Markės
30 iš 1946
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
"Alfa Romeo kompanija teigia, kad Junior sveria bent 200 kg mažiau nei artimiausi jo konkurentai ir yra beveik puse tonos lengvesnis nei daugelis kitų elektromobilių. Kaip jiems tai pavyko?"
Įdomaus dizaino Alfa-Romeo Junior mini krosoveris pakeičia prieš keletą metų nutrauktą Giulietta modelį. Taip, tai mažiausias kompanijos gamoje automobilis, greičiau hečbekas turintis krosoverio dizaino elementų nei visureigis. Tačiau svarbiausia, kad tai yra pirmasis Alfa-Romeo elektromobilis, kuo jis gali būti mums įdomus? Pasirodo yra vienas skaičius, išskiriantis naująjį Alfa-Romeo modelį iš kitų konkurentų. Ir tai nėra elektrinio jėgos agregato galia ar sukimo momentas ir net ne pagreitis iki 100 km/h. Ne, tai yra automobilio svoris, kuris siekia tik 1590 kg. Žinoma įprastam penkerių durų hečbekui su vidaus degimo varikliu toks skaičius nebūtų iškirtinis, greičiau tai būtų prastas rodiklis. Tačiau elektromobiliui, kurio DNR yra sportiškumas, stilius ir puikus valdymas, tai yra įspūdingas pasiekimas. Palyginimui Audi Q4 e-tron su panašios talpos 55 kWh baterija sveria 1915 kg, Hyundai IONIQ 5 su 58 kWh baterija sveria 1830 kg ir net mažasis Mini Cooper su 54.2 kWh baterija sveria 1680 kg. Italų kompanija teigia, kad Junior sveria bent 200 kg mažiau nei artimiausi jo konkurentai ir yra beveik puse tonos lengvesnis nei daugelis kitų elektromobilių. Kaip jiems tai pavyko? Ištiesų Alfa-Romeo Junior gaminamas ant pagrindinės „Stellantis“ platformos, kuri plačiai naudojama visame koncerne. Ant šios platformos jau gaminami tokie automobiliai kaip Peugeot E-2008, Fiat 600, Jeep Avenger ar Citroen e-C4. Pirmiausia Alfa-Romeo Junior modelis turi neitin didelį 54 kWh akumuliatorių, kuris negali suteikti itin daug galios, tačiau jos yra tiek kiek automobiliui reikia – ne daugiau ir ne mažiau kaip sako Alfa-Romeo inžinieriai. Taip pat, automobilyje montuojamas visiškai mechaninis torsioninis diferencialas – pirmą kartą elektromobiliui su priekinių ratų pavara. Tokiam sprendimui reikia mažiau detalių ir mažiau sudėtingos elektronikos, reikalingos elektrinio variklio energijai perduoti į ratus. Taip pat, montuojama galinė pakaba, kuri yra daug paprastesnė, tradicinės konstrukcijos pakaba, skirtingai nei dauguma kitų montuojamų elektromobiliuose. Be šių išvardintų sričių, gamintojas patobulino vairo mechanizmą, stabdžius, pakabą ir amortizatorius taip, kad elektromobilis būtų maksimaliai gerai valdomas ir turėtų dinamišką charakterį. Tokiam automobilio charakteriui puikiai akomponuoja puikaus itališko dizaino kėbulas. Centre sumontuotas originaliai pateiktas “Alfa-Romeo” prekės ženklo trikampis padeda suformuoti automobilio “veidą” – šonuose lyg akys agresyvūs žibintai su LED juostų antakiais, centre trikampė nosis, o apačioje plačiai pražiodinta orą siurbianti burna. Automobilio linijos tradiciškai švelnios, jokių kampuotumų, kurie taip plačiai naudojami kitų gamintojų automobiliuose. Galinių šoninių durelių rankenos, kaip įprasta italų kompanijai vizualiai paslėptos galiniame statramstyje. Galinėje automobilio dalyje sumontuoti ne per daug akcentuojami žibintai per visą plotį, šonuose užlenkti į apačią. Lyg ir ne pats sėkmingiausias automobilio dizaino elementas (panašus sprendimas Kia EV6 automobilyje įgyvendintas išradingiau), tačiau negadinantis bendro puikaus automobilio vaizdo. Patvirtinant kėbulo dizaino sukurtą įvaizdį Alfa-Romeo Junior valdomas labai gerai - vairo mechanizmas yra lengvas ir kartu nuostabiai tikslus, kaip ir atsakas į akseleratoriaus paspaudimą. Yra jaučiama stabdžių rekuperacija, tačiau subtiliai. Galios nėra per daugiausia, niekada nesijaučia, kad priekinės padangos negalėtų susidoroti su per dideliu sukimo momentu, tačiau tiek priekinių, tiek galinių ratų sukibimas su kelio danga yra įspūdingas kaip elektromobiliui. Nors nėra pojūčio kad automobilis chirurgišku tikslumu būtų prilipęs prie kelio, jaučiamas nemažas kėbulo posvyris jei automobilį stipriai spausite posūkiuose, tačiau tai normalu – Junior nėra sportinis automobilis. Deja, elektromobilio nuvažiuojamas atstumas nėra didelis - 408 km pagal WLTP, realybėje žinoma bus mažiau. Tačiau tiems kam yra reikalingas didelis atstumas Alfa-Romeo pasiūlė alternatyvą – yra gaminamas ir hibridinis variantas su 1.2 litro benzininiu varikliu.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti pagal kurą:
     
Modifikacijų: 3
KĖBULAS

1.2 (136 Hp) Hybrid eDCT

Kėbulo tipas Visureigis
Durų skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas Cilindrai eilėje Turbo
Variklio kodas -
Baterija Ličio jonų (Li-Ion)
Darbinis tūris, cm3 1199
Cilindrai/vožtuvai 3/12
Galia, AG/KW/aps 136/101
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 230
Pirmo el.variklio galia, AG/KW 28/21
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 8.9
Maksimalus greitis, km/h 206
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Priekiniai
Pavarų dėžė Automatinė 6 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4173
Plotis, mm 1781
Aukštis, mm 1539
Svoris/Max svoris, kg -
Atstumas tarp ašių, mm 2557
Minimalus apsisukimo spindulys, m 10.5
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 215/55 R18 99 V XL
Galinės padangos 215/55 R18 99 V XL
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Mini krosoveriai     Junior
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt