Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Balansas tarp komforto ir sportiško važiavimo
- Galingi efektyvūs varikliai
- Erdvus, lengvai perprantamas interjeras
TRŪKUMAI
- Blankus interjero dizainas
- Brangus išlaikymas
"Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės – šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje"
Automobilis vertas ypatingo dėmesio – tai ne tik savo segmento lyderis daugelyje rinkų pasaulyje, bet ir valdymo, kokybės bei puikaus balanso tarp galios ir komforto pavyzdys. Pavyzdžiui nedera būti vidutiniškam – panašu, kad BMW kompanijos darbuotojai tai supranta ir vertina. Taigi, naujasis 3 serijos BMW tapo kiek išvaizdesnis – agresyvesnis automobilio priekis, ypač žibintai ir aukšta kapoto „kakta“, puikiai dera su likusia automobilio dalimi. Dabar visų kėbulo dalių proporcijos yra labiau suderintos. Nors automobilis išliko panašus į savo pirmtaką, o galinė dalis kaip du vandens lašai panaši į 5 serijos BMW, tačiau bendras įspūdis yra teigiamas. Belieka palaukti kaip dizainerių sprendimus įvertins laikas. Kaip ir dauguma naujos kartos modelių jis tapo didesnis visomis kryptimis - 9,3 cm ilgesnis, 3,7 cm platesnis priekyje ir 4,7 cm platesnis gale, automobilio bazė išaugo 5 cm. Tokiu būdu keleiviams salone atsirado net 10 cm daugiau erdvės. Naujas kėbulas yra standesnis ir saugesnis. Interjero dizainas - didelis žingsnis į priekį. Vietoje pirmtake dominavusio asketiškumo, šioje kartoje dominuoja subtilumas ir rafinuotumas. Tipiškas BMW dizainerių stilius netrukdo patogiai išdėstyti visus prietaisus vairuotojo neapkraunant gausybe mygtukų. Garsiają „iDrive“ sistemą inžinieriai nuolat tobulina, todėl nenuostabu, kad šioje versijoje meniu sudėliotas logiškai, informacija atvaizduojama kokybiškai ir gražiai. Centriniame porankyje įrengtas USB lizdas priims viską ką jungsite – ar tai būtų mobilus telefonas, atminties raktas ar kita įranga. Puiku. Važiavimo kokybė ir vairavimo malonumas buvo visų kartų trečiosios serijos BMW stipriosios savybės. Šios savybės išlaikytos ir šioje kartoje, o 40 kg sumažėjęs svoris tai dar labiau pabrėžia. Pirmą kartą šios klasės automobilyje BMW siūlo aštuonių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Ją galima rinktis tiek su dyzeliniais, tiek su benzininiais varikliais. Kartu su šia dėže standartinėje įrangoje yra „Start-Stop“ sistema. Turbūt nereikia pabrėžti, kad automatinė pavarų dėžė veikia nepriekaištingai. Galingiausia yra 335i versija su šešiais cilindrais, dviem turbinomis kas leidžia pasiekti 306 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. Automobilyje galima užsisakyti itin patrauklią „Driving Experience Control“ sistemą, kurios pagalba galima rinktis vieną iš keturių vairavimo režimų: „Comfort“, „Sport“, „Sport+“ ir „Eco Pro“. Taigi BMW kompanija toliau siekia užsibrėžtų tikslų – tapti ne tik sportiškų, bet ir ekonomiškų, puikiai subalansuotų bei subtilaus dizaino automobilių gamintoja.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2021-10-20 |
F30 340i |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
LED šviesos, galingas ir dinamiškas variklis, patogus salonas
Brangus draudimas, sąlyginai didelės kuro sąnaudos, kietoka pakaba
|
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
F30 tai E90 gražesniame kėbule. Turėjau pora metų. Buvęs iš JAV, ieškant dalių visos detalės tiko iš pre FL F30, kėbulo dalių kainos, kurių man reikėjoctikrai nesikandžiojo, nors pati mašinos vertė ženkliai didesnė, nes 340i. Su M pakaba ir R19 run flat padangomis salone labiau jautiesi kaip kartinge, kietokas, renkamas duobes pajauti, garso izoliacija nebloga, bet girdisi padangų ošimas. Atperka tai, kad posūkiuose jauti mašiną, stabili ir manevringa. 8 laipsnių automatas važiuojant comfort režimu apsukas laiko kuo mažesnes, perjungimų ir variklio garso praktiškai nesijaučia, bet gan bukas norint staigiau pasibėgėti. Sport režime bėgių perjungimas juntamesnis, apsukos palaikomos didesnės, bet smagu, kad tik spustelėjus pedalą iškart rauna, o ir garsas džiugina. Apsukų užkėlimas įvyksta greitai. Kaip minusą pasakyčiau važiavimą ant šlapios dangos, jei išvaziuojant iš vietos bent šiek tiek slystelėjo padangos, tai visą likusią kelionę kiekvienas išvažiavimas iš vietos bus kaip sulėtintame filme- pedalas gali būti numintas iki galo, bet išjudėjimas jau toks lėtas, kad net erzina. Gali būti, kad tokie dalykai išsiprogramuoja, bet aišku užgesinus auto šis dalykas dingsta todėl ir nebuvo prieita prie to. Kita kalba tai variklis - 3ltr su twin scroll turbina(viena turbina su dviguba sparnuote) 240kw tikrai superinis - trauka, dinamika, garsas. Ramiai važiuojant variklio nesigirdi, bet paspaudus supranti, kad turi kažką rimtesnio. Pagal tokią galią vidutinės kuro sąnaudos 11-12ltr/100km tikrai padorios. Mieste aišku bako rodyklė krenta greitai. Apibendrinant automobilis tikrai geras, bet labai didelio pagerėjimo nuo prieš tai važinėto preLCI e91 nebuvo. Netgi dabar LCI E90 galima rasti su panašiais privalumais (sport šildomos sėdynės, šildomas vairas, harman kardon, CCC). Nebus aišku LED lempų, kurios tikrai įspudingai šviečia, head up, galinio vaizdo kameros, 8 laipsnių automato. Bet dėl viso to kainos skiriasi "kartais". Jei norisi būtent F30 kėbulo, tai verta žiūrėi silpnesniu varikliu, kaina ženkliai skirsis nuo 340i, bet visi privalumai išliks. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 6)
BMW 3 klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis