Markės
171 iš 1554
BMW 5 klasė 1995 - 2004
BMW 5 klasė, 1995 - 2004
575Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.98% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 75
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Šis modelis buvo plačiai giriamas visais aspektais - daugelis sako, kad tai yra pats geriausias BMW pasaulyje. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. Puikūs dyzeliniai varikliai suteikia didelį sukimo momentą ir yra dar ekonomiškesni nei seni. Naujasis modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais vėlgi buvo evoliucinis ir labai panašus į E38 7 serijos modelio dizainą. Automobilis tapo truputį didesnis – tarpušis padidėjo 68 milimetrais, o ilgis - 55 milimetrais. E39 plieninis kėbulas veikia kaip saugos narvas keleivių apsaugai. Struktūrinis monokoko kietumas buvo padidintas naudojant kompiuterines inžinerines programas - kėbulo kietumas buvo padidintas 40 %, o šasi yra tokia tvirta, kad sekantis E60 modelis išlaikė tokį patį tvirtumą. Kad svoris ženkliai nepadidėtų daug kur pakaboje ir vairo mechanizme naudojamos aliumininės detalės. Nors automobilis ir nėra pigus, tačiau jis savo kainą užsitarnauja – puikūs 6 cilindrų linijoje varikliai, neprilygstamas savo klasėje valdymas, puiki surinkimo kokybė ir stabdžiai. Tarp trūkumų – ne pigus automobilio išlaikymas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šis automobilis taip pat buvo antras pagal populiarumą po 3 serijos BMW ir uždirbo apie 50% viso kompanijos pelno.

E39 buvo visuotinai vertinamas beveik visais aspektais. 2001 metų 530i modelis gavo pačius aukščiausius kada nors suteiktus vairuotojų įvertinimus. 
 
Šį automobilį vairavo ir futbolo žvaigždė David Beckham:
 
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
2018-07-05
530d
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Daug "šrotinių" detalių, informacijos internete
Amžius
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 13,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0
Bendras automobilio aprašas
Exterjeras: Man asmeniškai automobilis neatrodo senas, pasiderinus išvaizdą jis gali atrodyti pakankamai sportiškai (M versija) ar net kaip klasikinis(pre fl). Mašina buvo pirkta apgalvotai ieškant, kuo didesnio kokybės/kainos santykio kainos svyruoja nuo 1k iki 5k eur priklausomai nuo komplektacijos ir metų. Man patinka visos automobilio versijos tiek pre FL, FL ir M. Interjeras: Viduje mašina siūlo tikrai pakankamai erdvės, važiuojant tylu - nebarška plastmasės, variklio beveik nesigirdi. Nors važiuoklė pakankamai kieta, keliauti visada patogu, dėl sėdynių. Net ir pačios paprasčiausios sėdynės nevargina poros valandų kelionėje. Medžiagos kokybiškos - platmasės mingštos, todėl malonu prie jų prisiliesti. Valdymas: Apskritai mašina dinamiška, tačiau tikrai nepamiršite mašinos dydžio lenkiant ar posūkiuose. Mašina pakankamai stabili posūkiuose, tačiau norėtų greitesnės reakcijos pasukus vairą.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Per metus laiko pakeičiau: Pakeistas girgždukas (Naujas) Variiklio priekinis salnykas, kad neleistų tepalo. (Naujas) Pakeistas radiatorius Pakeisti tepalai+filtrai Patemptas rankinis Perlituotas stiprintuvas, kad nedinginetų garsas Sutvarkytas apiplovimo purkštukas Durų uždarymas Poliravimas Įvestas AUX laidas Alsuoklio filtras Purkštukų restauravimas Rudys bagažinės viduje AE LED lemputės perlituotos Apvesti reflektoriai, kad geriau šviestų lempos, nes viena pusė išdegus Naujas akumas 95Ah 720A Naujos universalios padangos Įrankiu komplektas Išorinė vair. durų guma pakeista Pakeistos ortakio grotelės (gale) Nupirktas priekinis ortakis Bagažinės kilimelis (Naujas) galinio rato guolis (Naujas) stabdziai gali, diskai, visos kaladeles. Universalios padangos (Naujas) dirzai ir generatoriaus kondiskes itempejo guoliukas (Naujas) gofros (Naujas) Traukės antgalis vairuotojo pusės (Naujas) Kuro padavimo slangutes Generatoriaus itempejas (Naujas) Diržų guoliukai (Naujas) Šarnyrai (Naujas) Kondiškės įtempėjas Taip kad sumoj išleista daug, toli gražu čia neideali mašina. Varikliai(blokas) gal ir nieko, bet viskas aplink juos genda. Turi dar 3 draugai visi keitėm ar restauravom purkštukus. Nusiteikit.
Patarimai perkančiajam
Nors sakykim už 2k eur nelabai ką galima rasti geresnio, vis tiek šitos mašinos ypač jaunimui nerekomenduočiau. Nebent patys daug krapštoties prie mašinos, pamatysit, kad į mašiną porą metų sukišit dar tiek pat už kiek ją pirkot ir tada suprasit iš kur tos kosmonautų kainos :). Jei jau perkat tai apsispręskit dėl komplektacijos, kurios čia yra daug įvairių variantų ir abejoju ar viską iš viso galima susidėt į vieną mašiną. Patarčiau ieškoti mašinos su DSP audio aparatūra ir xenon lempomis. Detaliau: Eksterjeras: Tipinės rudžių vietos: Bagažinės dangtis, kapoto apačia, slenksčiai(sunku virinti), durų apačia (mėgsta pasisplėpti, matosi geriau tik ant keltuvo). Verta paminėti net ir 2018m vagia M bamperius ir FL lempas, kas jum atitinkamai atsieis 200-600eur. Lempų reflektoriai mėgsta išdegti, nuo 2001 metų lempų stiklo neina atklijuot, reikia pjaut. Taip pat lūžta reguliatoriai ir genda xenon blokeliai (pigiai sutvarkoma). Ne tokios ir retos problemos su vairo kalonėlėm. Interjeras: Neretai kabo lubos, lūžta puodukų laikikliai, ekrano apvadų plastmasės, ortakių plastmasių kampai, OBC ir posūkių rankenelės, pabėga spidometro pikseliai, įvairios mago stiprintuvo versijos (bm24 ir bm54) turi problemų su grasu (lydviečių sukietėjimas, stiprintuvo chip'o perkaitimas atitinkamai), kuris protarpiais dinginėja. Paprasta garso sistema yra tikrai prasta, rinkčiausi versiją su DSP. Variklis: Pagrinde nueina purkštukai ir turbos. Prieš perkant pabandžius apie 7 skirtingas mašinas susidarė įspūdis, kad nei vienas automatas netraukia ir nesvarbu ar chipuotas ar ne.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135iM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai 3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo 
    6 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė  8 klasė
   6 klasė6 klasė
   M6 M6
    M8
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 Z4
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
    X2
  Krosoveriai    X3X3X3
    X4X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai   X5X5X5X5
   X5MX5M
  Dideli visureigiai     X7
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai