Markės
1852 iš 1918
Volkswagen Passat, (B5) 1996 - 2000
560Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.67% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 60
11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 78% Ne 22%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Gera standartinė įranga
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Passat turi neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių"
Naujos penktos kartos Passat buvo pradėtas pardavinėti 1996 metais Europoje ir 1998 metais Šiaurės Amerikoje. Jis reišmingas tuo, kad vėl pasidalijo platforma su Audi A4 modeliais ir turėjo klasikinę komponuotę su priekyje išilgai montuojamu varikliu ir varomas priekiniais arba visais ratais. Passat dizaine naudojami jau matyti elementai iš naujų Mk4 Golf, Bora ir Mk4 Polo. Išlenktos linijos, nuožulnus priekinis stiklas suteikė Passat sedano kėbulu neįtikėtinai žemą oro pasipriešinimo koeficientą - 0.27. Šis koeficientas yra mažesnis nei daugumos sportinių automobilių tame tarpe ir tuo metu pasirodžiusio pasirodžiusio C6 Chevrolet Corvette, kuri turėjo 0.29 koeficientą. Passat turi keturių svirčių priekinę pakabą ir priklausomą arba nepriklausomą galinę pakabą. Šis Passat susilaukė teigiamų atsiliepimų dėl dizaino, valdymo savybių, patogumo, salono erdvumo ir ypač ekonomijos. Tai išties praktiškas automobilis. Tačiau automobilis buvo kritikuojamas dėl ne pačio geriausio patikimumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 60
Erlas | 2014-12-18
passat b5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas
stabdziai, priekine vaziuokle!!! kuria reik daznai ir brangiai remontuoti.
Nieko gero jeigu norit vazinet be rupesciu, nepirkt sito automobilio
Pilnas atsiliepimas...
passatas | 2014-12-17
passat
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
super
nera
VISAPUSISKAI LABAI GERAS AUTOMOBILIS Tik is vokietijos,lietuvoje geru nera
Pilnas atsiliepimas...
Pasatke | 2014-12-17
Tragedija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nera tokiu
Viskas, kas jame sudeta
Tragedija, ne masina. Is dalies neblogas. Apeik jau geriau sia sena gelda
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-12-17
Paskaityk
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Jau vien ji turet yra pliusas
jej priziuresi taj bus tobulas be minusu
Nusipirkau as Passata B5 is Vokietijos,pats esu mechanikas ir galiu pasakyt liurbiams kurie nerekomenduoja sito automobilio: kad sis automobilis ne ubagams,jej nori vaziniet su malonumu bej komfortu taj i kiekviena automobili turi det pinigus,net jej arkli turi net ir i ta,o tokiems kurie verksliana taj net arklio patikiet negalima ir tegul mirsta is pavydo,bet si automobili jau ji tureti yra vien privalumas didelis,automobilis pateisina savo legendos varda ir daug kuriem automobiliams net naujiems nosi sluosto kaip reikia... Viena problema iskylus buvo taj grandines hidroitempejas,nuspirkau uz 440lt nauja,pasikeiciau ir viskas tvarkoi Kad nelabai nuverteja,kainos laikosi,nesjis nesensta Pirkit tik is uzsienio su serviso knygele ir tada nebus jokiu problemu,lietuvoi visi nudrozti o kaina kosmine juos tik i metalo lauza ismest nes lietuviai nemoka priziuret automobiliu
Pilnas atsiliepimas...
Sasha | 2014-12-15
passat b5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, universalas talpus
priekine vaziuokle
Baisu
Pilnas atsiliepimas...
ramaska | 2014-06-01
super autoneieskantiems komforto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
caravan su dvigule lova :D darbine normali masina.talpi
per kieta zvyrkeliais,didokos kuro sanaudos,reikia duju
persedau nuo omegos,pirmas ispudis nekjoks,viskas salone girgzda.....vietos ryskiai mazoka...bet kasdiena vis mane stebino,tiesiog reikia priprasti....benzino sanaudos man apie 7,nespaudziu,nedroziu,bet dujas desiu :D siap viskas ok,tik tas plaukiojimas aukstynb zemun per nelygumus kelio nervuoja,omega plauke kaip laivas nesokinedama....dar galetu per zvyrkeli minksciau vaziuoti,lb kietai vaziuoja....bet asfaltu viskas ok sake svogeris mechanikas auto 92kw geri,20voztuvu daro savo,galingas gerai lupa taip pat ryja,pameginkit paspausti dugnais ims po 12 benzo drasiai nieko baisaus B5 pasatai,tik butinai keisti reikia orgais vaziuokle,nes kitaicai pusmeciau maximum. patikrinti vaziuokle,varikli,keleivio puseje matosi ar buvo soves air bag jei linijos nesueina paneleje dangtelio air bag virs daiktadezes.daugiau viskas ten ok,priziureti ir keisti viska laiku ir tarnaus ilgai
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2014-05-31
VW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos
Pats automobilis didelis minusas!
2014 metais spalio mėnesį nusipirkau vw passat universalą atsižvelgdamas į savo šeimą, kad būtų patogu naudoti kasdieniniame gyvenime. Tai va mano passatukas yra: 1,9TDI, 85 kW. Su šiuo automobiliu esu jau pravažiavęs 20k km. Per visą šį kilometražą nuo nupirkimo štai kas nutiko: pirmiausia pasikeičiau tepalus (pilnai sintetiniai, filtrus), tada teko pakeisti priekinęs faras (200Lt abu vnt), nes reguliatoriai neveikė, o be jų technikinės negaliu praeiti, taip pat posūkius priekinius (40 lt abu vnt), nes kondensatas pradėjo kauptis. Teko keisti stoikę (stebulę) (180 Lt).Tada pakeičiau granatas (primą kartą už 65 Lt, o antrą jau - 85 Lt), nežinau gal po 2 kartus kiekvienoje pusėje. Negana to pradėjo rūdyti bagažinė (250 Lt už nudažymą). Tada po gerų dviejų mėnesių pradėjo neužsivedinėti, įdomiausia tai jog pavažinėji tada užgesini nueini į parduotuvę, grįžti ir neužsiveda. Nu ką pasikvieti draugą, jis tave patempia ir toliau važinėji. Tada vėl užgeso šį kartą atsirado kitokia problema: patempė ir užsivedė, bet atitrauki bėgi (laisvą palieki) ir užgęsta. Nu ką dar kartą patempėme ir viskas, elektronika atsijungė, auto be gyvybės ženklų, todėl nuvarėme į servisą (pas elektriką). Pirminiais duomenimis sako šakės varikliui, o aš jiems atsakiau, kad nesamones kalba, variklis gerai traukė, dūmų nemetė (tech. pase kur rodo CO2 kieki, šio passato buvo "1"). Nu palikau automobilį, po 2 dienų sutvarkė, pasirodo teko keisti hidrokompensatorių, pravalyti sklendes ir viskas, užtat kaina buvo 1000Lt. Tada pradėjo bildėti pakaba, nuvariau į servisą vėl 1000Lt palikau. Atėjo gegužės mėnuo per kurį reikėjo tvarkyti vėl pakabą, virinti duslintuvą, negana to teko keisti visus diržus, vandens pompą, tepalus keisti, už tai teko pakloti 2500 Lt. Nu va ir galiausiai pradėjo streikuoti turbina. Šios problemos tvarkymas atsiėjo 800 Lt. Vualia!!! po 20k km suplojau remontams virš 5000 Lt., o nusipirkau už 8500 Lt. Kaip sakoma:" džiaugiesi pirkdamas - džiaugiesi parduodamas". 1,9tdi, 85 kW. Nepatingėk tikrinti servise, o iš vis geriau apeik šią transporto priemonę, nes per savo 20 vairavimo metų nesu tūrėjęs tokios prastos kokybės automobilio.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas | 2014-05-25
VW PASSAT VARIANT, 1.9 TDI, MT, 81kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos degalų sąnaudos
Dažnai genda elektroninės sistemos, sankaba, stabdžiai, variklis
Daug nerašysiu, nes jau prirašyta sočiai. Automobilis ekonomiškas, tai bene vienintelis privalumas. Šitie motorai turi problemų su variklio škyvu, kuris nelaiko, reik keist gana dažnai. Dažnai genda įvairi elektronika pvz., langų pakėlikliai ir pan., jei ne priekyje ženkliukas VW, tai pagalvotum, kad čia 1992, CITROEN xm. Nepatogiai, nesuprantamai išdėstyti jungikliai, svirtelės ir pan., šiuo požiūriu japonai viską daro aiškiau, suprantamiau, paprasčiau. Šis VAG grupės motoras montuotas į VW, AUDI, SKODA, SEAT, dar gerai, kad nesugalvojo jo montuoti į LAMBORGHINI, nes oi tie vokiečiai gudrūs, pragmatiški. Automobilis nuobodus iki begalybės, bet savininką džiugins bent jau tuo, kad suteiks galimybę susirasti naujų draugų aplinkiniuose šrotuose. 5 pavarų dėžė. Sankaba suveikianti tik visiškai atleidus pedalą, Čia šituos du dalykus priskirčiau prie minusų. Prasti stabdžiai. Variklis, 4 cilindrų, 1.9 litro, turbo dyzelinis, su kintamos geometrijos turbina. Sukimo momentas 235 Nm prie 1900 rpm. Variklis turi konstrukcinių trūkumų, tačiau yra gana patikimas. Tepalą, aušinimo skystį reikėtų pilti pagal paminto rekomendacijas ir keisti nustatytais intervalais, jei nenorit turėt problemų su turbinos remontu, kainos nuo 800 litų. Variklį suka diržas. 81 kW, tokios masės auto yra per silpnas. Eksploatacijos kaštai nėra dideli jei nevertinami remonto darbai. Jei į kaštus skaičiuojant remonto darbus, sugaištą laiką, tai išlaikymo kaštai yra vidutiniai. Nesiūlyčiau pirkti kainuojančių mažiau nei 7000 litų. Ieškoti auto po atnaujinimo nuo 2000 m., taip vadinamo B5.5 , su 96 kW , 1.9 TDI, varikliu. Mėgstantiems greitį reiktų žiūrėti nuo 2002 m., B5.5, su 132 kW, 2.5 TDI, varikliu. Automatinės dėžės probleminės. Nepamiršti, kad gerų auto po 7000 litų nebūna. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
Kęstas | 2014-03-06
vw passat B5,1,6 benzinas.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras valdymas,žiema greit sušyla.
važiuoklė priekinė,variklis.
Automobilis buvo pirktas su olandiška dujų įranga,parvarytas iš Olandijos. Variklis 1,6 benzinas 74kW, AHL. problematiškas.Jai reikės kito variklio teks gerokai paieškot ir kaina gan aukšta apie 1200Lt. Detalių kainos nėra pigios,nuvertėjimas vidutinis. Jai perkate su 1,6 benzininiu varikliu,tai atkreipkite dėmesį į variklį kad nebūtų užvaikytas,nes tada remontas brangiai kainuos,naudotų variklių su raidėmis AHL raidėmis mažai yra ir kaina didelė.Važiuoklė priekinė taip pat nėra patvari,centrinio valdymo kompas taip pat pasirodo problematiškas,nes jis gauna drėgmės,o naudotas vėl apie 200Lt,ir tai sako šitų passatų ''liga'',kur tik kas sugenda vis paklausi,sako čia jų liga,o vadinamų ligų pilna.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2014-02-13
Passat b5 tdi 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Graži išvaizda,patogus,paprastas automobilis
Važiuoklė,garsiai dirba motoras...
Gana komfortiškas, tik žiemą plasmasės barška.Tikrai geras automobilis, pavažinejus keletą mėnesių pradėjo kažkas barškėti važiuoklėje. Kiek maždaug galėtų kainuoti važiuoklės restauravimas? Geras variklis,šią žiemą uzsikurdavo prie 22 šalčio su perdegusiom žvakėm, pakeičiau kuro filtrą , naujas žvakes,ir jokių problemu nebematau. Peržiūrėti važiuoklę.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt