Markės
1847 iš 1913
Volkswagen Passat, (B5) 1996 - 2000
560Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 60
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 60
as,tu,jis,ji | 2014-01-16
b5 1.9 81
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas , patogus , smagus vaziavimas.
Vaziuokle
Automobilis patogus , smagus , turi minusa vaziukles problemos , o kita patvarus , tinka tiek mieste , tiek uzmiestyje , kaip buvo pasakyta , ubagu masina ar kazkas pan , tikrai nera , paprasta masina , paprastam gyventojui . apziureti vaziuokle vaziuojant per duobes , ziureti oro srauta.
Pilnas atsiliepimas...
LIUBASK | 2013-10-16
vw Passat 1.9 dvi raudonos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, eksplotavimo kaina, ekonomiskumas.
Vogiamos apdailos detales, megsta parudyti tam tikrose vietose
Pirktas auto 2008, moketa 20000lt didesne kaina nei rinkos tuo metu.... parvarytas is france, lieti ratlankiai, antipraslydimas, klima, autopilotas, viskas ko reikia. Mano manymu tai pati optimaliausia masina lietuviams... Taupi, detales nebrangios, tai supratau kai paturejau bmw;) is tikruju kaip ir su kiekviena masina, jei nusipirkai tvarkinga tai ir problemu neturesi! Asmeniskai per visa ta laika, didesniu gedimu neturejau, pirkdamas pasikeiciau dirzus, tepalus, po metu susitvarkiau vaziuokle, viskas restauruojama laiko gan neblogai. Pigiu detaliu nededu, tepalus keiciu laiku, ir tik sintetinius. Kas labai nustebino tai jos pravazumas , uzdejas geras padangas ziema nei karto nebuvau uzklmpes, ir po miskus varineta, ir po dumblus I zvejyba, niekuomet nepavede. Siuo metu sunku rasti gera passata, pilni skelbimai metalo lauzu, paskui ir atsiliepimai zmoniu tokie. Reikia atprasti pirkti automobily turguose, ten geros bukles auto nera ir nebus! Pas mane rida buvo 280000km kai pirkau, tai patikekit salonas buvo dar kaip naujas, o dabar yseskite I auto lt turgui kur rida 230000 ( kaip ir visu kitu auto lietuvoje tokiu metu) rankeneles nusilupusios, sedynes suplysusios, ju spidometrai atsukti jau nuo puses milijono....tad gali gali noret. Per metus man si masina reikalavo max 1000lt islaidu, manau tai tikrai nera daug. 1.9 tdi dvi raudonos, pompaduzas, visi sako kad lepus varikliai ir purkstukai greit nueina. Na is savo patirties pasakysiu pyliau ir rusiska saliarka, ir dar kazka is backos, pries metus pas elektrika nuveziau, patikrint profilaktiskai, purkstukai idealus kaip tokiu metu masinai. Traukos per akis, aisku cia ne drago masina, bet autostradoje I klaipeda ir 220esu isspaudes, ir pasakysiu kad valdymas tokiu greiciu buvo tikrai stabilus. Kuro sanaudos idealios, pensininko vaziavimu, tevui buvau daves pavazinet, sugebejo beveik 1200km su baku pilnu pramynt, asmeniskai pats 1000visada nuvaziuoju, bakas 57litrai jei neklystu. Na siuo metu kainos ju apie 7500lt, as aisku noreciau gauti 10000, bet matau lietuvoje vistiek islieka tendencija, pirkti pigiau o paskui kisti pinigus... Nepirkite pigaus lauzo! Pas gera elektrika lengvai patikrinsite purkstukus! Netikekit spidometro parodymais, ziurekite I bedra salono bukle, masina pravaziavusi iki 250000 turi buti dar labai gerame stovyje, jokie apmusalai nesulyse ir vairas nenutrintas!
Pilnas atsiliepimas...
lanas | 2013-06-14
Neturi bedos, nusipirk b5..
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Na automobilis skirtas vargsui lietuviui kuris skaiciuoja centa prie cento. Isvaizda
Visa masina yra vienas didelis minusas
Taigi, del prasciausios vaziuokles is visu einamu lietuvoje automobiliu pasiruoskite remontuoti vaziuokle min 2 kartus per metus kapitaliai t.y 1000lt, o tokie dAlykai kaip granatos ar pastovus barskejimas neduos ramybes visus metus. Plasmasiu surinkimo kokybe tiesiog super, na tas pats kaip golf2, Verteja automobilis ne metais o menesiais, na bet dabartine jo kaina 5000 taigi zemiau krist kaina neturetu nors kas zino
Pilnas atsiliepimas...
Nigeris | 2013-06-07
Neblogas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patogus, manevringas
Priekine vaziuokle, centrinis
Geras auto, patogus, minkstas, tauka gera Dirba graziai toligiai, patvarus Eksploatacija brangi (vazuokle) Nuvaziuoti i servisa patkrinkti pakaba, atsirestauruoti visas traukes, pasikeisti stabilizatorius, kainuos bet verta , nes du metus jokiu problemu. Apziureti varikli po plastamase ar nera tepalo dazna problema su tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
passat 98 1.6 ahl | 2012-10-24
1998 1.6 74kw ahl universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfortiskas, erdvus, patogus tiek ilgoms tiek trumpoms kelionems
nemazos kuro sanaudos, variklis, ganetinai opi vaziuokle, variklio bei vaziuokles daliu kaina
patogus, daug vietos, pilnos komplektacijos tikrai konfortiskas variklis kaip ir daugumai turbut po keleto menesio prasuka indeklus, nor ant tepalu tikrai negailejau ir padariau pilna aptarnavima supyliau geros firmos tepalus, nedraskiau liaudiskai kalbant kulturingai vaziavau, ir nei is sio nei is to atsirado nedidelis barskesys uzsirasiau i servisa kaip tik buvau isvykes i kelione 300 km nuo to nebepravaziavau, pradejo skaudziai kalti teko jieskotis transporto parsivesti, serviso klaida buvo kad pradejo nuo virsaus isarde puse masinos pakeite kompensatorius paskui toliau jieskojo atidare apacia atsuko viena indekla ir pamate kad uzvilktas, nors paskui kai as pats apziurejau net sukti nereikejo nes viena is keturiu buvo galima pirstu pastumdyti ir jautesi nors jis ir priverstas kad juda kas tikrai nieko gero nezada, nulupo is manes 300lt ir net iki galo nesurinko, dabar jieskojau variklio sawaite iskart nieko neradau aplaksciau visus sawo regiono autolauzynus ir apskambinau kas ardo, iswykau nieko neperes pusantro menj tada gryzau ir jau jieskojau visoje lt visai kanalais tai draugai skelbimai laikrasciuose internete, radau 2 tokius variklius 1600lt ir 2000lt, zinau kad man tinka butent ahl raides ir jokios kitos nes reiktu keisti tada ir greiciu deze ir kompa ir pan, pagalvojau kad atsistos tikrai daug tad nutariau geriau susirasti pasata 1'8 varikliu, kad ir angliska iki 3000lt ir pakeisti viska tai daug protingesnis varijantas sumazinantis remonto kastus ateityje ir uztikrinantis kad tokiu investiciju tikrai nebereikes, nes as nesu nusiteikes jo greit parduoti, vaziuokle ideali, kebulas be rudeles, kiek buvau nuardes niekur neradau net menko rudziu pakelimo, pasatu kaina krenta tiesiog akyse aisku gero tvarkingo pigiai tikrai nenupirksi be 2000e lietuvojegalima net nejieskoti varykit i servisa be kalbu jei neleidzia varyti iskart atsisakykit kad ir koks geras variajantas visais atzvilgiais atrodytu paskui gali kainuoti labai daug
Pilnas atsiliepimas...
remis | 2012-10-01
Passat b5 98m, 81kw tdi sedanas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
trauka, variklis, salono kokybė, ekonomija
barska, kietokas.
Sveiki gyvi, papasakosiu šiek tiek apie turimą passatą b5 81kw, eksploatuojamas jau 2 metus Kaune. Šiaip automobilis mylimas tautos dėl ekonomijos 6-8l žibalo ir talpos, dar pakankamai komfortiškas, bet čia jau nebetikrasis passat, jis pasižymi daugiasvirte pakaba kuri dažnai neatlaiko Lietuvos kelių. Įsigijus šį auto prasidėjo problemėlės, teko tvarkyt priekinę pakabą ( restauruot visus kaulus) ,galiniam balki pakeist 2 silenblokus, neužilgo užsikirto generatorius, sulužo vandens pompa tuo pačiu, gedo galinių dureliu spyna, nusilankstė numerio apšvietimas, po metų nuėjo kuro siurblys, remontas 300lt, vėliau nusprogo vairo stiprintuvas, pirktas dėvėtas - 150lt, sugedo granata- 150 lt,sugedo galinis lango pakėlikas,dabar pavargo galiniai amortizatoriai, pakaba išviso jau tvarkyta per 2metus 4 kartus, dabar vėl neseniai perrinkta nors nevažinėjama žvyrkeliais, bet Kauno keliais., pakeisti 2 stabdžių diskai, nes susikraipė. Variklis dar nekėlė didelių problemu, išskyrus siurblį, ekonomiškas 6-8l, nebijo rusiško žibalo, nejautrus degalam kaip naujieji "pompe duše" , tik silpniau traukia, manoma dėl egr vožtuvo. Žiema kaip ir daugelis dyzeliai sunkiai kuriasi prie -20c.Teko keist visas pakaitinimo žvakes, nes atvėsus orui visai nebesikūrė. Pirktas prie 2 metus už 9000 lt, dabar gal būtu mažiau kažkiek, bet čia priklauso vėl nuo būklės auto. Perkant reikia apžiūrėt, pravažiuot per duobes dėl važiuoklės, pažiūrėt trauką, ar nedumyja, ar kuzavas nepapūves, ar veikia el langai, tikrint vairo kolonėlė ar neleidžia skysčio.
Pilnas atsiliepimas...
Pavairuoju | 2012-09-30
VW passat praktiškas ekonomiškas automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, bet kokiam garaže remontuojamas, pakankamai komfortiškas.
Važiuoklė, gan dažnas keliuose, netelpa meškerės į sedaną. :)
1999 m. 81 kw. sedanas. Važinėjau 5,5 metų, nuvažiavau 90 tūkst. km. Teko ir į tolimas keliones leistis, autobanais važinėti, taip pat ir miško keliais į žvejyba buvo traukiama su juo, nepavedė niekada (žvejybai labiau tiktų universalas, bet atlenkus sėdynes meškerės tilpdavo). Žodžiu paprastas, patogus automobilis ir svarbiausia ekonomiškas automobilis. Kurį pristačius į bet kurį garažiuką mielai apsiims remontuoti, nes ten viskas aišku ir tikrai jau bus susidūrę. Aišku kaip ir kiekvienas auto turi minusų. Dėl visų peikiamos važiuoklės. Man pasiteisino restauravimas. Keičiant šarnyra iš parduotuvės gaunat kinietišką metalą su išspaudu "Made in germany" ir kinietiška kokybe. Restauruojant turit orginalų metalą ir jis nelūžta kaip kinietiški ,ir restauruota detalę, kuri tikrai laiko, bent jau man geriau nei naujos iš mūsų parduotuvių. Važinėta buvo daug Kauno gatvėmis, o gyvenau Juozapavičiaus pr., kuris prieš remontą buvo viena iš problematiškiausių gatvių. Variklio 81 kw. galios tikrai užtenka normaliam eksplotavimui, aišku pilnu ekipažu aplenkt jau reikia atstumo, bet pakankamai begėjasi paspaudus. Variklis ekonomiškas, pilama buvo rusiškas dyzelis ir jokių problemų. Laiku keisti tepalai su visais filtrais ir variklis tarnavo puikiai, vesdavosi prie didžiausių šalčių. Pakaitinimo žvakių,kuri neveikia gan paprastas patikrinimas. Nuvertėjimas gan nemažas. Po 5,5 metų nuvertėjo, nuo 21500 iki 8000 lt. Eksplotacijos kaštai palyginus su dabartine auto tikrai gan proto ribose. Tvarkytas buvo radiatorius, valytuvų mechanizmas (imtas iš šroto), kondicionierius perrinktas. Žiema per šalčius buvo užsikirte vieną kartą galinės, kitą karta vairuotojo durelės. Kiek teko domėtis, pasitaikė ne man vienam. Pradėjo rudyti vienas sparnas, buvo rastas geras tokios pačios spalvos. O daugiau, kas metus 1 arba 2 šarnyrus atrestauruodavau, vieno kaina su išėmimu, įdėjimu apie nuo 70 iki 120lt. Stabdžių kaladėlės apie 130 lt. geresnės. Keistas galinis amrtizatorius apie 150 lt. Reikia pirkti prižiūrėta. Aš savo ilgokai laukiau ir kainavo daugiau nei dauguma turgui, bet problemų už tat negausiai buvo. Šio auto stiprioji pusė variklis, reikia kad jis ir būtu geras ir bent jau 81 kw., 66 kw per mažai jam. Iki 2000 m. (PD variklio) varikliai mielai vartoja rusiška kurą.
Pilnas atsiliepimas...
mindaugas atsikrates passat 1998m | 2012-09-19
vw passat b5 neverta
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
mazai valgo kuro , erdvus
VAZIUOKLE ir plasmases
1998 m universalas 1.9 tdi 81 kw syncro, turejau apie metus. vaziuoti su juo smagu , erdvus , viska paprasta , didziausios bedos kad nezinai kada kas suges ir taip pastoviai , jei viena sutvarkiai tai jau kazkur kita detale reikes tvarkyti , o apie vaziuokle is vis nekalbu , viduri kelio luzo trauke , nors pries pora savaiciu technikine praejus buvo, po metu laiko kita sugebejo ta pati padaryti , trauke ant traukes vaziuokles. dziaugiuosi pardaves ;-) 1.9 tdi 81 kw variklis kaip ir visu neuzmusamas , tai kas pasate yra geriausia . vaziuokle brangi ir pastoviai tvarkyti reikia, nepatikima ji , vaziuokle galima pasikeisti bet reiketu paziureti nes ji kainuos gerus pinigus, ir variklis jei neuzdrostas tai viskas ok bus
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2012-09-17
VW Passat B5 1.8T Automobilis ne kiekvienam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiskas, salyginai ekonomiskas, erdvus, didele bagazine, didelis daliu pasirinkimas, daug informacijos apie prieziura ir remonta
Didelis nuvertejimas,barskanti panele per salcius, nuolatines prieziuros reikalaujanti pakaba
Sveiki. Noreciau pasidalinti savo ispudziai apie si benzinini automobili su turbina.Sis automobilis buvo pagamintas 1996 metu pabaigoje ir vienas is pirmuju isriedejo is gamyklos. Vairuoju toki jau 4 metus, todel manau, kad pazistu ji labai gerai. Automobilis buvo atvarytas giminaicio 2008 metais is Sveicarijos. Buvo lengvai mustas i sona ir prieki. Odometras tuo metu rode 133 tukst. Kaip 12 metu senumo automobiliui pasirode per mazai..bet del to stipriai nesukau galvos, nors veliau issiuntus uzklausa apie remontus Sveicarijoje i VW centra, gavau atsakyma patvirtinanti tokia jo rida.. Automobilis pasirode kietokas, palyginus su BMW 525 e34..bet prie to greitai pripranti. Labai dinamiskas, nes savo maksimalu sukimo momenta jau pasiekia ties 1850-2000 RPM. Viduje labai daug vietos,palyginus su konkurentu A4. Gale vietos keleiviaims uztenka pilnai. Bagazine milziniska, palyginus su A4 ir kitais auto. Kebulas cinkuotas,gamintojas nustate 12 metu garantija nuo korozijos. Su rudimis problemu neturetu kilti, zinoma jeigu ne dauztas ir ne kokybiskai atlikti remonto darbai. Labai padori garso izoliacija. Vat tik nervina per salcius salone barskanti panele “torpeda”. Dabar noreciau pakomentuoti teiginius,kurie isivyravo visuomeneje apie si auto. PAKABA: Visi kartu kalba apie silpna daugiasvirte aliminine passat'o pakaba. Kalba net tie, kurie neturejo sio auto, arba turejo labai neilgai. Apie tuos kurie tik prisiskaite internete isvis nera ka kalbeti. Taip, pakaba nelabai sekminga, butent todel B6 grizo prie senesnes ir paprastesnes pakabos. Taciau ne viskas taip beviltiska kaip mums bandoma parodyti. Isvis, mano nuomone 70-80% automobilio techninio stovio priklauso nuo jo savininko, galit nesutikti, tai Jusu teise. As tokiu katastrofisku problemu su pakaba per 4 metus neturejau. Tikrinu ja visada pries ziema ir pavasari. Kuo dazniau tikrinsite, tuo mazesns bus islaidos jos remontui. Kitas reikalas jeigu pries parduodant toki auto senas savininkas ikisa pigias kiniskas pakabos detales..cia savaime aisku,kad ji prades byreti ir labai greitai. Niekas nepirks Lemforder (vokiskas) detales kainuojancias 200-300 lt uz svirti, pries pardavima, bukit tuo tikri. Visas komplektas pakabos (ne kiniskos) kainuos Jums 1500-2000 lt + darbas - DAUG. Taciau yra alternatyva - restauravimas. Tik nereikia sakyti kad tai shu...s. Patikrinta ir ne karta, tik vienas niuansas..kiniskos svirtys ir restauruotos nelaiko..tad jeigu jusu restauruota pabaka nelaiko, galbut pas jus buvo sudetos nekokybiskos detales pries tai. Vieno sarnyro restauravimas 30-40 lt, "sailentblokus" irgi galima keisti nekeiciant visos svirties, traukes. VAIRO KOLONELE: kita silpna vieta, vairo kolonele. Paciam irgi problemu neteko tureti, bet teko girdeti, kad yra tokia problema. Manau pagrindine sios problemos priezastis - laiku nekeiciamas vairo stiprintuvo skystis. Visi pradeda ji keisti tik tada, kada jau problemos neisvengti..savalaikis ir nuolatinis skyscio keitimas turetu prailginti jusu vairo koloneles gyvanima. Pilti reikia tik spec mineralini skysti o ne kazkoki universalu is maximos. Dar reikia stebeti skyscio lygi, nes vairo stiprintuvo zarnos megsta leisti skysti prie sujungimo su ausintuvu. Del skyscio trukumo gali pradeti uzti vairo stiprintuvo siurblys. Pakartosiu, teisingos ir savalaikes prieziuros kastai ZYMIAI mazesni negu remonto. Geriau pora kartu pakeisiu skysti (kaina prieinama) negu atiduosiu 800-1000 Lt uz koloneles restauravima. Dar kartais buna problemu del dregmes salone ir stabdziu (stabdziu stiprintuvu) Siu problemu sprendimas vienodas. Reikia stebeti, kad nesikauptu vanduo akumuliatoriaus skyriuje. Po stabdziu stiprintuvu yra drenazines skyles, kurios nuo purvo ir medziu lapu megsta uzsikisti. Ko pasekoje skyrius uzsipildo vandeliu (lietus,plovykla). Vanduo patenka i salona ir i vakuumini stabdziu stiprintuva. Savaime aisku stiprintuvas nustoja veikti, o ziema vanduo isvis uzsala jame. Galima bandyti dziovinti ji, bet dazniausiai viskas baigiasi jo keitimu. Vat tokios,is pirmo zvigsio, smulkmenos veda prie dideliu nemalonumu jums ir jusu kisenei. Zodziu, visu tu passat’o ” ligu” galima isvengti . Informacijos apie si automobili, jo subtelybes, eksploatacijos niuansus yra labai daug, tai didelis PLIUSAS. Dabar pakalbam apie 1.8 T varikli. Jums pasiseke, varikli as isnagrinejau irgi neblogai per 4 metus. Variklis turintis 110 kW arba 150 AG, bei 210 Nm jau prie 1850 RPM. Yra dar amerikietiski variantai su 125 kW. Is tikruju varikliai niekuo nesiskyria nuo tu su 110 kW (europinis variantas) , tiesiog skyriasi variklio valdymas. Liaudiskai tariant amerikietis, tai cipuotas europietis ir tik. Pas mane stovi “senukas” AEB variklis, vienas is pirmuju buvo statomas i passat’us. Paprastas ir patikimas palyginus su jaunesniais 1.8 T varikliai. Sie varikliai reikalauja tik pilnai sistetines alyvos, jokiu pusiau sintetiniu, kuria keisti reikia ne reciau negu 8-10 tukst. Km. Be to, reiklus gerai, kokybiskai alyvai..”brudo” sis variklis nemegsta. Del netinkamos alyvos gali kilti problemu su tepalo slegiu, kadangi karteryje stovi labai nesekmingas siurblio alyvos imiklis. Del brudo daznai uzsikemsa imiklio tinklelis ir tepalo slegis is karto krenta. Ko pasekoje kencia kompensatoriai ir paskirstymo veleneliu itempejas ir grandine. Tarp kitko, senukuose 1.8T stovi paprasti grandines itempejai, o naujesniuose, bei paprastuose 1.8 jau stovi itempejas-faziu reguliatorius. Dirba jie vienodai, taciau pirmo kaina 3 kart mazesne negu su reguliatoriumi (500 pries 1500 Lt). Sis variklis nesunkiai cipuojasi, galima pasiekti iki 190 AG tik perrasius valdymo programa. Turbinos siuose varikliuose pucia 0.6 bar (bendras 1.6 bar) taciau nesunkiai gali pusti ir iki 1 bar (2bar bendras). Turbinos gyvenimas tiesiogiai priklauso nuo tepimo (alyvos) ir oro svarumo (oro filtras). Taipogi linksmai pavazinejus reikia duoti jai atausti, kitaip, ne is karto gesinti varikli. Zodziu variklis su turbina reiklus tuolatiniam oro filtru keitimui ir variklio alyvos keitimui. Laikysites siu dvieju pagrindiniu taisykliu ir dideliu problemu pavyks isvengti. Dar vienas pranasumas AEB prie naujesnius 1.8T variklius yra uzdegimo rites. Naujesniose (kazkur nuo 1998 metu) varikliuose labai daznai mirsta uzdegimo rites (kaina apie 200 lt uz vnt) ir su tuo teks susitaikyti, o mano variklyje jos praktiskai amzinos. Bet yra kita silpna vieta, tai komutatorius (BOSCH)..anksciau ar veliau jis suges..sprendimas yra-surasti srote komutatoriu HITACHI firmos, jis amzinas (kaina 100 Lt). Dar vienas svarbus momentas – liambda zontai. Yra variantai su viena liambda (euro 2) ir su dviem liambdom (euro 4). Jeigu reikes ispjauti katalizatoriu, tai esant dviem liabdom dar reikes vaziuoti pas elektrikus-programuotojus kad isjungtu antra liambda zonda. Tai tam tikras minusas pinigu atzvelgiu. Ir pabaigoje apie kuro sanaudas..cia jau priklauso nuo kiekvieno asmeniskai. Bet mano nuomone, sie varikliai gali buti ekonomiski, turint 150 AG atsarga. Sakyciau, geras ekonomiskumo ir galios santykis. Jeigu kam idomu galiu ivardinti savo kuro sanaudas. Ziema: apie 9-9.5 iki 10 ltr/100km su pasildymu bet su minimaliais kamsciais (vilnius, mech. pavaru d.) Vasara: apie 7,2 iki 8 ltr/100km su minimaliais kamsciais ir be kondicionieriaus (vilnius, mech. pavaru d.) Cia, manau, minimali riba, maziau jau buti negali, gali tik daugiau. Ar tokio automobilio islaikymas yra brangus?..Manau nera vienareiksmisko atsakymo. Tai priklauso nuo Jusu finansiniu galimybiu ir nuo automobilio technines busenos. Vienas reikalauja daugiau investiciju, kitas maziau, bet visi auto reikalauja prieziuros. Kas liecia nuvertejima, per 4 metus jis atpigo per puse. Gal ivardinsiu tam tikru islaidu sumas: Visu dirzu ir itempeju keitimas su vandens pompa 900-1000 Lt (keiciau pats) servise uz tai ima 200-300 Lt. Pirkau geras, kokybiskas, detales, kadangi, manau, cia taupyti tikrai neverta. Plysus dirzui ar uzsikirtus itempejui jus laiduojate beveik visus voztuvus (20 vnt) Per didele rizika. Visu stabdziu disku ir kaladeliu keitimas: 550-600 Lt (detales ATE, Ferodo, Lempforder) + darbas (keiciau pats) galima surasti pigesniu detaliu, kadangi keiciau pats, tai pirkau geresnes detales. Pakabai, jos detalems ir keitimo, restauravimo darbams per 4 metus (75 tukst. km) isleista apie 1200 Lt. Cia ne tik priekinei pakabai bet ir granatu apsauginems gumoms (3 kartai), ratu geometrijos atstatymams (3 kartai), vairu traukiu antgaliams (2 vnt), amortizatoriaus atramoms (1vnt). Teko keisti ir galinius amortizatorius – 450 Lt (detales +darbas) nors dabar keisciau pats, sutaupyciau 120 Lt. Filtru, alyvu, kitu skysciu kainu navardysiu, nors viskas uzfiksuota :) Vienas dalykas jeigu norite pirkti passat’a b5, visai kitas, jeigu norite pirkti 1.8T passat’a. Sis ramus zveriukas, esant reikalui galintis parodyti savo charakteri, ne kiekvienam. Jeigu Jus is tu, kurie nemegsta be reikalo atidaryti variklio dangcio, tada sis automobilis ne Jums. Sis automobilis megsta demesi, bei nera kaprizingas. Uz tinkama prieziura jis atsidekos vairavimo malonumu ir ilgu tarnavimu. I ka atkreipti demesi issirenkant, jeigu visgi ruosiates toki isigyti..kebulas, variklis,turbina, pavaru deze, pakaba, elektra :) Kaip tai daryti as ne aiskinsiu, nes ir taip daug prirasiau, abejoju ar kas iki galo isvis skaitys.. Blogas pirkinis yra blogas pirkinis ir nesvarbu koks zenkliukas ant jo uzklijuotas.
Pilnas atsiliepimas...
bonis | 2012-09-11
buvo ir minusu,yra ir pliusu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas, erdvus bei talpus (universalas), malonu vazineti.
Vaziuokles remontas, jauciasi dregmes kvapas viduje,turbut bus nubegimo latakai uzsikise, kiek zinau cia liga.
Vairuoju toki Passata 1998 m. 1.9tdi 66kw. Universalas. Siaip esu patenkintas del ekonomijos uzmiestyje sunaudoja 5 litrus kuro, mieste 7-8 litrus, na vidurkis kokie 6,5,manau neblogai.Taip pat esu patenkintas automobilio talpa, nors seniau tikrai nemegau universalu, bet veliau norejosi didesnes, tad pasirinkau si modeli ir veliau turbut rinksiuosi vel universala arba vienaturi. Variklis gan neblogas,tepalu praktiskai neryja, palyginti kur turejau seniau audi b4, gal truputeli kilovatu per mazai, sudetingiau ant lenkimo buna,bet ekonomija viska atperka. Tai vat cia prasideda visi kastai, nusipirkes is kart keiciau dirzus,itempejus,guoli uz kokius 600 lt.Pavazinejus 4000km turejau nemaza beda, sutruko smagratis, strigdavo begiai, uzkuriant visa pradedavo kratytis ir, toliau is vis nebebuvo imanoma pavaziuoti, na remontas kainavo nepigiai 1500 lt berods kiek pamenu, dejo nauja smagrati, nezinau gal ir isdure...:) Na si reikala patvarkius kaip viskas kokius metus ir gerai buvo, bet paskuj teko keisti ir vairo kolonele, atsiejo 700lt. Na o tokiu smulkiu remontu, kaip spyruokliu keitimas ir granatu net neskaiciuoju, na siaip nebrangiai tokiu dalykeliu tvarkymas ir tekanuoja. Na o del nuvertejimo tai kai pirkau pries 2,5 m mokejau 8500 lt, cia radau viena pigesniu variantu,siaip kainos budavo 10-12000, na manau i ta tilpau su remontais, o db jei pardavineciau manau 6000 gauciau tikrai, cia as manau taip:) Gerai patikrinti vaziuokle, na ir rida kaip nors patikrinti ar neatsukta, nes pas save po kiek laiko radau, kad atsukta koki 80000, pagal datas ir serviso knyga.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt