Markės
141 iš 1419
BMW 3 klasė 2012 - dabar
BMW 3 klasė, 2012 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.012% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
BMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabarBMW 3 klasė 2012 - dabar
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir vairavimo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis (ypač faros ir aukšta kapoto „kakta“) puikiai dera su likusia automobilio dalimi, dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis teigiamas. Belieka, palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską, ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Malonu. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-06-05
2013 328i (180kw) sedanas, automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras galios/ekonomijos santykis, erdvus salonas, papildoma įranga prideda labai daug vertės
Silpnoka garso izoliacija, didoka kaina, brangios dalys
Neblogas, visapusiškas automobilis. Vietos salone daugiau nei senesniuose 3 klasės modeliuose, labiau kaip senesniuose 5 klasės BMW. Salono medžiagos kokybiškos, garso izoliacija nebloga, bet tikrai žemesnė nei tų pačių metų aukštesnės klasės modeliuose. Automobilis pakankamai komfortabilus net su R18 ratlankiais (su Runflat padangomis komforto mažiau), standartinė važiuoklė minkšta. Bagažinė neblogo dydžio kaip tokiai klasei. Didelę automobilio dalį sudaro papildoma įranga ir tai nenuostabu, nes lyginant automobilį su bazine įrangą ir pvz su Luxury paketu - jausmas sėdint viduje - lyg dvi skirtingos mašinos. Labai verta rinktis modelius su dinamic xenon lempomis, nes tamsiu paros metu jos nepaprastai pagerina matomumą lyginant su halogeninėmis, taip pat labai naudinga galinio vaizdo kamera. Nors mano automobilyje yra didžioji Navi Professional navigacija - nesu labai ja patenkintas, nes veikia gan lėtai ir nelabai tiksliai. Po feislifto atnaujinta navigacija daug geresnė... Trauka pakankamai įspūdinga, taip pat žavi traukos ir ekonomijos santykis. Mieste taupiu režimu 11-12 litrų, užmiestyje 5-6 litrai, autostradoje 7-8,5. Dalys yra ypatingai brangios, bet kol kas jokių remontų dar neprireikė. Vertės kritimas didžiausias pirmaisiais metais, po to kainos laikosi gan aukštos, ypač su gausia papildoma įranga ir nedidele rida. Rinktis modelius su gausesne įranga, nes tai išlaiko vertę. Rinktis kuo geriau prižiūrėtus variantus su nedidele rida, nes jei automobilis su didele rida - artėja brangūs remontai.
Pilnas atsiliepimas...
BMW 320xd | 2014-11-22
Bmw 320 D xdrive M apdaila 2014
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, galia, patogumas
12 V rozete nepatigioje vietoje
Automobili teko bandyti pravaziavau apie 600km. Paliko labai gera ispudi ir kitas mano automobilis bus greiciausiai jei ne 3 tai 5 klases BMW su X drive. Automobilis labai paklusnus, lengvai valdomas, visa valdymo panele valdoma nesudetingai ir gan lengvai perprantama, galios turi tikria nemazai, uztenka tik spustelti ir pasigirsta ausiai malonus garsas is po kapoto. Tiesa nuvyle gana prasta garso izoliacija. Audio aparatura skamba neblogai, visas prietaisu isdestimas labai patogus. Interjiero medziagu kokybe labai aukstos klases, erzino tik 12V pajungimo razete, ji randasi gana toli tai kabelis navigacijos eis vos ne per visa panele ir maisysis prie pavaru svirteles. Nieko negatyvaus negaliu pasakyti daugiau apart kainos, 40000eur tikrai daugoka kaip tokios klases automobiliui. Labai ekonomiskas ir galingas. Balta automobili daznai teks plauti.
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai