Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:
Patalpino: A4 | 2012-11-17 |
A4 1.8 benzinas/dujos 96 m. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
gražus dizainas neatrodo pasenusi, stabili, gerai valdosi, geras kėbulas, gera surinkimo kokybė, patogi.
gale mažai vietos, mažai vietos po kapotu, pakaba pasitikėjimo nekelia, eksplotacija ne iš pigiausių, nebent viską tvarkysi pats.
|
Bendras automobilio aprašas |
Turiu šį automobilį jau du metai, ir nesigailiu, kad buvo nupirktas būtent šis modelis.Per du metus investuota buvo nemažai, pakeisti 4 stabdžių diskai, kaladėlės, pečiukas, diržai ir dar keletas smulkmenų, žinoma buvo galima investuoti šiek tiek mažiau, bet dabar automobilis be priekaištų.Jei nebuvo daužta ir šeip nepažeisti dažai problemų su rūdim nebus.Kaip tokių metų auto iš išorės atrodo gražiai, tik daug kam gal jau atsibodęs.Įsėdus jaučiasi gera salono surinkimo kokybė, gera garso izoliacija, pagal metus viskas atrodo gana šviežiai ir morališkai nepasenę, patogios sėdynės, viskas po ranka, gražiai šviečia prietaisų skydelis su borto pc.Priekyje sėdėt gerai, bet gale jaučiasi vietos trūkumas.Universalo bagažinė vidutinė.Pakaba daugiasvirtė reiškia yra daug ką remontuot :D, bet užtat mašina gerai laikosi ant kelio, jautrus vairas - automobilis gerai valdosi, sankaba bent pas mane irgi gan jautri, bet pripratus liux. |
Variklis |
Variklis 1.8 92 kw su tiesioginėm dujom, trumpi bėgiai, 5 bėgiu prie 60 km/h jau būna beveik 2 k apsukų, taip važiuojant mieste sanaudos ~10 l dujų arba 9 l benzo.Su 92 kw visai neblogai lekia, užteks ir ant lenkimo ir susėdus daugiau žmonių nesijaus, kad mašina buka, aišku galios visada norisi daugiau :D |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksplotacijos kaštai vidutiniai, dalių pasirinkimas didelis.Problematiška vieta pakaba.Nuvertėjimas nėra didelis, pirkau už 5 k ir dabar už tiek pat parduočiau, bet kadangi gerai važiuoja, viskas sutvarkyta, įdėtos dujos, parduot neapsimoka :D..Jei ruošiesi važinėt žvirkeliais, tai geriau b5 neimk, geriau dairykis b4 ar c4, jos man visapusiškai patvaresnės atrodo.B4 paprastesnė, patvaresnė, pigesnis remontas, bet jei saugosi pakabą ir nori gražesnes auto iki kokių 6 k lt, tai a4 manau geriausias pasirinkimas. |
Patarimai perkančiajam |
Kadangi sena auto, tai žiūrėt į bendrą stovį ir į pardavėją.Į ridą galit nežiūrėt, neaiškų kiek kartų persukta, o gal ir visas skydelis keistas.Jei rasoja langai, gali būt problemų su pečiuku.Kai salone drėgnas kilimas tai dažniausiai bus užsikimše drenažo skylės po akumu.Jei pakaba išbelsta tai tvarkymas kainuos nemažai, jei originalios detalės galima bandyt restauruot, diržų keitimas servise irgi brangus, ypač 2,5 tdi 1,5 k lt drąsiai. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis