Markės
1123 iš 1939
Mercedes-Benz E klasė (W124) 1984 - 1995
Mercedes-Benz E klasė, (W124) 1984 - 1995
539Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 39
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 97% Ne 3%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mercedes-Benz E-klasė yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo, kupė ir kabrioleto kėbulais. Ženklelis E kažkada reiškė “Einspritzung” (vokiškai – kuro įpurškimas), tačiau dabar tai reiškia tiesiog klasę. Automobilis buvo labai populiarus - vienas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes, pasižymėjo nepriekaištinga kokybe ir patikimumu. Dėl to tai buvo pats populiariausias taksi automobilis Europoje. Mercedes-Benz siūlė gamykliškai pritaikytus automobilius taksi, policijos ar greitosios pagalbos poreikiams. Priekyje E-klasė turėjo pakoreguotą McPherson pakabą, gale – daugiasvirtę, kurią šiandien naudoja daugelis gamintojų. Šis modelis turėjo daug to meto naujovių automobilių industrijoje - jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus. Taip pat turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai kad pagerintų matomumą atgal, turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai veinas populiariausių kada nors pagamintų Mercedes ir pats populiariausias taksi automobilis Europoje.

Galingiausia E 60 AMG versija turėjo įspūdingą 6.0 litrų V8 32V variklį su 381 AG (280 kW) galia:





Tai vienas „pirmųjų“ autoindustrijoje: jis turėjo vieną žemiausių oro pasipriešinimo koeficientų tarp to meto automobilių – tik 0.28, jis turėjo unikalų priekinio stiklo valytuvą, kuris buvo tik vienas, tačiau galėjo pasiekti atokiausius priekinio stiklo kampus, turėjo nulenkiamus galinių sėdynių atlošus galvai (kad pagerintų matomumą atgal), turėjo Mercedes-Benz keturių varomų ratų sistemą 4Matic, buvo pirmasis serijinės gamybos automobilis naudojantis lengvo svorio aukšto kietumo plieną, o nuo 1988 metų buvo vienas iš pirmų automobilių turintis keleivio pusės oro pagalvę.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 39
marius | 2023-05-06
mb 300 1988m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tiesiog puikus auto
rudys
geriausias auto koki esu kada turejes, puikiai valdomas, nuostabus matomumas, galia, komfortas, isvaizda. remontas nebuvo pigus bet per 3m teko remontuot tik karta, nusipirkus. jei rasi geru kebulu pirk drasiai kad ie daugiau nieko netikrines!
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-17
Geriausias visu laiku mersas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Rudys
Nezinau kito tokio automobilio, kuris po 30+ metu savo vaziavimo savybemis ir komfortu prilygtu siuolaikiniam vidutines klases sedanui. Is nauju automobiliu po 30 metu jau senai bus pagamintos alaus skarbonkes, o sis mersas dar vaziuos ir vaziuos. Maniskis 2.5 66kw dyzelis tikrai puikus pasirinkimas, taciau gal noretusi 3l dyzelio, nes sis gal siek tiek per letai masto. Bet man to uztenka per akis. Aisku didziausias priesas rudys. Kol sutvarkai viena, islenda kita, todel ziemom su juo vazineti tikrai nerekomenduoju, o siaip mersas tikrai vertas stipraus devintuko.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-28
w124 E300 diesel automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
minkštai važiuoja, išlaiko vertę, kokybiškas, patvarus, didelė bagažinė
rudys, gale nedaug vietos
1995 metų E300 diesel (100kw, ne turbo) automatas, sedanas. Daugiau kaip 2 metus važinėjau, įspūdžiai labai geri. Kaip ir visi seni mersedesai, turi savo specifinį važiavimą - arba patiks arba ne. Variklis pakankamai galingas, tačiau nėra aštrus, turi gražų 6 cil. garsą. Kaip dyzelis švelniai važiuoja. Pavarų dėžė - lėta, bet patvari ir visada prognozuojama, reikia priprasti. Žieminiai ratai buvo gamykliniai (R15 195/65), vasariniai R17 235/45 - čia nieko naujo nepasakysiu, bet skirtumas labai didelis (R17 daug kiečiau, vairas sunkesnis, per vėžias tampo, kuro sanaudos). Kad ir kokie patvarūs būtų mersedesai - amžius daro savo, ir toks daiktas reikalauja dėmesio norint jį išlaikyti geros būklės. Vieni sako kad w124 remontas pigus, kiti - kad brangus. Ir abu teisūs. Galima remontuoti retai ir pigiom dalim - vis tiek važiuos. Aš remontavau viską kaip priklauso ir kada priklauso - tai nėra labai pigu, bet mašina to verta. Automobilyje daug vakuminių sistemų (centrinis užraktas, užvedimo spynelė, variklio gesinimas, galinių sėdynių atlošai, lempų reguliavimas ir t.t.), aiškų viskas tvarkoma, bet sugedus vakumams reiks pasikrapštyti. Su savo w124 jokio nuvertėjimo nepatyriau - už kiek pirkau už tiek ir pardaviau po 2 metų, tačiau kaip minėjau nei remontam, nei detalėms pinigų negailėjau, kėbulą taip pat saugojau. Teko salone šį bei tą ardyti - viskas labai kokybiškai surinkta, bet dėl šios priežasties ardymui nedėkingas automobilis, daug krapštytis reik, ypač norint vėl viską gerai surinkt. Beje automobilio lengvas galas ir mėgsta ratus prasukinėt, tad žiemą reikia budrumo. be abejo - rudys. Visų pirma stengtis nupirkti gerą kėbulą. Atkreipti dėmesį į galinį reduktorių - ar neapsitepalavęs, ar neūžia. Ar galiniai ratai nėra išsižergę, ar padangų vidinė dalis "nenuėsta". Paravų dėžė - stovint pajunginėti iš D į R ir atvirkščiai - ar nėra vėlavimo/delsimo įjungiant bėgį. Valytuvas ar gerai/stipriai valo (varikliuką rasti ir pakeisti teks gerai pasikrapštyt). Pasitikrinti važiuoklę, nes vie dėl to kad niekas nebarška, nereiškia kad viskas ok. Varikliai nėra probleminė vieta, gerai jei pavyks rasti neapsitepalavusį, jei kažkiek apsitepelavęs - ne tragedija. Išssimkit slensčiuose plasmasinius domkrato dangtelius pasižiūrėti ar nėra išpuvę. Pas daugumą tokių mersedesų yra vairo laisvumas - irgi ne tragedija. Gerai atkreipkit dėmesį i automobilio priekį - ar lempos/kapotas gražiai sueina. Jei pirmą kartą sėsitės prie tokio MB vairo - iš pradžių bus keista, bet greitai priprantama ir po to sunkiai atprantama :)
Pilnas atsiliepimas...
Marto | 2014-12-11
MB W124 200D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonu vairuoti, minkstai vaziuoja, gera garso izoliacija, labai kokybiskos salono medziagos, kokybiskas visas automobilio surinkimas, patvari vaziuokle,
Labai stipriai rudyja ir skardos ir dugnas.
Rudyja ir isore, ir dugnas. Salono medziagos labai aukstos kokybes. 2 ltr dyzelis turi tik 53kw arba 55kw. Labai silpnas ir sunkiai isibegejantis variklis. Po miesta dar galima kenteti, taciau uzmiestyje tikrai sunku apsilenkti. Sakyciau toks variklis skirtas arba senam zmogui, arba geleziniu nervu ir niekur neskubanciam. Taciau sis variklis turi ir savo dideliu privalumu. Milijoninis variklis ir puikiai dirba net prasukes sia riba. Galima sakyti neuzmusamas motoras. Labai kokybiskai surinktas ir beveik nereikalaujantis jokios prieziuros. Kompresija tik 22, tad gal del to jis ir toks ilgaamzis, bei silpnas. Net salciausia ziema jis uzsikuria. Na, o be viso sito, jis ir labai ekonomiskas. Mieste suvalgo daug, iki 9 ltr, na, o kelyje apie 6 ltr. Savi pliusai, savi minusai. Atkreipti demesi ar nesupuves dugnas.
Pilnas atsiliepimas...
Mersas | 2014-03-31
MB E200 W124 Diesel 2,0l 1989 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi ir patikima eksplotacija, erdvus, ganetinai gerai atrodantis
aisku parudyjimai. 4 begiai,
Automobiliu važinėju nuo 2012 metu, pasiėmiau smarkiai apgadinta, netvarking vaziuokle ir t.t. Suremantavus automobili stebina vienas dalykas, kurias detales pakeiciau tos iki dabar nesugedo. aisku pirkau brangesnes. kainos nera dideles. pvz kinietiskas purkstukas 25 lt vokiskas 60 lt. Kaip tokiu metu automobilis zinoma lengvai parudyjes. Variklis dirba ganetinai gerai, uzkuriu prie ivairiausiu temperaturu, tai daug ka psako, aisku tepaliukai prabega, norint ji idealiai sutvarkyti kainuotu ganetinai daug, todel dziaugiuosi ir tokiu koks yra automobili turiu 2 metus, kaina nepakito Vaziuokle patvarkoma, atkreipkite demesi i varikli, jo darba pasilus ir salto. sito automobilio nepavaikysi, jei norite didesnio grecio pirkite e300d
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2013-11-03
rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus dizainas, itin patikimas, per 3 metus pora kartu kursavau lt-uk, pigus islaikymas, komfortas
rudys zudikes
w124 3.0d 83kw vienas kokybiskiausiu ne tik mersu bet ir visu automobiliu kada nors pagamintu.. 3.0d 83kw na kilovatu gal ir truksta bet tais laikais tai turejo buti super. kuro srebia 7-9 litrus. Daugiau 9 niekada nerijo. na siais laikais ju nera jau tiek daug todel manau kad kaina tik augs. sis modelis turi tik 1 trukuma. tai rudys.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-01-14
Ne kiekvienam pasiseka 2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gamybos ir projekto kokybė, geras priėjimas prie mazgų, tvirta pakaba, važiavimo komfortas, labai didelė ir patogi bagažinė
automobilio amžius, mažokai vietos galinių keleivių kojoms, ties ~300-350,000 nusitrina vairuotojo sėdybės kraštas, ties ~200,000km nusitrina pavarų svirties "sijonas"
užgriaužė sąžinė, kad ankstesniame savo komentare per daug jau jį nuvertinau, sugadinau puikų automobilio reitingą. Visgi jei reiktų ieškoti labai talpaus, patogaus ir patikimo universalo, galinčio gerai tempti priekabą, tai vienas rimčiausių pasirinkimų. Galima būtų rinktis VW Sharan su 1,9TDI - automobilis būtų dar talpesnis, ir taupesnis kurui, bet tikrai mažiau patikimas ir ne toks komfortiškas, saugus. Tas pats ir su Renault Espace, Peugeot 806 ir pan, tik šitie nieko netaupesni. Be to, beveik visi konkurentai varomi priekiniais ratais, o su tokia važiuokle geriau pakrautą priekabą galima vilkti tik geru keliu. Audi / BMW analogiški modeliai daug mažiau vietos siūlo salone ir ypač bagažinėje, todėl aš jų rimtai nesvarsčiau. iš tokio gerai išlaikyto merso tikėjausi daugiau. Galios, kaip minėjau, tokios masės mašinai trūksta net mano kukliems poreikiams. Patikimumas taip pat neblizgėjo, turint omeny, kad pyliau beveik vien Statoil kurą (jokios kontrabandos ir pan). Bėdos prasidėjo, kai pora kartų važiavau iki paskutinio dyzelio lašo. Tada jis pradėjo dūsti, kol išvis nustojo užsivedinėti.Taisė vienas rimčiausių dyzelservisų (Liepkalnio g.) tą pačią bėdą taisė du kartus... ir dabar jis prie šalčio nenoriai užsiveda, tenka ilgiau pasukti ir pradžioje dirba netolygiai. Bendrai, variklio darbo garsas išduoda, kad tai jau daug matęs "traktorius". Palyginimui, švogerio panašaus amžiaus Avensis dyeliukas dirba kaip laikrodukas, garsas tylus, malonus, tolygus. Gerai bent, kad merso viduje variklio beveik nesigirdi. O štai pavyzdžiui mūsų kitos mašinos - Nissan Primera '96m varikliui absoliučiai nieko blogo nesidaro, tepalai-kuras-filtrai, ir daugiau apie jį žinoti nereikia, vedasi prie -30 be jokio zulinimo. prie ankščiau aprašytų skaičių turiu paminėti, kad į juos įtraukiu porą nedidelių avarijų pasekmių šalinimą. Be to, perkratęs atmintį supratau, kad daugelis apskritai šitos mašinos bėdų yra dėl neteisingo eksploatavimo ir ypač prasto taisymo rezultatas. pavyzdžiui, rūdija galinis sparnas, bagažinės dangtis (dažyta Lietuvoje po avarijos). Prastas, susibraižantis priekinis stiklas (įdėtas lenkiškas po to, kai originalus suskilo pavežiojus ant stogo 200kg lentų). strigo priekinis valytuvas (prasidėjo iškart po to, kai utenoj keitė priekinį stiklą, kažką ne taip sumontavo). Kiauras duslintuvas (po to, kai jį tris kart virino). veidrodėliai nesireguliuoja (šuo nulaužė ratuką). O Pvz. galinės pakabos šarnyrai (ten jų devynios galybės) nė vienas nekeisti ir nekliba. amortizatorius galinis ir slėginiai indai "kriaušės" taip pat pakeistas prie ~380,000 - iki tol buvo originalūs (t.y. įdėti gaminant automobilį). Turbūt nelengva rasti nenudrožtą 17-20m amžiaus modelį, apie kurį visi kalba, kad jis "neužmušamas". Jei vistik kam nors tai pavyktų - drąsiai galiu rekomenduoti tokį pirkti, susidėti geras pakabos dalis ir ilgai tokia mašina naudotis.
Pilnas atsiliepimas...
Simas | 2013-01-07
ne kiekvienam pasiseka
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpumas, komfortas
sudėtingumas, senamadiškumas, brangios dalys ir servisas
jau 5 metus važinėju 2.5D universalu, '96m gamybos. Mano užsakymu buvo parvarytas iš Vokietijos, mokėta ~20,000Lt. pirmas įspūdis pradėjus važiuoti - malonus nustebimas: tyliai, ramiai, minkštai, užtikrinai, tiesiog plaukia. Pakaba tikrai ideali stabili, bet gerai sugeria duobes, nelygumus. Dirba ji man sunkiai: priekabas tampo, kroviniai salone, bagažinėje ir ant stogo... Bagažinė nuostabiai talpi ir patogi, o ant galinių sėdynių vietos šiek tiek trūksta, ypač tai jaučiasi, kai ten sėdi vaikai automobilinėse kėdutėse. tikrai nepasakyčiau, kad tai nereikli mašina, nes gedimų būta daug ir įvairių. amortizatoriai, visi ratų guoliai, priekinė pakaba, kardano guolis ir riebokšliai, degalų bako matuoklė, paliktų šjungtų šviesų garsinis signalas, pats kardanas, bagažinės spynelė. dar reikia turėto omeny, kad užpakaliniai amortizatoriai šios mašinos labai nepigūs, (visas komplektas su "kriaušėm", amortizatoriais ir darbu gal virš 2000Lt). bet juos keisti reikia labai retai, sakė, kad dar originalūs buvo (prie 400,000 ridos!) 83kW variklis tokiai mašinai silpnas. Įsibėgėjimas ilgas, nežiūrint to fakto, kad gali dirbti didelėmis apsukomis (maksimali galia ties 5500). Ypač galios stoka jaučiasi kylant į kalną, tenka perjungti 4 pavarą, paskui 3... Mūsų '96 m. 66kW Primera daug smagiau važiuoja - dėl mažesnės masės ir turbinos (kuri šiek tiek sukelia sukimo momentą) Ekonomiškumas šio variklio irgi ne pats geriausias: vidurkis 6,9L/100km mišriu režimu (daug kartų matavau, vis tas pats gaunasi). Šis variklis labai nemėgsta važiavimo "iki paskutinio dyzelio lašo". Matyt, prisigaudo nuosėdų nuo bako dugno, tada ilgai ir nuobodžiai reikia taisyti, gedimų ieškoti. Pirkdamas Mersą tikėjausi mažesnio nuvertėjimo. dabar gi rezultatas: pirkau už 20,000, sukišau į remontus, tepalus, filtrus etc. dar ~15.000, nuvažiavau 120,000Km, o šiai dienai parduočiau gal už 5,000Lt. be to dar, per tą laiką jis "išgėrė" dyzelio už ~40,000Lt. taigi, 5 metai komforto, talpumo ir "prestižo" man kainavo ~70,000lt. o visgi ne kartą teko kviesti pagalbą, kad partemptų sugedusią. nors tiesą sakant, dažnai tai buvo vartotojo klaidos (paliktos šviesos nusodina akumą, pasibaigia degalai kelyje), bet buvo ir netikėtų sugedimų vidury važiavimo. Ne visai įsivaizduoju, kokiam žmogui ši mašina šiai dienai būtų geras pasirinkimas: eksploatacija jos nėra pigi dėl nemažų kuro sąnaudų, sudėtingos pakabos. Gal kas turi garažą, laisvo laiko, moka ir mėgsta pats krapštytis, bet mašinai nekelia "sportiškumo" ir modernumo reikalavimų?
Pilnas atsiliepimas...
Giuseppe | 2012-12-05
"paskutinis tikras mersas"
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, komfortas, ekonomiškumas
Kai kam (moterims?) gali būti per didelis; 2,5d 83kw eina ilgos pakaitinimo žavkės, reikia prižiūrėt, kad neprikeptų
Tai yra labai patikimas, komfortiškas automobilis. 2,5d 20v ("plyta") vokiečių forumuose yra laikomas savo metų labiausiai vykusiu motoru, nes įvairūs mazgai yra paimti iš 3.0 dyzelio ir parametrai kurti kaip trilitriam (pvz sienelių storis), o kadangi darbinis tūris 2,5 tai resursas žymiai ilgesnis. Sedanui galios per akis, prie sėdynės šiek tiek spaudžia (aišku nelyginima su kokiais bmw 320d common railais) tai yra senas geras atmosferinis patikimas dyzelis. Universalo trauka mažesnė dėl reduktoriaus perdaivmų (pritaikyta didesniam svoriui vežti, kad lengviau įsivažiuotų) Vilniuj sąnaudos 8l, mieste iki 100km/h 5.7l, žiemą trasoj 6l, mieste jau priklausys kiek/kaip šildysit ir kokiais atstumais važinėsit. Kas supranta, tas vertina. Svarbus dalykas, rašau apie neužvaikytą būklę. Pas mus tokių rasti reta, nebent kaina prasideda nuo 8tūkst lt. Pažiūrėkit mobile.de kokios 124 kainos, vokiečiai nėra durni. Vertingiausia ir brangiausiai taisoma dalis - kėbulas. visa kita šrotuose - piguva. Imkit kuo geresnį kėbulo stovį, o kitką susitvarkysit. Ir nepamirškit esminės taisyklės - nieko nėra brangiau už pigų mersedesą.
Pilnas atsiliepimas...
Kostas | 2012-05-04
W124 Mercedes benz 250D 1992m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, mažos kuro sąnaudos, pigi eksplotacija
Rudyja kėbulas jei neprižiūri
Automobilis yra tikrai labai patikimas ir palyginus ekonomiškas. Mieste bent jau maniškis sunadoja 9-10L o trasoje telpa į 5,5L kuro sąnaudos tikrai stebina. Kėbulas tai sakyčiau problema, labai rudyja: Galinės ir priekinės arkos Slenkščiai priekiniai (Atidarius duris) vairuotojo ir keleivio. Sakyčiau gali pradeti rudyti ir bagažinėje po atsarginiu ratu esanti skarda, nes atidarius bagažinę per lietu visas vaduo nuo bagažinės subėga į vidu... Kas liečia konforta tai automobilis tiesiog plaukia, tiek per visas kelio dangas. Labai manevringas, nes jo ratai išsukus vairą išsiverčia tai tikrai sumažina jo apsisukimo spindulį, Jei lyginti manevringuma su Opel corsa tai MB corsa lenkia dvigubai gal trigubai. Pakaba labai sudėtinga ir turi begalę trauklyčiu, bet labai patvari! Automobilis tikrai patikimas, niekada menes nepavede nors jis jau pravažiavo 445000km. o tai tikrai labai nemažai. 2,5D 68-66Kw be turbinos. Kas man patinka šiame variklyje tai, kad nėra turbinos ir užspaudus gaza pajauti tikra variklio galia, o ne turbo duobe... Variklis sakyčiau nepakartojamas nors ir pravažiaves tiek kilometrų dirba kaip laikrodis, tepalų nevalgo, labai ekonomiškas, visiškai neįnoringas jam neįdomu kokį kurą pili, svarbu, kad kuras :) karta per metus pakečiu tepalus ir filtrus. Daugiau nieko nedariau. Tiesa kelis kartus buvo nutrūkęs generatoriaus diržas, bet tai nebėda nes naujas diržas apie 60Lt. čia jau vienas iš geresnių, itempėjas su guoliais irgi apie 60Lt. Keičiant diržą siūlau nusipieštį brėžinį kaip buvo uždėtas diržas, nes labai jau išraizgytas ir dažniausiai neteisingai uždeda. Na tiesa dar keičiau pakaitinimo žvakes kaina taip pat nuo 15Lt. iki 80Lt. Vnt. Visa kita tikrai laiko labai gerai. Eksplotacija tikrai stebėtinai pigi, jei palyginti golfo dalių kainą su šiuo MB tai sakyčiau per puse pigesnės dalys. Dalių tirai yra, tiek naudotų tiek naujų. Kuro sąnaudos labai nedidelės. Lengvai remontuojamas. Nuvertėjimas priklauso nuo jūsų, jei atomobili prižiūrėti tai nepasakyčiau, kad labai nukris jo kainą. Reiktų patikrinti kėbulą, nerekomenduoju su turbinom (nera turbinos nėra bėdos kurios vertė 800Lt.) Net nežinau ka pasiūlyti dar pažiūrėti, tiesiog puikus ilgaamžis auto.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasėA klasė
   CLA klasėCLA klasė
  Vidutiniai C klasėC klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
    EQE
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasėS klasė
    EQS
  Kupė CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe 
 CLK klasėCLK klasė  CLE klasė
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasėCLS klasė
   AMG GT 4 durų kupė
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė SL klasė
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasėGLA klasė
    EQA
  Krosoveriai   GLK klasė GLB klasė
   GLE klasė CoupeGLE klasė Coupe
   GLC klasėGLC klasė
   GLC klasė CoupeGLC klasė Coupe
    EQB
    EQE SUV
  Dideli krosoveriai     EQS SUV
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasėGLE klasė
   EQC
  Dideli visureigiai G klasėG klasė
  GLS klasėGLS klasėGLS klasė
  Pikapai    X klasė
  Mini vienatūriai   B klasėB klasėB klasė
  Vienatūriai   R klasė  
  Dideli vienatūriai    EQV
  Sportiniai    AMG GT 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
  VianoV klasė
    EQT
  Komerciniai  SprinterSprinterSprinter
 VitoVitoVito
   CitanCitan
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt