braška, durys kranksi ir tai yra pataisoma tik laikinai. Garso izoliacija labai prasta. Tamsiu, šlapiu paros metu labai prastai apšviečia kelią, jei norima priekyje sėdėti komfortiškai, gale vietos nebelieka. Iš variklio ar mechaninės greičių dėžės jokių problemų, tekdavo važiuoti gan didelius atstumus per trumpą laiką, po kelis šimtus kilometrų ir tikrai nepavedė nei kartą. Šis modelis mane atkratė nuo opel markės automobilių ateityje, galbūt tiesiog nepasisekė, bet taip jau yra.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Opel modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  AgilaAgilaKarl 
   Adam 
  Maži CorsaCorsaCorsaCorsaCorsa
   Ampera-e 
  Kompaktiniai AstraAstraAstraAstraAstraAstra
   Ampera  
  Vidutiniai VectraVectraVectraInsigniaInsignia 
  Signum   
  Dideli Omega   
  Kupė Calibra    
 Tigra Tigra  
  Kabrioletai    Cascada 
  Roadsteriai  SpeedsterGT  
  Mini krosoveriai    MokkaMokka
   Crossland X
  Krosoveriai   Antara Grandland X
  Visureigiai  Frontera   
  Mini vienatūriai   MerivaMeriva  
  Vienatūriai  ZafiraZafiraZafira 
  Daugiatiksliai   ComboComboCombo
  Komerciniai   VivaroVivaroVivaro
  Movano 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt