Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Blokuojamas diferencialas
- Erdvus ir komfortiškas salonas
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė
- Prastas galinis matomumas
"Visureigis buvo gaminamas su pažangia visų varančiųjų ratų sistema, kur vairuotojas turi galimybę blokuoti diferencialą taip padalindamas galią tarp abiejų tiltų"
Naujasis Hyundai Tucson pirmiausiai patraukia patraukliu, skulptūrišku ir atletišku išorės dizainu. Iš esmės visureigio stilius yra analogiškas ir net dar gražesnis nei didesniojo brolio Hyundai Santa Fe. Hyundai Tucson dizainas yra geras pavyzdys to, kad norint sukurti išties gražų automobilį nebūtina sukurti kažką labai naujo, tereikia sukurti harmoningų proporcijų ir linijų kėbulą. Naujasis Tucson tapo ilgesnis, platesnis su didesne ratų baze lygininat su pirmtaku. Viduje randame oda aptrauką panelę, kurios dizainas gana kuklus, tačiau labai patogus naudotis. Pavarų perjungimo svirtis patogumo dėlei įkomponuota prie pat vairuotojo kelio, priekinės sėdynės yra šildomos ir vėdinamos, galinės šildomos, o bagažinės dangčio atidarymas yra valdomas automatiškai. Visureigis buvo gaminamas su pažangia visų varančiųjų ratų sistema, kur vairuotojas turi galimybę blokuoti diferencialą taip padalindamas galią tarp abiejų tiltų. Tucson taip pat turi Active Cornering Control sistemą, kuri automatiškai siunčia daugiau galios tam ratui, kuris turi geriausią sukibimą su kelio danga ir pristabdo vidinį ratą. Tokiu būdu automobilis turi gerokai geresnį pasukamumą posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-05-08 |
Tucson 2020 1.6 GDI 132 AG mechaninė pavarų dėžė |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Net bazinis modelis turi palyginus turtingą komplektaciją. Patogus ir erdvus salonas, užtektinai vietos bagažinėje. Manevringas ir gerai valdomas. 7 metų garantija
Garso izoliacija galėtų būti geresnė. Benzininiam varikliui be turbinos mažoka dinamiškumo.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,9
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,4 |
Bendras automobilio aprašas |
Patogus, smagus ir gražus automobilis. Patogi vairuotojo sėdynė, sėdim aukštai, visi valdymo prietaisai išdėstyti patogiai, net neįpratus nieko ieškoti nereikia. Minusas tik tas, kad mano variante nesireguliuoja keleivio prie vairuotojo sėdynės aukštis. Pakaba standoka, bet ir gerai, tai ne koks barškutis. Šiek tiek nuvylė garso izoliacija, tikėjausi, kad padangų triukšmo girdėsiu mažiau. Džiugina šildomas vairas, galinio vaizdo kamera, automatinės šviesos, multimedija su Android auto, greičio palaikymo sistema ir dar daug visokių dalykų. Kad vietoje atsarginio rato tik kompresorius su klijais, nieko tokio. Išėmiau po bagažinės dangčiu buvusį plastikinį padėklą, pasirodo kiek ten yra vietos! Laisvai telpa ne tik normalus atsarginis ratas (yra ir tvirtinimo vieta) iš kito sezono komplekto (pirkti nereikia), bet ir dar daug ką galima pasidėti. Nesupratau dar ar gerai yra stop-start sistema. Kartais išjungiu, kartais pamirštu, tai gesina variklį reikia ar nereikia. Bet akumuliatorius AGM, tai tikriausiai atlaikys. Nepatinka, kad norint išjungti, reikia tai daryti po kiekvieno užvedimo. Nesunku automobilį pastatyti, net ir kai mažai vietos, ratai susisuka neblogai, bent jau tikrai geriau negu turėtos Corolla Verso. Padeda parkuojantis ir tai, kad a/m priekis yra aukštai. Anksčiau maniau, kad tai trukdys matomumui, bet yra atvirkščiai. Kai iš vairuotojo vietos matai mašinos kapoto priekinę dalį, nieko neužkliudysi. Matyt dėl to ir nėra priekinių parkavimo daviklių, nors gale jie yra. Žodžiu, smagi mašinytė, nors ir priskiriama visureigiams, bet variantas su tik su priekiniais varomais ratais faktiškai yra ne kas kita kaip puikus universalas. Rekomenduoju, net tiems, kas prisibaimina visureigių ar jų brangios eksploatacijos. Tik reikia pagalvoti dėl variklio. Kadangi dyzelio man nereikėjo, o benzino su turbina nenorėjau beliko tik šis. Variklio 1.6 gdi dinamika galėtų būti geresnė. Kažkaip atrodo, kad varikliukas mėgsta apsukas, nes mažesnėmis apsukomis ir ypač 1-3 pavara, mašina kaip ir bukoka. Gal čia ir pripratimo reikalas, reikia sunkesnės kojos. Kai duodi daugiau gazo, mašina lekia... |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
a/m iš Čekijos atvyko su vasarinėmis Hankook padangomis, teko iš karto pirkti žiemines. Visada naudoju du ratų komplektus, todėl įsigijau žieminius ratus, pirkdamas atskirai originalius lengvo lydinio ratlankius, Dunlop padangas ir originalius ratų slėgio daviklius (viskas 1050 €). Ratus atstovybė sumontavo ir subalansavo nemokamai. Iš karto, pasiėmęs iš salono padariau antikorozinį padengimą su triukšmo izoliacija (472 €) Nuvažiavus 1500 km pakeičiau atstovybėje alyvą ir jos filtrą (80€). Netikiu, kad naujos technologijos tokios tobulos, tad padariau vadinamąjį nulinį TA. |
Patarimai perkančiajam |
Verta pirkti. Geras variantas už gerą kainą su 7 m. garantija. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Hyundai modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | i10 | i10 | i10 | |||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Accent | Accent | Accent | |||||||||||||||||||||||||||||
Getz | i20 | i20 | i20 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | Elantra | |||||||||||||||||||||||||||
i30 | i30 | i30 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Sonata | Sonata | i40 | |||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 6 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Grandeur | Grandeur | Grandeur | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Genesis | Genesis | ||||||||||||||||||||||||||||||
Equus | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | Coupe | Coupe | Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||
Genesis Coupe | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Veloster | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kona | Kona | ||||||||||||||||||||||||||||||
Bayon | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tucson | ix35 | Tucson | Tucson | ||||||||||||||||||||||||||||
Ioniq 5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | Santa Fe | |||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Terracan | |||||||||||||||||||||||||||||||
ix55 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Matrix | ix20 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Trajet | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | H-1 | H-1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Hyundai Tucson TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis