Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ford Mondeo, Nissan Primera, Rover 400, Toyota Carina E ir Opel Vectra. Xantia buvo gaminamas kaip hečbekas ir universalas, o savo išvaizda išsiskyrė iš konservatyvių Ford Mondeo ar Opel Vectra tarpo. Tačiau Xantia pardavimai nors buvo neblogi nenurungė minėtų modelių. Iš inžinerinės pusės didžiausias Xantia privalumas – jos pakaba. Brangesni modeliai buvo gaminami su pažangia XM modelio Hydractive kompiuteriu valdoma hidropneumatine pakaba. Ši pakaba esant normalioms salygoms suteikia itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau kartu kontroliuoja pakabos standumą stabdymo, pagreičio ar posūkių metu. Ši sistema dar vadinama aktyviaja pakaba. Be to Xantia turėjo ir galinius vairuojamus ratus – kaip ir kai kurie japoniški modeliai.
Citroen Xantia yra vidutinės klasės šeimos automobilis, kurio buvo parduota daugiau kaip 1.2 milijonai per 8 gamybos metus. Xantia dizainas yra sukurtas italų Bertone kompanijos. Automobilis pakeitė Citroen BX modelį ir tapo gerokai modernesnis, kad galėtų konkuruoti su tokiais modeliais kaip SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2014-04-25 |
Automobilis už 1000lt |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pakabos minkštumas, talpumas, maža kaina, patikimumas, nerūdyja
Nublunkantys žibintai, genda elektronika, turi pasikelti kol gali pradėti važiuoti
|
Bendras automobilio aprašas |
Viskas prasidėjo nuo to kai prieš išvykstant į užsienį pardavėme savo apynauję KIA ir reikėjo automobilio porai mėnesių. Nusprendėm nusipirkti Xantia už 1000lt. Tai buvo benzininė 1.8l 1993m mašinytė. Kėbulas turėjo keletą smulkių defektų, bet ne rūdžių, kiek žinau jos cinkuotos. Mūsų modelis neturėjo praktiškai jokios komforto įrangos, tik elektroninius langu pakelėjus prieky. Pakaba buvo pakankamai tvarkinga, niekas nebarškėjo, mašina kėlėsi greitai ir be problemų. Kaip tik baiginėjosi technikinė ir ją praėjo iš antro karto - pirmo nepraleido dėl gumos nusimovusios nuo hidraulinio amortiko bei netinkamų padangų, visa kita buvo be trūkumų, kas maloniai nustebino. Pravažiavome, tesa pasakius, kiek ilgiau nei 2 mėnesius. Jau prasumome su ja 30000km, nes tai labai patogus ir patikimas automobilis. Važiuoklė yra nuostabi ir net atsisėdus į apynaują mašiną trūksta to Xantios minkštumo ir plaukimo keliu. Su šiuo Citroenu nereikia žiūrėti į kelią priešais save su mikroskopu ir ieškoti duobių - tu jų tiesiog nejauti ir nesirūpini tuo. Tiesa pasakius nestabdydavau ir prieš gulinčius policininkus... Tinkamai susireguliavus vairo padėtį ir sėdynę ilgesnės kelionės labiau primindavo pailsėjimą namie minkštame fotelyje nei darbą vairuojant. Vietos daug, bagažinė talpi. Durelės plačios, įsėsti paprasta tiek į priekį tiek į galą. Apskritai jei ne komforto įrangos trūkumas bei moralinis mašinos susenėjimas, kažin ar kiltu man noras jį keisti kitu. Dabar apie trūkumus. Didžiausias tai laukti kol mašina pasikels prieš pradedant važiuoti. Na, kartais tos minutės tikrai brangios ir norisi tiesiog sėsti ir važiuoti. Naujesniuose modeliuose kiek žinau tai išspręsta. Kitas trūkumas - nuo amžiaus išblunkantys galiniai bei priekiniai žibintai, sunkiai ranka reikia kelti bagažinę, lūžinėja pavarų svirties plastmasinė apdaila, nepatikima elektroninė dalis. |
Variklis |
1.8l variklio galios pilnai užteko, nes tai ne lakstymui skirta mašina. Apskritai atsisėdus tiesiog dingsta bet koks noras lenktyniauti ar drąskytis, norisi tiesiog relaksuoti. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Remontavau galinį hidraulini amortizatorių, 350lt, pirkau naujus priekinius žibintus, 260lt, dar kažkokią tarpinė tarp variklio ir išmetimo sistemos keitė, 120lt. Ir tai viskas per metus laiko. Tiesa pasakius buvau didelis skeptikas apie automobilius už 1000lt, bet ši mašina mano nuomonę pakeitė. Žinoma jau nusipirkau naujesnę, bet bet kam kam reikia laikino auto už mėnesio nuomos kainą - rekomenduoju šį Citroen. Koks gali būti nuvertėjimas nuo 1000lt? |
Patarimai perkančiajam |
Didžiausias patarimas žiūrėti kad butų tvarkingas salonas ir kėbulas. Visa kita sutvarkoma, ir tikrai ne už milijonus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Citroen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | AX | C1 | C1 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Saxo | C2 | DS3 | |||||||||||||||||||||||||||||
C3 | C3 | C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
ë-C3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | ZX | |||||||||||||||||||||||||||||||
Xsara | Xsara | C4 | C4 | C4 | ||||||||||||||||||||||||||||
DS4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
C-Elysée | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Xantia | C5 | C5 | |||||||||||||||||||||||||||||
DS5 | C5 X | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | XM | C6 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | C3 Pluriel | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | C4 Cactus | |||||||||||||||||||||||||||||||
C3 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | C4 Aircross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | C-Crosser | C5 Aircross | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Xsara Picasso | C3 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C-Zero | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Grand C4 Picasso | Grand C4 Picasso | ||||||||||||||||||||||||||||||
C4 Picasso | C4 Picasso | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | C8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SpaceTourer | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Berlingo | Berlingo | Berlingo | |||||||||||||||||||||||||||||
Nemo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Jumper | Jumper | Relay | |||||||||||||||||||||||||||||
Jumpy | Jumpy | Jumpy | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Citroen Xantia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis