Markės
759 iš 1917
Hyundai i30, (GD) 2012 - 2017
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 8
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus išorės dizainas
  • Erdvus kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Neitin smagus kelyje
  • Triukšmingas salone
"Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda"
Hyundai kompanija toliau bombarduoja Europą puikiais automobiliais – šįkart naujas ir patrauklus Hyundai i30. Šio modelio išorė suprojektuota pagal naują Hyundai modelių dizaino kryptį. Panašios kėbulo linijos puošia ir didesnius i40 bei Sonata modelius. Naujoviškos priekinės grotelės, drąsios lenktos linijos, pailgi žibintai einantys sulig automobilio priekinėmis ratų arkomis - tai bruožai siejantys visus naujos kartos Hyundai modelius. i30 tapo ilgesnis, platesnis, žemesnis ir solidesnis. Bagažo skyrius tapo 10 procentų didesnis ir siekia 378 litrų talpą. Viduje taip pat jaučiamas patobulėjimas – dabar naudojamas minkštas plastikas ir net oda. Ką jau kalbėti apie išraiškingą prietaisų skydelio dizainą. Hyundai i30 turi daug prabangos aksesuarų, gerą saugumo įrangą – standartines 6 oro pagalves bei standartinę elektroninę stabilumo kontrolės sistemą. Kelyje automobilis elgiasi nuspėjamai ir komfortiškai, tik kiek per stipriai jaučiami dideli kelio nelygumai, bei garsus priekinės pakabos darbas. Tačiau vairo mechanizmas nenuvilia - i30, skirtingai nei įprasta Hyundai automobiliams, yra aštrus ir informatyvus. Taigi, automobilis akivaizdžiai taikosi į šios perpildytos klasės lyderių gretas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Hyundai | 2013-07-16
Naujasis Hyundai i30 - toli gražu nebe kibiras.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Dizainas, ekonomija, ganėtinai kokybiškai surinktas
Norėtųsi šiek tiek daugiau galios ir kad nebūtų tų, kartais pasitaikančių, plasmasės barškesių
Bendras automobilio aprašas
Kažkada, dar ne pernelyg senai, tokios markės kaip Hyundai ir KIA buvo ne ką kokybiškesnės už dabartinį Dacia. Tai buvo ganėtinai pigūs, prastai atrodantys, nepatikimi ir nemalonūs automobiliai, tačiau viskas keičiasi. Naujas dizainas, daugiau kokybės ir apskritai, - orentuojamasi jau į kitus klientus. Į tuos, kurie turi pinigų ir gali nusipirkti gerą, tačiau ir toli gražu ne patį pigiausią compact'ą. Pirmas dalykas, į kurį atkreipi dėmesį, pamatęs šį automobilį, neabejotinai yra jo dizainas. Tai toli gražu ne kvadratas ant ratų ir manau jį drąsiai galima pavadinti kone gražiausiu compact'u. Salonas irgi ne ką prastesnis. Skydelis tamsoje šviečia sodria, tamsiai mėlyna spalva (neįprastai, bet labai maloniai), pagrindinės konsolės dizainas ganėtinai futuristiškas ir vokiškų automobilių neprimena, tačiau visos jo funkcijos yra po ranka, mygtukai dideli, su aiškiais simobiliais, todėl viskuo naudotis tikrai paprasta. Dauguma medžiagų labai malonios liesti ir nenusileidžia vokiškiems flagmanams, tačiau automobilio vidaus rankenos (tos, už kurių paimi durims uždaryti) yra ganėtinai masyvios ir pagamintos iš kieto plastiko, kuris nėra itin malonus liesti. Važiuojant per nelygumus ar duobes kažkur salone girdisi plasmasės barškesiai, kas taip pat nėra labai malonu, tačiau tai tik smulkmena. Ištikrųjų tai tikrai kokybiškai pagamintas automobilis.
Variklis
Pas mane yra dyzelinis 1.4 motoras. Automobilis labiau subalansuotas miestui ir tikrai nėra pats greičiausias, tačiau mieste jo galios per akis, o ir užmiestyje ar greitkalyje su juo važiuoti tikrai galima drąsiai. Kone smagiausias dalykas šiame automobilyje, tai jo kuro sąnaudos. Automobilis turi kuro taupymo sistemą, - A'ke (vokiška alternatyva yra vadinamasis START/STOP, kai sustojus automobilis yra prigesinamas arba išvis užgesinamas). Kaip mieste jį besmaugsi, virš 5 litrų sąnaudų niekaip nepakelsi. Užmiestyje išvis važiuojama pigiau negu su viešuoju transportu, nes pakanka vos keleto litrų kuro šimtui kilometrų. Panašias galimybes demonstruoja kibiriukai Lupo (tie patys mažiausi, klaikiai atrodantys Volkswagenai). Žodžiu sąnaudos tikras anekdotas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Mašina nauja, tai nespėjo dar pernelyg daug nuvertėti. Žinoma, dabar negausiu tiek, kiek mokėjau salone, bet juk tai nutinka kiekvienai mašinai, išvažiuojančiai pro salono vartus. Eksploatacijos kaštai vėlgi ne mano reikalas, nes yra garantija, kuri viską suremontuoja ir apmoka, o padangos, tepalai niekuo neišskirtiniai šiam automobiliui.
Patarimai perkančiajam
Jeigu reikalingas ne pats galingiausias, tačiau sportiškai atrodantis compact klasės automobilis su anekdotų vertomis kuro sąnaudomis, tai - kone geriausias variantas. Tikrai malonesnis viskuo už Volkswagen Golf. :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt