Markės
1479 iš 1765
Skoda Octavia (NX) 2020 - dabar
Skoda Octavia, (NX) 2020 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.613% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 5
24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)19% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 40% Ne 60%
Visais ratais varoma Octavia Scout versija:
Galingiausia RS versija:




VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 5
2021-10-15
Octavia 2021. 2.0 TDI 110kw DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringa, tikrai stilingai atrodanti, LED Matrix žibintai puikiai veikia, talpi bagažinė, 110kw 7pav DSG labai gerai važiuoja, sąnaudos
Garso izoliacija, galinių durelių vidaus medžiaga, gal kiek kietoka jei didesnius ratus užsidedi.
Su naująja Octavia pravažiuota jau beveik 30 tūkstančių, daugiau tikrai gero, o ne blogo apie šį automobilį. Su praeitos kartos Octavia palyginus labai pasikeitė geryn. Keletas patirčių: Savaitę po įsigijimo pradėjo blogai veikti pagrindinė multimedija - mirgėdavo, neįsijunginėdavo. O kai neveikia multimedija, kartu negali valdyti šildymo, asistentų ir kitų automobilio nustatymų. Įspūdis tikrai nekoks, kai pasiimi naują automobilį ir už savaitės jau į servisą remontui registruoji. :) Pasivažinėti teko su tokia problema porą savaičių, Škoda atstovas pakeitė multimediją į naują. Nuo tada problemų su tuo nebuvo. Kas iki 2021 metų vidurio pirko, girdėjau, jog buvo bėdų su vartotojo neužkrovimu. Užkuri automobilį, sukasi sukasi vartotojo paskyra multimedijoje ir niekas nevyksta. Tada padeda tik senas geras restart. Palaikai išjungimo mygtuką, persikrauna ir tada veikia. Man asmeniškai buvę gal tik 3-4 kartus. Tiesa, girdėjau daugiau šitų bėdų būna su tomis mažesnėmis multimedijomis, su didžiausia Columbus 10" mažiau nusiskundimų. Pats Škodos servisas tą patį sakė. Man asmeniškai minusas, tai jei esi aukštesnis, tai jei patogiai "išsidrėbsi" sėdynėje tai garantuotai dešinės kojos kelis remiasi į ventiliacijos angą. O jei dar vasarą kondicionierių būni įsijungęs, tai šaltą orą pučia tiesiai tau į kelį. Ventiliacijos angų išdėstymas galėtų būti geresnis, tokia gal smulkmena. Buvę dar ir pašalinių garsų iš bagažinės, atrodė taip, lyg ji neužsidaro. Pasirodo plastikiniai laikikliai išdžiūsta ant saulės ir tiesiog važiuojant girgžda. Servisas sutepė tiek jas, tiek galines dureles (irgi buvo ten atsiradęs) ir viskas susitvarkė. Dėl garso izoliacijos pritarčiau kitiems, kad nors turiu sudėtus garsą izoliuojančius storesnius stiklus, salone tikrai garsiai girdisi ratų ūžimas. Senoji Octavia šiuo klausimu dirba tyliau, o ir salono medžiagos patvaresnės atrodo. Durelių medžiagos priekyje kokybiškos, o gale šiek tiek pataupyta, juokingai, kai gali lengvai spausdamas su ranka įspausti galinių durelių plastiką. Apart šitų patirčių, tai tikrai geras, kaip savo klasės automobilis. Nesirinkčiau naujojo Golf, nes Octavia žymiai geriau atrodo. Kažkas rašė, kad juokinga jos DSG svirtis, bet kai pripranti tai tikrai patogu. O su pačia 7 pavarų DSG staigumo tikrai netrūksta, smagiai važiuoja tiek mieste, tiek užmiestyje. Sąnaudos irgi labai protingos. Rekomenduoju. Susikomplektuoti padoriai, gerai susirinkus tikrai primena aukštesnės klasės auto nei yra iš tikrųjų. ;)
Pilnas atsiliepimas...
2021-09-26
Prasta garso izoliacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+
-
Kadangi patiko dizainas, nuvažiavom į Škodos atstovbę pravažiuoti. Gavom auto 2 valandom. Iš išorės automobilis tikrai atrodo puikiai, geras valdymas. Labiausiai nuvylė garso izoliacija salone. Mano nuomone, senesni Octavia modeliai turėjo geresnę izoliaciją. Vienu metu girdi visų 4 ratų užesį, net važiuojant nedideliu greičiu. Žodžiu stereo triukšmas:) Svarbiausia net RS modelyje nėra galimybės geresniai garso izoliacijai. Turint galvoje , kad RS kaina 35-40k EUR, tai labai nuvilia. Iš trūkumų dar užkliuvo automatinė pavarų svirtis - ir iš dizaino, ir iš patogumo pusės- kažkoks nesusipratimas. Darbė mašina - taip, bet jei norisi daugiau konforto, ypač dėl garso izoliacijos, tai nerekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
2021-05-04
naujoji Skoda Octavia 2020
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
+ gražus, ekonimiškas, patinka greičiu dėžės reakciją į veiksmus, matrix lempos super, interjeras
-• Multimedia - ekranas tai veikia, tai ne, jeigu ekranas neveikia realiai negali naudotis jokiomis funkcijomis (parktronikai, climatronikas, žemėlapiai, laisvų rankų įranga, t.t.) • Telefono prijungimas – kiekvieną mielą kartą užsivedus automobilį tai re
Rašau šitą atsiliepimą, nes manau prieš renkantis automobilį verta sužinoti nuomonę žmonių kurie jau turėjo galimybę eksploatuoti Octavia ir gali daugiau papasakoti. 2020 metais rudenį įsigijome visiškai atnaujintą Škodą Octavia. Dabar esame nuvažiavę ~5.000 km Variklis dyzelis 2.0 L kubatūros, automatinė greičių dėžė. Tai tikrai gražus ir stilingas automobilis. Tačiau pradėjus juo naudotis po truputi pradėjo džiaugsmas blėsti. Visos iki šiol susiijusios problemos dėl kurių niekaip neišvažiuojame iš serviso yra automobilio elektronika. Sąrašas tikrai nemenkas ir nuolat atsinaujinantis: • Multimedia - ekranas tai veikia, tai ne, jeigu ekranas neveikia realiai negali naudotis jokiomis funkcijomis (parktronikai, climatronikas, žemėlapiai, laisvų rankų įranga, t.t.) • Telefono prijungimas – kiekvieną mielą kartą užsivedus automobilį tai reikia padaryti rankinių būdų. • Parktronikai – jeigu ir veikia multimedia dar nėra 100% garantijos, kad veiks ir parktronikai, vieną kartą lengvai pabučiavom kitą automobilį. • Žemėlapiai – automobilis turi du ekranus, yra galimybę ant abiejų matyti žemėlapį. Nustačius tikslą ant pirmojo skydelio žemėlapis nenaviguoja ( kam tada tas žemėlapis?). Vakar buvome vėl servise, po programinės įrangos atnaujinimo apskritai žemėlapiai neveikia • Climatroniko valdymas – kartais taip nutinka, kad kokia nors funkcija paima ir sugalvoja neveikti (nepučia į kojas arba rankas ir t.t.) • Varyklio tepalų lemputė – užsidegė kad trūksta alyvos, papildėme, lemputė užgeso tik po 2-ų dienų. Nors nuvažiavome tik 5.000 km miesto ½ miesto režimu, jau reikėjo dapilti beveik 1L alyvos. • Greičiu dėžė – automatinė ir kartais taip nutinka, kad pati tiesiog ima ir persijungia į manual rėžimą, tada lieka viena pavara, kol neužgesini varyklio arba rankiniu būdų neperjungi. • Važiuoklė – kažkur jau skaičiau, kad nelabai patiko, tikrai pritariu, ypač važiuojant prastesne danga, trūksta stabilumo. • Antipraslydimas – net nesuprantu ar šita funkcija yra. Duodant gazo ratai prasisukinėja, nors lemputė ir sumirksi. Prieš tai turėjome tai pat Škoda, bet veikimo principas buvo kitoks ir ratai neprasisukdavo. Jeigu dabar kas nors atsuktų laiką atgal, šito automobilio nebepirktume, jisai toliau iš mūsų atiminėja pasitikėjimą ir džiaugsmą. Juk tam ir perki naują automobilį, kad pamirštum važiavimą į servisą ir žinotum, kad visada pasieksi savo kelionės tikslą. Persiskaityti atsiliepimus jau važinėjančių žmonių
Pilnas atsiliepimas...
2021-03-21
Octavia 1.0 TSI 81 kW mHEV automatas DSG-7 2020 m. 5 durų sedanas-hetčbekas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vidaus ir išorės dizainas, salono komfortas, gerai veikiantys vairuotojo asistentai
prastoka garso izoliacija, ypač bagažinėje
Automobiliui 4 mėnesiai, nuvažiuota dar tik 2000 km. Iš minusių: automobilis būtų gana komfortiškas, tik truputį nepatinka galinė važiuoklė, per skersinius asfalto įtrūkimus girdėti triukšmas. Be to, dar kažkur bagažinės skyriuje įsimetė "bildukas" (priežasties dar nesuradau). Žodžiu prastoka garso ir vibracijos izoliacijas, ypač bagažinės skyriuje. Dar kartais ožiuojasi beraktė atrakinimo/užrakinimo sistema. Patinka kaip veikia vairuotojo asistentai: juostos išlaikymo su aktyviu vairo pasukimu, radaras su susidūrimo perspėjimu ir automatiniu stabdymu. Deja, radaras nustoja veikti kai apledėja arba apnešamas purvu nuo priekyje važiuojančių automobilių (reikia nuvalyti). Puikus dalykas yra adaptyvus kruizas, kuris ypač gerai veikia su automatine pavarų dėže. Automobilis pats reguliuoja atstumą iki priekyje važiuojančių, gali visiškai sustoti ir vėl pajudėti iš vietos be vairuotojo įsikišimo. Belieka tik nustatyti norimą greitį ir vairuoti. Šis variklio variantas turi papildomą elektrinį variklį ir 48V bateriją - mHEV sistema, kuri iš esmės veikia kaip patobulinta start/stop sistema, kuri gesina ar užveda variklį praktiškai be jokios vibracijos beveik nepastebimai (kad variklis neveikia matosi tik pagal nulinius apsisukimus). Ši sistema turi ir dar kelias funkcijas, tai pagalba benzininiam varikliui įsibėgėjant (plius 12 Nm sukimo momento) ir 12V akumuliatoriaus pakrovimas (yra 12V/48V keitiklis). Iš esmės sistema naudinga tik mieste. Multimedijos sistema Columbus veikia gerai, nors tarp atsiliepimų daug pasakojimų apie tai, kad ji dažnai "pakimba". Gal reikia dažniau atnaujinti programinę įrangą, tai galima padaryti pačiam, nes multimedija yra prijungta prie interneto. Patinka automatinės dėžės greitas pavarų perjungimas nedidelio tumblerio pagalba. Patogu manevruojant pirmyn-atgal parkuojantis. Labai gerai šviečia LED Matrix priekiniai žibintai, su visiškai automatiniu valdymu (papildomai užsakoma opcija). Pakankamai kokybiškos, minkštos, malonios lietimui salono medžiagos, erdvus salonas ir milžiniška bagažinė net ir ne universalo versijoje.
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-15
Škoda Oktavia 2020, 2.0, 85 kw, mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gana erdvus automobilis, didelė bagažinė
Elektronika "pjauna grybą", medžiagų kokybės norėtusi gersnės, garso izoliacija nekokia, silpnokas variklis
Gana neblogai atrodantis (palyginus su dviem ankstesniais OKTAVIA modeliais), erdvus automobilis. Ir gėris baigiasi... Variklis silpnokas, pradžioje dar gelbsti sukimo momentas ir mechaninė pavarų dėžė, o toliau jau liūdniau... O ir kuro sąnaudos pagal galingumą nedžiugina, plius dar AdBlue. Centrinės konsolės "planšetė" dažnai "pakimba", o kadangi visas valdymas tik joje, tai nei klima, nei visos pagalbinės sitemos, nei galiniai parktronikai, nei sėdynių šildymas ar radijas nesireguliuoja. Esant + temperatūrai galima perkrauti, ir netgi pavyksta, o prie - 7 viskas, šakės. Pilnas kaputt. Ačiū Dievui nors spidometras ir žibintai veikia. Antipraslydimo sistema visiškas nesusipratimas, kaip ji veikia reikėtų klausti ŠKODOS. Per tris mėnesius eksploatacijos taip ir nesupratau veikimo principo. Gal dar tik viena graži galtona švieselė ant spidometro planšetės. Priekinis panelis iš kelių dalių, baisu pagalvot, kaip jis braškės po kokių trijų metų. Aišku, apšvietimo variantų ir lempučių gausa džiugins "elektrikus" ir kitus gadžetų mėgėjus, bet geriau vietoje jų būtų sumontavę keletą papildomų valdymo mygtukų "avariniam" atvejui, deja... Avarinio stabdymo/susidūrimo išvengimo sistema esant parstam orui arba veikia dalinai, arba iš viso neveikia. Sningant neveikia. O ir įspėja apie susidūrimą tada, kai kliūtis jau būna apvažiuota. Gerai, kad pavarų dėžė mechaninė, tai bent jau nėra problemų su automato "joistiku". Nors ne visai, stringa 5 pavara. Matomumas pro galinį langą, bent jau hečbeke, prasta. Valytuvo nerasta, o ir pats langas ne iš didžiųjų. Pireš tai vairavau 2015 m OCTAVIA Scout, tai ir medžiagų kokybė buvo gersnė, o ir nesąmonių su juom buvo mažiau. Nebuvo ir poroloninių sėdynių apatnių šoninių atramų, ir "plastikinės odos" vairo, ir atsilupusio "vailoko" daiktadėžėje, ir "pakibusio" ekrano. Nukritus temperatūrai, durų "gumos" (ten, aišku, gumos nerasta), braška, traška kaip GAZ bortinuko bortas. Žodžiu, einama taupymo ir trumpesnės eksploatacijos keliu. Ir dar iš VAG grupės paveldėtas LED žibintų rasojimas. Gal kainos ir kokybės santykis neblogas, bet ar ji jau tokia gera, kaip ŠKODA giriasi... Belieka tikėtis, kad "softo" atnaujnimas išspręs elektronikos ir valdymo problemas, bet kol kas... Turim šeimoje naują TOYOTA. Irgi yra ir pliusų, ir minusų, bet elektronika veikia ir "nepakimba". Kol kas neteko remontuoti, ir kol garantinė tai kaip ir neaktualu. Jei neužknisa visos tos, aukščiau išvardintos, smulkmenos ir reikia talpios bagažinės bulvėms ir kitoms sodo gėrybėms, tai gal ir neblogas variantas už atitinkamą kainą.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  Mini    Citigo
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    Kodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt